Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

конкурент вестнет до 100 мегабіт для приватного сектору  175гр

у вом 225гр

чому ім вистачає менше

і то як вони підняли ціну то в іхньому розділі багато хто розванявся

Опубліковано

взагалі, то 190 грн за 100 мбіт https://westnet.com.ua/services/cottage

якщо порівняти їхні карти покриття, то вони майже не пересікаються. тому конкурентом назвати важко.

вот вам конкурент. по деяких районах http://www.lux-net.net/taryfy

но кантора стрьомна. офісу нема, на дзвінки не відповідають.

Опубліковано

особисто я б порадив провайдеру змінити тарифну сітку. швидкості 50, 100, 1000 мбіт це  звичайно в ногу з часом, але скажіть нафіга? максимум торенти качати. роздати нічого не вийде, бо всі порти закриті.

назвіть хоча б 5 серваків, які загальновживані і здатні віддати вам 50 мбіт?

у мене upload на ютюб максимум 30мбіт. більше таких швидких серваків я не бачив.

для ігор такі швидкостя теж не треба. аби пінг був хороший.

тому я пропоную ввести дрібніші і дешевші тарифні плани. 10,20,25 мбіт а не укруплятись як робите зараз з 40 на 50.

менші ТП будуть дешевші, що дозволить збільшити абонентську базу, не навантажуючи мережу і без потреби мати великий резерв.

а людям буде приємніше платити 50-75-100 грн в міс. а не 250 умовно кажучи.

10-20 мбіт для абсолютної більшості цілком реальні швидкостя, при яких можна дивитись ІРТВ чи качати торенти, шаритись в інеті і все разом і цілком комфортно.

  • +1 2
Опубліковано
1 година тому, westboiuu сказано:

є в них 10 мегабіт за 150гр:(

шо за цінова політика

 

Так, зробили такий тариф для діючих абонентів. +15 грн і буде ТВ.

Давайте зрівняємо з Укртелекомом, у якого ціна 100 грн + 40 грн телефон - без ТВ.

Опубліковано

подав заявку на підключення на контракт пообіцяли до кінця січня підключити. Скажіть чи підключать і чи по акції чи ні

 

Опубліковано
10 годин тому, bobo-1 сказано:

подав заявку на підключення на контракт пообіцяли до кінця січня підключити. Скажіть чи підключать і чи по акції чи ні

 

Напишіть у приват Вашу адресу.

Опубліковано
1 година тому, дід Панас сказано:

приходилось стикатись із цією шарашкіною конторою - нікому не раджу, інтернет лайно, ставлення до клієнта - ниже плінтуса

Один из самих поганих провайдерів, вечно якісь аварії, тех. проблеми або ще щось; часто падає скорость нета, а зараз ще й ціну підняли за таку якість.....Негативний відгук пишу не перший раз - у своїх групі вк постійно труть, напевно щоб інші не бачили що нет гамно.
 

Цікаво. Пишіть мені в приват свій номер договору та номер телефону з якого дзвонили до нас на офіс, прослухаю розмови, якщо до Вас дійсно погано ставились, розберемось.

Проблеми бувають у кожного провайдера, ми стараємось їх вирішити швидко.

У ВК чітко написано, якщо люди будуть писати про поломки на стіні, то повідомлення будуть видалятись. Для того у нас працює технічна підтримка, щоб вирішувати проблеми по телефону, а не у ВК.

1 година тому, дід Панас сказано:

в інших просто мережа нормально збудована і мороз на неї не впливає, а то ці назвались оптичні мережі а в реальності на стовпах вісить віта пара із свічами які від морозу банально замерзають і вони лазять їх відігрівати.....Кум через це на свята сидів пару днів без інета... І ще як буде гроза і згорить роутер то вони тоже не приділах....
 

Є у нас пару ліній старої мережі на свічах, але це тільки 5% від всієї мережі, яка повністю побудована на оптиці. Всіх бажаючих переключаємо на оптику без проблем!

Так, на Різдво сталася аварія, але наші хлопці за два дні все полагодили.

На рахунок роутерів і гроз, є купа випадків коли від грози горять блоки живлення та самі роутери - навіть коли підключені через оптику.

Чекаю від Вас інформацію, номер договору та телефон. Інакше звинувачення від Вас будемо вважати безпідставними.

Опубліковано
15 хвилин тому, дід Панас сказано:

а часом скана паспорта і фото в повний ріст в трусах в приват не потрібно?

а що слабо представитись? зарегався щоб насрати тут в темі.

  • +1 2
Опубліковано
1 година тому, дід Панас сказано:

а часом скана паспорта і фото в повний ріст в трусах в приват не потрібно? Те що Ви будете щось там вважати - це Ваші справи... Розбиратись портібно було раніше, коли були звернення, вже не актуально...

