Перейти до змісту

Надам послуги з ремонту та обслуговування АВТО.


Dodge 69

Рекомендовані повідомлення

Допоможемо телефонуйте.

9-ка 97 рік інжектор. Троїть. І передачі перемикаються не дуже (задня і 5-а).

Орієнтовна вартість робіт. Можна в приват.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 141
  • Створено
  • Остання відповідь

Допоможемо телефонуйте.

9-ка 97 рік інжектор. Троїть. І передачі перемикаються не дуже (задня і 5-а).

Орієнтовна вартість робіт. Можна в приват.

Як можна написати вартість робіт не знаючи проблеми і слідом її вирішення ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як можна написати вартість робіт не знаючи проблеми і слідом її вирішення ?

та можна. Наприклад:

- троїть. Можлива причина - забиті форсунки. Вирішення - прочистка форсунок ультразвуком. Вартість роботи - (умовно) 500 грн.

- троїть. Можлива причина - "нагнулися" свічки. Вирішення - заміна свічок. Вартість (150грн) + робота по заміні (20грн) + пошук причини (20 грн)- 200 грн.

- не вмикається передача. Можлива причина. не вистачає масла в коробці. Вартість масла + його заміна / долив + робота. 150+50

- не вмикається передача. Можлива причина. Замінити деталь яка зносилася (типова поломка для багатьох 8-9-99) вартість роботи 150 грн + запчастина 150.

Все умовно .

Крім того, для людей тямущих, багато чого може сказати, що задня і п'ята погано вмикаються. Вони ТОЧНО знають причину! І ТОЧНО знають вартість вирішення проблеми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як можна написати вартість робіт не знаючи проблеми і слідом її вирішення ?

та можна. Наприклад:

- троїть. Можлива причина - забиті форсунки. Вирішення - прочистка форсунок ультразвуком. Вартість роботи - (умовно) 500 грн.

- троїть. Можлива причина - "нагнулися" свічки. Вирішення - заміна свічок. Вартість (150грн) + робота по заміні (20грн) + пошук причини (20 грн)- 200 грн.

- не вмикається передача. Можлива причина. не вистачає масла в коробці. Вартість масла + його заміна / долив + робота. 150+50

- не вмикається передача. Можлива причина. Замінити деталь яка зносилася (типова поломка для багатьох 8-9-99) вартість роботи 150 грн + запчастина 150.

Все умовно .

Крім того, для людей тямущих, багато чого може сказати, що задня і п'ята погано вмикаються. Вони ТОЧНО знають причину! І ТОЧНО знають вартість вирішення проблеми.

Порвав :_36: .

Раз ти все знаєш, може тобі треба самому ремонтувати а не ремонтуватися?

Підтримаю Davids'а, ціну можна сказати на конкретні роботи (заміна того-то), регулювальні роботи (наприклад, розвал\сходження) саму діагностику, і то початкову.

А коли вмикаються погано 5-та і задня, то найбанальніше не вистачає масла в КПП, і долив а може синхронізатори зносилися, а може шестерні, а може тріщина корпуса, а може не відрегульована куліса. Причину можна взнати лише після діагностики, яка може потягнути подальші розбирально-збиральні роботи.

Про троїть я взагалі промовчу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раз ти все знаєш, може тобі треба самому ремонтувати а не ремонтуватися?

Ремонтую, але не авто. І Коли мені задають запитання - я маю на нього відповідь.

Мід іншим, відповідь автора теми я отримав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Робив Сергій заміну передніх тормозних дисків та колодок, поміняв подушку двигуна, опорний підшипник, ще щось там "чаклував" з шрусами які зараз вже про себе недають знати. За роботу взяв 300 грн., що досить недорого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підходить час заміни ременя грм. Цікавить ціна по заміні. Пассат Б5 99рв 1,9 тді (морду треба розбирати(()

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Перебрав гальмівну систему (перевірка стану і змазка циліндрів у супортах, заміна гальмівної рідини з прокачкою, перевірка шлангів), діагностика ходової, заміна масляного фільтра, маніпуляції з паразитним роликом ременя генератора, підтяжка рульової рейки. Купа питань з мого боку і відповідей з його.

