Перейти до змісту

За неввімкнене ближнє світло з 1 жовтня - штраф


romaxa11

Рекомендовані повідомлення

Сьогодні даішникі їхали з візіром на зустріч десь на Ковельській трассі,в них були ввімкнені тільки габарити...

А взагалі розвели тут балаган,як завжди хтось чимось недовольний.Так погано,і так не добре.

Мабуть тільки ті хто їздив за кордоном розуміє що від світла буде тільки користь.Навіть в Польщі вже років 10 треба їздити з ближнім завжди,і в місті теж.Різниця тільки в тому що "даішник" в них штрафа виписувати не буде,а просто нагадає що треба включити.

Я і в нас зажди їзжу з світлом,і навіть пристібаюсь ременем безпеки,хоч і дивляться на мене оточуючи як на дибіла...Такий мабуть вже в нас менталітет і важко буде щось змінити.Будуть і далі ремні обмотувати за сидінням або ставити заглушки з заправок по 20грн щоб машина не пікала.

От і зараз розвели мови вже на 5 сторінок,"а я габарити включу,а я туманки,вони не гірше за ближнє.А в мене солярки стало їсти на 20 коп. в день більше,а в мене лампочки будуть перегорати тепер не раз в 10 років,а раз в 5..."

Невже так важко просто взяти і включити фари............

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 221
  • Створено
  • Остання відповідь
уявляєш, машина з салону, і обслуговується тільки в сервісних СТО і ніхто в схему ще не лазив
Не факт. Далеко не у всіх автомобілях (в т.ч нових) світло фар пов'язане з замком запалювання.
Нічого страшного приїдеш на сервіс за новим акумулятором ;) треба ж їм з когось жити.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кстати, сколько не искал - не нашел отличия противотуманок от ДХО. Так что юридически подкованные юзеры могут вместо ближнего включать противотуманки и поспорить с инспектором, если что. А в случае выигранного дела можно использовать прецендент :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кстати, сколько не искал - не нашел отличия противотуманок от ДХО. Так что юридически подкованные юзеры могут вместо ближнего включать противотуманки и поспорить с инспектором, если что. А в случае выигранного дела можно использовать прецендент :)

Протитуманки можна самому встановлювати на авто, а ДХО, згідно ПДР, ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ДСТУ UN/ECE R 48-02-2004

Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно установлення пристроїв освітлення та світлової сигналізації:

6.3. Передняя противотуманная фара

...

6.3.7. Функциональная электрическая схема

Должна обеспечивать возможность включения и выключения передних противотуманных фар независимо от фар дальнего света, ближнего света или любой их комбинации.

6.3.8. Контрольный сигнал

Контрольный сигнал является обязательным.

Выполняет функции независимого немигающего предупреждающего сигнала.

6.19 Дневной ходовой огонь

...

6.19.7 Функциональная электрическая схема

В случае их установки дневные ходовые огни должны включаться автоматически, когда приведен в положение "включено" орган управления запуском/остановом двигателя. Должна быть обеспечена возможность приведения в действие и отключения функционирования автоматического включения дневных ходовых огней без помощи инструмента.

Дневные ходовые огни должны выключаться автоматически, когда включаются головные фары, за исключением тех случаев, когда головные фары включаются на короткий промежуток времени для сигнализации участникам движения.

6.19.8 Контрольный сигнал

Факультативен в виде замкнутого контура.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, в неділю їздив трохи по Ковельській трасі (за Голоби), досить багато людей так і їдуть собі просто з одними включеними протитуманками замість ближнього світла.

Цікаво, чи вже хтось дискутував з ГАЇшниками по даній темі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От читаю я тут читаю...

В правилах же чітко написали Денні ходові або якщо конструкцією не передбачено то ближнє світло. +Кожен же сам добре знає чи є у тебе передбачені конструцією (заводські) ДХВ чи немає.

Так нє ж.. Так впадлу клацнути вимикач і включити ближнє... Треба влупити протитуманки чи якісь самопальні гірлянди і жопу рвати, доказувати, що то тож ДХВ..

Щось в цьому житті я напевне не розумію..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось в цьому житті я напевне не розумію.

Менталітет))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От читаю я тут читаю...

В правилах же чітко написали Денні ходові або якщо конструкцією не передбачено то ближнє світло. +Кожен же сам добре знає чи є у тебе передбачені конструцією (заводські) ДХВ чи немає.

