Перейти до змісту

У Луцьку хочуть запровадити автоматизовану систему обліку пасажирів та оплати за проїзд


jack74

Рекомендовані повідомлення

У Луцьку хочуть запровадити автоматизовану систему обліку пасажирів та оплати за проїзд

konduktor.jpg20080701085920.jpg45e14700085e.jpg

У Луцьку знову "згадали" про запровадження автоматизованої системи пасажиропотоку та оплати за проїзд у громадському транспорті.

Про це сьогодні, 4 червня, говорили на засіданні виконавчого комітету Луцької міської ради.

У Луцьку вивчатимуть пасажиропотік у громадському транспорті

Під час сьогоднішнього засідання виконавчого комітету розглядалося питання щодо запровадження системи обліку пасажирів та оплати за проїзд в громадському транспорті міста Луцька. Доповідачем з цього питання виступив начальник управління транспорту та зв’язку Анатолій Миронюк.

Він зазначив, що облік кількості пасажирів є важливим моментом у функціонуванні громадського транспорту. За його словами, таким чином можна коректувати кількість транспортних засобів на тому чи іншому маршруті залежно від періоду доби, дня тижня тощо.

На основі проведено аналізу наявних електронних систем обліку пасажирів та оплати за проїзд в громадському транспорті на розгляд членів виконкому внесено дві найоптимальніші пропозиції. Так, розробником однієї системи є група компаній «Лот» (м.Харків), яка частково запроваджена у місті Дніпропетровську на трьох трамвайних маршрутах. Крім того, одна пропозиція підготовлена ПП «Візор» (м.Луцьк).

Начальник управління транспорту та зв’язку Анатолій Миронюк зауважив, що необхідно віднайти кошти на впровадження автоматизованих систем обліку пасажирів. За його словами, одним із варіантів є залучення грантових коштів.

На думку заступника міського голови Тараса Яковлева, найдешевшим варіантом є обстеження пасажиропотоку із залученням громадськості.

Також він повідомив, що кошти на впровадження сучасних електронних систем намагатимуться вишукати за рахунок участі у міжнародних проектах.

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)

ну ну...

main10968267_fe18d325fcbe9340ea0fe3a5f3f12fb5.jpg ====>>>> adc554a33cb3.jpg

Київ, для прикладу, про це "заговорив" ще в 2006-му (ліплю сюди для інфи, бо там більш "розжовано")

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 164
  • Створено
  • Остання відповідь

як на мене - класна штука. купив проїздний на місяць, і не паришся із здачею.

я ЗА

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шось мені слабо віриться в перспективу цього всього...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шось мені слабо віриться в перспективу цього всього...

чому це - гроші точно спишуть, ось і вся перспектива. Іншої, мені здається, ніхто й не вбачає....
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

воно то прикольно, но цікаво, а вийти з маршрутки як ???? ше 2,50-3 грн платити ??? :0151:

класно було б ....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шось мені слабо віриться в перспективу цього всього...

Ідея хороша, але як завше, реалізація буде гавно. А якщо ще й Візор візьметься "впроваджувати"....

Ідея із електронними квитками / проїзними не нова. Половина світу їздить.

Проблема буде у нас із:

- Посвідчення учасника "бойових дій"

- Покажіть

- Ви шо, мені не вірите?!

і понеслося!

Це я про пільговиків, яких у нас вагон і ще маленька тєлєжка. Як бути з ними? Видавати проїзні нахаляву? Держава за це не заплатить, це буде за рахунок тих, хто платить. А це не чесно.

воно то прикольно, но цікаво, а вийти з маршрутки як ???? ше 2,50-3 грн платити ??? :0151: класно було б ....

Ота штука вертиться на вихід без проблем. На вхід не вертиться. Як налаштуєш!

А загалом, тоді буде тільки:

- Двері вхід

- Двері вихід

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і ще б пустити маршутки ТІЛЬКИ ПО РОЗКЛАДУ - буде взагалі збс... інколи пролітає 5 маршуток,а потім чекаєш 10хв хоч якусь...

хоча у Луцьку з цим проблем немає, та й черг на майршутки також відсутні =)

Zheny@, для пільговиків рекомендую окремі маршутки,які їздять ТІЛЬКИ у зазначений час (5 разів на день)

і те,що приходять перевіряють квитки чи проїздні чи пільгові свідотства - це норма.

якось в Києві був свідком: 42 тролейбус, іду до кінцевої, заходять перевіряти білетики, потім якісь бурчання та штовхання. Через певний час виясняється, що водій та кондуктор тролейбусу десь натягали колишні рулони білетів і продавали їх незаконно, і всю виручку клали собі в карман. Перевіряючи хотіли домовитися з ними за 500грн,а ті відмовилися, то прийшлося викликати міліцію (уже чекала на кінцевій).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а що роити з калясками ???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шось мені слабо віриться в перспективу цього всього...

Ідея хороша, але як завше, реалізація буде гавно. А якщо ще й Візор візьметься "впроваджувати"....

Ідея із електронними квитками / проїзними не нова. Половина світу їздить.

Проблема буде у нас із:

- Посвідчення учасника "бойових дій"

- Покажіть

- Ви шо, мені не вірите?!

і понеслося!

Це я про пільговиків, яких у нас вагон і ще маленька тєлєжка. Як бути з ними? Видавати проїзні нахаляву? Держава за це не заплатить, це буде за рахунок тих, хто платить. А це не чесно.

