Перейти до змісту

Велосипедні гальма


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

На днях обірвав гідролінію заднього гальма на велосипеді. З обривом дещо пощастило, гідролінія скоротилась лише на 5 см, тому таке скорочення ні на що не впливає.

Акуратно зняв кінцевик з обірваного шланга (фото не мої, але процес такий самий і комплектуючі теж),

uePq.jpg

обжимне кільце трішки довелось розвальцювати на конусі бо не вдягалось на гідролінію, потім акуратно вдягнув назад кільце, вставив штуцер

in3Y.jpgCIB3.jpgatDMi.jpg

потім вставив в супорт та запресував болтом-гайкою, все було б чудово, але під час прокачки, коли гальма були прокачані практично до кінця, від тиску трубку вирвало з фітінгів і весь процес довелось робити заново. Помилкою було те, що обжимне кільце не обжав навколо трубки, понадіявшись на те, що гайка при закручуванні його стисне. Підкажіть яким інструментом або приспособою його можна рівномірно обжати по колу, незавдаючи йому пошкоджень. Пласкогубці та інший подібний інструмент прошу не пропонувати, оскільки вони залишать подряпини та й обжим буде овалоподібний.

  • Адміністратори
Опубліковано

В Якрика купи нове кільце.

Вони не обжимаються.

Усе тримається за рахунок того що ти розпираєш гідролінію забиваючи в неї той кілочок хз як він називається.

І зажиаєш зайкою уже на тормозній машинці.

Усе.

Опубліковано

Cherman, головна порада - це не давати свій байк в чужі руки, дав одному другу-балбєсу катнути в магазин, приїхав з обірваною гідролінією. Як він це зробив я так і не зрозумів, бо не отримав змістовної відповіді, казав, що десь щось зачепив в процесі їзди :0155:як???? Гідролінія з зусиллям перерізається новим канцелярським ножем і щільно прилягає до рами, тому дана подія для мене ніяк не вкладається в голові.

Опубліковано

Те кільце зажимається тільки за рахунок закручування зажимного болта на гідролінії в ручку чи каліпер. Може погано затянув просто? і воно погано запресувалось? Саме краще його ставити новим.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Щоб не створювати окремої теми по гальмам задам питання тут.

Ситуація така: тормоза дискові механічні Тектро. Ротор 160. Пробіг 3500 км (останні 400 в горах - були затяжны спуски, на тормозних дисках краплы води зразу закипали, шипіли і випаровувалися). Гальмували без нарікань. Вчора без яких небудь причин на 90% пропали задні гальма. Тобто прикладаю зусилля на ручку максимальне, а у відповідь погане уповільнення, не говорячи вже про блокування колеса. На швидкості 20 км/год при максимальному гальмуванні ще 10 м проїхати можна.

Все таки стерлись колодки? А щодо пробігу? Зноситись могли за такий пробіг? Але чомусь не поступово, а раптово. :0141:

Опубліковано

Щоб не створювати окремої теми по гальмам задам питання тут.

Ситуація така: тормоза дискові механічні Тектро. Ротор 160. Пробіг 3500 км (останні 400 в горах - були затяжны спуски, на тормозних дисках краплы води зразу закипали, шипіли і випаровувалися). Гальмували без нарікань. Вчора без яких небудь причин на 90% пропали задні гальма. Тобто прикладаю зусилля на ручку максимальне, а у відповідь погане уповільнення, не говорячи вже про блокування колеса. На швидкості 20 км/год при максимальному гальмуванні ще 10 м проїхати можна.

Все таки стерлись колодки? А щодо пробігу? Зноситись могли за такий пробіг? Але чомусь не поступово, а раптово. :0141:

Дуже дякую, що не створили нової теми. :)

Перше, що мали зробити, поміняти колодки, або підтянути троса. А потім вже ставити запитання, якби ще залишились. ))

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...