special Опубліковано 23 Листопада, 2013 в 09:22 Автор #26 Опубліковано 23 Листопада, 2013 в 09:22 Друже, твій аккумулятор вичерпав ресурс своєї роботи, так що купуй новий і не "кохай" людям мозок.Шановний, аккумулятор новий купити нема питань, а от розібратись що воно до чого це вже важче. Якщо вам щось не подобається, тоді проходимо мимо.
Scorpio Опубліковано 23 Листопада, 2013 в 15:27 #27 Опубліковано 23 Листопада, 2013 в 15:27 При использовании технической серной кислоты и не дистиллированной воды, ускоряются саморазряд, сульфатация, разрушение пластин и уменьшение ёмкости аккумуляторной батареи.[8]В результате каждой реакции образуется нерастворимое вещество — сернокислый свинец PbSO4, осаждающийся на пластинах, который образует диэлектрический слой между токоотводами и активной массой. Это один из факторов, влияющий на срок службы свинцово-кислотной аккумуляторной батареи.Основными процессами износа свинцово-кислотных аккумуляторов являются:сульфатация пластин[1], заключающаяся в образовании крупных кристаллитов сульфата свинца, который препятствует протеканию обратимых токообразующих процессов;коррозия электродов, то есть электрохимические процессы окисления и растворения в электролите, что вызывает осыпание материала электродов;слабая механическая прочность или плохое сцепление активной массы с токоотводами, что приводит к опаданию активной массы;[1][9]оползание и осыпание активной массы положительных электродов, связанное с разрыхлением, нарушением однородности.[1]Хотя батарею, вышедшую из строя по причине физического разрушения пластин, самому починить нельзя, некоторые источники описывают химические растворы и прочие способы, позволяющие «десульфатировать» пластины. Простой, но вредный для жизни аккумулятора способ предполагает использование раствора сульфата магния.[1] Раствор заливается в секции после чего батарею разряжают и заряжают несколько раз. Сульфат свинца и прочие остатки химической реакции осыпаются при этом на дно батареи, что может привести к замыканию секции, поэтому обработанные секции желательно промыть и заполнить новым электролитом номинальной плотности. Это позволяет несколько продлить срок использования устройства.http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BA%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B0%D0%BA%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%82%D0%BE%D1%80Друже без образ, яле як не крути ще не придумали "еліксир молодості" щоб оживити твій аккумулятор. Всякі гелі які зараз є у продажу, відтянуть покупку нового аккумулятора максимум на місяць-два, тим більше у зимовий період. У тебе дизельне авто, аке потребує великих пускових токів і часом у мороз свічку накалу потрібно два раза накалити, щоб успішно запустити двигун. Але якщо не віриш що проблема у аккумуляторі, позич у когось з друзів живий аккумулятор на пару днів і подивись як буде заводитись авто у ці дні.
special Опубліковано 23 Листопада, 2013 в 21:00 Автор #28 Опубліковано 23 Листопада, 2013 в 21:00 Але якщо не віриш що проблема у аккумуляторі, позич у когось з друзів живий аккумулятор на пару днів і подивись як буде заводитись авто у ці дні.Во во, так і зробив, вчора помінявся з татом, заводиться так само як і на моєму, скажимо так - не ахті. Завтра зроблю заміри напруги.
V.Wolf Опубліковано 23 Листопада, 2013 в 21:18 #29 Опубліковано 23 Листопада, 2013 в 21:18 1. Якщо напруга на клемах батареї більше ніж 14.5В на ХХ - батарею треба замінити (опір батареї збільшується, а зарядки немає).2. Якщо вищезгадані експерименти проводили на ХХ, то вивід не правильний. Зарядка аккума почитається при обертах близьких до 2000, на холостому зарядки ніколи не буде, а нагрузку дали велику, з відси і спад напруги і розряд батареї.3. Перевірити маси, їх декілька, контакти на самій батареї.4. В мене магнітола новий аккум за 4-5 днів садила в ноль, мусив поставити вимикач, а все через те, що в нових магнітолах немає фізичного вимикача, а кномпа вкл/викл., при цьому вихідні канали в деяких (як в мене) під напругою, просто відсутній вхідний сигнал, а ток споживання великий, а якщо стоїть ще і підсилювах і т.д. і там теж не все добре...Доповню1. Окрім Са-Са аккумуляторів.2. Справедливо для вітчизняного автопрому3. Дуже уважно.4. Підключати краже через замок запалювання: нема ключа - нема музички.Ще раз повторюсь: генератор працює не в режимі і на хх просідати він має мінімально.
Igoryoshek Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 11:09 #30 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 11:09 Якщо до сигналізації підключена автономна сирена, то вона також сильно може розряжати. Акумулятори в сирені витримують лише рік експлуатації, падає емкість, і постійно тянуть струм з основного акумулятора. Свою автономну замінив на звичайну проблема зникла. Також магнітола підключена напряму та з вставленою панелькою. Треба знайти явну причину, бо новенький акумулятор так само зіпсуєте за місяць часу.
special Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 14:30 Автор #31 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 14:30 Сирена в мене звичайна. Щодо показників на новому акб, то на холостих 14,1В, з всім що є 12,4В і далі падає, а зранку після простою 12,64В.Підкажіть куди краще звернутись з такими питаннями, або можливо хтось з вас взявся би?
SysR Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 15:06 #32 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 15:06 Регулятор напруги перевіряв?
special Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 15:12 Автор #33 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 15:12 Регулятор напруги перевіряв?Ні, робив тільки заміри.
Igoryoshek Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 16:49 #34 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 16:49 Так це майже ідеальні показники, на холодному акумуляторі має бути, не менше 12,6 В, при працюючому не більше 14,5 В.При ввімкненні будьякого електрообладнання напруга буде падати обовязково, падіння у вас трохи завелике, може у вас забагато обладнання. Електросистема автомобілів розрахована на роботу основних пристроїв таких як робота двигуна, ближнє\дальнє світло, пічка на максимальній швидкості, а не включені разом з ними мафон на всю гучність, ще в декого усілок і сабвуфер, протитуманки та інші гірлянди, обігрівач заднього скла, якщо це в се підключити то щей не таке падіння може бути, а відповідно недозаряд. Також перевірте падіння напруги на + проводі та масі між генератором та акумулятором.
SysR Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:42 #35 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:42 050 б788ЗдевятьЗ -- Сергій, автоелектрик.
special Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 19:25 Автор #36 Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 19:25 При ввімкненні будьякого електрообладнання напруга буде падати обовязково, падіння у вас трохи завелике, може у вас забагато обладнання. Напевно так і є, включав ближнє, дальнє, туманки передні і задні, підігрів скла, зеркал і сидінь, пічку на мах, магнітолу.
special Опубліковано 18 Грудня, 2013 в 17:59 Автор #37 Опубліковано 18 Грудня, 2013 в 17:59 Проблема вирішилася зачисткою клем і проводів, а також купівлею нового аккумулятора. Просідання напруги виявилось фокусами мого мультиметра, перевірили спеціальним автомобільним все в нормі. Ось так от буває
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.