Ukrainec Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 18:04 #1 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 18:04 Тепер це мій новий велосипедик, мій CUBE "Big Foot": Рама: Cube AIM Alu Lite 6061 AMF 29er RFR-Geometry 23" Вилка: SR Suntour M-3030 m, coil, 75mm -> overcloking to 90mm, 29er Рульова: Longus (bolbearing) Зажим підсиділки: BBB 34,9mm Кермо: Uno Tralite (720 mm) Al 6061DB Винос: Uno (110 mm) Al 6061 Гріпси: Longus Підсиділка: BBB 30.9mm x 400mm Сідло: Italia (I do not know????) Ободи: Mach1 Neo disc 29er Втулки: Deore FH-M525 36сп, Deore HB-M525 36 сп Спиці: Mach1 steel, silver Шини: Schwalbe Smart Sam Wire 29 x 2,25" 'Cube-Edition' grey Манетки: Shimano Deore xt ST-M761 dual control 3 x 9 -speed Перемикачі: Shimano Deore FD-M590 Top Swing перід / Shimano Deore RD-M592 SGS зад Касета: Shimano Deore CS-HG61 12-36 9-speed Система: Shimano Deore FC-M590 44-32-22 175mm black Ланцюг: SRAM PowerChain II PC-971 Chain 9-speed Ротори: Zoom (160/160) Гальма: Zoom HL 280 mechanical Педалі: Exustar PM85 алюм.+ шипы C05 Велосиепед був зібраний з нових компонентів (крім педалей і сідла ), за участтю 9-ти магазинів (інтернет і просто магазинів Луцька), з 4 країн Збирання велосипеда я не довірив нікому, а тому всі елементи були зібрані власноручно, включаючи і вілсет Протягом дня зробив апгрейд свого "улюбленого" елемента велосипеда: Болотніки: Zéfal NO MUD Universal 65mm - front / Chinese -rear
Гість rl72 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 18:09 #2 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 18:09 де такого болотніка (переднього) брав? п.с. мені для такого вела ходулі тре)))
Ukrainec Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 18:12 Автор #3 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 18:12 в знайомого. Доречі він є на bike-discount п.с. просто не тра було в дитинстві котлети в смітник викидати і жовтки від яєць в парту ховати)))
Lexx_Giant Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 08:26 #4 Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 08:26 Гармонійний..!
Ukrainec Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 11:06 Автор #5 Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 11:06 В 23.09.2013 в 08:26, Lexx_Giant сказав: Гармонійний..! Ага. Кабуто рука художника каснулась
Andruha_gpz28 Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 11:52 #6 Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 11:52 Клас! Гарний ровер вийшов, вітаю!!!! )
Spyke Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 14:38 #7 Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 14:38 Файний агрегатВітаю, нехай служить =)
Ukrainec Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 17:10 Автор #8 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 17:10 CUBE STYLE CUBE HARD SECURITY
Ukrainec Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 20:12 Автор #9 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 20:12 В 28.09.2013 в 18:44, Cherman сказав: Шолом в одному стилі з байком, класно. А як тобі педалі? Вони ж вроді комбіновані з контактними. Шолом довелося фарбувати з червоного Педалі? Педалі доволі специфічно... Так все і не зберусь спробувати контакти.
Ukrainec Опубліковано 13 Квітня, 2014 в 20:33 Автор #10 Опубліковано 13 Квітня, 2014 в 20:33 Війна війною, але потрібно находити час для маленьких радощів За зиму встиг провести апгрейд свого улюбленого велоконя, за час який ми провели разом я вже навіть з ним "зрісся": Рама: Cube AIM Alu Lite 6061 AMF 29er RFR-Geometry 23" Вилка: SR Suntour M-3030 m, coil, 75mm -> overcloking to 90mm, 29er > ROCK SHOX XC28 Tk MAG MONO Air 29er travel 100mm Рульова: Longus (bolbearing) Підсиділка: BBB 30.9mm x 400mm Зажим підсиділки: BBB 34,9mm Кермо: Uno Tralite (720 mm) Al 6061DB Винос: Uno (110 mm) Al 6061 Гріпси: Longus Сідло: Italia (I do not know????) Ободи: Mach1 Neo disc 29er Втулки: Deore FH-M525 36сп, Deore HB-M525 36 сп Спиці: Mach1 steel, silver Шини: Schwalbe Smart Sam Wire 29 x 2,25" 'Cube-Edition' grey Манетки: Shimano Deore xt ST-M761 dual control 3 x 9 -speed Перемикачі: Shimano Deore FD-M590 Top Swing перід / Shimano Deore RD-M592 SGS зад Касета: Shimano Deore CS-HG61 12-36 9-speed Система: Shimano Deore FC-M590 44-32-22 175mm black Ланцюг: SRAM PowerChain II PC-971 Chain 9-speed Ротори: Zoom (160/160) > Перід: Shimano Disc Rotor SLX SM-RT66M 203mm 6-bolt > Задній: Shimano Disc Rotor SLX SM-RT66M 160mm 6-bolt Гальма: Zoom HL 280 mechanical > BB7 Mountain™ Mechanical Disc Brake Педалі: Exustar PM85 алюм. Болотніки: Zéfal NO MUD Universal 65mm - front / комбінований: Zéfal NO MUD Universal 65mm + Chinese - rear Фара: ліхтарик Ultrafire C12 на діоді Cree XM-L U3 Підсидільна сумка: Deuter SX Вага в повному екіпіруванні: 15,5кг Також встиг спробувати контакти, тим самим ніби поєднався з ним і тепер набагато впевненіше себе почуваю.
