Перейти до змісту

Янукович підписав закон про утилізацію


DasBoot

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Янукович підписав закон про утилізацію

Що старший брат сказав, те й вони написали. Плєбєї.

То Giant, ти думаєш, в інтернеті можна писати все?

  • Відповідей 57
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Йопть, і що мені робити, це я знач знову попав, збирав два роки на автомобіль, купив, вклався в нього, а оце получається, що я даром стільки часу працював? Так я їх спалю на*уй!!! У нас 60 % автомобілів пригнані із закордону, дуже багато має за 10 років, при цьому вони в кращому стані як наші Лайноси!

Опубліковано

Ну, ні чавчєм.

Следует отметить, что Украина ранее присоединилась к иску ВТО против России, которая ввела утилизационный сбор. Однако позже Украина и сама ввела подобный налог, что вызвало негодование в ЕС. В Евросоюзе заявили, что утилизационный закон в его нынешнем виде вызовет ответные меры, ЕС будет жаловаться на Украину в ВТО точно так же, как он это делает в отношении России.

Несмотря на это, Украина собирается присоединиться к консультациям, инициированным Европейским Союзом в рамках ВТО по вопросу действия утилизационного сбора на автомобили в России.

Опубліковано

Президент Украины Виктор Янукович подписал

закон № 421-VII об утилизации снятых с

эксплуатации транспортных средств.

Люди - це закон про утилізацію знятих з експлуатації тз, а ті авто які експлуатуються їх нікуди не дінуть, це ж не 1тис авто, а мільйони. А те, що влада ніколи не дбала про людей-це правда.

Опубліковано

Чувак, нам просто не дадуть їздити без відмітки, що ти заплатив утилізаційний збір. Авто заберуть і утилізують у примусовому порядку.

Опубліковано

Вік автопарку

Ще одним доказом на користь того, що найближчим часом обсяги продажів автомобілів не будуть зменшуватися, є результат аналізу вікової структури нашого автопарку.

Майже 27% сьогоднішнього автопарку - це машини, яким не менше 25 років. Додамо до них 2,8 млн машин віком від 10 до 15 років. Виходить, що 6 з 10 автомобілів - старше 10 років. Резонно припустити, що дуже скоро цю величезну кількість автомобілів доведеться замінювати. dd9c9c8-jpg.avto6.jpg

(с)

Опубліковано
...

Люди - це закон про утилізацію знятих з експлуатації тз, а ті авто які експлуатуються їх нікуди не дінуть, це ж не 1тис авто, а мільйони....

:) Це просто назва так замаскована, а закон про УТИЛІЗАЦІЙНИЙ ЗБІР, який змушені будуть платити всі, хто ввозить щось на територію України (чи то ціле авто, чи то по запчастинах). А це, звичайно, відіб'ється в загальному на цінах на автівки. І зрозуміло, в яку сторону.

Та й, певно, цей закон торкнеться не тільки ввізних, а й тих, що тут вже бігають, варто тільки буде тобі потикнутись в МРЕО для продажу/купівлі б/в...

Опубліковано

Залишається надіятися, що це лише передвиборний законопроект-маневр, який ніхто насправді в дію не введе.

Опубліковано

Стоп, а це лише на рос. автомобілі? Чи всі всі всі?

http://news.meta.ua/cluster:31404964-Prezident-Ianukovich-dal-zelenyi-svet-ocherednomu-podorozhaniiu-inomarok/

скоро дійде то того шо будєм жрать гнілиє каштани як вітольд казав коли перший раз в презікі рвався

Опубліковано

Базовая ставка налога для импортных легковых автомобилей составит 5,5 тыс. грн, а для грузовых автомобилей, автобусов и спецтехники — 38 тыс. грн. Итоговая сумма утилизационного сбора будет зависеть от специального коэффициента. Для новых легковых автомобилей значение коэффициента составляет 86-550% от базовой ставки (4,73-30,2 тыс. грн) в зависимости от объема двигателя, а для машин старше трех лет — 530-3501% (29,1-192,5 тыс. грн). Для новых грузовых автомобилей, автобусов и спецтехники коэффициент составит 50-290% (19-110,2 тыс. грн), а для подержанных — 88-1180% (33,4-448,4 тыс. грн).

