Перейти до змісту

Працівники ДАІ розпочинають проводити фото, відеозйомку за фактами спроби дачі хабара


Dream

Рекомендовані повідомлення

11 червня 2014

Звернення начальника Департаменту ДАІ МВС України до учасників дорожнього руху

Чимало водіїв і досі помилково вважають хабар «найкращим врегулюванням» проблем на дорозі, зокрема тоді, коли вони є порушниками Правил дорожнього руху і в такий спосіб намагаються уникнути відповідальності за скоєне правопорушення. Аби виключити корупційну складову, за моїм дорученням працівники ДАІ розпочинають проводити фото, відеозйомку за фактами спроби дачі хабара.

З призначенням на посаду, я проінформував громадян щодо своєї принципової позиції відносно викоренення корупції в лавах Державтоінспекції. Особовий склад ДАІ був суворо попереджений про недопущення корупційних діянь, халатного відношення до своїх професійних обов’язків та відповідальність за вчинення таких дій.

Жорстке реагування на прояви корупції дали відповідні результати: на сьогодні скарг щодо неправомірних дій інспекторів ДАІ значно менше. Однак, викорінюючи корупцію в своїх лавах, ми постійно стикаємося з ситуацією, коли самі учасники дорожнього руху намагаються «відкупитися» від прискіпливого інспектора, пропонуючи йому грошову винагороду. Таким чином «спіймані» водії намагаються уникнути судової тяганини чи адміністративної відповідальності. І навіть не замислюються над тим, що скоюють злочин, за яким відповідно до законодавства України передбачена кримінальна відповідальність.

Хотів би нагадати, що за вчинення таких дій ч.1 ст. 369 Кримінального кодексу України передбачено штраф від 500 до 750 неоподаткованих мінімумів доходів громадян або обмеження волі на строк до чотирьох років, або позбавлення волі на той самий строк, із спеціальною конфіскацією.

Вимагаючи від працівників ДАІ принципового, чесного, відповідального ставлення, учасники дорожнього руху повинні пам’ятати, що у них є не тільки права але й обов’язки. Тож, водії мають самі чітко дотримуватися вимог законодавства.

Аби надати водіям «додатковий» стимул щодо виконання законів України, мною прийняте рішення про відповідне документування спроб дачі хабара працівникові ДАІ. Наразі кожен регіональний підрозділ отримав доручення щодо фото, відеофіксації таких неправомірних дій з боку порушників дорожнього руху.

Отже, відтепер, пропонуючи гроші інспектору аби уникнути відповідальності за скоєне правопорушення, водій має всі шанси потрапити до об’єктиву фотоапарату чи відеокамери, що зафіксують момент передачі коштів інспектору ДАІ. За що, відповідно, керманичу авто доведеться відповідати згідно чинного законодавства.

Начальник Департаменту ДАІ МВС України

Анатолій Сіренко

©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а за операторами тих камер хто слідкуватиме?

чи багато інспекторів "попало" на 500-700 мінімумів після фото-відеофіксування факта отримання хабаря водіями? на youtube безліч такого матеріалу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якось бачив табличку на інспекторі з написом: "Ведеться аудіозапис розмови" (на бейджику), і що ?

На час перевірки практично нікого не зупиняли, для того, щоб не провокувати на розмову про хабар. Відзвітувались-ми чисті))), смішно. А далі робота по прийняттю грошей була пришвидшенна, треба було наздогнати втрачине.

Не вірю, що вони зміняться. Працівників треба міняти.А тим хто прийде дати нормальну з/п, а не витрачати гроші на експерименти. Власна думка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О, бачу новий спосіб "доїння" водіїв. Спровокувати на хабар (а з нинішніми штрафами і методами їх здобуття хабар - найменш затратний спосіб врегулювання ситуації), потім записати на відео і...

за вчинення таких дій ч.1 ст. 369 Кримінального кодексу України передбачено штраф від 500 до 750 неоподаткованих мінімумів доходів громадян або обмеження волі на строк до чотирьох років, або позбавлення волі на той самий строк, із спеціальною конфіскацією.

Неоподатковуваний мінімум складає 17 грн., тобто штраф за "таке діяння" складатиме від 8500 до 12750 грн. Це у кращому випадку, тому що сфера застосування покарання плавно переміщується з адміністративного кодексу у кримінальний, де ставки "вийти з води" вищі в рази.

Міняти треба всю систему, перш ніж "гайки закручувати", Саакашвілі розігнав своє ДАІ (успішно), Ющенко теж намагався, духу не вистачило.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я давно у свого знайомого зайця питав, чому не запропонувати державі, щоб самі правопорушники оплачували з/п зайцям?

