Перейти до змісту

Каркасні будинки "Платформа" Луцьк


Платформа

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 279
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Розумію що все робите згідно технології, але просто хочеться зрозуміти для себе на питання яке завжди цікавило.

Чому коли робиться тепла підлога вже в готових приміщення між стрічковим фундаментом, то це в середньому так виглядає

знизу верх:

ґрунт

гідроізоляція

чорнова стяжка

пінопласт чи екструдер

труба теплої підлоги

чистова стяжка

 

а коли в фундаментах УШП

то просто по щебеню кладеться пінопласт, на нього арматура і на цьому все.

 

Доречі що це за пінопласт у вас на фото, які його розміри, товщина. І якою трубою мотаєте теплу підлогу - виробник. 

 

 

 

Опубліковано

fotlav,

 

поли по грунту - перший варіант мені не до вподоби (особисто) - бо дорого,подвійна робота, + сідають з часом.

В багатоквартирках часом підлога першого поверху може просісти на 10 см :D  :D

 

і це холодно.

 

2 варіант - це ідеальний варіант.

 

щебінь - знімає капілярний підсос води від піску

 

ППС 20 чи 30 см - виступає утепленням досить потужним

бетон відіграє роль як несучу так і роль стяжки для ТП.

 

пінопласт звичайний 25 плотності, розміри - 1 м на 2, труба українського виробництва для ТП , для води - польського

 

 


Якщо вже правильно класифікувати фундамент УШП то це скоріше  "поли по грунту", аніж повноцінний плитний фундамент

Опубліковано

Платформа

питання не відносилось до вподобання до тієї чи іншої технології

просто хотілось дізнатись принципову різницю, чому в першому варіанті потрібно скільки робити технологічних маніпуляцій,

а в другому просто покласти пінопласт по голому щебеню та ще і 25 плотності, а потім прижати все це діло  масою будинка.

 


поли по грунту - перший варіант мені не до вподоби (особисто) - бо дорого,подвійна робота, + сідають з часом.

 

просідання ґрунту вирішується, 

по-перше  не потрібно робити зворотню засипку фундаминта родючим шаром, а тільки глиною

по-друге якщо потрібно швидко, то проходиться тією ж самою віброплитою що у вас на фото

по-третє якщо є час то потрібно дати щоб зиму вистоялось

 


В багатоквартирках часом підлога першого поверху може просісти на 10 см

 

ви праві, відразу для прикладу спадає перший будинок на Набережній, який стоїть на повністю привезеному ґрунту та ще і на болоті.

Опубліковано

просто покласти пінопласт по голому щебеню та ще і 25 плотності, а потім прижати все це діло  масою будинка.

 

Це не просто покласти пінопласт - там ціла маса різних цікавих штук. це складний фундамент.

 

перший варіант теж так можна робити

 

-грунт, що залишився, пісок з трамбовкою

щебінь 5-20 з трамбовкою

пінопласт - 10 см

армування

ТП 

стяжка

 

Єдине, що ця система ніколи не буде працювати як УШП - такої енергоефективності не буде однозначно

 

Перевага тут одна (особисто для мене це не має значення)   - ударний шум не так передається по фундаменту

Опубліковано

пінопласт по голому щебеню та ще і 25 плотності, а потім прижати все це діло  масою будинка.

 

Прочность на сжатие при 10% деформации: более 0,1 МПa

 

тобто сміло на 1 м2 можна ложити вагу 1000 кг

Опубліковано

fotlav,

пінопласт звичайний 25 плотності, розміри - 1 м на 2

Якщо раптом миші надумають зробити собі кубло в пінопласті, що тоді? В знайомого така ситуація була з теплою підлогою. Будинок буде просідати?

Наскільки мені відомо для УШП рекомендують використовувати ЕППС, а не звичайний пінопласт. Така економія може вилізти власникам боком. Ви впевнені, що щільність пінопласту буде 25, а не 15-20? Ви переважували куб пінопласту? Зараз виробники дуже полюбляють цим грішити.

Опубліковано

 

fotlav,

пінопласт звичайний 25 плотності, розміри - 1 м на 2

Якщо раптом миші надумають зробити собі кубло в пінопласті, що тоді? В знайомого така ситуація була з теплою підлогою. Будинок буде просідати?

Наскільки мені відомо для УШП рекомендують використовувати ЕППС, а не звичайний пінопласт. Така економія може вилізти власникам боком. Ви впевнені, що щільність пінопласту буде 25, а не 15-20? Ви переважували куб пінопласту? Зараз виробники дуже полюбляють цим грішити.

 

Збоку ППС зпкритий цоколем (скажімо клінкерною плиткою)  знизу - Щебінь.

 

Миші не зможуть просто добратись. Тим більше я перелопатив багато інфи про УШП- проблеми з мишами не було

 

На рахунок XPS Ви частоко вправі - використовуючи його - можна садити будинок з цегли на УШП.

 

ППС 25 проходить по нагрузках. В мене ГОСТовский. Тим більше, якщо на нього покласти блін з бетону - нагрузка розійдеться рівномірно.

