Перейти до змісту

Купив телефон. Чи можу поміняти його на новий або повернути гроші?


SoYAR

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня. Ситуація така. Купив телефон nokia lumia 920 "25.03.2013" орінтовно за 6300грн. Біда в тому що за цей час телефон побував 3 рази в гарантійному ремонті(механічні поломки). Спочатку не працював сенсор мені замінили сис. плату, потім поламався слот під сім карту, до того ж в сервісному центрі за час цих ремонтів на телефоні з'явилось дуже багато подряпин. Зараз він знову зламався, одразу ж 2 поломки. 1) не працює мікрофон і динамік. 2)телефон почав грітись настільки що захисна плівка на екрані плавиться а тримати його в руках не можливо, і при цьому акумулятор дуже бистро розряджається. Мені набридло ходити без телефону поки він в ремонті, але з того часу телефон став набагато дешевше(3600грн-4000грн), і якщо я буду його продавати то я дуже багато втрачу грошей. Купував я його через інтернет магазин "АЛЛО". В гарантії стоїть печатка магазину але чеку мені не прислали, зберіглась ще товаро транспортна накладна де вказана адреса магазину і сума яку я заплатив за посилку. Мені здається що без чеку я не можу претендувати ні на що але всеж таки хотів проконсультуватись з вами. На перед дякую.

post-5153-0-27402500-1377205822_thumb.jp

post-5153-0-27181300-1377205877_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зверніться в "Управління захисту прав споживачів", я думаю вам там більше допоможуть, а те, що продавець не дав вам документ який підтверджує покупку є порушенням правил торгівлі, і за це передбачений штраф.

Про підприємство

"Обласне Управління У Справах Захисту Прав Споживачів"

Філіали та представництва

м. Луцьк, вул. Ковельська, 8

Контактна інформація

Тел. +38 (0332) 726233, +38 (0332) 724826

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як варіант, ще можете звернутись на гарячу лінію Nokia і пояснити ситуацію. номер вказаний на гарантійці.

відсутність чека ще нічого не міняє, адже у вас на руках гарантійний талон. до того ж у транспортній накладній вказана оголошена вартість товару.

при поверненні коштів за гарантійний товар, береться до уваги сума сплачена в день придбання, а не актуальна на момент розірвання договору.

головне не опускайте руки і ви повернете свої гроші

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи можу поміняти його на новий або повернути гроші?

Да, обменять можете, если у вас весь комплект, и каждый ремонт был зафиксирован в гарантийном талоне, и сделан во время гарантийного ремонта, деньги не вернут.

Как уже было сказано выше - "защита прав потребителя" там вам помогут.

Чек не главное, главное гарантийный талон с печатью магазина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як і було сказано вище, грошей вам ніхто уже не поверне, але після кількох гарантійних ремонтів поспіль ви маєте право вимагати заміни товару на такий же новий чи еквівалент тієї суми яка була за його сплачено, швидше звертайтесь в управління у справах захисту прав споживачів, там вам все детальніше пояснять.

На перед дякую.

А на зад подякуй нокії і майкрософту )).

краще б перднув, в носі закрутить, приміщення провітриш і толку буде більше від написаного.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я колись замахав АЛЛО і поміняв свій глючний FLY B700, який поламався втретє на SAMSUNG D780.

Купляв флай на 1300 грн. Коли міняв його ціна була 900грн, але поміняли по ціні 1300 грн, тобто як прописано в законі.

Міняв без звернення до захисту прав споживачів.

А якщо 3 поломки вже було то товар давно пора було обміняти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якщо 3 поломки вже було то товар давно пора було обміняти.

На якій підставі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А з відписувачів хтось уже повернув собі таким чином гроші?

В данній ситуації єдиний варіант звертатись в "споживачі"

Так це буде геморно, треба до них буде ходити через день і тримати їх в тонусі, щоб щось рухалось.

І всі відмови, звернення брати в письмовому вигляді, що у продавця, що у споживачів.

То ТС: в ПП скинув номер людини, яка працювала в вищевказаній організації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТС, уважно почитайте гарантійні зобов"язання, там має бути пункт щось типу такого - "в разі якщо поломка телефону не може бути усунена чи наявний заводський брак, який не дозволяє нормально експлуатувати виріб, телефон може бути замінений на аналогічний або повернута сплачена за нього сума" (якщо цього не написано, то гроші не віддадуть).

