Fr1end Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 19:31 #26 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 19:31 Теж змінив ротори з 180 на 160, бо важко було виставити нормально, щоб не дзеленчали.
Lexx_Giant Опубліковано 29 Жовтня, 2013 в 10:54 #27 Опубліковано 29 Жовтня, 2013 в 10:54 Катаю на на 185/160.. на дзеленчання кладу.. контроль вела в будь якій ситуації відмінний.203 ротор брєд повний... продай.. або поміняйся з кимось з наших пригунів/ДХ-ників.. як я зробив колись зі одним зі своїх 185.
searcher Опубліковано 29 Жовтня, 2013 в 14:53 #28 Опубліковано 29 Жовтня, 2013 в 14:53 вартість роторів б/в 50-100 грн, вартість нормальної вилки 2-3к грн - де логіка...
Miro Опубліковано 29 Жовтня, 2013 в 17:19 #29 Опубліковано 29 Жовтня, 2013 в 17:19 Постав собі 2-а 180-их, якщо вже так паришся з приводу гальмування. Якраз золота середина - між 160 та 203. В самого ВВ7, і мені особисто 180-их вистачає повністю. Дзеленчать тільки на крутих поворотах. А 203-ій - то явний перебор, ти ж не у горах живеш. Ну, то ІМХО.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.