Перейти до змісту

Где шлифануть голову и блок


paksivatova

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Є потрібний верстат (саме для шліфування ГБЦ) на СТО що на Дубнівській, якщо їхати в сторону Дубно, то по правій стороні після заправки АНР. Ціни, останній раз коли взнавав - ГБЦ 100 грн., блок (4 циліндри розточити і хонінгувати) 170грн.

Опубліковано

Дайте пжл телефон, хочу записаться, что бы сутра в пятницу завезти и вечером забрать!!! Очень надо!!! Заранее спасибо!

О5О 55О 81 5О Володимир, це з Дубнівської

Опубліковано

На Дубенской все сделали в лучшем виде! У них отличный станочный парк, да что говорить, шикарный! Теперь только их буду всем советовать! А главное приятные люди. Спасибо

Опубліковано

На Дубенской все сделали в лучшем виде! У них отличный станочный парк, да что говорить, шикарный! Теперь только их буду всем советовать! А главное приятные люди. Спасибо

качество их работы как оценивали - перемиряли нутромером, или "на глаз"?

Опубліковано

На Дубенской все сделали в лучшем виде! У них отличный станочный парк, да что говорить, шикарный! Теперь только их буду всем советовать! А главное приятные люди. Спасибо

качество их работы как оценивали - перемиряли нутромером, или "на глаз"?

а як ви збираєтесь плоскості головки і блока міряти нутроміром :blink:

Опубліковано

Opel95, повеселил )) я так же подумал прочитав Мейсона, но решил не стебаться! Мейсон, а вы видимо не читатель, вы писатель, правда!?

Сервис на уровне, станочный парк солидный, персонал замечательный, я в итоге мужичкам на чай червончик оставил еще.

з.ы. оставил еще одно колено на шлифовку, как заберу расскажу! :)

Опубліковано

Я так зрозумів, Meison подумав, що в блоці розточували циліндри, а не шліфували привалочну площину. Ось до чого нутромір))

Опубліковано

Opel95, повеселил )) я так же подумал прочитав Мейсона, но решил не стебаться! Мейсон, а вы видимо не читатель, вы писатель, правда!?

Сервис на уровне, станочный парк солидный, персонал замечательный, я в итоге мужичкам на чай червончик оставил еще.

з.ы. оставил еще одно колено на шлифовку, как заберу расскажу! :)

шкода що я був у відпустці...я б вам знижку організував :_26:

а шо там за коліно? завтра найду і проконтролюю.

мій тел. в приваті.

Я так зрозумів, Meison подумав, що в блоці розточували циліндри, а не шліфували привалочну площину. Ось до чого нутромір))

скоріш за все він подумав про розточку блока.....буває.

  • 4 місяця потому...
Опубліковано

після замірів попереднє питання трохи доповню - де в Луцьку можна наплавити/наварити шатунні шийки колінвала? :)

Опубліковано

після замірів попереднє питання трохи доповню - де в Луцьку можна наплавити/наварити шатунні шийки колінвала? :)

Це такий екстравагантний жарт? Колінвал цеж не вісь від тачки, при зварці метал сильно нагрівається і потім повільно охолоджується,

а цей процес, віповідно, змінює якості металу. Якщо знос такий що не вибереться шліфовкою то потрібно проточувати шийки

в ремонтний розмір і ставити вкладиші відповідного розміру. Яко немає вкладишів ремонтного розміру - то тоді заміна колінвала на новий чи б/в

із нормальними корінними і шатунними шийками.

Опубліковано

добре і за помірну ціну шліфує головки олег на вишкові правда в нього завжди черга і потрібно попередньо записуватись

Опубліковано

де в Луцьку можна наплавити/наварити шатунні шийки колінвала? :)

забудь про ремонт наплавкой из советских книжек по ремонту, купи б\у и шлифуй, и что за аппарат такой редкий, что требует наплавки?

или просто теории начитался? ;) тогда лучше это почитать для общего развития

http://book.tr200.net/v.php?id=190820

Опубліковано

після замірів попереднє питання трохи доповню - де в Луцьку можна наплавити/наварити шатунні шийки колінвала? :)

В Луцьку ніде, колись робили на авіазаводі але їхнє напилення з часом відлущувалось. Я особисто останніх пять років вожу колінвали на напилення в Київ або Львів. Ціна залежить від кількості і розміру шийок.

Опубліковано

після замірів попереднє питання трохи доповню - де в Луцьку можна наплавити/наварити шатунні шийки колінвала? :)

Це такий екстравагантний жарт? Колінвал цеж не вісь від тачки, при зварці метал сильно нагрівається і потім повільно охолоджується,

а цей процес, віповідно, змінює якості металу.

не знаєш не пиши :)....трохи не так але воно дійсно є і працює.

Опубліковано

ясно, дякую за відповіді!

Просто відновити треба одну шийку, решта норм. Раз технологія відновлення геморойна і рідкісна, значить куплю другий вал. :)

Опубліковано

ясно, дякую за відповіді!

Просто відновити треба одну шийку, решта норм. Раз технологія відновлення геморойна і рідкісна, значить куплю другий вал. :)

Все залежить який вал треба робити, тобто від ціни на б\у колінвал.

Опубліковано

не знаєш не пиши :)....трохи не так але воно дійсно є і працює.

Мова нібито пішла про "наплавити/наварити" а тому, Ви як майстер, маєте знати наскільки "правельним" буде наварювання металу на КВ з подальшою проточкою.

А застосування газодинамічного напилення на шийки КВ і постіль в БЦ, як і хромування клапанів, це зовсім інша "опера".

Доречі, де у Луцьку можуть якісно провести балансування маховика?

Опубліковано

Доречі, де у Луцьку можуть якісно провести балансування маховика?

Сам маховик не скажу...кардани постійно робив в Гіркій полонці. Клієти деякі возили разом з маховиками. Я думаю можеш там запитати. Майже в кінці (вроді як за магазином) поворот направо і зразу хата.

Опубліковано

Сам маховик не скажу...кардани постійно робив в Гіркій полонці. Клієти деякі возили разом з маховиками. Я думаю можеш там запитати. Майже в кінці (вроді як за магазином) поворот направо і зразу хата.

Дякую за інфу.

  • 2 року потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...