Voytik Опубліковано 20 Вересня, 2013 в 21:09 #76 Опубліковано 20 Вересня, 2013 в 21:09 приблизно після 2000 року заводи вже не роблять більше "вічних" машин. після 2000 року випуску штампують одноразове гамно. яке по собівартості радує як покупця так і завод, а по довговічності і цінах на запчастини виключно завод щоб і на складах свіже "пластікове" барахло не застоювалось, і запчастинками кормило
igorrrko Опубліковано 20 Вересня, 2013 в 21:18 Автор #77 Опубліковано 20 Вересня, 2013 в 21:18 А до 2000 р.,що саме?Які авто?З власного досвіду,щось"щупали"?
Terrable Опубліковано 21 Вересня, 2013 в 05:40 #78 Опубліковано 21 Вересня, 2013 в 05:40 приблизно після 2000 року заводи вже не роблять більше "вічних" машинНу.. хз.хз, у моего швагра пежо партнер 2005 года 1.9 простой дизель, прошел уже больше 500к км., двигатель в нормальном состоянии. Ездит по городу больше.
Voytik Опубліковано 21 Вересня, 2013 в 20:20 #79 Опубліковано 21 Вересня, 2013 в 20:20 я ті всякі машини ремонтую, так що можу вам більш-менш компетентно заявити, що вже з десять років виробників машин не цікавлять машини котрі не ламаються просто комусь випадково повезло чуть більше інших, комусь чуть менше, але запчастини потрібні всім. а маркетологи і конструктори на заводі не лохі сидять. там кожну деталь продумують, щоб була як можна дешевша, і гарантовано відхожувала гарантійний строк.. а далі, треба вже кормити а наприклад тіж форсуночки на CDI чи ComonReil чи п'єзо до французів, ох як вартують.
difoto Опубліковано 21 Вересня, 2013 в 21:00 #80 Опубліковано 21 Вересня, 2013 в 21:00 Пройде 10 років і те саме будуть казати про нинішні машини - "От раніше все з металу робили, а зара гляньте - двигун з пласмаси!"
Voytik Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 09:04 #81 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 09:04 погоджуюсь. технічна еволюція. нинішні машини вже і так як одноразові пластікові стаканики. в салоні вже такий убогий пластік, що тріщить і ламається від одно тільки погляду на нього вже не роблять більше солідних "м'яких" торпед, добротної велюрової, чи справжньої шкірної оббивки. а кузова, як не метал товщиною з папір, то пластик ламкий як лід. старіші машини були кожна модель як витвір конструкторів, який створювався роками, і ще доводився роками. одна на п'ять років. а тепер заводи кльопають дешеве одноразове гамно, як клони одне на одне схоже, в рік по дві моделі. скоро вже і запчастни не будуть робити. поламалась - купуй нову
guest Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 10:20 #82 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 10:20 вже не роблять більше солідних "м'яких" торпед, добротної велюрової, чи справжньої шкірної оббивки.машини то роблять, але не у всіх є на них гроші
Voytik Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 12:19 #83 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 12:19 такі машини не берем до уваги, бо після наших розтаможок вони вартують нереальні гроші.їх можуть купляти тільки ті хто ці гроші висмоктує з наших кишень.
igorrrko Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:04 Автор #84 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:04 а наприклад тіж форсуночки на CDI чи ComonReil чи п'єзо до французів, ох як вартують. Имя,сестра,имя!!! А якщо серйозно,то мень/більш - скільки?
Terrable Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:24 #85 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:24 На мой CDTI одна форсунка 3500-4000 грн. Но необязательно сразу бежать покупать, достаточно заехать в с. Коршовец, там есть ремкомплекты в разы дешевле. Кому-как.
igorrrko Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:26 Автор #86 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:26 Terrable кучеряво . Думаю в мене не дешевше буде. А який ресурс на форсунки? Все залежить від палива? Вона,форсунка,міняється/реставрується,чи потрібно міняти всю паливну рампу?
Terrable Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:43 #87 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:43 Форсунка, если без чипа (за чипованные не вкурсе), без проблем реставрируется, ремкомплекты до 1500 грн. на одну, смотря что в ней не так. Ну, если не отреставрируют то на EXIST.UA можно заказать новую, или еще где по инет-магазинам, та даже банально на формуле спросить можно.Какой ресурс не скажу, я уже 17к отъездил, 3 форсунки нормально, а одна подстукивает, но пока ездит - не лезу.Если турбодизель, то надо еще периодически чистить турбину, клапан ЕГР, интеркулер. От нашей солярки забивается сажа. У меня турбина как раз подходит к чистке уже )))
igorrrko Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:47 Автор #88 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:47 О_о,блін. З бензином таки було мені простіше. А що таке форсунка з чіпом?
