Перейти до змісту

Купив телефон. Чи можу поміняти його на новий або повернути гроші?


SoYAR

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Я ще довго можу тут розписувати ,але тема не про це

Але вже хоч почув якусь конкретику, з якою можна спорити чи погоджуватись.

Так чи інакше ця тема не площадка для обговорення вартості телефонів.

Опубліковано

Дякую всім за поради. Сьогодні як звільнюсь з роботи почну діяти. Зателефоную на гарячу лінію. Звернусь зі скаргою в алло. Напевно було б простіше якби це був простий магазин а не інтернет з офісом десь у Києві.

Опубліковано

На мою думку кошти повернути не вийде, тому що чек відсутній, ТТН без мокрої печатки. Хоча поборотись за таку суму варто.

Щиро вам співчуваю. Опишіть подальнший розвиток подій.

Опубліковано

раджу звернутись на консультацію до юристів та взяти з собою документи а не слухати кого попало

Опубліковано

Напевно було б простіше якби це був простий магазин а не інтернет з офісом десь у Києві.

От і розгадка, чому в інтернеті все так дешево.

Бо нема мороки (продавцю)з поверненням.

По конкретній справі, якщо не буде акту від сервіс центру,, Про неможливість відремонтувати дпний апарат,, - краще не тратити час та нерви.

Опубліковано

Действительно, обменять могут только по акту сервисного центра, где будет указано что это заводской брак.

Сервис и обменяет. А мокрая печать есть на гарантийке?

Вернуть деньги ? не слышала о таком, особенно при покупке через интернет -магазин

Опубліковано

А телевiзор хороший за 6 не вiзьмете,мiнiмум 10 т.

якщо не знаєте де можна купити це ще не означає що його взагалі не можна купити за такі гроші, привозив з польщі на замовлення телевізор самсунг смарт-тв UE42F5500AW за 5200грн обійшовся і мінус таксрі 23%, модель на сайті самсунга подивитесь. нормальний для вас телік чи ні за такі гроші? хоча для когось нормальним може бути й кухонний маленький телек, а комусь і кінотеатр в 30тисяч грн видасться поганим.

Опубліковано

я дзвонив сьогодні на гарячу лінію АЛЛО. Надиво мені спокійно відповіли що якщо експертиза в сервісному центрі покаже що це не моя вина то взяти це заключення, ксерокопію паспорту, всі комплектуючі і відправити на той склад магазину з відки мені його прислали, тоді мені повернуть гроші або обміняють товар.) Дякую за допомогу, буду надіятись на експертизу.

Опубліковано

Перепрошую в топікстартера та інших здравомислячих людей за те, що я, як модератор, допустив стільки срачу - не був біля інтернету нормального.

Оскільки senazi та IncvizitoR пішли в РО на 10 днів, то терти написаний ними офтоп і образи не буду, щоб докази їх порушень були наявними.

Далі дуже прошу тільки по темі.

Опубліковано

я дзвонив сьогодні на гарячу лінію АЛЛО. Надиво мені спокійно відповіли що якщо експертиза в сервісному центрі покаже що це не моя вина то взяти це заключення, ксерокопію паспорту, всі комплектуючі і відправити на той склад магазину з відки мені його прислали, тоді мені повернуть гроші або обміняють товар.) Дякую за допомогу, буду надіятись на експертизу.

Відпишеш як все пройшло, самому цікаво.

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Сьогодні мені повернули гроші. Залишився хорошої думки про І.М. Алло, вони все робили як треба і не "вставляли мені палки в колеса", єдине що довго! Замість 14 днів, майже місяць телефон був у них) Всім дякую що допомогли.

Опубліковано

пару років тому мав таку саму проблему.ніхто нічого неміняє ремонтуєш місяцями по гарантії .їм похрен оті всі страшилкі нарахунок прав споживачів тількі нерви собі спортиш або користуєшся або продай

Опубліковано

Я свій тел який теж купувався в Алло, після другого ремонту обміняв на інший фактично без проблем. НЕ за 14 днів, але факт залишається фактом, люди йдуть на зустріч. Хоча ця історія була далеких 5 років тому.

Опубліковано

пару років тому мав таку саму проблему.ніхто нічого неміняє ремонтуєш місяцями по гарантії .їм похрен оті всі страшилкі нарахунок прав споживачів тількі нерви собі спортиш або користуєшся або продай

Да... не пугать, не угрожать нельзя, если уверен что прав - просто идёшь и пишешь заевление, как говорится "взял мяч пиз..." А если у тебя не чего не получилось, значет либо ты был виноват, и нарушил права експлуатации, либо продавец оказался умнее.
Опубліковано

Мені спочатку говорили що вони можуть поміняти тільки якщо ода і таж поломка більше 3 раз. Я сказав що мені всерівно яка там поломка, моя притензія заключаєтся в тому що телефон більше в ремонтах ніж в мене на руках.

Опубліковано

Мені спочатку говорили що вони можуть поміняти тільки якщо ода і таж поломка більше 3 раз. Я сказав що мені всерівно яка там поломка, моя притензія заключаєтся в тому що телефон більше в ремонтах ніж в мене на руках.

Хорошо когда все заканчивается хорошо;) в большинстве магазинов подобные ситуации решаются сами собой, и без проблем, занимает только много времени. Есть и такие что нагло делают с потребителя виноватого, и пока не тыкнеш под нос заявление, толку не будеь.
ода і таж поломка більше 3 раз
Это все развод, в прочем вы и сами убедились.
Опубліковано

Вивчайте нормативну базу. Не полінуйтеся ознайомитися з умовами надання гарантії, які записані в гарантійному талоні, перечитайте Закон Уркаїни "Про захист прав споживачів". Там досить багато корисного.

Не забувайте про телефони гарячої лінії

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...