Перейти до змісту

Поради водіям. Техніка водіння.


laska

Рекомендовані повідомлення

Поїхав з кумом у відрядження,зимою,в мороз.І він поставив авто на ручнік.Як добре,що з собою був гарячий чай в термосі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь

Я перед заведенням двигуна завжди щеплення вижимаю, і для стартера легше двигун без КПП крутити.

Тут згоден, особливо якщо акумулятор слабенький, або стартер уже достатньо накрутив на своєму віку. Ну і в сильний мороз (-20 і нижче) - при такій температурі масло в коробці стає схожим на смалець і стартеру дійсно важко провернути двигун разом з валами коробки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, всі заводять двигун з вижатим зчепленням?
Зимою це важливо, особливо на карбюраторних авто.

А чому саме на карбюраторних авто?

Я завжди запускаю карбюраторний двигун без нажаття на педаль зчеплення (ну окрім мего-морозів для наших країв, -25...-35 градусів), проблем з пуском ще не виникало, бо в двигуні та КПП залита напівсинтетична олива. Не вижимаю зчеплення, так як бережу опорні півкільця колінвалу, які утримують останнього від осьового люфта.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

баш, як всігда:

С автофорума:

XXX: Обратили внимание сколько аварий ежедневно? Мне кажется, или действительно сейчас их стало больше? После первого снега и ночных заморозков заметила, что машина уже не столь послушна - теперь вот уже на зимней резине, чтобы не волноваться.

Либо переобуваемся, либо ездим аккуратнее. Какие еще варианты?

YYY: тумблер голова-жопа переводим в верхнее положение

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я перед заведенням двигуна завжди щеплення вижимаю, і для стартера легше двигун без КПП крутити.

Тут згоден, особливо якщо акумулятор слабенький, або стартер уже достатньо накрутив на своєму віку. Ну і в сильний мороз (-20 і нижче) - при такій температурі масло в коробці стає схожим на смалець і стартеру дійсно важко провернути двигун разом з валами коробки.

А аккумулятор тут ні причому, як і ніби зношений стартер. Є чомусь, загально прийняте правило, вижимати зчеплення перед заведенням двигуна. І не мені вирішувати чому. Переважна більшість водіїв це правило виконують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По мат. части, если на РКПП включена нейтральная передача, то маховик коленвала стоит в зацеплении с первичным валом КПП, что несколько увеличивает нагрузку для стартера. При нажатом сцеплении диск отжат и маховик вращается свободно, в таком случае нагрузка на стартер немного меньше. Лично я выжимаю сцепление при заводе двигателя всегда, это как контраварийный метод на случай если машина стоит на передаче а я ее не перевел в нейтральное положение (актуально только для РКПП).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому саме на карбюраторних авто?

Я завжди запускаю карбюраторний двигун без нажаття на педаль зчеплення ..., так як бережу опорні півкільця колінвалу, які утримують останнього від осьового люфта.

а спробуй взагалі не заводити і не їздити... тоді вбережеш і вкладиші, і кільця, і ... ;)

Вибачай, але ти змолов ну таку єрунду!... Ну скільки ж ти зітреш того кільця в момент заводки двигуна??? смішно читати.

Витискаючи педальку щеплення ми повністю від'єднуємо КПП від двигуна., відповідно взимку набагато полегшуємо старт для акумулятора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

для статистики вставлю свои 5 копеек:

1) завожу мотор всегда при выжатом сцеплении.

2) стоянка всегда передача + ручник (за исключением морозов).

3) зимой торможу всегда на передаче примерно до 1000 оборотов, тогда выключаю сцепление.

4) АБС у меня нет, и не надо, нужно понимать свою машину и как она тормозит на любом покрытии.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 року потому...

Скромно апну.

Перечитала тему знову. Одні ужаси!

Що ж тоді робити з задньоприводним автоматом в ожеледицю?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Резину класну, так, загальна порада. Якщо шип - різниця між зимою і літом малопомітна.

А колись (в СРСР) взагалі всі машини були задньоприводні, і зимової резини не було, тільки всесезонка, яку мало хто юзав (більшість ставили машину в гараж до весни). Тільки ожеледиця - і по всьому місту "тягнучка". Нічо, їздили,головне призвичаїтись, що їдеш не на гумі, а на обледенілих, задубівших "бубликах" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


Що ж тоді робити з задньоприводним автоматом в ожеледицю?

нічо їздити і отримувати задоволення) в мене була BMW задньоприводна з автоматом (1999 р. в.), то там була чарівна кнопочка з якою машину треба було дуже постаратися зірвати в занос.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...