Deemon Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 12:18 #551 Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 12:18 в нас, це не алі
sergkots Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 13:24 #552 Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 13:24 5 годин тому, Dima4s сказано: при малій відстані і великій різниці температур- склопакет лопає. дивився відео про це. не можна робити таку малу відстань. Від температури? Значить так температура буде вища а скло можна замінити листовим полікарбонатом чи акрілом.
Dima4s Опубліковано 3 Листопада, 2017 в 14:30 #553 Опубліковано 3 Листопада, 2017 в 14:30 зайшов оце на сайт і дивлюсь ціни/характеристики. Це я чогось не розумію чи в них колектори з чогось ще крім сонця беруть тепло?) Здається мені що такого розміру вистачить максимум квадратів на 10. і то... якщо сонячних днів багато)
HWman Опубліковано 3 Листопада, 2017 в 15:42 Автор #554 Опубліковано 3 Листопада, 2017 в 15:42 1 час назад, Dima4s сказал: Здається мені що такого розміру вистачить максимум квадратів на 10. і то... якщо сонячних днів багато) При інсоляції в 1000 Вт/м2 в сонячний день, опівдень, при оптимальному куті колектора, і його ККД в 65% можна виробляти близько 0.91 кВт тепла, що рівноцінно електрообігрівачу в 1 кВт. 1
Dima4s Опубліковано 3 Листопада, 2017 в 16:39 #555 Опубліковано 3 Листопада, 2017 в 16:39 55 хвилин тому, HWman сказано: При інсоляції в 1000 Вт/м2 в сонячний день, опівдень, при оптимальному куті колектора, і його ККД в 65% можна виробляти близько 0.91 кВт тепла, що рівноцінно електрообігрівачу в 1 кВт. в електричних обігрівачів пише 1квт на 10м2 площі. Коротше ні про які 80м2 мова йти не може. 20 з натяжкою...
Dima4s Опубліковано 5 Листопада, 2017 в 21:11 #556 Опубліковано 5 Листопада, 2017 в 21:11 On 14.10.2017 at 19:36, sasha2008lk сказано: Треба пробувати, було б непогано, якби працювало від сонця, зліплю каркас - спробую з різними вентиляторами сьогодні був перший! за 3 тижні сонячний день. в обід при повній роботі вентилятора- з колектора йшло повітря 50градусів. Все б прикольно... Але за день температура в кімнаті збільшилась на 1 градус. І то це десь на половину заслуга ще одного вікна площею 2м2)) Я хз якої площі треба робити колектор щоб зміна температури була "відчутна"... Та 4м2 на 20м площі.... буде малувато. Спойлер 1
HWman Опубліковано 5 Листопада, 2017 в 22:53 Автор #557 Опубліковано 5 Листопада, 2017 в 22:53 Певно ефективніть твого колектора низька, треба його піднімати.
Dima4s Опубліковано 6 Листопада, 2017 в 08:43 #558 Опубліковано 6 Листопада, 2017 в 08:43 10 годин тому, HWman сказано: Певно ефективніть твого колектора низька, треба його піднімати. тоді б температура вихідного повітря була низька... а так, типу, все ок, все працює.. а в кімнаті відчутно тепліше не стає Як варіант, думаю треба ставити більш потужний вентилятор. Щоб повітря йшло в більшій кількості але нижчої температури
Volyniaka Опубліковано 30 Листопада, 2017 в 06:59 #559 Опубліковано 30 Листопада, 2017 в 06:59 Исследователи из Массачусетского технологического института (MIT) разработали технологию, которая в перспективе может превратить углекислый газ, вырабатываемый газовыми и угольными электростанциями в дополнительный источник энергии. Статья, посвященная разработке, была опубликована в журнале ChemSusChem. Как пишет New Atlas, разработка представляет собой мембрану, изготовленную из лантана, кальция и оксида железа, которая разделяет углекислый газ на кислород и монооксид углерода (угарный газ). Последний может быть смешан с водородом для получения так называемого синтез-газа, который используется в качестве источника чистой энергии. Особенность процесса заключается в том, что он происходит при высокой температуре (около 990 градусов по Цельсию), но, по мнению исследователей, это не является препятствием для использования мембраны – источником тепла может служить как солнечная энергия, так и энергия, производимая самой электростанцией. Предложенная исследователями технология доказала свою эффективность в малых масштабах, и ее создатели рассчитывают адаптировать систему для использования на электростанциях, что позволит снизить вредные выбросы в атмосферу и одновременно увеличить их объем получаемой энергии. 1
Dima4s Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:46 #560 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 10:46 Хто вкурсі яка максимальна обоча температура компютерних вентиляторів? Чи можна на витяг поставити вентилятор якщо температура доходить до 50 градусів
HWman Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 13:01 Автор #561 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 13:01 2 часа назад, Dima4s сказал: Хто вкурсі яка максимальна обоча температура компютерних вентиляторів? Чи можна на витяг поставити вентилятор якщо температура доходить до 50 градусів Можна, але це сильно вдарить по ресурсу підшипника, чим вище температура, тим меньше ресурс. Думаю що до 50-ти буде нормально. А більше вже перебор. 1