Ukrainec Опубліковано 14 Квітня, 2014 в 05:23 Автор #12 Опубліковано 14 Квітня, 2014 в 05:23 В порівнянні з Zoom HL 280 просто "стопкрани"! При натисканні одним пальцем можна пустити велосипед юзом по асфальту.
TreNeR Опубліковано 14 Квітня, 2014 в 05:54 #13 Опубліковано 14 Квітня, 2014 в 05:54 В 13.04.2014 в 20:33, Ukrainec сказав: Перід: Shimano Disc Rotor SLX SM-RT66M 203mm 6-boltНавіщо так багато? Моя думка, вистачило-би по 160. Ну максимум 180 на перід.
Ukrainec Опубліковано 14 Квітня, 2014 в 07:51 Автор #14 Опубліковано 14 Квітня, 2014 в 07:51 Щоб мало не здалося А якщо серйозно, то він в мене вже був, тому навіщо купувати і міняти на менший? Поїздив, ніби нічого, Класно! Хоча з цими гальмами я з тобою і згідний, 160 вистачило б цілком
Ukrainec Опубліковано 24 Серпня, 2014 в 11:29 Автор #15 Опубліковано 24 Серпня, 2014 в 11:29 Провів заміну свого заднього перемикача Shimano Deore RD-M592 SGS на Shimano Deore RD-M615 SGS Shadow Plus 10 speed, Цитата В конце 2011 года в топовой группе оборудования для горного велосипеда Shimano XTR появилась новинка - задний переключатель RD-M985, в котором была применена инновационная технология Shadow Plus. Помимо всех особенностей, присущих задним переключателям Shadow, он имеет дополнительные "фишечки", которые пришлись по душе любителям более жесткого катания, которые нашли себя в дисциплине "Трейл". С 2013 года данная технология будет использоваться при производстве переключателей Shimano RD-M675 SLX и RD-M786 Deore XT. В этой статье мы расскажем Вам, что же такого придумали на этот раз японские инженеры. Технология Shadow Plus используется в 10-скоростных задних переключателях Dyna-Sys и предусматривает установку дополнительного двухпозиционного переключателя, отвечающего за усиленное натяжение пружины и активацию специального стабилизатора для противодействия импульсам движения цепи. При включенном режиме стабилизации цепь меньше подпрыгивает, в связи с чем переключение становится более четким и прогнозируемым. Особенно сильно эти улучшения чувствуются при агрессивной езде в сложных условиях. Кроме этого, сводится к минимуму риск спадания цепи с выбранной Вами звезды. При включенном режиме стабилизации цепь движется, практически, бесшумно и переключение остается максимально стабильным. Выключенный же стабилизатор значительно облегчает установку и снятие заднего колеса, а также несколько расслабляет пружину переключателя, тем самым увеличивая срок службы данного компонента трансмиссии.. Джерело але через несумісність 10-ти і 9-ти швидкісних трансмісій (різний крок манеток) перемикач довелося дещо "досвердлювати" щоб він нормально працював на 9-ти швидкісній касеті: При використанні перемикача Shimano Deore RD-M615 SGS на 9ти швидкісній системі, після усування люфта верхнього ролика, я не помітив жодних відмінностей від того ж Shimano Deore RD-M592 SGS. Єдине що потрібно на "півоберта" підтягувати трос перемикача при увімкненні системи Shadow Plus. Покатавшись трішки - немає слів, відчутно що технічний прогрес йде в перід і тепер немає того щоб ланцюг бив по перам і взагалі чітко тримається. Це оде з того через що варто переходити на 10-ти швидкісну трансмісію Shimano.
