Перейти до змісту

Хто користувався таким двигуном?


Coding

Рекомендовані повідомлення

Є двигун:

http://kosmodrom.com.ua/el.php?name=100-1-6V-120RPM

100-1-6V-120RPM.jpg

Цікавить, чи реальні його характеристики щодо крутного моменту = 0.6кг/см.

За моїми підрахунками його моменту вистачить для підняття вантажу 4кг.

Хто мав справу з таким двигуванами?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

.........а причому тут двигун? Все залежить (в основному) від редуктора .............а 4 кг це нетака велика вага

.........а причому тут двигун? Все залежить (в основному) від редуктора .............а 4 кг це нетака велика вага

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

.........а причому тут двигун? Все залежить (в основному) від редуктора .............а 4 кг це нетака велика вага

.........а причому тут двигун? Все залежить (в основному) від редуктора .............а 4 кг це нетака велика вага

Так він 4 кг потягне на максимальному навантаженні, краще через блок - так і двигун грітись не буде та редуктору легше.

Без блоку думаю він довго не протягне.

(Все з практики по більшим двигунам та редукторам)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так на фото двигун з редуктором, навіщо другий ставити. Такі системи ставлять на міні шуруповерти і вони крутять. Наприклад, двигун на 4.8 В, а закрутить шуруп як сильною рукою, там більше зусилля.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Без блоку думаю він довго не протягне. (Все з практики по більшим двигунам та редукторам)

Тут блок мені не допоможе, хіба що ще до такого двигуна причеплю шків + шестерню, так можна зменшити обороти. Але при збільшенні діаметра вала - зменшиться сила тяги? так як F= M/R

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крутний момент виросте швидкість впаде, або навпаки.

Головне, щоб кількість зубів у шестернях були взаемопрості.

Все буде залежати від відношення кількості зубів на шестернях ну і типу передачі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крутний момент виросте швидкість впаде, або навпаки. Головне, щоб кількість зубів у шестернях були взаемопрості. Все буде залежати від відношення кількості зубів на шестернях ну і типу передачі.

А якщо використати просто шків максимальна маса підйому зменшиться? зараз діаментр вала 3мм - це для цього двигуна - 4кг піднімає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крутний момент виросте швидкість впаде, або навпаки. Головне, щоб кількість зубів у шестернях були взаемопрості. Все буде залежати від відношення кількості зубів на шестернях ну і типу передачі.

А якщо використати просто шків максимальна маса підйому зменшиться? зараз діаментр вала 3мм - це для цього двигуна - 4кг піднімає.

Шків, шестерні, ...., все залежить від того що ви хочете, тільки шків вам варто випробувати чи не буде він скользити, з іншої сторони шків легше зробити і до речі можна спробувати вали з старого магнітофону.

Якщо у вас на моторі колесо з меншим діаметром ніж те до якого прикріплений вал - крутний момент збільшиться (якщо по простому без теорій - змінюється точка прикладання сили)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ккд зубчастої циліндричної передачі 0,97

ккд пасової передачі0,96

На пасовій передачі трошки втратиш на потужності, і трошки більше на моменті.

Але якщо хочеш все-таки пасову, то зніми редуктор той що є, і зроби 1 пасовий на більше передаточне число.

2 редуктори - це: 0,97*0,96=0,9312 ккд двигуна.

P.S. А потягнути може і 8 кг, але швидкість значно зменшиться.

P.S.S.Скажи як і для чого він має працювати, скажу як краще зробити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажи як і для чого він має працювати, скажу як краще зробити.

Хочу зробити електрокарниз - двигун сховати за карнозом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я б одразу брав би щось з такого

http://kosmodrom.com...otor 20Dx44L mm

Тобі потрібно підіймати та намотувати-розмотувати штору - в тебе постійно буде змінюватись плече, - ти візьми максимальний діаметр намотаної штори і порахуй крутний момент. Особливо важко йому буде стартанути + сила тертя при намотці-розмотці.

І це так - невідомо ж який карниз та штора в тебе)))

http://kosmodrom.com...otor 25Dx56L mm

Цей в максималці 36 Вт - можливо справиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хочу зробити електрокарниз - двигун сховати за карнозом

Тоді до цього двигуна з цим же редуктором додати пасову передачу з більшим ПЧ, і заховати.

Але підключати дійсно через блок. Повинно все працювати, тільки час роз/змотування буде немаленький.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Нікому такий двигун не цікавий? хочу собі замовити кілька - можу до компанії добавити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...