В авторизованому сервісному центрі берете висновок, що виріб не може експлуатуватися через брак, тоді Вам його зобов"язані обміняти на новий аналогічний.

Пишіть офіційну заяву на ім"я директора магазину з проханням обміняти телефон чи повернути гроші (вимагайте, щоб її зареєстрували при Вас) тоді Вам дадуть офіційну відповідь (або поміняють на новий або відмовлять) тоді від цієї бумажки можна буде відштовхуватися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якщо 3 поломки вже було то товар давно пора було обміняти.

На якій підставі?

На тій підставі що тел підпадає, скоріше всього під істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;

3 (три) поломки якщо ним не грали футбол чи не займались підводною зйомкою це вже мабуть всетаки напортачив виробник.

А це відповідно:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Бабло вертати не хочуть, хоча добитиьс і повернення грошей можна. Мені були готові повернути гроші, але мені підходив обмін + при обміні зробили зрижку ще на телефон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да уж бренд )))

За ці гроші китайський брендовий телефон можна щороку міняти на найновішу версію...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Телефон за 6300 грн...

да уж, за ці гроші можна було б купити: величезний телевізор на всю стіну або здоровенний холодильник чи взагалі обставити кухню побутовою технікою або на худий кінець вживаний автомобіль на ходу (не супер-престижний) але ж колеса.... ні, краще придбати маленький телефон, який наварширований непотрібними функціями чи прибамбасами, які якщо й використовуються то лише кілька перших місяців експлуатації... Все таки маркетингові технології оболванювання крокують семимильними кроками, і якщо цій цивілізації судилося загинути, то думаю, загине вона саме через маркетологів....

ах да, бажаю чим швидше повернути гроші та витратити їх на щось корисне та більш надійне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не розумiю звичку лiзти в чужий гаманець.Якщо Вам шкода купити собi телефон за 6 тисяч,не значить ,що всi такi.

А телевiзор хороший за 6 не вiзьмете,мiнiмум 10 т.

Уявляю,що б Ви менi сказали дiзнавшись,що не маючи власного житла маю авто

Не турбуйтесь,холодильник i решта побутовоi технiки в мене е

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не розумію я нападок на ТС. то вже, напевно, його особиста справа, що , де, коли і по якій ціні купувати. поламатись може будь-яка техніка будь-якого виробника. переконався в минулому році на своєму телевізорі.

гроші за телефон можуть повернути! не треба писати єрунди. тут все залежить від покупця. звичайно, якщо нічого не робити, то і грошей ніхто не поверне. сам особисто повернув свого часу за глючний телефон в самому кінці гарантійного строку.

як на мене, тут треба активно діяти по всіх фронтах:

1. писати заяву в магазин з вимогою повернути гроші, аргументуючи постійними серйозними поломками, які унеможливлюють експлуатацію телефону.

2. звертатись на гарячу лінію Nokia. дуже сумніваюсь, що вони залишать без уваги такий випадок.

3. активно писати на оф. сторінках в соцмережах Nokia та АЛЛО. неодноразово зустрічав випадки, коли подібний підхід сприяв вирішенню проблеми. народ зараз живе у соцмережах і оприлюднення подібних ситуацій заставляють активізуватись для вирішення питання, як продавця, так і офіційного представника виробника.

4. якщо це не допоможе, то звертатись у спілку захисту прав споживачів.

5. на крайній випадок звертатись у суд.

звичайно для усіх цих заяв з вимогами треба спиратись на відповідні статті Закону України "Про захист прав споживачів".

у ТС необхідні документи є на руках, телефон на гарантії, аби бажання та трохи терпіння і гроші можна повернути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не розумiю звичку лiзти в чужий гаманець.

особливо коли гаманець був не ваш,

проте підозрюю що вас заділа скоріше вартість вашого власного телефону?

як? може блиснете, огласивши вартість?

маленький іторичний екскурс: колись мандрівники зі старої Європи дуже реготали коли вимінювали в диких туземців коштовні золоті прикласи на буси з кольорового скла. З того часу минули тисячоліття, людина навчилася на буси начеплювати торгову марку та навіювати про безмежну крутість цього напису. Якщо вам особисто це цікаво то можемо подискутувати про моє особисте бачення адекватності в ціноутворенні.

