Перейти до змісту

Погана керованість автомобіля


Andreyxxx

Рекомендовані повідомлення

Всім привіт. Закінчив капітальний ремонт свого автомобіля. Авто Опель рекорд 1986р. Проблема у тому, що коли при швидкості 60 км. різко зробити маневр, то автомобіль поводить себу як "змія", а саме робить поворот у ліво, а потім ніби ще задка кидає. Причина думаю може бути у старих "дубових" шинах. Буває таке, коли при різкому повороті навіть чути піск шин. Ще одна здогадка це дуже жорстка передня підвіска, я просто поставив завеликі пружини і зараз стойки майже не "грають" (завтра буду підрізати), тобто передок "дубовий".

Чекаю Ваших порад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Порада одна - приведіть підвіску в "заводський" варіант. І буде Вам щастя. І не забудьте про розвал/сходження.

І ще одне. Рекорд, попри гучну назву, створений для "шумахєрства" приблизно так же само, як і мій Запорожець. Не вимагайте від авто більшого, ніж воно може.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну там від Рекорда залишилась тільки одна назва та кузов з підвіскою, все інше Омега А :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жорстка підвіска дає кращу керованість. Те що кидає зад говорить про те що стійки не працюють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жорстка підвіска дає кращу керованість. Те що кидає зад говорить про те що стійки не працюють.

Давайте розрізняти "жорстку" підвіску і "спортивну" підвіску. Остання досягається вкладанням чималої сумми грошей - занижені пружини, газові амортизатори з регуляторами і коротким ходом штоку, потовщений стабілізатор і таке інше. Саме в цьому разі підвіска набуває "жорсткості" і, симетрично, набуває ефекту "прилипання" до покриття, вирізняється чіткою, дуже точною керованістю.....

В іншому випадку - вставляємо два шматка лома замість амортизаторів - і маємо "жорстку" підвіску.....

В автора стоять занадто високі пружини (я так розумію, хотілося підняти "морду" повище...Так на бензинові двигуни ставлять дизельні пружини, які не просідають так сильно. Але до керованості авто виникає багато запитань, бо амортизатори не можуть адекватно працювати в парі з нерозраховано жорсткою пружиною). І це не в останню чергу впливає на погіршення керованості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Додам, задні пружини залишилась старі, на перед були поставлені нові, але вони завеликі. Амортизатор зараз витягнутий на всю, завтра підріжу пружину на 1-2 витка і думаю результат буде.

Можливо я і не правильно описав як саме кидає автомобіль.Таке буває коли зимою на слизкій поверхні крутанути кермом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Додам, задні пружини залишилась старі, на перед були поставлені нові, але вони завеликі. Амортизатор зараз витягнутий на всю, завтра підріжу пружину на 1-2 витка і думаю результат буде.

Можливо я і не правильно описав як саме кидає автомобіль.Таке буває коли зимою на слизкій поверхні крутанути кермом.

Зрізайте свої пружини, або міняйте на такі, які повинні бути.

Перевірте стабілізатори, особливо, якщо він взагалі передбачений - задній.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо пружини високі - високий цент тяжіння, пружини неправильно відпрацьовують. Амортизатори не працюють. Шини старі. Це не жорстка підвістка - це "розмита", неправилько скомпонована. Дійсно, верніть все назад, перевірте стабілізатор поперечної стійкості. Поставне відповідні нагрузці, масі і ходу штоку відповідні амортизаторі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стійки всі робочі, ну на даний момент окрім передніх вони дуже жорсткі. Стабілізатор працює. Ще мені здається, що це ніби почалося після встановлення гідропідсилювача керма. Що там можна було задіти?. Завтра буду різати пружини та робити розвал.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо хтось знає де нормально роблять розвал ? Ну і ціну бажано у скільки це мені влетить -300-500-1000 грн ????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що за пружини стоять? Якщо нові неор, то може не варто поспішати їх різати? Почекай 2-3 дні, буває що просідають відчутно.

Якщо ж пружини стоять невідомо від чого і їх параметри не відповідають вимогам, то тут по-всякому може бути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене, то проблема в іншому:

а). підклинює трохи якийсь з підшипників колеса чи гальма при боковому навантаженні.

б). підвіска нетримає взаємної геометрії, десь виникає резонанс, треба шукати слабке місце.

Пружини різати не поспішай.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо хтось знає де нормально роблять розвал ? Ну і ціну бажано у скільки це мені влетить -300-500-1000 грн ????

Розвал рекомендую на Піт-Стоп, на Рівненьській. Єдині з багатьох, хто захотів і зміг зробити мені на троха проблемному (після ДТП, із зігнутим ричагом) Шкода Суперб Нью розвал ідеально....За що їм низький уклін.

Розвал на дві осі коштував 230 гривень.

Обладнання одне з найкращих, що я бачив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що за пружини стоять? Якщо нові неор, то може не варто поспішати їх різати? Почекай 2-3 дні, буває що просідають відчутно.

Якщо ж пружини стоять невідомо від чого і їх параметри не відповідають вимогам, то тут по-всякому може бути.

Так, пружини невідомі, буду 100 % різати.

Підшипник ніякий не клинить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на мамсурова хлопці якісно роблять розвал

на ваз2103 мені получілося 90грн на передок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

трошки вкороти пружини і поїхди. якщо не допоможе підкладеш назад рем комплект.

п.с в нас ваз 2101 коли поставили двійний стаб, різані пружини 195 гуму, машина прилипла до дороги

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буду собі також купувати 195 резину, зараз стоїть 165 :( вузенька ппц

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буду собі також купувати 195 резину, зараз стоїть 165 :( вузенька ппц

треба вважати на ширину та радіус диска))

ато може вийти джип)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Запас там є, ну навіть якщо не 195 то 185 буде добре сидіти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Додам, задні пружини залишилась старі, на перед були поставлені нові, але вони завеликі. Амортизатор зараз витягнутий на всю, завтра підріжу пружину на 1-2 витка і думаю результат буде.

Підрізання жорстких, задовгих пружин, тільки зробить їх жорсткішими. Це ще шкільна програма фізики. Якщо машина й опуститься це ще не означає що будуть працювати амортизатори. Через деякий час щей чашки до кузова прийдеться приварювати, бо з нашими дорогами їх просто повириває. Поставте рідні пружини в нормальному стані.

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%B5%D1%84%D1%96%D1%86%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82_%D0%B6%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%82%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, мені у сервісі сказали що потрібно міняти наконечники. Щоб їх зробити сказали потрібно 100 грн за 1 шт. А їх у мене 6 шт. Це реальні ціни чи круто ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...