S30 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 17:06 #562 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 17:06 Мдя, давно такого брєда не читав. Це не турбіна літака де температура шкалить. Дімас, ресурс тих підшипників залежатиме не від температури, а від гавноліну з якого вони виготовлені і від того яку в підшипники змазку заклали (якщо взагалі не забули це зробити) Це ж треба придумати 50-60гр уже на ресурс підшипника впливає. 1
Dima4s Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 17:13 #563 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 17:13 5 хвилин тому, S30 сказано: Мдя, давно такого брєда не читав. Це не турбіна літака де температура шкалить. Дімас, ресурс тих підшипників залежатиме не від температури, а від гавноліну з якого вони виготовлені і від того яку в підшипники змазку заклали (якщо взагалі не забули це зробити) Це ж треба придумати 50-60гр уже на ресурс підшипника впливає. Я десь читав що мотори вентиляторів не розраховані на високу температуру.Ось і питаю. По факту перевірю- відпишусь)
S30 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 17:24 #564 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 17:24 (змінено) В залежності від джерел інфа така. Для підшипників кочення нормальною температура є 65гр (і це номально для вузлів тертя), дозволяється в деяких випадка до 95, але не вище 100. Інакше міняються властивості змазки. В твоєму випадку швидше вийде з ладу від гавноматеріалу, відсутності змащування, або дебалансу лопатей (а хто їх взагалі балансує). Навіть криво наліплена лейба на крильчатку і та вносить дебаланс. Особисто я їх відразу відривав і вентилятор працював відчутно тихше. П.С. Випрацювання підшипником свого закладеного ресурсу не розглядаєм. Змінено 11 Грудня, 2017 в 17:27 користувачем S30
HWman Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 21:36 Автор #565 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 21:36 4 часа назад, S30 сказал: Це ж треба придумати 50-60гр уже на ресурс підшипника впливає. Звідки Ви взяли що я це придумав? Ось, мій висновок був зроблений по цьому матеріалуhttps://www.nix.ru/computer_hardware_news/hardware_news_viewer.html?id=164040&page=3
S30 Опубліковано 12 Грудня, 2017 в 06:46 #566 Опубліковано 12 Грудня, 2017 в 06:46 Хочеш посперечатися? Ну давай. Почнемо з того, що є підшипники кочення і ковзання. В твоєму посиланні це підмічено. Я говорив про кочення. Бо маломальськи поважаючі себе фірми виготовляють на підшипниках кочення і ціна відповідна. Ковзання використовують в нижньому ціновому сегменті, або невідповідальних вузлах. Хоча багато залежить від бренду. Твоя ж стаття про підшипники ковзання (так що уточняй коли радиш). Однак, якщо брати їх статистику, то при 60гр 30000год напрацювання, а це 3,5 роки безперервного маслання тез жодного ТО. Але 3,5 роки це дофуя, Карл, без ТО (заміни мастила, чистки). Любий підшипник як ковзання так і кочення підлягає ТО якщо це передбачено конструкцією. Мастило не живе стільки часу і потребує заміни. Їх статистика це лише відображення критичних умов роботи і не більше. Тепер оце Цитувати Еще одним негативным моментом, присущим вентиляторам с подшипниками скольжения, является их худшая работа в положении, когда вал крыльчатки расположен горизонтально. В таком состоянии смазка, находящаяся внутри вентилятора, скапливается на одной стороне подшипника вместо равномерного распределения по всей площади. Поэтому, в идеальном случае необходимо располагать подобные вентиляторы так, чтобы вал с крыльчаткой находились вертикально. мяко кажучи висмоктане з пальця. З такею ж авторитетністю можна заявити, що при вертикальному розміщенні мастило витікає, а не залишається рівномірно розприділеним по площі. Єдине що вірно підмічено в статті це Цитувати Высыхание смазки (неважно, идет ли речь о жидкой масляной или густой смазке) — естественный процесс, который нельзя предотвратить. Как только смазочное вещество чрезмерно загустеет или высохнет, вентилятор не сможет нормально функционировать. З мого досвіду. Щорічне ТО з чисткою і заміною штатного мастила (знову ж Х.З. яке за характеристиками ,зустрічав такі що і за пару років при періодичному використанні дохли) на високотемпературне дозволяє жити підшипникам значно довше при несприятливих умовах. Поекспериментувати було де. Декотрі пережили не одну модернізацію платформи (корпус з бортовим охолодженням і БЖ лишався той же) і живуть далі. 1
dimmon Опубліковано 8 Січня, 2018 в 16:53 #567 Опубліковано 8 Січня, 2018 в 16:53 До речі, я так і не зрозумів, а що буде з Зеленим тарифом після 2030 року? Електроенергія буде викупатись по звичайним тарифам для населення, тобто це буде такий собі великий аккумулятор, чи взагалі викуповувати перестануть?