Опубліковано

об"ясніть в двох словах якщо я маю корча 1990 року то шо мені нада буде платить якісь нові податкі чи як?

П.С. вчора на свадьбі гуляв... голова не варить :_08:

Опубліковано

Наскільки я розумію, то платити треба буде тільки тоді, коли купуєш нове авто невітчизняного виробництва або приганяєш авто в Україну і вперше реєструєш. І якщо ціна нового імпортного масового авто підніметься десь на тисячу у.о., то ціна пригнаної п'ятирічки збільшиться тисяч на п'ять тих самих у.о.

Опубліковано

Якщо не придумають якийсь новий закон...

Насправді всі ж розуміють, що це не утилізаційний збір, а чергове обмеження ввезення імпортних авто, спроба змусити людей купувати неконкурентноздатні, зібрані в Україні.

Опубліковано

З 1 вересня. За серпень в Україну будуть намагатися пригнати стільки нових і б/в авто, щоб хватило ще на місяців 6-10.

Опубліковано

який сенс, якщо продати ті авто будуть змушені все-одно з оплаченим збором... (чи на покупця воно ляже при реєстрації... суть та ж сама)

Опубліковано

на кого?! їх розтаможать, але не зареєструють...

Та й я ж кажу, при продажу/купівлі, при перереєстрації будуть вимагати сплату, та й все.

Опубліковано

на кого?! їх розтаможать, але не зареєструють...

Та й я ж кажу, при продажу/купівлі, при перереєстрації будуть вимагати сплату, та й все.

Не читав закон, але підозрюю, що збір оплачуватимуть тільки при першій реєстрації, а на подальшу купівлю/продаж/перереєстрацію він не розповсюджуватиметься. Інакше офіційний продаж автомобілів в Україні як вид економічної діяльності зникнув би зовсім.

Опубліковано

а я й не казав, що кожен раз потрібно буде сплачувати... Один раз. Приходиш, наприклад, в МРЕО, ставити на облік, а вони по базі звірають, чи по цьому авто був сплачений збір. Якщо не був - плати.

Інакше офіційний продаж автомобілів в Україні як вид економічної діяльності зникнув би зовсім.

а в нашому гондурасі ніхто там наверху особливо ніколи й не переймався будь-якими видами "економічних діяльностей". В головах тих керовніків закладена мета винищити власний народ. Принаймні, не дати йому нормально жити.
Опубліковано

Приходиш, наприклад, в МРЕО, ставити на облік, а вони по базі звірають, чи по цьому авто був сплачений збір. Якщо не був - плати.

Ого, це навіть якщо авто зареєстроване кільканадцять років тому і хтось вирішив його продати (зняти/поставити з/на облік) - однаково плати? Аналогічно всі машинки, які зараз в салонах (а не тільки ті, які будть ввезені після 1 вересня) - теж плати?

Піду все-таки почитаю закон...

Опубліковано

Ого, це навіть якщо авто зареєстроване кільканадцять років тому і хтось вирішив його продати (зняти/поставити з/на облік) - однаково плати? Аналогічно всі машинки, які зараз в салонах (а не тільки ті, які будть ввезені після 1 вересня) - теж плати?

Наскільки я зрозумів цей закон, податком будуть обкладатися автомобілі, ввезені в Україну після 1 вересня 2013 р.

Хоча, в адміністраціїї президента заявили, що закон вже потрібно переписати (джерело). Що тут скажеш... Не те що права рука не знає, що робить ліва, а й одна й та сама рука не знає, що вона робить. Дебіли :_14:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...