milana Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 07:50 Автор #26 Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 07:50 Так, на Київському майдані. Та не проблема в тому, що роутер бракований (таке може статись з будь-яким приладом, який куплений будь-де). Проблема в тому, що на ці роутери КС не дає чек і не ставить штамп,тому СЦ не хочуть його приймати. Ну не я ж маю розбиратись у домовленностях КС і СЦВ першому пості я розписала все детально і поетапно, але чомусь декому ліньки читати, зате не ліньки робити передчасні висновкиКоли у Рем-Сервісі у мене не хотіли прийняти гарантійний монітор без документів який був куплений юридичною особою, бо бачте їм треба папірчик. То я на місті додзвонився до офіційного представника і виявляється папірчик не потрібен був.аналогічно. КС теж каже, що папірця не треба. І весь цей час вони з СЦ "вирішують" хто крайній.Якщо це питання вирішується так "оперативно", то навіть не хочеться уявляти скільки часу вони діагностувати/ремонтувати його потім будуть. Хоча, може наступного разу мені більше пощастить
SysR Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 08:28 #27 Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 08:28 Основний посил був на оператора (як продавця), а не на гавняний СЦ який не виконує своїх зобов'язань. І з ним вам доведеться розібратись самій, це буде швидше і дешевше.І взагалі коли Вам радять самій для себе продіагностувати своє підключення до інтернету, люди які трішки більше Вас в цьому розбираються, то мабуть варто прислухатись, а не розповідати що хтось Вам щось повинен.Додано:І до Вашого відому: Оператор КС замовляє у виробника свою прошивку для своїх роутерів і може бачити що у вас на ньому відбувається, але однозначно вирішити проблему не може, оскільки наприклад: у вас надломаний/залитий/пробитий/задовгий пачкорд, у мережевої карти і комутатору порт Auto-MDIX і вона домовилась з комутатором що пошкоджену пару не буде використовувати. А Роутер не має такої опції і працює по пошкодженій парі. Відповідно роутер відповідає, а для якісного інтернету швидкість підняти не може і на порту з'являються втрати. Коли Ви такій роутер принесете в СЦ відбудеться чудо, він буде працювати нормально, а Ви напишете відгук тут, що мол такий-сякий СЦ не може визначити проблему.Тому і пишу абсолютно безкоштовну пораду, перш ніж бігати по СЦ і писати пости, перевірте під'єднання, за 4 роки з кабельом могло статись все що завгодно. Якщо виявиться що проблема на Вашому боці ви позбавите себе витрачання нервів і часу на непотрібні розборки.
VaLeRa Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 08:37 #28 Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 08:37 milana, в тебе зараз вдома інет стабільно працює без роутера?
milana Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 09:45 Автор #29 Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 09:45 milana, в тебе зараз вдома інет стабільно працює без роутера?ТакSysR, ну чесне слово, ви або не вмієте уважно читати, або... або не знаю чому вам одному не зрозуміла суть написаного
SysR Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 09:53 #30 Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 09:53 SysR, ну чесне слово, ви або не вмієте уважно читати, або... або не знаю чому вам одному не зрозуміла суть написаногоДодано: І до Вашого відому: Оператор КС замовляє у виробника свою прошивку для своїх роутерів і може бачити що у вас на ньому відбувається, але однозначно вирішити проблему не може, оскільки наприклад: у вас надломаний/залитий/пробитий/задовгий пачкорд, у мережевої карти і комутатору порт Auto-MDIX і вона домовилась з комутатором що пошкоджену пару не буде використовувати. А Роутер не має такої опції і працює по пошкодженій парі. Відповідно роутер відповідає, а для якісного інтернету швидкість підняти не може і на порту з'являються втрати. Коли Ви такій роутер принесете в СЦ відбудеться чудо, він буде працювати нормально, а Ви напишете відгук тут, що мол такий-сякий СЦ не може визначити проблему. Тому і пишу абсолютно безкоштовну пораду, перш ніж бігати по СЦ і писати пости, перевірте під'єднання, за 4 роки з кабельом могло статись все що завгодно. Якщо виявиться що проблема на Вашому боці ви позбавите себе витрачання нервів і часу на непотрібні розборки.
SysR Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 10:18 #31 Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 10:18 ви хоч самі розумієте що пишите ? ще трошки і в роутера буде власний АІ який банально відмовляється працювати в обід і по великим святам ... перечитайте перший пост і зрозумієте про що ця тема а не копіюєте вумні слова з вікіпедії ...А Ви розумієте про що я написав?