Oli Опубліковано 8 Січня, 2018 в 17:10 #568 Опубліковано 8 Січня, 2018 в 17:10 15 хвилин тому, dimmon сказано: До речі, я так і не зрозумів, а що буде з Зеленим тарифом після 2030 року? Електроенергія буде викупатись по звичайним тарифам для населення, тобто це буде такий собі великий аккумулятор, чи взагалі викуповувати перестануть? Чим далі тим дешевше, в 2012 найвищий тариф був.
dimmon Опубліковано 9 Січня, 2018 в 07:15 #569 Опубліковано 9 Січня, 2018 в 07:15 14 годин тому, Oli сказано: Чим далі тим дешевше, в 2012 найвищий тариф був. Я думаю ви не зрозуміли питання.
sergkots Опубліковано 9 Січня, 2018 в 08:42 #570 Опубліковано 9 Січня, 2018 в 08:42 15 годин тому, dimmon сказано: До речі, я так і не зрозумів, а що буде з Зеленим тарифом після 2030 року? Електроенергія буде викупатись по звичайним тарифам для населення, тобто це буде такий собі великий аккумулятор, чи взагалі викуповувати перестануть? Вже піднімають питання, що у нас найвищі зелені тарифи (їх прийняли свого часу для клюєва). Можливий перехід на аукціони. Хоча в нашій державі можна чекати чого завгодно. Взагалі світова тенденція до розподіленої генерації та невеликих сонячних електростанцій.
Fedor4uk Опубліковано 9 Січня, 2018 в 09:11 #571 Опубліковано 9 Січня, 2018 в 09:11 Світова тенедація така, що в Європі (особливо деяких південних країнах) вдень влітку виробляється стільки енергії, що немає куди дівати - відповідно з'являються нульові або навіть від'ємні тарифи. Тобто боролись-боролись і вийшли граблі, - необхідно розвивати напрямок енергосховищ для використання цієї енергії.
Ukrainec Опубліковано 9 Січня, 2018 в 09:36 #572 Опубліковано 9 Січня, 2018 в 09:36 23 хвилин тому, Fedor4uk сказано: Світова тенедація така, що в Європі (особливо деяких південних країнах) вдень влітку виробляється стільки енергії, що немає куди дівати - відповідно з'являються нульові або навіть від'ємні тарифи. Тобто боролись-боролись і вийшли граблі, - необхідно розвивати напрямок енергосховищ для використання цієї енергії. Або ще більше розвивати виробництва, щоб перетворювати цю енергію в товари.
sergkots Опубліковано 9 Січня, 2018 в 10:08 #573 Опубліковано 9 Січня, 2018 в 10:08 52 хвилин тому, Fedor4uk сказано: Світова тенедація така, що в Європі (особливо деяких південних країнах) вдень влітку виробляється стільки енергії, що немає куди дівати - відповідно з'являються нульові або навіть від'ємні тарифи. Тобто боролись-боролись і вийшли граблі, - необхідно розвивати напрямок енергосховищ для використання цієї енергії. Для цього є Powerwall та розумна зарядка електромобілів.
HWman Опубліковано 15 Січня, 2018 в 22:54 Автор #574 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 22:54 Український фермер створив мотоблок, що працює на сонячній батареї 42-річний український фермер Ігор Дугинов винайшов економічний і корисний в господарстві пристрій - мотоблок з сонячною батареєю. Як стверджує чоловік, пристрасть до винаходів у нього в крові. Свій перший мотоблок він сконструював ще 20 років тому і успішно ним користувався на своїй території. Звичайно, тоді це було в новинку. Сьогодні ж подібні пристрої (мотоблоки) доступні широкому покупцеві і активно використовуються мало не в кожному дворі. Однак це не зупинило фермера і вже в минулому році його відвідала ідея створити економний мотоблок, основним паливом для якого стане ... сонячна енергія. Так, всього за 6000 грн була придбана сонячна батарея, яка і згодом успішно стала незамінним елементом агротехніки. Таким чином подібна конструкція в силах заощадити колосальну кількість грошей. Ще б пак, адже за сонячну енергію платити не доводиться, а сама батарея окупається вже через рік використання. Ігор за допомогою свого «сонячного» мотоблока виконує повний спектр сільськогосподарських робіт, починаючи з простої прополки міжрядь, закінчуючи посадкою і складанням картоплі.http://agronews.ua/node/81333 1
Dima4s Опубліковано 16 Січня, 2018 в 12:00 #575 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 12:00 сьогодні з сон.колектора тмпература 46 різниця між кімнатами -1.5градуса.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти