Перейти до змісту

Чи варто при заміні двигуна( карбюраторного) ставити інжектор?


D.GryWeB

Рекомендовані повідомлення

При проблемному двигуні думаю замінити на другий!!!От чи варто оставити такий самийй карбюраторний чи можливо ставити інжектор!Можливо хтось стикався з цим то залишайте відгуки!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба міняти частину проводки, і блок запобіжників і ше кучу всякої фігні, як на мене краще продати як є і купити зразу інжекторну машину

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як на рахунок проводки,ЕБУ,насос в бак ???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інжекторний двигун обвішаний "купою" датчиків (як на блоці, так і на самому інжекторі), потребує ЕБУ (електронний блок управління) для контролю та управління цим всім ділом. Тобто варто очікувати з проводкою багато апгрейдів, електро-бензонасос, повітряний фільтр, блок запобіжників та релюшок ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як на рахунок поставити двигун від тойоти чи ауди80, фольксваген? в інтернеті є багато рекомендацій...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дякую всім!Цікавить не сам двигун,а те шо потребує доробки при його установці в авто!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дякую всім!Цікавить не сам двигун,а те шо потребує доробки при його установці в авто!

ld7G.gif

Треба міняти частину проводки, і блок запобіжників і ше кучу всякої фігні, як на мене краще продати як є і купити зразу інжекторну машину

+ електронній блок управління, (ЕБУ), який ще потрібно пдігнати (прошити) під конкретний двигун...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

такий самий

1.5 ??

1.3

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як на рахунок поставити двигун від тойоти чи ауди80, фольксваген? в інтернеті є багато рекомендацій...

Можливо все!!!Цікавить з чим прийдеться зіткнутися а саме -проводка, ЄБУ і так дальше.....Чього чекати
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як на рахунок поставити двигун від тойоти чи ауди80, фольксваген? в інтернеті є багато рекомендацій...

Можливо все!!!Цікавить з чим прийдеться зіткнутися а саме -проводка, ЄБУ і так дальше.....Чього чекати

ну і напевно потрібно буде підсилення ставити +варити кузов, мотори від інших авто важкі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Детали для перехода с карбюратора на инжектор

1 Масляный насос (с креплением под датчик ПКВ)

2 Кронштейн модуля зажигания

3 Модуль зажигания

4 Комплект ВВ проводов

5 Термостат тройник

6 Крепление генератора верхнее

7 Крепление генератора нижнее

8 Генератор

9 Ремень генератора (клиновой)

10 Полукорпус воздушного фильтра верхний

11 Полукорпус воздушного фильтра нижний

12 Фильтрующий элемент воздушный

13 Фильтрующий элемент топливный

14 Прокладка дроссельного патрубка

15 Опора воздушного фильтра, 2шт

16 Патрубок дроссельный в сборе

17 Ресивер

18 Впускной коллектор

19 Регулятор давления топлива

20 Форсунка,4 шт

21 Рампа форсунок

22 Прокладка впускного коллектора

23 Комплект креплений ресивера и воздушного фильтра

24 Трубка топливная магистральная сливная

25 Трубка сливная рампы

26 Трубка подающая рампы

27 Трубка топливная магистральная подающая

28 Кронштейн троса газа

29 Трос газа

30 Крепление топливного фильтра

31 Шланг патрубка

32 Бензобак

33 Комплект топливных шлангов высокого давления

34 Электробензонасос в сборе

35 Контроллер Январь 5.1.1-71

36 Шкив коленчатого вала демпфирующий

37 Жгут проводов бензонасоса

38 Жгут проводов системы зажигания

39 Жгут проводов форсунок

40 Датчик детонации

41 Датчик положения коленчатого вала

42 Датчик расхода воздуха

43 Заглушка с прокладкой (установлена вместо трамблера)

44 Датчик температуры

45 Кольцо прижимное бензонасоса

Это основные детали, но так же понадобятся хомуты, шланги, болты, гайки и прочая мелочь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Товариш юзав іжнекторну Ауді 80 (бочку), мав з движком вагон головної болі, доки не взяв карбюраторного донора, з котрого пересадив ДВЗ, зараз спокійно катається, а не колупається :).

П.С. Розхід палива на нормально відрегульованому карбі - не більший, аніж на замученому інжекторі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось треба було потратити стільки часу, щоб все це перелічити! :_09:

Раз така п'янка, то де болтики, гайочки і ціни? :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо брати то з донора все зразу і перекидати на свою машину

В мене друг міняв двигун, то їхав на розборку і там на місці все робив

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось треба було потратити стільки часу, щоб все це перелічити! :_09:

Раз така п'янка, то де болтики, гайочки і ціни? :_07:

ахах та я з нета капірнув)))) цікава інфа)) Може ще комусь пригодиться)

Якщо брати то з донора все зразу і перекидати на свою машину

В мене друг міняв двигун, то їхав на розборку і там на місці все робив

ех ну да....Ну треба щось думати...ДЯкую)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а де краще взяти того донора?

після дтп не варіант?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а де краще взяти того донора?

після дтп не варіант?

Чього єслі кузов "в *авно " а підкапотне ціле то цілком можливо!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо брати то з донора все зразу і перекидати на свою машину

В мене друг міняв двигун, то їхав на розборку і там на місці все робив

Напевнея теж зупинюся на карбі......Дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Шановні автолюбителі/профі, а про яку машину йдеться, чи у вас закритий клуб, і всі розуміють про що мова? Мене цікавить чи варто на карбюраторну класику ВАЗ ставити інжектор, і що получиться з цього? нові машини ВАЗ 2107,2121-інжектора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановні автолюбителі/профі, а про яку машину йдеться, чи у вас закритий клуб, і всі розуміють про що мова? Мене цікавить чи варто на карбюраторну класику ВАЗ ставити інжектор, і що получиться з цього? нові машини ВАЗ 2107,2121-інжектора.

Все, що написано вище, все стосується будь-якого авто. Можливо щось додатково треба буде, щось вже стоїть. Але найголовніше, який ЕБУ ставити, хто його адаптувати буде і яка вартість. Ціна в районі 6000-9000 грн.

Якщо детальніше ціна приблизно така (грн.):

ЕБУ 2000 (январь, микас).

інжектор (форсунка) 200 за шт. - 800

рампа - від 150 грн.

ДПКВ - 100

ДАД - 350 (або МАР) - 700

дросельний вузол з РХХ та ДПДЗ - мінімум 1000 (точно ціну не знаю)

модуль запалювання ВАЗ - 250 грн.

РСО, або лямбда - від 250 (універсальна).

паливний насос - 500 грн.

а ще по 100 грн. датчики детонації, температури ОЖ, повітря, швидкості,

ВВ провода - 100

і т.д. по списку, що вище.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще цікавить власне чи стане на блок 1.5 "голова " від 1.3 ВАЗ 2108:?***?????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Таке питання:чи стане "голова"від 1.3 карба (ВАЗ 2108) на блок 1.5????Хто знає чи можливо ставили???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...