Перейти до змісту

Блокування систем сигналізації біля Епіцентру


tihiy

Рекомендовані повідомлення

Сьогодні в 11.00 біля Епіцентру сталась цікава подія: відмовили дві сигналки на машині в мене та людей які намаглись відчинити свої машини. Сигналізація збивалась лише в ручному режимі та відмовлялась працювати аж до виїзду з Епіцентру. Що б це означало...?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

біля Фуршету таке саме...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічого такого не помічав. Що там, що там все працює чітко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Біля драмтеатру схоже було...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

біля Фуршета є магазини з сигналізацією які працюють на частоті 433 як і сигналізація в машині.

в Епіцентрі на вулиці стоять рекламуються автоматичні вїзні ворота які теж працюють на частоті 433

kak-vybrat-avtomaticheskie-vorota_1.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. В основному це на всіх велики парковках таке відбувається. Велика кількість сигналізацій зі стороннійм звязком в скупченні перебивають сигнали один одному, тому іноді і проблематично закрити або ж відкрити машину "з кнопки" особливо якщо ще й відійти на невелику відстань.

2.На таких парковках не раджу користуватись сигналкою, дуже багато машин, можете не помітити що в сусідній машині ваш сигнал зчитується, і от такі збої в роботі,які помічаються коли вас зчитують ви спишете на надмірну кількість радіосигналів. Ключик в замочок, провернули і ноу проблем. Біля там-тамів епіцентрів і т.д. завжди так роблю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Генераторы помех есть двух основных типов - первый использует для постановки помех белый шум, на широкий диапазон и радиус подавления требуется значительная мощность; второй тип выдает в эфир цифровой сигнал а)хаотически или б)по определенному алгоритму.

Результатом работы первого типа будет невозможность использования брелка сиги внутри рабочего радиуса генератора ввиду малой мощности несущей передатчика брелка. С превышением мощности несущей брелка над аналогичным уровнем генератора работа первого восстанавливается.

Второй тип "А" работает на совмещенном принципе, кроме подавления за счет присутствия собственной несущей, использует отказ цифровой части сиги в принятии верного ключевого пакета от брелка при условии принятия до этого нескольких неверных - так реализована защита от брутфорса, последовательного перебора пакетов-ключей сиги. Таким образом работа такого генератора обеспечивает постоянное удержание сиги в состоянии отказа в приеме ключа брелка. При условии работы с конкретным диапазоном действия популярных моделей сигнализаций значительная мощность несущей в таком глушителе не требуется.

Второй тип "Б" кроме работы по варианту "А" позволяет контролировать диалоговый обмен пакетов в эфире, в том числе с возможностью накопления верных пакетов от брелков, со значительной вероятностью не допуская при том их использования в сигналках. Больше брелков - больше накопление верных ключей, которые могут быть использованы в любое время позднее при идентификации авто с конкретным ключем.

Привел только основные конструкции, есть и более продвинутые варианты их исполнения.

http://forums.drom.ru/70/t1151659023.html

Варіант можливий - якщо Фуршет і Епіцентр то готуємось до вкрадених речей з машин або угона

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Варіант можливий - якщо Фуршет і Епіцентр то готуємось до вкрадених речей з машин або угона

не думаю... машину просто відігнали метрів на 20-30 і все запрацювало.

второй тип выдает в эфир цифровой сигнал а)хаотически

а це правильно, сигналка заблокується!!! перевірено. заглушили китайською no name рацією.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А сигнал за машиною поїде - напевно ні. Вийшли з зони сканеру-граберу і все сигналка запрацювала. В Луцьку таке перший раз в мене за 10 років. Щодо відкриття, то в Рівному півроку назад, коли мені відкрили машину, сигналка видєлувалась при постановці. Прийшов через годину - машина вскрита. Доречі біля ЗОО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Києві чи хоча б Львові їздив? Там нікого то не турбує. Хоча повинно булоб.

До вищеописаних радіоперешкод потрібно добавити старіння самого брелока. То складна і офігенно точна штука (особливо низьковольтні). Багато параметрів в класичній радіоелектроніки навіть не згадується, так би мовити секрет кожного виробника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І у Львові, і у Київі, і Харькові і ще багото де, (де секрет) - такого не бувало. Щодо старіння - у всіх і пейджер з імобілайзером одночасно?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В знайомого,рік тому авто біля роддому "влупили" таким макаром.І іже с нім,ще декілька авто.Потім дивився відео з магазину навпроти,як рєбята працюють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Біля драмтеатру схоже було...

Біля драмтеатру і навкруги я це пов"язую із "канторою", яка знаходиться за шістнадцяти поверхівкою. -_-

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Біля фуршета також були глюки, потрібно було впритик до авто відключати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Это стандартные проблемы со старыми сигнализациями ! У меня сейчас StarLine ! Всё с первого раза закрывается и открывается ! Раньше была DaVinchi code 9 и были все , перечисленные выше Вами , проблемы !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене теж доволі старенька сигналка, не працювала біля 15-поверхівки в центрі ні разу, ключем замикав. Це поки-що єдине місце в Луцьку, де були такі проблеми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І у Львові, і у Київі, і Харькові і ще багото де, (де секрет) - такого не бувало. Щодо старіння - у всіх і пейджер з імобілайзером одночасно?

Незрозумів до чого іммобілайзер, ну то пусте. Старіння маю на увазі тракт низьковольтного рідіоканалу, найбільше відчутно по радіусу дії. Від моменту початку використання падає до 30%. Вважають що це із-за поганих елементів живлення хоч це і нетак.

Я особисто в чужих містах використовую ручну постановку без використання радіоканалу. Подібне спостерігаю давно і хочу зауважити що граббери і блокери продають китайці без довідки з органів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не важно яка у вас сигналка, радіохвилі перешкоджають майже всім сигналкам працювати на 100%

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всі вищезгадані місця проблем мають одну особливість. Або поле відкрите (сигнали зі всіх сторін), або антен передавачів всілякий тьма. Всі вони працюють на певних частотах та мішають нормальній роботі брелка (глюшать сигнал) плюс всякі генератори білого шуму крутики возять (ставлять) і таке інше. Проблема не одна а сукупність всього.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

П***или машину там, що ж ще незрозуміло? Сиділи з глушаком в якомусь авто, коли почалася "паніка" і купа людей біля авто - так же само "вскрили" і "об'єкт"...ніхто уваги не звернув. Поколупались, роблячи вигляд, що шукають причину "непрацюючої" сигналки...Самі відключили і взламали що треба....І поїхали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...