 

Будинок каркасний 230м2 - його вага разом з усім - приблизно 70 тон. 

Якщо брати не ГОСТ - то тільки 35 плотність

Будинок просідати не буде - все втрамбовано  та утеплено (не буде сил пучіння)

Опубліковано

Будинок просідати не буде - все втрамбовано  та утеплено (не буде сил пучіння)

Периметр фундаменту будинку утеплений?
Опубліковано

 

Будинок просідати не буде - все втрамбовано  та утеплено (не буде сил пучіння)

Периметр фундаменту будинку утеплений?

 

Так. 100 мм ППС

 

post-26520-0-26566400-1448202893_thumb.j

Опубліковано

Платформа,на схемі утеплення під будинком а периметр не утеплений - відповідно "пучити" може.

 

 

Для того робиться по периметру будинку утеплена відмостка на ширину 120 см.

 

Тут все продумано - просто почитайте пару статтей про технологію.

Це не я придумав. Зроблено біля 1 000 000 УШП на сьогодні.

 

 

Тому "ПУЧИТИ" "не може" ;)

Опубліковано

Для того робиться по периметру будинку утеплена відмостка на ширину 120 см.

На приведеному Вами креслені її нема, тому і написав, що буде пучити. Із утепленою відмосткою пучити не буде (але тільки при повноцінному утеплені).
Опубліковано

Платформа

Можливо не повний фотозвіт по плиті,

але по тому що ви проілюстрували, в мене виникає міліон  питань як до технології так і до виконання.

Але я тут так - тільки в ролі зіваки, хай ці питання задають хто будується. 

 

 

ППС 25 проходить по нагрузках. В мене ГОСТовский. Якщо брати не ГОСТ - то тільки 35 плотність

 

 

Ви краще скажіть і здайте паролі і координати хто вам цей ГОСТ - овський пінопласт постачає і продає

а то надоїло платити за псб-с-25 а отримуєш псб-с-15,

або купуєш ніби то псб-с-35 а в кращому випадку маєш ГОСТ-овський псб-с-25

а як хочеш переважити той пінопласт то чомусь продавців всіх в нервовий тік кидає :D

виторг дам нормальний - мені псб-с-25 на фасад квадратів 130 і на цоколь псб-с-35 до 20 квадратів

Опубліковано

Платформа

Можливо не повний фотозвіт по плиті,

але по тому що ви проілюстрували, в мене виникає міліон  питань як до технології так і до виконання.

Але я тут так - тільки в ролі зіваки, хай ці питання задають хто будується. 

 

 

ППС 25 проходить по нагрузках. В мене ГОСТовский. Якщо брати не ГОСТ - то тільки 35 плотність

 

 

Ви краще скажіть і здайте паролі і координати хто вам цей ГОСТ - овський пінопласт постачає і продає

а то надоїло платити за псб-с-25 а отримуєш псб-с-15,

або купуєш ніби то псб-с-35 а в кращому випадку маєш ГОСТ-овський псб-с-25

а як хочеш переважити той пінопласт то чомусь продавців всіх в нервовий тік кидає :D

виторг дам нормальний - мені псб-с-25 на фасад квадратів 130 і на цоколь псб-с-35 до 20 квадратів

Фотозвіт не повний - біля УШП ще роботи і роботи, але погода заважає продуктивно ДОпроцювати

ППС Везли не звідси. Координати давати не буду, так як по ньому в мене виникли питання до постачальника.

Наконец-то у нас появится УШП :-) 

С удовольствием заехал бы в гости.

 

Цікаво чи  я перший :unsure:  :)

 

Можем показати

Опубліковано

А підкажіть, будь-ласка, з якої саме деревини виготовляєте каркас коробки? Те, що сосна - зрозуміло, більше цікавлять її параметри. Дякую.

Опубліковано

А підкажіть, будь-ласка, з якої саме деревини виготовляєте каркас коробки? Те, що сосна - зрозуміло, більше цікавлять її параметри. Дякую.

Стійки:

150х50мм

або 150х40 мм

часом в ненесучих перестінках 100х50

 

лаги 200х50 мм

або 200х40 мм

 

крокви 200х40 мм (в основному)

Опубліковано

Стійки:

150х50мм

або 150х40 мм

часом в ненесучих перестінках 100х50

 

лаги 200х50 мм

або 200х40 мм

 

крокви 200х40 мм (в основному)

Дошка обрізна чи стругана? Вологість?
Опубліковано

 

Стійки:

150х50мм

або 150х40 мм

часом в ненесучих перестінках 100х50

 

лаги 200х50 мм

або 200х40 мм

 

крокви 200х40 мм (в основному)

Дошка обрізна чи стругана? Вологість?

 

Обрізна, стругаємо на місці (є рейсмус професійний)

 

Вологість з пилорами. Стругаємо приблизно тижня через 2-3. Далі збиваємо каркас, при закінченні - дошка суха.

Опубліковано

Далі збиваємо каркас, при закінченні - дошка суха.

Наскільки суха? Яка вологість дошки буде після зведення каркасу перед його закриттям?
  • 2 тижня потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...