Перейти до змісту

Geely, ваша думка


arimantaras

Яке авто ви б собі обрали?  

237 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Щодо параної китайського гумна, то варто ознайомитись
Краще з цим

Там є і про китайський пластик, і про краш-тести і про ремонт....

І справді є, от тільки сама свіжа новина за 2010.

  • Відповідей 96
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
Це в 90% замаскований розвод.

Не завжди. Бувають різні причини продати цілком пристойне авто - від покращення матеріального стану, до банального "треба гроші".

Опубліковано

Краще з цим

Там є і про китайський пластик, і про краш-тести і про ремонт....

Ну, щодо "Авторевю", цього патріота Росавтопрома, то я б не став дуже довіряти цьому виданню.

"Авторевю" завжди відзначався дуже жорсткою критикою всіх конкурентів ВАЗа, а своїх (ВАЗ), якщо й критикував, до дуже м'яко, по батьківськи :_02:

Це в 90% замаскований розвод.

Не завжди. Бувають різні причини продати цілком пристойне авто - від покращення матеріального стану, до банального "треба гроші".

Воно-то так, але купити таке пристойне б/у авто - це знову ж таки лотерея не попасти на 90% замаскований розвод :_04:

Опубліковано
І справді є, от тільки сама свіжа новина за 2010.
Ніби МК і є моделлю того часу ;)
Ну, щодо "Авторевю", цього патріота Росавтопрома, то я б не став дуже довіряти цьому виданню.
Ще раз повторюсь, манекен-водій вбився об cередню стійку, на приведеному Вами краш-тесті це ЧІТКО видно. Це при швидкості 40км/год.

Хоч статті і старі, але судячи по всьому, з того часу мало що змінилось в китайському автомобілебудуванні, хіба пластик уже роблять не з відходів.

Опубліковано

Джилі пайдьот. Кожен раз, коли доводилось їхати в цій машині, запитував у власника, як вона взагалі? Жоден не сказав нічого поганого. На китайців немає чого гнати, це стереотип.

Опубліковано

Джилі пайдьот. Кожен раз, коли доводилось їхати в цій машині, запитував у власника, як вона взагалі? Жоден не сказав нічого поганого. На китайців немає чого гнати, це стереотип.

Також маю одного знайомого, власника МК з 2008 р. За чей час він наїздив більше 120 тис. і з проблем була лише заміна передніх амортизаторів десь на 90 тис. пробігу.

Погодьтесь, як для наших доріг - досить непогано.

Опубліковано

І справді є, от тільки сама свіжа новина за 2010.

Ніби МК і є моделлю того часу ;)

Я не знаю як перекладається на китайський слово "модифікація", але воно їм точно знайоме. ;)

Опубліковано

В знайомого Джилі вже рік,радий,і говорить як на свої гроші непогана машина,Джилі краще взяти ніж Жигулі.

Опубліковано

На китайців немає чого гнати, це стереотип.

Нє, ну Черрі то вже зовсім інша пісня, у всякому випадку 4 роки назад, коли мені довелося кататись на ньому і спілкуватись з власником. Просто інший китаєць :)

Опубліковано

цілком погоджуюсь з тим, що Авторевю завжди вихваляли свої машини (вази чи іномарки, зібрані в Росії).

Тим більше має бути цікавим цей тест:

http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=70455&SECTION_ID=2019

Опубліковано

В батька СК жиллі в же 5 рік пішов з поломок поміняли стійки та пару ручок в дверях бо сильно моцно їх шарпали а так гуд а за такі гроші взагалі

Опубліковано

В знайомого теж Жилі, теж в принципі задоволений (враховуючи що до цього мав ТАЗ), але є одне але - в нього машинка з перших партій. Перші Чері (Амулет) теж робили моцно, "на совість", а тепер?

Опубліковано

Коллега взял в кредит СК а после того как выплатил , то почти мгновенно продал и пересел на дизельный семиместный Мицубиси спейс вагон 80-х годов.

Мициком по моему доволен больше.

Опубліковано

. Перші Чері (Амулет) теж робили моцно, "на совість", а тепер?

Є невелика різниця між Джилі і Чері. Справа в тому, що Чері - державне підприємство. Джилі - приватне.

Модельний ряд Чері кілька років практично не оновлювався, тільки зараз, здається трохи діло рушило з місця, після того, як продажі Чері різко скоротилися.