300 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як можна написати вартість робіт не знаючи проблеми і слідом її вирішення ?

та можна. Наприклад:

- троїть. Можлива причина - забиті форсунки. Вирішення - прочистка форсунок ультразвуком. Вартість роботи - (умовно) 500 грн.

- троїть. Можлива причина - "нагнулися" свічки. Вирішення - заміна свічок. Вартість (150грн) + робота по заміні (20грн) + пошук причини (20 грн)- 200 грн.

- не вмикається передача. Можлива причина. не вистачає масла в коробці. Вартість масла + його заміна / долив + робота. 150+50

- не вмикається передача. Можлива причина. Замінити деталь яка зносилася (типова поломка для багатьох 8-9-99) вартість роботи 150 грн + запчастина 150.

Все умовно .

Крім того, для людей тямущих, багато чого може сказати, що задня і п'ята погано вмикаються. Вони ТОЧНО знають причину! І ТОЧНО знають вартість вирішення проблеми.

Порвав :_36: .

Раз ти все знаєш, може тобі треба самому ремонтувати а не ремонтуватися?

Підтримаю Davids'а, ціну можна сказати на конкретні роботи (заміна того-то), регулювальні роботи (наприклад, розвал\сходження) саму діагностику, і то початкову.

А коли вмикаються погано 5-та і задня, то найбанальніше не вистачає масла в КПП, і долив а може синхронізатори зносилися, а може шестерні, а може тріщина корпуса, а може не відрегульована куліса. Причину можна взнати лише після діагностики, яка може потягнути подальші розбирально-збиральні роботи.

Про троїть я взагалі промовчу.

Підтримую - vaz75

Ось для прикладу в мене проблемка з моєю автівкою - троїть на гарячу (( форсунки перебрав, топлевна реставрована (дизель) - все ок,

Тут без комплексної діагностики не обійдешся і вирішення проблеми може бути зовсім не прогнозоване.

Для прикладу ще одна ситуація - приїхав чоловік на БМВ 525тдс (я трішки ремонтую топлевну апаратуру на БМВ) проблема погано заводиться і часом глохне. З першого погляду зношений плунжер а це 2000-2500 грн., після діагностики чоловік обійшовся ремкомплектом до ТНВД + двома електронасосами в бак (1200 грн. ЗА ВСЕ). Ось вам і діагностика по телефону чи по інтернету...( Підказати можливі варіанти - ДА , а нарвати точну проблему - НІ.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
  • 2 тижня потому...
  • 2 тижня потому...

Ну что ж, оставлю и я свой отзыв. Извините за много букоф.

Авто фиат добло 1.6 газ бензин. Обратился за компьютерной диагностикой - двигатель вдруг перестал развивал обороты более 4000 даже на холостом при нажатии педали в пол. Подозрение вызывал катализатор, с чем и обратился. Попутно решил поменять опорный подшипник, чтоб не кататься по разным мастерским. Предупредил ребят о том, что двигатель берёт масло ( приблизительно литр на тысячу ) и оставил машину на вечер. На следующий день мне её не отдали, ссылаясь на проблему с заменой подушки ( и с резьбой что то не так и пружина очень тугая, съёмники не справляются).

Для сравнения - подушку с опорным подшипником с другой стороны поменяли за полтора часа неспешной работы с перекурами в другой мастерской.

Результаты работы

"Катализатор подзабит, но причина не в нём, мы измерили компрессию - нужно менять как минимум маслосъёмные кольца." То есть разбирать двигатель и т.д.

-Ок, сколько это будет стоить хотя бы приблизительно

- Я посчитаю\прикину и перезвоню.

Звонит по сей день, месяца полтора уже.

Опорный подшипник заменили. При домашнем осмотре вызвало недоумение то, что на второй стойке над гайкой затягивающей шток торчит сантиметра полтора этого самого штока, а на отремонтированной стороне шток заканчивался практически заподлицо с гайкой. Кстати гайку сложно было назвать гайкой, настолько слизаны были грани.

Заморачиваться не стал ( капиталка двигателя, машина еле едет, "ай горе беда, что же делать? ".