Driver Опубліковано 24 Серпня, 2014 в 13:53 #17 Опубліковано 24 Серпня, 2014 в 13:53 А з включеним стабілізатором можна постійно їздити?
Ukrainec Опубліковано 24 Серпня, 2014 в 13:58 Автор #18 Опубліковано 24 Серпня, 2014 в 13:58 Звичайно... тільки зусилля на перемикання троха більше, а так ніяких проблем!
Ukrainec Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 20:47 Автор #19 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 20:47 CUBE "Big Foot Dark Sensation" 29er Lefty В пошуках нових відчуттів і гармонії замінено вилочку ROCK SHOX XC28 Tk MAG MONO Air 29er на Canondale Lefy. Втулку для переходу Lefy було виготовлено власними силами: з японськими підшипниками EZO і SKF (6902 і 6805) До речі, перша втулка Lefty під 36 спиць! Та іншу різну "фігню" Історія апгрейдів: Рама: Cube AIM Alu Lite 6061 AMF 29er RFR-Geometry 23" Вилка: SR Suntour M-3030 m, coil, 75mm -> overcloking to 90mm, 29er > ROCK SHOX XC28 Tk MAG MONO Air 29er travel 100mm > Canondaile Lefty Max PBR 130 solo air 2010року Рульова: Longus (bolbearing) Підсиділка: BBB 30.9mm x 400mm Зажим підсиділки: BBB 34,9mm Кермо: Uno Tralite (720 mm) Al 6061DB Винос: Uno (110 mm) Al 6061 Гріпси: Longus Сідло: > Selle Royal Ободи: Mach1 Neo disc 29er Втулки: Hand made front fore Lefty 36 сп, Deore HB-M525 36 сп Спиці: Mach1 steel, silver Шини: Schwalbe Smart Sam Wire 29 x 2,25" 'Cube-Edition' grey Манетки: Shimano Deore xt ST-M761 dual control 3 x 9 -speed Перемикачі: Shimano Deore FD-M590 Top Swing перід / Shimano Deore RD-M592 SGS зад Касета: Shimano Deore CS-HG61 12-36 9-speed Система: Shimano Deore FC-M590 44-32-22 175mm black Ланцюг: SRAM PowerChain II PC-971 Chain 9-speed Ротори: Zoom (160/160) > Перід: Shimano Disc Rotor SLX SM-RT66M 203mm 6-bolt > Shimano Disc Rotor SLX SM-RT66M 180mm 6-bolt > Задній: Shimano Disc Rotor SLX SM-RT66M 160mm 6-bolt Гальма: Zoom HL 280 mechanical > BB7 Mountain™ Mechanical Disc Brake Педалі: Exustar PM85 алюм. > Shimano PD-M520 Болотніки: Zéfal NO MUD Universal 65mm - front / комбінований: Zéfal NO MUD Universal 65mm + Chinese - rear Фара: основне Cree XML-T6 x3 led, додаткове ліхтарик Ultrafire C12 на діоді Cree XM-L U3 Підсидільна сумка: Deuter SX Перші 10 кілометрів і я просто в ЕКСТАЗІ! Shkodery respect сам знає за що ! Детальніше про відчуття відпишусь пізніше, як ретельніше опробую...
Shkoder Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 20:42 #20 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 20:42 це капець, як то я не помітив оновлення це тобі респект, прямим рукам та світлій голові чекаю на оновлення після 100-200-1000 км
Ukrainec Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 21:02 Автор #21 Опубліковано 2 Листопада, 2014 в 21:02 Нууууу, не пременшуй, якби не ти то цього могло не бути...
Ukrainec Опубліковано 6 Березня, 2015 в 20:17 Автор #22 Опубліковано 6 Березня, 2015 в 20:17 понад 3600 на одометрі, з них останні 800 на Lefty. Мабуть когось цікавить: а як це на Lefty? Але описувати її роботу я вже не буду, порівнювати з чимось теж, це вже зробили до мене... особливо тут. Це як описувати чи передавати словами мелодію. Потрібно спробувати... спробувати не перші дві ноти, як більшості вдається, а потрібно на ній зіграти цілу симфонію. Магія Lefty зачарує навіть в найбільшого скептика і породить в його душі сумніви.Добровільно назад дороги немає! Можу лише висловити свої враження: це ніби коли ти робиш з"їзд на грунт, а відчуття ніби все ще продовжуєш переднім колесм їхати по асфальту. Житя "до" і "після":До Lefty я не любив щебневу гравійку, а зараз мені байдуже. До Lefty я боявся заїхати в колію від авто на грунтовці, а зараз мені в більшості випадків байдуже... До Lefty я хотів двухпідвіс, а зараз ще більше його хочу!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.