Так нє ж.. Так впадлу клацнути вимикач і включити ближнє... Треба влупити протитуманки чи якісь самопальні гірлянди і жопу рвати, доказувати, що то тож ДХВ..

Щось в цьому житті я напевне не розумію..

Певно, все ж щось не розумієш. Перечитай тему ще раз.

Про самопал тут мова навіть не йде. Мова йде про те, ЩО таке ДХВ і ЧИМ заборонено вмикати "протитуманки". ("Протитуманки" ставлю в лапки тому, що багато хто рахує протитуманками будь-які додаткововстановлені лямпки, що не є фарами. А справжня протитуманка, це світловий пристрій, який має спеціальний рефлектор і світло теплого спектру).

Якби в Правилах щось було ЧІТКО написано, як ти кажеш, то ніяких дискучій навіть і не виникало б.

Поки що ніхто не дав чіткого нормативного доказу, що протитуманки заборонені в якості ДХВ, і що таке ДХВ взагалі. Я маю на увазі не статейки з інета, а конкретний ДОКУМЕНТ, яким міг би керуватися працівник ДАІ і ми - водії.

Отже, ніякий ДАєць, наразі, не в компетенції довести, що "протитуманка" не є ДХВогнями, а отже, що не заборонено, те дозволено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Державний стандарт - це що недостатній документ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Державний стандарт на ЩО? :)

На схему підключення!

А ДЕ в ньому конкретизується поняття терміну "ДХВ" та "Протитуманка"? Де в ньому вказані чіткі технічні характеристики (а значить і чіткі відмінності одного від іншого) ДВХ чи ПРОТИТУМАНКИ?

Чи ти хочеш сказати, що якщо я включу лямпку, яка буде вмикатись разом з поворотом ключа і вимикатись з включенням фар, то це буде ДХВ, а якщо буде вмикатись коли я захочу, то це різко стане протитуманкою, да? ;)

Цей держстандарт не стосується питання, піднятого в цій теми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цей держстандарт не стосується питання, піднятого в цій теми.
От сильно тобі хочеться демагогію розводити?

Ти сам знаєш що ДХВ в тебе немає, в ПДР все чітко прописано, чого доколупуєшся? Не можуть твої протитуманки бути ДХО тобі витяг з документу процитували, що ще тобі треба?

З таким підходом під сумнів можна поставити, що завгодно. Вмикай своє ближнє і не ви*обуйся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо нема ДХВ, то тільки БС фар. Можна купити в магазині чи на базарі денні ходові, через НДІ автопроект зробити дозвіл на встановлення і тд. Так як роблять переобладнання буса з грузового в пасажирський. Або як ставлять дизельний мотор на волгу. Був коментар начальника ДАІ якоїсь обл, здається харківської.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, чи вже хтось дискутував з ГАЇшниками по даній темі?

сьогодні забув ввімкнути, проїжджав повз стаціонарній пост, навіть не зупинили

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От сильно тобі хочеться демагогію розводити?

Ти сам знаєш що ДХВ в тебе немає, в ПДР все чітко прописано, чого доколупуєшся? Не можуть твої протитуманки бути ДХО тобі витяг з документу процитували, що ще тобі треба?

З таким підходом під сумнів можна поставити, що завгодно. Вмикай своє ближнє і не ви*обуйся.

от якраз я впевнений, що в мене ДХВ! а не протитуманки. Так от чим я можу це довести мєнту, який просто візьме і скаже "а я рєшил, шо в тебе це - протитуманки"???

Чи може якраз з таким "Вашим" підходом мєнт буде зупиняти всіх підряд і казати "а дайте но я вашими вмикачами/перемикачами поклацаю, щоб визначити, ЩО це у вас, ДХВ чи протитуманка"???

От я там зверху виклав фотку своїх ламп. Ти можеш мені, дивлячись на них, сказати аргументовано що це?

Повинно бути чітко і ясно означено нормативним документом, що є ДХВогнем, а що є протитуманкою. І не принцип вмикання, а конкретно сам світловий прилад! А в мєнта ще й до того ж повинна бути відповідна інструкція, як це визначати.

