Перейти до змісту

Власників Opel Vectra A


Andreyxxx

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Всім привіт.

Маю автомобіль Opel Vectra A 1992 1.8i моновприск. Розхід автомобіля на 100 км. приблизно 14-15 літрів по місту. Катаюсь з Рованців до Фуршета. Заправляюсь на 100 грн, це виходить 10,3літри я проїжджаю на них 75-80 км. Як Ви думаєте це нормальний для неї розхід ? Автомобіль звичайно прогріваю на 5 хв.

Думаю замінити повітряний фільтр, а то він вже....... Можливо є ще ідеї.

Опубліковано

ось номер майстра( звуть Сергій) він шурупає в машинах добре, можете зідзвонитись, підїхати може дасть відповідь. колись свою пріору свою заганяв з таким же питанням, то пофіксив 0957981796

Опубліковано

Виправити це можна заміною розхідників та чисткою паливної системи. Одразу скажу, чистка інжектора задоволення не з дешевих.

Ви взагалі читаєте, що я пишу ??? Я десь писав, що у мене інжектор ???

Опубліковано

1) chek горить? якщо так, то треба лямбда зонд замінити

2) розбери моновприск і подивись як форсунка розпилює при натисканні на газ, можливо там резинка під форсункою порвалася і бензин льє як з відра

Опубліковано

Цього я Вам не скажу. Пише 1,8i (наклейка на багажникові) Можливо хтось вліпив...... Стоїть моновприск.

Моновприск - теж відноситься до "інжекційної" системи вприску, просто форсунка одна. Великий розхід - несправна лямбда, забита форсунка, насос нерозвиває достатнього тиску, збитий( вироблений) потенціометр, мала компресія, випрацьовані свічки... Причин мо бути багато...

1) chek горить? якщо так, то треба лямбда зонд замінити

2) розбери моновприск і подивись як форсунка розпилює при натисканні на газ, можливо там резинка під форсункою порвалася і бензин льє як з відра

Chek не завше буде горіти, лямда мо помирати, помилка не буде критичною, але дані буде давати невірні

Діагностика

z3SCt.jpg

Irtg3.jpg

Gat5s.jpg

Опубліковано

Цього я Вам не скажу. Пише 1,8i (наклейка на багажникові) Можливо хтось вліпив...... Стоїть моновприск.

Моновприск - теж відноситься до "інжекційної" системи вприску, просто форсунка одна. Великий розхід - несправна лямбда, забита форсунка, насос нерозвиває достатнього тиску, збитий( вироблений) потенціометр, мала компресія, випрацьовані свічки... Причин мо бути багато...

1) chek горить? якщо так, то треба лямбда зонд замінити

2) розбери моновприск і подивись як форсунка розпилює при натисканні на газ, можливо там резинка під форсункою порвалася і бензин льє як з відра

Chek не завше буде горіти, лямда мо помирати, помилка не буде критичною, але дані буде давати невірні

В мене в знайомого Вектра 2.0 повний інжектор з несправною лямбдою жерла 18-20 л газу по місту! А chec в нього і не горів ніколи - лампочка згоріла

Опубліковано

Компресія нормальна перевіряли, свічки я навіть і не знаю.....

chek не горить. бензину з вихлопної труби не чути. Сам крутити нічого не хочу, напевно поїду до спеціалістів. Хоча дивно, коли було тепло вона брала 9-10 по місту, так як зазначено у книзі, по трасі брала 6,5-7. Зараз виходить 14. Можливо це зв'язано з холодом?. Хоча все одно до спеціалістів заїду.

P.S. Який у неї має бути розхід реальний ?

Опубліковано

З такими питаннями можна звернутися на Владар авто в Ліпінах, там Руслан непогано розбирається

Опубліковано
розбери моновприск і подивись як форсунка розпилює при натисканні на газ

Він судить про підкапотне по написам на багажнику, не може відрізнити карб. від інжектора, а ви кажете розібрати моновприск...

Опубліковано

Якщо чесно, то ніколи не задумувався що таке буква "І" Я написав і не вірно, але було вказано що МОНОВПРИСК. , а Ви пане бачу дуже розумний.

Опубліковано

План моїх дій.

1 Замінити повітряний фільтр

2 Заправитись на іншій заправці, типу WOG, Лукойл. ( На даний момент заливав з Укрнафти) :)

3 Перевірити чи працює Лямбда зонд. Якщо ні тоді заміна.

Опубліковано
На даний момент заливав з Укрнафти

Заливайте на вог або окко. Про укрнафту взагалі забудьте. Єкономія в пару копійок на бензині обертається великим гемором. Дуже добре знаю з досвіду друзів, на собі не перевіряв)))

Опубліковано

якщо не справний лямбда-зонд,то має горіти чек!!!! краще поїхати до специаліста і все провірити!!!!!!!!

а краще провірити розхід так : залити до повного баку(не до вілсічки пістолета а під саме горло) проїхати 100км і заправитись на тій самій заправці і на тому ж пістолеті знов до самого горла і тоді буде зрозуміло точний розхід!!!!!!

Опубліковано

якщо не справний лямбда-зонд,то має горіти чек!!!! краще поїхати до специаліста і все провірити!!!!!!!!

а краще провірити розхід так : залити до повного баку(не до вілсічки пістолета а під саме горло) проїхати 100км і заправитись на тій самій заправці і на тому ж пістолеті знов до самого горла і тоді буде зрозуміло точний розхід!!!!!!

Лямбда не завжди горить, точніше лямбда видає сигнал, ось і ЕБУ мовчить. Заправляти під "горло" не раджу, дуже часто бачу, як вилівається бензин з під пробки. До першого відстрілу на одній заправці і одному пістолеті пору раз буде досить. З іншого боку зараз зима, в мене ланос, по місту літом 10, зараз 13,5 л., за містом майже 6л. Зимою перевіряти не зовсім корректно. Крім лямбди ще є регулятор холостого ходу і сам дросельний вузол. Якщо він забруднений, різко падає площа отвору для повітря, що теж впливає на розхід пального. А ще ВВ, свічки і т.д. Треба не думати, а діагностувати. Нажаль зараз сильні морози, мій гараж замерз, а так ласкаво просимо.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...