Jump to content

Радіатор для скорпіо


Саша Иванов

Recommended Posts


  • Member ID:  23,702
  • Group:  Power users
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  1,723
  • Reputation:   967
  • Joined:  09/02/2013
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Потрібен радіатор системи охолодження для форд скорпіо .87 р., карб., 2.0 OHC. Мій паяний і тіче, підозрюю що насипали в нього гірчичного порошку чи ще якоїсь ху...ні і забились соти. Зимою нормально було поки холодно а зараз піпєц. Термостат нормально працює. На шроти що знаю дзвонив, нема.

Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  32
  • Group:  Forum team
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  19,679
  • Reputation:   2,950
  • Joined:  06/13/2005
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

як власник двох скорпіо в минулому, порекомендую промити той радіатор, що э та якісно його запаяти – будеш мати річ. шанси знайти щось краще близькі до нуля нажаль :dont:

Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  23,702
  • Group:  Power users
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  1,723
  • Reputation:   967
  • Joined:  09/02/2013
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

порекомендую промити той радіатор, що э та якісно його запаяти

А те все Г що там зібралось вимиється? І де можна перевірити під тиском чи не тіче?

Все ж схиляюсь до варіанту з покупкою.

ЗИ. Це у мене теж другий скорп, міняти не хочу, подобається.

Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  8,949
  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  928
  • Reputation:   180
  • Joined:  06/25/2010
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Мій паяний і тіче

Радіатор алюмінієвий?

Якщо протікання іде по соті алюмінієвого - краще викинути, якщо радіатор алюмінієвий і тече по стику бачок-серцевина - можна

акуратно розібрати і почистити-вимити-зібрати. Роботи без "віддраювання" на годину максимум.

А взагалі - краще приколхозити віз сенса-ланоса-таза - буде новий радіатор з максимумом ККД.

Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  10,683
  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  869
  • Reputation:   49
  • Joined:  11/15/2010
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Мій паяний і тіче

Радіатор алюмінієвий?

Якщо протікання іде по соті алюмінієвого - краще викинути, якщо радіатор алюмінієвий і тече по стику бачок-серцевина - можна

акуратно розібрати і почистити-вимити-зібрати. Роботи без "віддраювання" на годину максимум.

А взагалі - краще приколхозити віз сенса-ланоса-таза - буде новий радіатор з максимумом ККД.

Кстати есть от ланоса, могу по сходной цене.

Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  25,085
  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  59
  • Reputation:   12
  • Joined:  02/03/2014
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Для пошуку таких артефактів раджу використовувати =1&q=%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BF%D0%B8%D0%BE"]Сландо або шрот Форд-клубу :)

Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  23,702
  • Group:  Power users
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  1,723
  • Reputation:   967
  • Joined:  09/02/2013
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Радіатор зняв і промив. Г випливло немало, завтра покатаюсь - відпишусь. Ще одне питання до скорповодів: стрілка температури ОЖ стояла на середині *циферблата* навіть коли закипав. Датчик під заміну? І де саме він стоїть?

Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  32
  • Group:  Forum team
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  19,679
  • Reputation:   2,950
  • Joined:  06/13/2005
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

двигун закипав = датчик під заміну. сам датчик шукай на голові блока, біля трамблера. викручуй дуже обережно на холодному двигуні, бо він полюбляє ламатись навпіл, особливо після перегріву, а дістати його залишки з двигуна потім дуже складно.

як трохи поїздиш, промий радіатор ще раз – з двигуна теж багато бруду випливе

Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  23,702
  • Group:  Power users
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  1,723
  • Reputation:   967
  • Joined:  09/02/2013
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Біля трамблера є датчик, по форумах читав що це він і буде. До речі, поки не знав,що це таке, всунув туди свого носа на заведеній машині - трохи доторкнувся то він мене током шандарахнув :0155::_07:. Більше не лізу ні до чого :_07:

Shkoder - дякую за допомогу.

Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  23,702
  • Group:  Power users
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  1,723
  • Reputation:   967
  • Joined:  09/02/2013
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Покатався сьогодні - не кипів. Погода,звичайно, холодніше, але для цього є ГАЗ :_07: . Поганяв добряче, не закипів. Після промивки радіатора мій скорпік значно краще себе почуває.

Злив воду, залив антифриз - поживем побачимо. Всім дякую.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

  • Member ID:  23,702
  • Group:  Power users
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  1,723
  • Reputation:   967
  • Joined:  09/02/2013
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Тіче сцуко і все. Був на формулі найшов за 900грн. китайця, гарантії ніякої. По шротах продають за 600-900 б/у. Що краще, новий китаєць чи б/у? Може, підкажете де ще можна купити?

Або телефон хто паяє чи може допомогти, там пластмасу треба підпаяти зверху біля болтів кріплення.

post-23702-0-70674100-1396800907_thumb.j

Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  8,949
  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  928
  • Reputation:   180
  • Joined:  06/25/2010
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Оце + патрубки+хомути+руки=не гірше китайса, ще й при потребі ледь не в хлібних відділеннях продають.
Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  23,702
  • Group:  Power users
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  1,723
  • Reputation:   967
  • Joined:  09/02/2013
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

По вашому різниця в 600-700 кубиків + набагато більша потужність не мають значення? На носі літо з +30/35, по моєму, з таким девайсом я буду в повній Ж.

За пораду дякую, може підкажете якийсь побільше.

Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  10,847
  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  677
  • Reputation:   108
  • Joined:  11/28/2010
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

По вашому різниця в 600-700 кубиків + набагато більша потужність не мають значення? На носі літо з +30/35, по моєму, з таким девайсом я буду в повній Ж.

За пораду дякую, може підкажете якийсь побільше.

Якщо варіант по-дешевше і щоб тепло з запасом відводило, від Газельки подивіться, там двигун 2,4л. Думаю в Скорпа має влізти, а ціна теж в межах 300±100грн залежно від виробника.
Link to comment
Share on other sites


  • Member ID:  8,949
  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  928
  • Reputation:   180
  • Joined:  06/25/2010
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

По вашому різниця в 600-700 кубиків + набагато більша потужність не мають значення? На носі літо з +30/35, по моєму, з таким девайсом я буду в повній Ж. За пораду дякую, може підкажете якийсь побільше.

По-перше - дивись на різницю в потужності, саме невикористану частину теплової енергії відводить радіатор.

А цей радіатор ставиться і на ланоси потужністю в 100+к.с.

По-друге - китайці в нас найдешевші, отже саме в спеку можеш опинитись біля парогенератора, а зимою йому буде ще важче.А якісний

китайса недалеко від валео піде.

По-третє - бв радіатор може бути забитий з середини і ззовні не прохідний для повітря через зам'ятість тепловідвідних

пластин, а товщина стінок сот може"порадувати" в невідповідний момент.

По-четверте - лузаровські радіатори непоганої якості, плюсь можна встановити новий вентилятор(2шт.) за гуманні гроші що

значно підвищить його ефективність саме в пробках нашого мегаполіса.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...