tihiy Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 11:58 #1 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 11:58 Сьогодні в 11.00 біля Епіцентру сталась цікава подія: відмовили дві сигналки на машині в мене та людей які намаглись відчинити свої машини. Сигналізація збивалась лише в ручному режимі та відмовлялась працювати аж до виїзду з Епіцентру. Що б це означало...?
Oli Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:07 #2 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:07 біля Фуршету таке саме...
Саня Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:10 #3 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:10 Нічого такого не помічав. Що там, що там все працює чітко.
lightman Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:15 #4 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:15 Біля драмтеатру схоже було...
Oli Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:18 #5 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:18 біля Фуршета є магазини з сигналізацією які працюють на частоті 433 як і сигналізація в машині. в Епіцентрі на вулиці стоять рекламуються автоматичні вїзні ворота які теж працюють на частоті 433
Asbarik Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:18 #6 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:18 1. В основному це на всіх велики парковках таке відбувається. Велика кількість сигналізацій зі стороннійм звязком в скупченні перебивають сигнали один одному, тому іноді і проблематично закрити або ж відкрити машину "з кнопки" особливо якщо ще й відійти на невелику відстань.2.На таких парковках не раджу користуватись сигналкою, дуже багато машин, можете не помітити що в сусідній машині ваш сигнал зчитується, і от такі збої в роботі,які помічаються коли вас зчитують ви спишете на надмірну кількість радіосигналів. Ключик в замочок, провернули і ноу проблем. Біля там-тамів епіцентрів і т.д. завжди так роблю
tihiy Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:22 Автор #7 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:22 Генераторы помех есть двух основных типов - первый использует для постановки помех белый шум, на широкий диапазон и радиус подавления требуется значительная мощность; второй тип выдает в эфир цифровой сигнал а)хаотически или б)по определенному алгоритму.Результатом работы первого типа будет невозможность использования брелка сиги внутри рабочего радиуса генератора ввиду малой мощности несущей передатчика брелка. С превышением мощности несущей брелка над аналогичным уровнем генератора работа первого восстанавливается.Второй тип "А" работает на совмещенном принципе, кроме подавления за счет присутствия собственной несущей, использует отказ цифровой части сиги в принятии верного ключевого пакета от брелка при условии принятия до этого нескольких неверных - так реализована защита от брутфорса, последовательного перебора пакетов-ключей сиги. Таким образом работа такого генератора обеспечивает постоянное удержание сиги в состоянии отказа в приеме ключа брелка. При условии работы с конкретным диапазоном действия популярных моделей сигнализаций значительная мощность несущей в таком глушителе не требуется.Второй тип "Б" кроме работы по варианту "А" позволяет контролировать диалоговый обмен пакетов в эфире, в том числе с возможностью накопления верных пакетов от брелков, со значительной вероятностью не допуская при том их использования в сигналках. Больше брелков - больше накопление верных ключей, которые могут быть использованы в любое время позднее при идентификации авто с конкретным ключем.Привел только основные конструкции, есть и более продвинутые варианты их исполнения.http://forums.drom.ru/70/t1151659023.htmlВаріант можливий - якщо Фуршет і Епіцентр то готуємось до вкрадених речей з машин або угона
Oli Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:27 #8 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:27 Варіант можливий - якщо Фуршет і Епіцентр то готуємось до вкрадених речей з машин або угонане думаю... машину просто відігнали метрів на 20-30 і все запрацювало.второй тип выдает в эфир цифровой сигнал а)хаотическиа це правильно, сигналка заблокується!!! перевірено. заглушили китайською no name рацією.
tihiy Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:31 Автор #9 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:31 А сигнал за машиною поїде - напевно ні. Вийшли з зони сканеру-граберу і все сигналка запрацювала. В Луцьку таке перший раз в мене за 10 років. Щодо відкриття, то в Рівному півроку назад, коли мені відкрили машину, сигналка видєлувалась при постановці. Прийшов через годину - машина вскрита. Доречі біля ЗОО.
V.Wolf Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:38 #10 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:38 В Києві чи хоча б Львові їздив? Там нікого то не турбує. Хоча повинно булоб.До вищеописаних радіоперешкод потрібно добавити старіння самого брелока. То складна і офігенно точна штука (особливо низьковольтні). Багато параметрів в класичній радіоелектроніки навіть не згадується, так би мовити секрет кожного виробника.
tihiy Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:46 Автор #11 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:46 І у Львові, і у Київі, і Харькові і ще багото де, (де секрет) - такого не бувало. Щодо старіння - у всіх і пейджер з імобілайзером одночасно?
igorrrko Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 16:24 #12 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 16:24 В знайомого,рік тому авто біля роддому "влупили" таким макаром.І іже с нім,ще декілька авто.Потім дивився відео з магазину навпроти,як рєбята працюють.
bodia88888 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 16:38 #13 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 16:38 Біля драмтеатру схоже було... Біля драмтеатру і навкруги я це пов"язую із "канторою", яка знаходиться за шістнадцяти поверхівкою.
Andreyxxx Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 16:52 #14 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 16:52 Біля фуршета також були глюки, потрібно було впритик до авто відключати.
popskiller Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 17:31 #15 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 17:31 Это стандартные проблемы со старыми сигнализациями ! У меня сейчас StarLine ! Всё с первого раза закрывается и открывается ! Раньше была DaVinchi code 9 и были все , перечисленные выше Вами , проблемы !
Harddriver Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 17:35 #16 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 17:35 В мене теж доволі старенька сигналка, не працювала біля 15-поверхівки в центрі ні разу, ключем замикав. Це поки-що єдине місце в Луцьку, де були такі проблеми.
V.Wolf Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 17:36 #17 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 17:36 І у Львові, і у Київі, і Харькові і ще багото де, (де секрет) - такого не бувало. Щодо старіння - у всіх і пейджер з імобілайзером одночасно?Незрозумів до чого іммобілайзер, ну то пусте. Старіння маю на увазі тракт низьковольтного рідіоканалу, найбільше відчутно по радіусу дії. Від моменту початку використання падає до 30%. Вважають що це із-за поганих елементів живлення хоч це і нетак.Я особисто в чужих містах використовую ручну постановку без використання радіоканалу. Подібне спостерігаю давно і хочу зауважити що граббери і блокери продають китайці без довідки з органів.
Andreyxxx Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 17:37 #18 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 17:37 Не важно яка у вас сигналка, радіохвилі перешкоджають майже всім сигналкам працювати на 100%
foma144 Опубліковано 7 Листопада, 2013 в 13:38 #19 Опубліковано 7 Листопада, 2013 в 13:38 Всі вищезгадані місця проблем мають одну особливість. Або поле відкрите (сигнали зі всіх сторін), або антен передавачів всілякий тьма. Всі вони працюють на певних частотах та мішають нормальній роботі брелка (глюшать сигнал) плюс всякі генератори білого шуму крутики возять (ставлять) і таке інше. Проблема не одна а сукупність всього.
fedot Опубліковано 7 Листопада, 2013 в 21:14 #20 Опубліковано 7 Листопада, 2013 в 21:14 П***или машину там, що ж ще незрозуміло? Сиділи з глушаком в якомусь авто, коли почалася "паніка" і купа людей біля авто - так же само "вскрили" і "об'єкт"...ніхто уваги не звернув. Поколупались, роблячи вигляд, що шукають причину "непрацюючої" сигналки...Самі відключили і взламали що треба....І поїхали.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.