воно то прикольно, но цікаво, а вийти з маршрутки як ???? ше 2,50-3 грн платити ??? :0151: класно було б ....

Ота штука вертиться на вихід без проблем. На вхід не вертиться. Як налаштуєш!

А загалом, тоді буде тільки:

- Двері вхід

- Двері вихід

та я це знаю, но прикольно було б подивитися якби вони таке зробили )))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

PPArhangel, цікаве питання... без кондуктора значить не обійдеться =(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блін, народ, тут запитань більше, ніж відповідей. Яких, у автора такої ідеї не має. Головне ж прибуток. Давайте поставимо, скосимо і роздерибанимо, а там будемо думати. І казати, що ще треба грошей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

значить нерентабельно запроваджувати цю систему

нехай мак доведуть до толку а тоді беруться за наступну новацію

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

значить нерентабельно запроваджувати цю систему

Рентабельно, але не з теперішнім керівництвом в місті / області / державі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

або, так як у містах буде більше прав та повноважень, можна ввести "відрубання руки за крадіжку". Жарти жартами, але проконтролювати усі витрати можна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

система контролю пасажирів вже давно є на деяких міжміських маршрутах там стоять камери які фіксують кількість пасажирв

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) Ніхто (в т.ч. й система) так не порахує пасажирів, як сам водій!!! :D
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

bodia88888, значить так... зайшло по марштруті 150 людей, всі заплатили 2.50... ага.... значить зайшло 80 людей, серед яких було 20 пенсіонерів, 10 учасники ВОВ і ще 20 дітей до 14...

=)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага... і з камерами проблем море. Вони фіксують вхід-вихід, тобто як що пасажир на зупинці вийде на перекур, і назад зайде, то камера сприйме його як ще одного пасажира...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на камері рахують власникі самі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То все дурниці, що тут хочуть придумати, ще й як завжди Візор сюди хочуть притулити - якого не сьогодні-завтра не буде. Як завжди все розпочинають з дупи. Вже маємо в центрі електронне табло від Візора і розклад на барабанах, ще систему обліку їм запустити і буде повний - піснєц.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Власнику маршруток якщо треба, то і він ісам собі розбереться, як контролювати пасажиропотік на своїх маршрутах.

... хіба що це якраз хтось із власників і лобіює це питання, щоб за рахунок міста вдосконалити свій баблонасос.

Як на мене - в нас не настільки велике місто, що витрачати гроші громади на таку хєрню.

А якщо вже вкладати гроші в громадський транспорт, то у відновлення, обновлення і вдосконалення електротранспорту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну реально все робиться через одне місце.... невже не можна почати з простішого і йти так до цивілізації?? для початку запровадити рух по інтервалу (тобЕсь щоб маршрутки їздили чітко по графіку) елементарно робиться.....але ні їм відразу давай електронні системи.... :0152:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нас не можуть толком зробити щоб маршрутки по графіку їздили, й відмили купу бабла на "gps" тепер, стрельнула ідея от таку "цяцю" "замутити", ще купу грошей кане десь на карман комусь.

Не думаю, що дешевше буде обслуговувати цю систему, чим просто тримати кондуктора, він може ходити й збирати гроші за проїзд безготівкові, по типу терміналу.

Запровадити таку систему, батьки наприклад дітям купували б пластикову картку, заряджали б її, чи купували безліміт, і так далі, це деталі, це був би дійсно контроль.

Пльговикам видати теж таку картку, і рахувати можна буде скільки реально людина їздила, потім можна згідно статистики таким, хто рідко користується пропонувати грошове відшкодування. Деякі взагалі може раз чи два в рік їздять, то навіть їм дати 30 грн. надбавки до пенсії чи до пільг. це значно краще чим те, що у тебе є можливість їздити безоплатно, але ти не користуєшся, а держава всеодно виділяє якісь кошти на таке. Це б зменшило корупційні схеми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну вы артисты :) ... 90% - этого вопроса решается банально просто. Водитель ОБЯЗАН дать билетик, не дал вые..ть. И е..ть до тех пор, пока они не будут давать их автоматически в РУКИ, а не по просьбе или "нагнись и бери у руля надраных". Второй этап ДРЮЧИТЬ тех кто билетик не взял, не взял-значит не оплатил проезд. И не надо МУДРОЙ электроники. Как в нелюбимые всеми советские времена - остановил ментовский автобус маршрутку посреди дороги всех кто без билета - милости просим в ГорОтдел. Месяц таких рейдов и бюджет полный, и за билетами очередь будет стоять. И САМОЕ ГЛАВНОЕ - ВОТ ВАМ СТАТИСТИКА.

90% - это не понравится, ЗНАЮ ЗНАЮ .... ведь 90% - билеты то не берёт.... Так что вы тут выдумываете колесо, если сами билеты у водилы не берёте????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну реально все робиться через одне місце.... невже не можна почати з простішого і йти так до цивілізації?? для початку запровадити рух по інтервалу (тобЕсь щоб маршрутки їздили чітко по графіку) елементарно робиться.....але ні їм відразу давай електронні системи.... :0152:

По графіку не получиться, вже зараз де хто з водіїв прагне наї**ти систему обліку, щоб показати місце перебування маршрутного таксі не там де воно перебуває реально......... А зобовязати видавати талончики........................ таки да, напевне самий дієвий спосіб боротьби з крадіжками коштів.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...