Щось по типу цього:

Методичні рекомендації ІДПС щодо виявлення нештатних світлових приладів

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАІНИ

НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР 3 БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

Виявлення працівниками Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України фактів застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу

Методичні рекомендації

Київ - 2004

Останнім часом на вулично-дорожній мережі України з'явилася численна кількість транспортних засобів, водії яких при експлуатації застосовують різноманітні світлодіоди широкого спектра кольорів для підсвічування окремих частин і деталей кузова автомобіля. У фарах транспортних засобів використовуються лампи з різнокольоровим світінням. Установлюються інші зовнішні світлові прилади, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу. Все це дезорінтує та засліплює водіїв у нічний час доби і, як наслідок, негативно впливає на безпеку дорожнього руху. В цьому році з причини порушення правил користування освітлювальними приладами скоєно 106 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 17 та отримали поранения 125 чоловік, а з причини несправності освітлювальних приладів скоєно 39 таких пригод, у яких загинуло 6 та отримали поранения різного ступеня тяжкості 46 чоловік.

Цими методичними рекомендациями узагальнюються досвід і навички роботи працівників Державтоінспекції МВС України (далі - ДАІ) з виявлення фактів застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу, та інформація про нормативно-правове забезпечення контролю даного напрямку діяльності ДАІ.

1. Способи застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу.

Сьогодні на дорогах України склалася ситуація, коли ряд водіїв, бажаючи прикрасити свій автомобіль, вдаються до використання різних засобів для підсвічування окремих частин, деталей кузова (що не передбачено конструкцією), змінюють колір вогнів тощо. Найбільш поширені способи застосування таких прикрас:

  • встановлення у фари ламп різного кольору (червоних, жовтогарячих, синіх, зелених та ін.);
  • заповнення фар різнобарвною рідиною;
  • встановлення ламп різного кольору в габаритні ліхтарі (особливо це поширено на автобусах);
  • підсвічування діодами різного кольору склообмивачів, антен, склоочисників, заднього номерного знака;
  • підсвічування днища кузова;
  • використання додаткових ліхтарів різного кольору замість передніх та задніх протитуманних фар, передбачених конструкцією автомобіля та Правилами дорожнього руху.

2. Нормативне забезпечення кольору зовнішніх світлових приладів транспортних засобів.

Державним стандартом України ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002 "Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно встановлення засобів освітлення та світлової сигналізації" (Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT) регламентовано кольори вогнів автомобіля. Згідно з підрозділом 5.15 вказаного ДСТУ та доповненнями до нього вони повинні мати колір:

фара дальнього світла – білий;

фара ближнього світла – білий;

передня протитуманна фара – білий та жовтий;

ліхтар заднього ходу – білий;

покажчик повороту – автожовтий, позаду допускається червоний;

аварійний сигнал – автожовтий, позаду допускається червоний;

стоп-сигнал – червоний;

ліхтар освітлення заднього номерного знака – білий;

підфарник – білий;

задній габаритний ліхтар – червоний;

задня протитуманна фара – червоний;

стоянковий вогонь – білий попереду, червоний позаду, автожовтий, якщо він поєднаний з боковими покажчиками повороту чи боковими габаритними ліхтарями;

боковий габаритний ліхтар – автожовтий; проте крайній позаду боковий габаритний ліхтар може бути червоним, якщо він згрупований, комбінований чи поєднаний з заднім габаритним ліхтарем, заднім контурним вогнем, задньою протитуманною фарою чи стоп-сигналом, згрупований чи частково має спільну світловипромінювальну поверхню із заднім світловідбиваючим пристроєм;

контурний вогонь – білий попереду, червоний позаду;

денний ходовий вогонь – білий;

задній світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – червоний;

задній світловідбиваючий пристрій трикутної форми – червоний;

передній світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – ідентичний аварійному вогню;

боковий світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – автожовтий; проте крайній позаду боковий світловідбиваючий пристрій може бути червоним, якщо він згрупований чи частково має спільну світловипромінювальну поверхню із заднім габаритним ліхтарем, заднім контурним вогнем, задньою протитуманною фарою, стоп-сигналом чи крайнім позаду боковим габаритним ліхтарем червоного кольору.

Примітка 1. Автожовтий колір використовується виробниками автомобілів і відповідає жовтогарячому кольору.

Примітка 2. Передній світловідбиваючий пристрій називають також білим чи безкольоровим світловідбиваючим пристроєм.

3. Правові підстави для притягнення до відповідальності водіїв, які застосовують зовнішні світлові прилади, що не відповідають вимогам конструкції транспортних засобів, та посадових осіб за випуск на лінію такого автотранспорту.