За работу заплатил 300 грн, как оказалось мне ещё заменили новенькие металлические хомуты на пыльниках внутренних кулаков на пластиковые. Те мол не держали, чем собственно и объяснялась такая высокая цена за услуги.

За неделю до этого мыл кулаки и менял в них смазку. Пластиковые хомуты заменил на металлические ибо пластику не доверяю в этом случае. Думаю просто слишком много смазки набил, вот излишки и выдавило. Но я же не мастер, им мастерам виднее. Ну, заменили и заменили, заморачиваться опять же не стал.

На следующий день, с горя так сказать, всё таки заехал к катализаторщикам. Оказалось, что на моей машине их два, и один из них реально забит напрочь, что было видно просто по цвету выхлопной трубы. Пол часа сварочно-болгарочных работ и машина, о чудо, полетела аки птица :) Тут же катализатор был осмотрен через спектрометр и продан. В результате за минусом оплаты за работу оказался в плюсе на 120 грн. Счастливый поехал домой, все нюансы были благополучно забыты.

Забыты не надолго. Через недельку где то, при проезде лежачих полицейских возле входа в парк услышал металлический "дзень" со стороны где менялась опора. О_о. Едем дальше, ничего необычного день, два и снова "дзень" на глубокой ямке. Поскольку проблема проявлялась исключительно редко а домашние хлопоты требовали очень много времени - решение было отложено.

Очередной "дзень" закончился вывернутым по оси развала колесом посреди дороги. Часть штока с резьбой срезало, амортизатор просто выпал. Сам снял стойку, купил новый аморт, перепаковал в другой мастерской ( 15 минут) + ещё 15 минут откручивали слизанную гайку с остатков штока, чтобы освободить опору. В результате приварили головку и так открутили.

"Диагноз" мастера из другой мастерской - стойка собрана не правильно, шайба не с той стороны стоит, гайка закручена не по резьбе и потому амортизатор не был затянут как положено.

Итого. 820 грн амортизатор, 50 грн перепаковка. Остальная работа моя.

Свою вину по поводу того, что не поехал в мастерскую после первого "дзень" признаю целиком и полностью.

Но к этим ребятам, я больше ни ногой ни колесом...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Ну что ж, оставлю и я свой отзыв. Извините за много букоф.

Авто фиат добло 1.6 газ бензин. Обратился за компьютерной диагностикой - двигатель вдруг перестал развивал обороты более 4000 даже на холостом при нажатии педали в пол. Подозрение вызывал катализатор, с чем и обратился. Попутно решил поменять опорный подшипник, чтоб не кататься по разным мастерским. Предупредил ребят о том, что двигатель берёт масло ( приблизительно литр на тысячу ) и оставил машину на вечер. На следующий день мне её не отдали, ссылаясь на проблему с заменой подушки ( и с резьбой что то не так и пружина очень тугая, съёмники не справляются).

Для сравнения - подушку с опорным подшипником с другой стороны поменяли за полтора часа неспешной работы с перекурами в другой мастерской.

Результаты работы

"Катализатор подзабит, но причина не в нём, мы измерили компрессию - нужно менять как минимум маслосъёмные кольца." То есть разбирать двигатель и т.д.

-Ок, сколько это будет стоить хотя бы приблизительно

- Я посчитаю\прикину и перезвоню.

Звонит по сей день, месяца полтора уже.

Опорный подшипник заменили. При домашнем осмотре вызвало недоумение то, что на второй стойке над гайкой затягивающей шток торчит сантиметра полтора этого самого штока, а на отремонтированной стороне шток заканчивался практически заподлицо с гайкой. Кстати гайку сложно было назвать гайкой, настолько слизаны были грани.

Заморачиваться не стал ( капиталка двигателя, машина еле едет, "ай горе беда, что же делать? ".

За работу заплатил 300 грн, как оказалось мне ещё заменили новенькие металлические хомуты на пыльниках внутренних кулаков на пластиковые. Те мол не держали, чем собственно и объяснялась такая высокая цена за услуги.