Terrable Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:53 #89 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 14:53 О_о,блінТа не все так печально, я 17к проехал с уже подстукивающей форсункой и чистил на этой машине только клапан ЕГР за этот же пробег. Думаю до весны дотяну без чистки. А почистить клапан ЕГР до 100 грн, турбину и интеркулер до 350-400 грн, и не у дяди в гараже, а на сервисе. Мне наоборот, с бензином геммор. А чтобы дизель заглох, эт надо чтобы 4 форсунки одновременно не сработали, что редко бывает. Так что, не так все печально.
NoGood Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 16:16 #90 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 16:16 О_о,блінТа не все так печально, я 17к проехал с уже подстукивающей форсункой и чистил на этой машине только клапан ЕГР за этот же пробег. Думаю до весны дотяну без чистки. А почистить клапан ЕГР до 100 грн, турбину и интеркулер до 350-400 грн, и не у дяди в гараже, а на сервисе. Мне наоборот, с бензином геммор. А чтобы дизель заглох, эт надо чтобы 4 форсунки одновременно не сработали, что редко бывает. Так что, не так все печально. Де чистив клапан ЕГР?
Terrable Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 17:14 #91 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 17:14 Де чистив клапан ЕГР?Автохаус, с. Маяки.
Harddriver Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 17:41 #92 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 17:41 О_о,блін. З бензином таки було мені простіше. А що таке форсунка з чіпом? zigorko, то з новими моторiами така бiда, тi якi common rail (CDi, CRDi, HDTi, TDi за виключенням Фольксiв). Старенькi дизелi iмхо поки-що рулять, допоки наша соляра ще не стала евро. Iмхо
igorrrko Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 17:48 Автор #93 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 17:48 Якраз в мене,тепер HDI. І авто,відносно,свіже. Тому і питаю поради в знаючих.
guest Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 17:59 #94 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 17:59 Тому і питаю поради в знаючих.тут тобі ніхто толком нічого не порадить, бо машини у всіх різні.хіба що тобі потрібні загальні поради: на маслі не економ, фільтри купуй тільки оригінальні, різним "дядям васям" в машині колупатися не давай і т.д. і т.п.є ж профільний форум http://fiat-club.org.ua/forum/думаю там навіть і питати нічого не треба все вже давно запитане і всі відповіді дані
igorrrko Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 18:06 Автор #95 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 18:06 guest дякую. Вже третій тиждень читаю той форум. Мене цікавлять більше не двигуни ФІАТ конкретно,поради по юзанню авто з дизелем.
special Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 20:42 #96 Опубліковано 22 Вересня, 2013 в 20:42 О_о,блінТа не все так печально, я 17к проехал с уже подстукивающей форсункой и чистил на этой машине только клапан ЕГР за этот же пробег. Думаю до весны дотяну без чистки. А почистить клапан ЕГР до 100 грн, турбину и интеркулер до 350-400 грн, и не у дяди в гараже, а на сервисе. Мне наоборот, с бензином геммор. А чтобы дизель заглох, эт надо чтобы 4 форсунки одновременно не сработали, что редко бывает. Так что, не так все печально.Цікаво, що це за така чистка турбіни і інтеркуллера? Зняти і назад поставити турбіну напевно так само коштує, а то і більше, а то щей почистити треба.
Terrable Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 05:10 #97 Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 05:10 Обычная чистка с химией. К примеру, за клапан его с химией отдал 100 грн. По времени 2 часа ждал. Если кто сомневается в качестве, я убеждать никого не буду. Автохаус это не мой сервис, просто пользуюсь ихними услугами давно уже. Делают качественно. И кофе на халяву ))) К примеру, на питстоп сервис дороже это делать.
Arden Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 06:28 #98 Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 06:28 одни говорят, что турбина не чистится, другие, что надо чистить и кому верить?))
Terrable Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 06:45 #99 Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 06:45 На моей машинке чистится. Чистить надо, когда пропадет тяга, или когда комп покажет ошибку турбины. На других авто не знаю.
Саня Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 19:18 #100 Опубліковано 23 Вересня, 2013 в 19:18 Є турбіни з геометрією, що змінюється. У них рухомі лопатки. З часом вони закоксовуються і перестають нормально рухатися. Кажуть, на нашому пальному це відбувається значно швидше, ніж "там". Підшипники ще в нормі, масло не кидає, а от лопатки вже не рухаються. В такому випадку чистка допоможе.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.