Експлуатуючи транспортні засоби з зовнішніми світловими приладами, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу, у діях водіїв вбачаються ознаки порушення вимог пункту 31.4.3 (а) Правил дорожнього руху України:

"31.4. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:

31.4.3. Зовнішні світлові прилади:

а) кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу".

Відповідальність для водіїв за дані правопорушення визначена частиною другою статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Випускаючи на лінію транспортний засіб, зовнішні світлові прилади якого не відповідають вимогам конструкції цього транспортного засобу, посадова особа підприємства, відповідальна за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів, здійснює правопорушення, відповідальність за яке визначена статтею 128 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

4. Дії працівників ДАІ щодо виявлення фактів застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу. Притягнення до відповідальності їх водіїв та посадових осіб за випуск такого автотранспорту на лінію.

Результати роботи працівників ДАІ щодо виявлення фактів використання водіями на транспортних засобах зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу, значною мірою залежать від умілої організації цієї роботи з боку керівного й командного складу підрозділів, рівня професійної підготовки інспекторів дорожньо-патрульної служби та державтоінспекторів районних відділень ДАІ, спостережливості інспекторів дорожньо-патрульної служби.

Працівник ДАІ, перебуваючи на посту, маршруті патрулювання, під час нагляду за дорожнім рухом звертає увагу на транспортний засіб, на якому зовнішні світлові прилади не відповідають вимогам його конструкції, що є підставою для зупинки такого транспортного засобу, і проводить його зупинку.

Здійснивши візуальний огляд транспортного засобу і переконавшись у застосуванні водієм зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції цього транспортного засобу, працівник ДАІ складає на водія адміністративний протокол за частиною другою статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення за невиконання водієм пункту 31.4.3 (а) Правил дорожнього руху України.

Якщо під час планових чи раптових перевірок випуску автотранспорту на лінію державтоінспекторами ДАІ встановлено, що відповідальною за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів посадовою особою допущено випуск на лінію транспортних засобів з зовнішніми світловими приладами, які не відповідають вимогам конструкції цього транспортного засобу, то на таку посадову особу складається адміністративний протокол за статтею 128 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Видається припис на заборону експлуатації даного транспортного засобу до усунення виявлених недоліків.

У подалыпому державтоінспектор ДАІ, який видав припис вищезгаданій посадовій особі, встановлює контроль за його виконанням. У разі невиконання припису державтоінспектор ДАІ складає адміністративний протокол за частиною першою статті 128-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення і видає новий припис.

7 Список використаної літератури

1. Закон України "Про дорожній pyx", м. Харків, НВП "Світлофор", 2002 р., с 86.

2. Кодекс України про адміністративні правопорушення, м. Київ, АТЗТ "Видавництво "Право", 2002 р., с. 154.

3. Державний стандарт України ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002 "Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно встановлення засобів освітлення та світлової сигналізації" (Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT), м. Київ, Редакційно-видавничий відділ УкрНДІССІ, 2002 р., с 102.

4. Правила дорожнього руху України, м. Харків, НВП "Світлофор", 2001 р., с. 88.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так от чим я можу це довести мєнту
Береш роздруківку заводської комплектації і там буде зазначено чим твоє авто укомплектоване. Інша справа, що в тебе авто не комплектувалось ДХВ, тоді треба доукомплектовувати і зазначати це по всім правилам (помоємому легше просто увімкнути БС ;) ).
І не принцип вмикання, а конкретно сам світловий прилад!
В цьому і є різніця між ДХВ і всім іншим, САМЕ вмикання.
Чи може якраз з таким "Вашим" підходом мєнт буде зупиняти всіх підряд і казати "а дайте но я вашими вмикачами/перемикачами поклацаю, щоб визначити, ЩО це у вас, ДХВ чи протитуманка"???
Мене він точно не зупинить, я не страждаю ДХВ нехай краще ближній світить. ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні підходив до поста міліції та запитував чи можна з противотуманками. Мені сказали що КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО!!! ШТРАФ 480 грн. Сказали що потрібно їхати з ближнім світлом, або ДХВ. По новинах також казали що за противотуманки будуть штрафувати.

P.S У мене не має ДХВ, я собі клацнув ближнє та поїхав, лишніх 480 грн у мене немає то нехай собі горить те світло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Державний стандарт на ЩО? :)

На схему підключення!