По версії техпідтримки завжди виноватий роутер, антивірус і домашні тварини що пошкодили кабель. Роутера нема, тварини провод не гризли, тому завжди виноватий антивірус. Тільки вчора з тим антивірусом швидкість була, а сьогодні немає.  Перегружали обладнання, відключали, переставляли віндовз. Напевно, скоро порадять відключити електрику спочатку у себе в квартирі, а якщо не поможе, то у всьому будинку або хотя би в підїзді.  

 

тобто якщо у Вас 1000+абонентів, то тільки 50чоловік з них підключені вітою парою? тут Ви вводите користувачів цього прекрасного форуму в оману... 

Шановний, Вам часом не 85-ть років? Ви якийсь моразм несете. Ви навіть гадки не маєте скільки у нас абонентів, і як влаштована наша мережа. Тим більше не хочете мені Ваші дані в приват написати.

То я так теж можу зареєструватись і на всіх конкурентів нагнати...

  • +1 2
  • 3 тижня потому...
Опубліковано

З вчорашнього дня мене перевели з тарифу "40" мегабіт на тариф "до 50", відповідно платив 150 грн, а зараз 175

При тарифі 40 швидкість відповідала заявленому тарифу - грубо була 39 як на прийом так і на віддачу

При тарифі "до 50" швидкість стала дійсно "до 50" - прийом  23 - 33, передача дотягує до 39 ...

Покращення ?

"Верніть нам Юлю !"

Опубліковано
1 година тому, Otto Kreer сказано:

З вчорашнього дня мене перевели з тарифу "40" мегабіт на тариф "до 50", відповідно платив 150 грн, а зараз 175

При тарифі 40 швидкість відповідала заявленому тарифу - грубо була 39 як на прийом так і на віддачу

При тарифі "до 50" швидкість стала дійсно "до 50" - прийом  23 - 33, передача дотягує до 39 ...

Покращення ?

"Верніть нам Юлю !"

Ви звертались у нашу технічну підтримку? 0957381188 або 200707

Опубліковано

Я ще швидкість не заміряв, але треба буде заради інтересу сьогодні глянути. Теж переключився вже на 200 грн

Опубліковано
28 минут назад, adebt сказал:

Тільки шо поміряв — 45/45, вище не піднімалося, район Вишків

таки да ... щось сьогодні не пре ... (ггг)

6025778704.png

Хотів би побачити Ваші тести ... (робити тести треба на Київ, там де дійсно велики провайдери).

 

  • +1 2
Опубліковано
2 часа назад, Otto Kreer сказал:

а тех підтримка і в вихідні працює ?

сьогодні у мене прм-прд 39- 42

 

Техпідтримка працює без вихідних з 9:00 до 21:00.

Для вирішення проблем у інший час, працює автовідповідач, який постійно прослуховується черговим інженером, також до Ваших послуг емаил, який також завжди контролюється.

 

Опубліковано
3 часа назад, Mazik сказал:

таки да ... щось сьогодні не пре ... (ггг)

6025778704.png

Хотів би побачити Ваші тести ... (робити тести треба на Київ, там де дійсно велики провайдери).

 

 

По-перше, я без претензій, наразі мене все влаштовує і парити людям мозок без причини я не люблю.

 

По-друге, я б і 100 мегабіт собі підключив, щоб взагалі не паритись, але у вас нема технічної можливості.

 

Міряти вот прям зараз на ноуті мені тупо ліниво. Завтра, якщо не забуду, то поміряю і викладу.

Опубліковано
13 часа назад, Mazik сказал:

Хотів би побачити Ваші тести ... (робити тести треба на Київ, там де дійсно велики провайдери).

 

 

Ну вот, не полінувався.

 

6026915912.png

  • +1 1
  • 1 місяць потому...
Опубліковано
2 годин тому, UNITEK сказано:

На вул Ківерцівській 16 пропав інтернет. Ще в когось пропав?

Не знаєте телефон технічної підтримки? Тел: 095-738-11-88, 20-07-07.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано
УВАГА! ШАХРАЙ !

Шановні абоненти!

Сьогодні 24.03.17 з 09:30 до 11:00 у с.Новостав було виявлено чоловіка, який представлявся працівником нашої компанії, та під привидом проблем із мережею проникав у будинки з поки що не зрозумілою метою.

Хочемо попередити всіх наших абонентів, що всі працівники компанії «Волинські Оптичні Мережі» мають при собі посвідчення працівника компанії, мають одяг з логотипом компанії, та без попередження чи домовленості не навідуються до абонентів.

Будь-ласка будьте обережні!  Перевіряйте людей яких Ви пускаєте до себе у домівку!

Про таки випадки будь-ласка повідомляйте у наш офіс за телефонами (095) 738-11-88 та 20-07-07.

Також будемо вельми вдячними за представлені фото та відео що до цього інциденту.

 

З повагою адміністрація ТОВ «Волинські Оптичні Мережі»

http://www.vom.lutsk.ua/inner/11/167

  • +1 2
Опубліковано

А скільки чекати після подання заяви на підключення ? і як можна пришвидчити цей процес?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...