Перейти до змісту

Купив телефон. Чи можу поміняти його на новий або повернути гроші?


SoYAR

Рекомендовані повідомлення

Я ще довго можу тут розписувати ,але тема не про це

Але вже хоч почув якусь конкретику, з якою можна спорити чи погоджуватись.

Так чи інакше ця тема не площадка для обговорення вартості телефонів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую всім за поради. Сьогодні як звільнюсь з роботи почну діяти. Зателефоную на гарячу лінію. Звернусь зі скаргою в алло. Напевно було б простіше якби це був простий магазин а не інтернет з офісом десь у Києві.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На мою думку кошти повернути не вийде, тому що чек відсутній, ТТН без мокрої печатки. Хоча поборотись за таку суму варто.

Щиро вам співчуваю. Опишіть подальнший розвиток подій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

раджу звернутись на консультацію до юристів та взяти з собою документи а не слухати кого попало

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напевно було б простіше якби це був простий магазин а не інтернет з офісом десь у Києві.

От і розгадка, чому в інтернеті все так дешево.

Бо нема мороки (продавцю)з поверненням.

По конкретній справі, якщо не буде акту від сервіс центру,, Про неможливість відремонтувати дпний апарат,, - краще не тратити час та нерви.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Действительно, обменять могут только по акту сервисного центра, где будет указано что это заводской брак.

Сервис и обменяет. А мокрая печать есть на гарантийке?

Вернуть деньги ? не слышала о таком, особенно при покупке через интернет -магазин

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А телевiзор хороший за 6 не вiзьмете,мiнiмум 10 т.

якщо не знаєте де можна купити це ще не означає що його взагалі не можна купити за такі гроші, привозив з польщі на замовлення телевізор самсунг смарт-тв UE42F5500AW за 5200грн обійшовся і мінус таксрі 23%, модель на сайті самсунга подивитесь. нормальний для вас телік чи ні за такі гроші? хоча для когось нормальним може бути й кухонний маленький телек, а комусь і кінотеатр в 30тисяч грн видасться поганим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я дзвонив сьогодні на гарячу лінію АЛЛО. Надиво мені спокійно відповіли що якщо експертиза в сервісному центрі покаже що це не моя вина то взяти це заключення, ксерокопію паспорту, всі комплектуючі і відправити на той склад магазину з відки мені його прислали, тоді мені повернуть гроші або обміняють товар.) Дякую за допомогу, буду надіятись на експертизу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перепрошую в топікстартера та інших здравомислячих людей за те, що я, як модератор, допустив стільки срачу - не був біля інтернету нормального.

Оскільки senazi та IncvizitoR пішли в РО на 10 днів, то терти написаний ними офтоп і образи не буду, щоб докази їх порушень були наявними.

Далі дуже прошу тільки по темі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я дзвонив сьогодні на гарячу лінію АЛЛО. Надиво мені спокійно відповіли що якщо експертиза в сервісному центрі покаже що це не моя вина то взяти це заключення, ксерокопію паспорту, всі комплектуючі і відправити на той склад магазину з відки мені його прислали, тоді мені повернуть гроші або обміняють товар.) Дякую за допомогу, буду надіятись на експертизу.

Відпишеш як все пройшло, самому цікаво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Сьогодні мені повернули гроші. Залишився хорошої думки про І.М. Алло, вони все робили як треба і не "вставляли мені палки в колеса", єдине що довго! Замість 14 днів, майже місяць телефон був у них) Всім дякую що допомогли.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пару років тому мав таку саму проблему.ніхто нічого неміняє ремонтуєш місяцями по гарантії .їм похрен оті всі страшилкі нарахунок прав споживачів тількі нерви собі спортиш або користуєшся або продай

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я свій тел який теж купувався в Алло, після другого ремонту обміняв на інший фактично без проблем. НЕ за 14 днів, але факт залишається фактом, люди йдуть на зустріч. Хоча ця історія була далеких 5 років тому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пару років тому мав таку саму проблему.ніхто нічого неміняє ремонтуєш місяцями по гарантії .їм похрен оті всі страшилкі нарахунок прав споживачів тількі нерви собі спортиш або користуєшся або продай

Да... не пугать, не угрожать нельзя, если уверен что прав - просто идёшь и пишешь заевление, как говорится "взял мяч пиз..." А если у тебя не чего не получилось, значет либо ты был виноват, и нарушил права експлуатации, либо продавец оказался умнее.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені спочатку говорили що вони можуть поміняти тільки якщо ода і таж поломка більше 3 раз. Я сказав що мені всерівно яка там поломка, моя притензія заключаєтся в тому що телефон більше в ремонтах ніж в мене на руках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені спочатку говорили що вони можуть поміняти тільки якщо ода і таж поломка більше 3 раз. Я сказав що мені всерівно яка там поломка, моя притензія заключаєтся в тому що телефон більше в ремонтах ніж в мене на руках.

Хорошо когда все заканчивается хорошо;) в большинстве магазинов подобные ситуации решаются сами собой, и без проблем, занимает только много времени. Есть и такие что нагло делают с потребителя виноватого, и пока не тыкнеш под нос заявление, толку не будеь.
ода і таж поломка більше 3 раз
Это все развод, в прочем вы и сами убедились.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вивчайте нормативну базу. Не полінуйтеся ознайомитися з умовами надання гарантії, які записані в гарантійному талоні, перечитайте Закон Уркаїни "Про захист прав споживачів". Там досить багато корисного.

Не забувайте про телефони гарячої лінії

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...