SysR Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 10:46 #32 Опубліковано 23 Вересня, 2014 в 10:46 це ви собі самі придумали що роутер Huawei не підтримує MDIXЯ не придумав, бо я не знаю яка модель у ТС. МДІХ це лише як приклад, не треба до слів чіплятись. а комп і свіч (з якого іде конект) підтримують ?Ви бачили обладнання яке КС використовує? А я бачив, і більше того я бачив як прокладається їхній інтернет і повірте, там далеко не ідеально все. У 90% користувачів домашний ПК це "помийне відро" і 90% проблем від сами же користувачів.і до чого взагалі вдаватись в технічні характеристики, якщо суть претензії не в тому що "погано робить інет", а в тому що - "відмовились брати по гарантії", а точніше - взагалі розбиратись з проблемою і постійно футболять ... "смотрю в книгу - вижу фигу" ?А причин поганого інтернету може бути багато. Роутер по факту працює, які претензії до виробника?всі такі вумні що аж тошно іноді робиться ...Це Ваші особисті проблеми.
milana Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 10:51 Автор #33 Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 10:51 ну от - тепер перенесли на 26 число)))
VaLeRa Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 11:23 #34 Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 11:23 а хто переносить СЦ чи КС? я так мислю що потрібно просто в троха гнєвній формі виразити своє фє на гарячу лінію КС, ти жд вже платиш гроші за девайс, який ремонтують.
vovo4ka Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 11:32 #35 Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 11:32 milana, никто Вашей заявки на 460 решать не будет и проблемы с роутером устранять тоже. Будут и дальше откладывать на два дня, а в один прекрасный день заявка сама "закроется" и удалится.Это проблема в роутере - Huawei ws 319, причем проблема не единичная, а локальная. Проблема с прошивкой от Киевстара, и частично в самом роутере.Со штампами совсем другая история, из другой оперы,.. их тоже ставить никто не будет и не собирается, хотя в принципе даже при его наличии ремонт в СЦ затянется.З.І.http://kyivstar-inet.com/threads/model-routera-kotoryj-idet-po-akciii-budte-vnimatelny.3602/http://kyivstar-inet.com/threads/huawei-ws-319-otvalivaetsja-set.3626/и т.п.Мораль басни - спасение утопающих - дело рук самих утопающих.
pretty vacant Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 11:41 #36 Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 11:41 Нормальний в них роутер. Вже 1,5 рокі користуюсь і претензій немаю
Maniko Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 15:11 #37 Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 15:11 Нормальний в них роутер. Вже 1,5 рокі користуюсь і претензій немаюРоутери то нормальні просто київстар запихає туди свої криві прошивки які треба зразу після отримання роутера ізганяти як бєса і прошивати заводську прошивку шоб не мати проблем з інетом.
milana Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 15:15 Автор #38 Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 15:15 а хто переносить СЦ чи КС? я так мислю що потрібно просто в троха гнєвній формі виразити своє фє на гарячу лінію КС, ти жд вже платиш гроші за девайс, який ремонтують.Від КС смс приходять, а гроші за нього вони вже в повній сумі з мене зняли.
vovo4ka Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 21:40 #39 Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 21:40 Здесь и дальше вУмники, что прочитали название темы и по диагонали стартовый пост пишут всякий бред.Вот возьмите Ваш белого цвета старый TP-Link 741, работающий на отлично уже "несколько" лет, причем даже уже на совсем другом провайдере, и вот обменяйтесь с milana на новенький чёрный Huawei ws 319, что совсем недавно только начал устанавливаться в качестве роутера для абонентов, и наслаждайтесь качественным роутером, ну конечно надо "после получения роутера изгонять как беса и прошивать заводскую прошивку", если её (прошивку) найдёте конечно, как и сам способ. Хотя если погуглите то увидете, что дело не совсем в прошивке.И если что, то на всякий случай не перепутайте адреса - тп-линки ремонтирует "одна кантора", а хуавеи - совсем другая, что имеет отличительные требования к гарантийному обслуживанию и самому ремонту. А пока всем, кроме абонента фиолетово, КС будет "злосно морозитися" в сторону абонента и/или СЦ, и дальше по кругу, пока одна из цепочек не прогнётся или сдастся.
milana Опубліковано 29 Вересня, 2014 в 19:54 Автор #40 Опубліковано 29 Вересня, 2014 в 19:54 ну от - після того перенесли на 29 число, а сьогодні вже на 1 жовтня
VaLeRa Опубліковано 30 Вересня, 2014 в 05:33 #41 Опубліковано 30 Вересня, 2014 в 05:33 milana, мабудь потрібно або подзвонити на сам КС, або сходити в офіс і сказати все, що думаєте про їх послуги.