А ДЕ в ньому конкретизується поняття терміну "ДХВ" та "Протитуманка"? Де в ньому вказані чіткі технічні характеристики (а значить і чіткі відмінності одного від іншого) ДВХ чи ПРОТИТУМАНКИ?

Чи ти хочеш сказати, що якщо я включу лямпку, яка буде вмикатись разом з поворотом ключа і вимикатись з включенням фар, то це буде ДХВ, а якщо буде вмикатись коли я захочу, то це різко стане протитуманкою, да? ;)

Цей держстандарт не стосується питання, піднятого в цій теми.

Випишуть протокол 480 грн, перед судом вивчатимеш де написано. Виписати простіше, ніж тобі потім скасовувати. Мені наприклад похер, ясно сказано включати денні вогні, немає то ближнє. Що ще тут здогадуватись? Є оптика, передбачена заводом-виробником. Протитуманки нижче фар стоять завжди, направлені нижче і світять ближче, нафіга їх вмикають вночі на трасі незрозуміло, видимості це не додає водію, але більше світить зустрічному. По мануалу і по коду запчатини ясно, де фара, де денні вогні, де птф. Те, що поставив сам, не так як з заводу - це колхоз. Понаставляють підсвіток днища, світодіодів синіх, протитуманок колхозних, світлодіодних лент і їздять з цими, я наприклад за те, щоб таких штрафували.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Випишуть штраф 480 грн, перед судом вивчатимеш де написано.

По ходу виграє. А вивчати треба законотворцям.

А тепер видихніть і прочитайте про ДХВ і протитуманки. Поміняти один проводок і в мене світло загаряється із запалюванням - дасвіданья!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То може прожектори на дах можна поставити таким чином і казати, що це ДВХ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це проблема цілої країни, що закон є (поганий чи хороший це вже інше питання) і відразу з'являються такі топікастери як jack74, які намагаються перевернути усе з ніг на голову. Їм просто важко увімкнути ближнє світло або ДВХ (якщо є), а потрібно завжди щось видумувати, створюючи додаткові незручності іншим учасникам руху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То може прожектори на дах можна поставити таким чином і казати, що це ДВХ?

А Я ПРО ЩО!!!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не розумію прикол вмикати протитуманки замість ближнього все одно. Є ж ближнє - увімкни, чи хочеться увімкнути птф, щоб поспорити з дайцем, доказувати свою правоту чи піти у суд? І так постійно зупиняють просто так, навіщо ще давати їм причини?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не розумію прикол вмикати протитуманки замість ближнього все одно. Є ж ближнє - увімкни, чи хочеться увімкнути птф, щоб поспорити з дайцем, доказати свою правоту чи піти у суд?

народ, ви хоч читаєте? чи тільки аби писати???

Я не розумію, невже так складно ввімкнути ближнє світло фар за містом, якщо ДХВ не передбачено заводською комплектацією? Нащо ці "велосипеди"?...

... наприклад, в мене ближнє не вимикається ключем запалювання, а от нижні лямпки (які всі сприймають як протитуманки) вимикаються. Тобто, якщо я ВДЕНЬ їхав, зупинився і пішов в магазин, забувши вимкнути світло, то "ближнє" буде садити акумулятор, а от ті нижні фонарі вимкнулись би...

І саме головне, чому я маю робити те, що з мене не вимагають ПДР і толком не зможе пояснити інспектор???

Хочете світло? нате вам світло! Так ні, хтось вирішив, що протитуманки, чомусь ніззя!!!

Хтось з вас там на початку намагався довести, що тому, що протитуманки сліплять... Ну так почитайте, КУДИ дійсно світять протитуманки і куди найчастіше світить ближнє світло!!! А воно в багатьох ну зовсім неналаштоване так як потрібно! І сліпить нерідко сильніше за ті "протитуманки"!

Так що якщо справа в безпеці дорожнього руху, то нема різниці, як вмикаються ті вогні, а якщо справа в наповнені бюджету, то я не збираюсь бути мавпочкою на поводочку. Якщо мєнт мене захоче оштрафувати, то хай напряжеться і спробує мені довести.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Він напрягатись не буде, напише протокол і все. А ти підеш оскаржувати в суд, в який він скоріш за все навіть не прийде. І можеш скарги потім писати, йому до с..ки. Хто буде напрягатись і де логіка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...