Якщо Вам шкода купити собi телефон за 6 тисяч,не значить ,що всi такi.

Я колись купив собі смартфон то просто стікав слюнями представляючи який океан нових можливостей відкривається попереду.

І от весь цей час використовую дзвінки та смс (іноді мп3 та будильник)

З нетерпінням чекаю на аргументи чим телефон за 6-8 тис. забезпечує кращу якість зв’язку за телефон 500 грн.

А телевiзор хороший за 6 не вiзьмете,мiнiмум 10 т.

Або агрументуйте що саме, достойне називатись"хорошим" або я почну спамити ссилками на вартість великодіагональних телевізорів.

Уявляю,що б Ви менi сказали дiзнавшись, що не маючи власного житла маю авто

Я намагаюсь не встрівати в порівняння м’якого з квадратним. Навіть не настоюйте.

Не турбуйтесь,холодильник i решта побутовоi технiки в мене е

Хвилювання про вашу забезпеченість побутовою технікою в списку моїх турбот стоїть одразу після катастрофічного падіння популяції вихухолів в Новій Зеландії, так що ви собі лестите.

до всіх: не збирався я нападати на ТС, я просто невольно забрів в тему та висловив своє імхо яке ні до кого персонально не адресовував... коли мої "думки вголос" спростовують на манер "сам дурак" то тут штірліца я папрашу астаться...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

є робочі телефони Нокіа за 200 та 600 грн

той що за 200 - то там взагалі нічого не чути

той що за 600 - в інтернет на ньому зайти і щось подивитися - нерви залiзнi треба мати

Контакти та список дзвінків : той що за 200 - постійно біжить номер ,дуже незручно надиктувати або подивитись

той.що за 600 - номера не біжать ,але все в купі . А мені подобається коли між цифрами є розмежування і мені не потрібно ламати очі

Зовнішній вигляд та інші приємності : є різниця,що тримаєш в руках телефон ,навіть не суперовий як в мене був нокіа Е72 та дешевенькі з qwerty-клавіатурою по тисячі гривень в магазинах,як пласмаска в руці ,фу.

Камера - за 200 грн її й бути не може , за 600 - видає погані знімки . Хоча я й не часто фотографую,але інколи наявність якісної камери в телефоні уже виручає.

Телефон за 6 тисяч буде швидше думати ,ніж за 600 . І тут Ви мене не переконаєте .

Я ще довго можу тут розписувати ,але тема не про це

А телевізор хороший і телевізор з великою діагоналлю - то різні речі :g10:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що рік далі, то форум перетворюється в скупчення "незалежних фінансових консультантів - радників", "обсирал", "флудерів-обсирал", "обосрал - убєжал", вчителів "жизни"... (список може бути продовженний)

Люди, користувачі, народ! Вас просять про конкретну допомогу, по конкретній проблемі чи питанню, тому і створюють такі теми. Якщо Ви в тому чи іншому питанню некомпетентні - нічого не пишіть, краще самі її почитайте і зачерпніть черпак корисної для себе інформації. Вбийте в себе людяність!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тема плавно переростає, у теми "які файні китайфони" (для ясності сам користують китайським леново) "Який в мене був, є, буде тел".

Якщо немає що писати по суті, почитайте пости і не треба засирати.

ТС написав би хоч ще щось чи звертався в Алло з вимогою про повернення грошей чи обміну тела. Взагалі якісь рухи крім теми на борді робив?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я купив тел і через 2 місяці повернув забравши кошти які я заплатив за нього мотивація була та що на гарантійний ремонт даеться 14 або 31 день (в випадку якщо ремонт складний або немає запчастин) я прийшов на 32 день тел небуло а після того починалась паска і вихідних багато сказавши, що овни порушили всі строки гарантійного ремонту я вимагаю новий тел. або кошти які заплатив 5 хв. відмовок і після того як поговорив з гол. менеджером за 1 хв. отримав кошти в повному розмірі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прочитай уважно закон про захист прав споживачів і найди статю яка тебе стосуеться. Напиши заяву в відділ справ споживачів. Подзвони в головне представництво Нокії в Україні, поясни ситуацію, що овни скажуть, в Алло напиши скаргу по неякісний товар нехай замінять. Ну поки більше незнаю, що порадити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...