Factory Опубліковано 30 Вересня, 2014 в 20:06 #42 Опубліковано 30 Вересня, 2014 в 20:06 апдейт прошивки і все окWS319-10_V100R001C199B012_Firmware_Russia_operatorValue_05021MXM.zip
VaLeRa Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 05:55 #43 Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 05:55 Voronin10, скажи це СЦ який займаться @ньою... це не повинен робити споживач - вірно?
Story Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 09:54 #44 Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 09:54 А дасть Київстаровська прошивка пролити сток без оператора?
andrik_w Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 10:44 #45 Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 10:44 А чому Київстар не ставить штампа у гарантійці? Де чек? Чому Ви заплатили 200грн. і не має цьому підтвердження? Гарантія і чек це дві необхідні умови для СЦ виконати гарантійний ремонт. І покупець повинен ВИМАГАТИ правильного заповнення гар. талона та чека. Якщо Ви цього не проконтролювали то самі ж і винні.Моя порада: ідіть туди де брали роутера і платили гроші, і вимагайте правильно заповнений талон і чек. Якщо будуть морозитись то вимагайте письмову причину відмови і ідіть зразу у Інспекцію захисту прав споживачів, там вони вже Київстар поімєють по повній. Наприклад: не видача чека при продажі може коштувати Київстарі штрафу у 20-ти кратному розмірі вартості товару (20*200=4000грн.), плюс візити контролюючих органів. А наш держбюджет буде тільки радий такому штрафу, і в спілці роблять все щоб штрафувати, від них це зараз вимагають як ніколи.По логіці для Київстара тоді буде набагато дешевше замінити Вам роутера на новий чи поставити на ньому штамп.Тільки пишіть їм заяву у письмовому вигляді і вони мусять дати таку ж письмову відповідь, з нею ідете у спілку. Якщо відмовляються писати то беріть двох свідків і в присутності працівників Київстара фіксуєте відмову давати письмову відповідь. Тоді для них буде повний джекпот із знаком мінус.
milana Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 15:39 Автор #46 Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 15:39 andrik_w, чек не дають, бо сказали, що то акційний товар, так як потім я менше платитиму абонплатуі, о здивування, дату перенесено на 3 жовтня)))
andrik_w Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 16:50 #47 Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 16:50 andrik_w, чек не дають, бо сказали, що то акційний товар, так як потім я менше платитиму абонплатуі, о здивування, дату перенесено на 3 жовтня)))За законодавством товар має мати ціну ( до речі вони ж її зняли з вашого рахунку, наскільки я правильно зрозумів), і чек є підтвердженням. Те, що вони її приховують нічого не міняє, в законі такого нема. І тим більше гар. талон має бути заповнений. Тут явно є порушення в оформленні покупки товару, і спілка якраз має такі випадки фіксувати і штрафувати, так як порушені права споживача. Вони махлюють. Робіть так як я написав вище, вимагайте письмову відповідь на вашу письмову заяву ( в ній опишіть все як вони продали Вам товар без чеку і правильно заповненого гар. талону). Мусять дати письмову відповідь. Не дають - двох свідків і із тією заявою також в спілку, наслідки для них будуть погані. Відстоюйте свої права. Їхні відмовки навіть не слухайте, зразу вимагайте відповідь і в спілку. Про гарантійний роутер забийте, в спілці зроблять так що Київстар сам замінить на новий, тільки робіть як написано вище. Ато будете ще довго отримувати смс з відмовками.І ще порада, якщо підете туди, то ідіть і говоріть тільки з начальством (заява і відповідь), всіх решта навіть не слухайте. Повірте, до спілки вони не захочуть тягнути, вони розумні люди.Успіхів."Обласне Управління У Справах Захисту Прав Споживачів"
milana Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 17:55 Автор #48 Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 17:55 тут тільки одна "загвоздка" - роутер я замовляла по телефону, тому і не знаю кому пред"являти претензії
Jack Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 18:06 #49 Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 18:06 andrik_w, чек не дають, бо сказали, що то акційний товар, так як потім я менше платитиму абонплатуі, о здивування, дату перенесено на 3 жовтня)))Навіть якщо це акційний товар Ви повинні отримати квитанцію на 1 грн., безкоштовно діюче законодавство забороняє продавати будь які товари.P.S. як руки не криві то за 10 хв TP-Link 741 стає нормальним з прошивкою від виробника TP-Link, приносьте Ваші TP-Link і допоможу, соррі за off-top
andrik_w Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 19:55 #50 Опубліковано 1 Жовтня, 2014 в 19:55 тут тільки одна "загвоздка" - роутер я замовляла по телефону, тому і не знаю кому пред"являти претензіїідіть в головний офіс і там пред'являйте. гроші то вони беруть, так що не відвертяться.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.