тобто, я їду, обігнав через подвійну на червоний не пропустивши пішохода на зебрі на підпитку, є фіксація порушення, спиняє мене інспектор. я ж просто можу дати йому тих 200у.е. або ж подзвонити дружині,щоб підвезла (що і робиться).

Пропоную

із кожного виписаного офіційного штрафу інспектором йому начисляється 10% з цієї суми. Так як суми штрафу 400-600-900 грн, то за день/тиждень/місяць він собі заробить в кілька разів більше + до водіїв, можливо дійде, що порушувати ПДР нізя.

також було би круто, щоб після трьох правопорушень конфісковували права терміном до 60діб.

оффтоп

в мене університетський друг з 1курсу (мажик) завжди втікав від даї - то заїде в якийсь перевулок, забіжить в під*їзд,скаже,що викрали авто, ДАЇ повідомляє,що знайшли, він спокійно замовляє таксі, робить 2 круга і повертаєть до того ж під*їзду та забирає машину. Але одного разу міст Патона перекрила кобра і його зловили, так батько його їм ще доплатив, щоб конфіскували права на 2 роки. Проте ж йолупа це не зупинило,катався без прав, платив на руки поки не перевернувся кілька разів та розбив машину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропоную

із кожного виписаного офіційного штрафу інспектором йому начисляється 10% з цієї суми. Так як суми штрафу 400-600-900 грн, то за день/тиждень/місяць він собі заробить в кілька разів більше + до водіїв, можливо дійде, що порушувати ПДР нізя.

також було би круто, щоб після трьох правопорушень конфісковували права терміном до 60діб.

Что будет мешать Гаишникам останавливать всех подряд и под выдуманными предлогами штрафовать.

- Почему у вас теща пристегнута

- У вас дворники превысили скоростной лимит

- У вас гарь на выхлопной на 3 мм больше положенного

итд итп

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zerotul, ну не на руки ж платиться, а після суду через офіційну касу, де йому вже будуть іти 10%. а на рахунок гарі - хай доводить,всерівно всі ж будуть судитися з гайцями. ну тоді можна добавити, мов якщо із 100 штрафів всі 100 не заплатили (водії виграли) а заєць в цей час був не на роботі а в судді, то тоді вже якісь штрафи, щоб думали і вже штрафували 100% порушення (п*яне водіння, та порушення пдр)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

навіщо ви лісапєда знову шукаєте і колесо до нього!?!?! є куєва туча прикладів/систем як привести у відповідність роботу, в нашому випадку, ДАІ... .

Не вистачає одного - менталітету нормального. що в нас, водіїв, що в наших кєровніків-чиновниках. Їх то стосується на два грама більше, бо вони створюють умови роботи служби (персонал, Закони, Правила і т.д.). То тут майже всі такі "мягкі і пушисті", а як зупинить даєць... далі писати не буду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

http://youtu.be/wdIHYiYbIRY?list=UUdqyx0c93CaGdQjohdaJB9Q

Зупинили бус в дуже гарному місці - пропка виникла на метрів 200.

Привезли з собою якихось журналістів з камерою і хвилин 40 марудили водія.

На моє питання чому не перемістять водія на стоянку тут рядом - сказали "він сам не хоче переїхати"

На перехресті поставили гайца який розрулював пробку :-)

отака ситуація

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://youtu.be/wdIH...3CaGdQjohdaJB9Q

Зупинили бус в дуже гарному місці - пропка виникла на метрів 200.

Привезли з собою якихось журналістів з камерою і хвилин 40 марудили водія.

На моє питання чому не перемістять водія на стоянку тут рядом - сказали "він сам не хоче переїхати"

На перехресті поставили гайца який розрулював пробку :-)

отака ситуація

Якщо водій зупинився на відстані менше 10 метрів до переходу, то він сам неправий. В ПДР написано, що водій має зупинятися не порушуючи ПДР і не створюючи перепони іншим учасникам руху. Але в ПДР є протиріччя. Не далі 20 метрів від працівника ДАІ. Тут вже треба вибирати. Якщо працівник ДАІ стоїть в зоні, в якій заборонена зупинка/стоянка, то водій повинен таки зупинитися без порушення правил зупинки/стоянки ПДР, начхавши на те, що інспектору прийдеться йти до авто на 30-40 метрів далі, оскільки той ще може приписати порушення правил зупинки/стоянки.

Постійно так роблю, коли ДАЙ-ці стоять на перехресті на острівці та зупиняють, вказуючи на той самий острівець. Ігнорую запропоноване ними місце та зупиняюсь згідно ПДР, інколи з супроводом мигалок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...