Джилі навпаки, постійно онвлює модельний ряд, прислухається до зауважень покупців, і завдяки цюму продажі їхніх авто постійно зростають.

Наприклад, перші моделі МК йшли зі світлим салоном, що дуже багатьох не влаштовувало.

Тут же китайці випускають MK New з темним салоном.

Тепер, багатьох не влаштовує центральне розташування панелі приладів. Будь ласка, ось вам найновіший рестайлінг МК:

34d07cbe8606.jpgd3c3240318a9.jpg

І зміни стосуються не лише інтерєру чи екстерєру, але й технічно модернізуються. Так що це вам не вітчизняний автопром, де звикли десятиліттями клепати одну й ту саму модель нічого не міняючи.

І, до речі, коли це Чері Амулет була міцною машиною? Якраз

певною мірою посприяв негативному ставленню до всього китайського автопрому.
Опубліковано

Нічого не хочу стверджувати про якість китайських авто, але в Європі ні однієї китайської машини не бачив, а це про щось говорить. Ну не проходять води по усім параметрам для європейців, а нам тюхають, і ми ведемось. А все чому тому що в нас нормальні авто вартують трохи дорожче ніж в Європі, ну і доходи наші порівняно з європейцями також відрізняються.

Опубліковано

В брата ск вже років пять, а може й більше, в принципі своїх грошей варта однозначно, крім ходової не робив нічого. БУ машина це лотерея і виграє в неї далеко не кожен.

Опубліковано

Нічого не хочу стверджувати про якість китайських авто, але в Європі ні однієї китайської машини не бачив, а це про щось говорить. Ну не проходять води по усім параметрам для європейців, а нам тюхають, і ми ведемось. А все чому тому що в нас нормальні авто вартують трохи дорожче ніж в Європі, ну і доходи наші порівняно з європейцями також відрізняються.

Теж ніразу не бачив китайця на дорогах наших сусідів, в Польші. Део є, матізи, ланоси.. КІА теж не зустрічав.. Більшість німці. Балакав з директором АИС, питав на рахунок SsangYong рекстонів, бо коли не приїжаю туди, завжди їх крутять, і то нові.. )), каже кому як повезе, загалом лотерея. Взагалі мені старшно їхати в китайському авто.. Мав можливість їхати в таксі один раз. Скрепить все, якось незручно себе почував.. Я за вживане авто, яке має більш менш стабільну ціну, якість.. та сама фабія.. а не вестися на комплектацію китайця.. і потім незнати куди подіти те авто.. якось так..)

Опубліковано

як той китайський хлам взагалі можна називати машиною?

наприклад мені було комфортніше їхати в 8-ці, або в Гольфі 91-го року, аніж в Джилі... відчуваєш в тому китайці себе, як в картонній коробці

однозначно - б/у іномарка(я за німецькі машини)... але перед покупкою добре її оглянути і продіагностувати

доречі, надавно бачив аварію - джип-китаєць і джип-мерс... мерс китайця зачепив злегка, на мерсі невеличкі подряпини... а китайцю частину передка вирвало з фарою)

Опубліковано

Для цікавості проведіть ще раз таке опитування років так через три-п'ять. Впевнений, результати будуть іншими

Авто не розвиваються такими темпами, як скажімо електроніка.

Дай такі темпи в машинобудування - давно б уже всі літали, а китайці падали б рандомно :)

Опубліковано

2 ТС : Добавте ще один пункт типу "Інший варіант" - для більшої обєктивності.

Я, особисто б купляв нову машину тільки коли б не було куди гроші дівати ;) ну або коли повне каско потрібне...

а так за умовних 10 кУе можна найти доволі непогане б/в авто (можливо не швидко, але це того буде варте)

показання приладів завжди гарно видно середньому пасажиру ззаду, водію потрібно коситися вправо.

Ну чого завжди? В БМВ, наприклад, е моделі де панель повернута до водія )

Опубліковано

Я б до цього списку добавив ще Nissan Almera 2004-2005р. Родич їздить на Альмері 2004р.(англійська зборка) з 2007р по даний час. Дуже задоволений даним автомобілем.

Опубліковано

Знайомий купив нову МК, продав через 2 роки і то казав, що продати практично не реально. На скільки я бачила, то він постійно з нею возився, все щось перероблював, дороблював, перекрашував, по пару раз під гарантійку. Ну короче комусь повезло..... :0162:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...