За неделю до этого мыл кулаки и менял в них смазку. Пластиковые хомуты заменил на металлические ибо пластику не доверяю в этом случае. Думаю просто слишком много смазки набил, вот излишки и выдавило. Но я же не мастер, им мастерам виднее. Ну, заменили и заменили, заморачиваться опять же не стал.

На следующий день, с горя так сказать, всё таки заехал к катализаторщикам. Оказалось, что на моей машине их два, и один из них реально забит напрочь, что было видно просто по цвету выхлопной трубы. Пол часа сварочно-болгарочных работ и машина, о чудо, полетела аки птица :) Тут же катализатор был осмотрен через спектрометр и продан. В результате за минусом оплаты за работу оказался в плюсе на 120 грн. Счастливый поехал домой, все нюансы были благополучно забыты.

Забыты не надолго. Через недельку где то, при проезде лежачих полицейских возле входа в парк услышал металлический "дзень" со стороны где менялась опора. О_о. Едем дальше, ничего необычного день, два и снова "дзень" на глубокой ямке. Поскольку проблема проявлялась исключительно редко а домашние хлопоты требовали очень много времени - решение было отложено.

Очередной "дзень" закончился вывернутым по оси развала колесом посреди дороги. Часть штока с резьбой срезало, амортизатор просто выпал. Сам снял стойку, купил новый аморт, перепаковал в другой мастерской ( 15 минут) + ещё 15 минут откручивали слизанную гайку с остатков штока, чтобы освободить опору. В результате приварили головку и так открутили.

"Диагноз" мастера из другой мастерской - стойка собрана не правильно, шайба не с той стороны стоит, гайка закручена не по резьбе и потому амортизатор не был затянут как положено.

Итого. 820 грн амортизатор, 50 грн перепаковка. Остальная работа моя.

Свою вину по поводу того, что не поехал в мастерскую после первого "дзень" признаю целиком и полностью.

Но к этим ребятам, я больше ни ногой ни колесом...

Всім привіт.Багато писати не буду,а так для роздумів:

1.Машина обслуговувулась 1,5 міс. назад;

2.( "оставил машину на вечер. На следующий день мне её не отдали")Сказали хотіли б забрати авто в вечері ,а забрали в 12:30 наступного дня;

3.("Для сравнения - подушку с опорным подшипником с другой стороны поменяли за полтора часа неспешной работы с перекурами в другой мастерской".)Забули сказати рік назад;

4.(как оказалось мне ещё заменили новенькие металлические хомуты на пыльниках внутренних кулаков на пластиковые. Те мол не держали, чем собственно и объяснялась такая высокая цена за услуги.)Про заміну хомутів було сказано при віддачі авто,а не "как оказалось" поставлені пластикові хомути бо на момент заміни не було металевих.("За неделю до этого мыл кулаки и менял в них смазку. Пластиковые хомуты заменил на металлические ибо пластику не доверяю в этом случае. Думаю просто слишком много смазки набил, вот излишки и выдавило") Шрузні хомути потрібно вміти правильно монтувати;

5.І до речі авто їздить весь час на таксі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Всім привіт!

Нарешті обзавівся професіональною автомобільною комп'ютерною діагностикою.

Так що буду радий бачити всіх бажаючих.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім привіт!

Нарешті обзавівся професіональною автомобільною комп'ютерною діагностикою.

Так що буду радий бачити всіх бажаючих.

а можна марку-модель професіональної діагностики?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім привіт!

Нарешті обзавівся професіональною автомобільною комп'ютерною діагностикою.

Так що буду радий бачити всіх бажаючих.

а можна марку-модель професіональної діагностики?

launch x431 diagun

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добрий день. Цікавить заміна підшипників ступиці дві сторони та заміна наконечників рульової тяги всіх чотирьох ? Авто ваз 2104

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добрий день. Цікавить заміна підшипників ступиці дві сторони та заміна наконечників рульової тяги всіх чотирьох ? Авто ваз 2104

Доброго.Відписав в ПП.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отправлено Вчера, 10:48

скільки буде коштувати комп діагностика?



Доброго дня. Діагностика коштує від 80 грн.

тел.(067)1949046;

(050)5074036.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго дня. Скільки заміна ГРМ в Т4 простий дизель 1.9. Запчастини мої.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...