Перейти до змісту

Дизель VS Бензин


igorrrko

Рекомендовані повідомлення

В мене в турбіні теж мабуть лопатки закоксувалися, або просто виробився люфт

Дує нормально але кидає масло у впускний колектор,

Інтеркулер всередині і зверху весь в маслі, з патрубків теж скрізь давить масло.....

але так вже давно, поки турбіна крутить - лізти не буду

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 110
  • Створено
  • Остання відповідь

В мене в турбіні теж мабуть лопатки закоксувалися, або просто виробився люфт Дує нормально але кидає масло у впускний колектор,

Аналогично, только из патрубка, который идет от турбины во впускной коллектор. Все остальные патрубки сухие.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...Дує нормально але ...

:) хм... а як ти визначив, що нормально? ;) Невже тиск заміряв? ;)

В мене в турбіні теж мабуть лопатки закоксувалися, або просто виробився люфт ... кидає масло у впускний колектор, ...

Аналогично, только из патрубка, который идет от турбины во впускной коллектор....

Це і є ознаки здихання турбіни. А ніяке там не закоксування лопаток. (Вірніше, є малееееесенький шанс, що закоксувався маслопровід-обратка, але таке я, наприклад, зустрічав тільки в теорії)

Я вважаю, що оті чистки турбіни, бо типу щось там лопатки..., це просто розвод на бабки. Тобто, гроші на вітер.

Коли турбіна почала здихати, ти їй вже нічим не допоможеш. Ну але ж наш народ завжди вірив в чудо-присадки, чудо-прочистки, і все-одно викидав гроші...

.....

але так вже давно, поки турбіна крутить - лізти не буду

правильна думка, підтримую.

Сформульована тільки трохи невірно :) Не "поки вона крутить", а "поки вона дує", бо турбіна нічого не крутить, а "крутитись" вона буде завжди ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

jack74

А що ти тоді пропонуєш? Як тільки починає масло кідати відразу в Польщу на реставрацію?

В мене теж масло є в патрубку турбіна- впускний колектор, але при цьому турбіна дує нормально, при 3500 оборотах комп вимагає 2000мБар, а турбіна дає десь 1980мБар. Масла на 7тис.км недоливаю зовсім.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Масла на 7тис.км недоливаю зовсім.

Я на весь срок не доливаю масло. Меняю где-то на 11к. км. Пока работает - пускай работает, имхо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знайомий розказував, як у нього на Скудіку з двигуном 2.0 із-за масла, що попадало в турбіну, двигун пішов в рознос... Такі історії можна начитатись в інтернеті, тому якщо турбіна кидає масло у впускний колектор - стрьомно.

Якщо розібрати турбіну - зіб'ється балансування і найближчим часом їй хана.

Сам ніяк не доїду в Коршовець, а зима вже скоро...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на бромовській солярці хтось їздив зимою (звичайна укр. чи євро, тобіш бєларуська)? замерзає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сам ніяк не доїду в Коршовець, а зима вже скоро...

Припрет - доедешь ))) Тоже никак не могу туда попасть )))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

підкажіть номер до майста Андрія в Коршовець, форсунка лиє

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я в Коршовці був. Про масло в колекторі і патрубках сказали що нічого страшного. Двигун БМВ M51.

То ж думаю нічого з тою турбіною не робити. Проїздив так 80 тисяч....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О_о,блін.Так кумедно.Археологія...)Тьху-тьху,бігає.Машинка...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...