HWman Опубліковано 9 Липня, 2014 в 08:14 #76 Опубліковано 9 Липня, 2014 в 08:14 ...Шим для такого двигуна тут не найкраще рышення, сильно впаде крутний момент. Я як бавився з великим двигуном замітив, що при ~40 ватах падіння напруги між входом і виходом, завдяки хорошому транзистору, було 0.06 В(0.06В*4А=0.24 Вт, втрати на тепло становлять трішки більше чим 0.5 %), правда скважність ШИМ була 100% тобто то був вже не ШИМ а просто транзистор працював як вимикач. Як почав крутити ручку потенціометра то вже було без радіатора не обійтись, хоча так і має бути, транзистор гріється лише у момент комутації... Мені от цікаво як плата буде працювати для 6 В авто якщо на вхід подавати 12 В(акумулятори дешевші по співвідношенню ємність/ціна) і ручку не викручувати далі положення 50%, по суті на двигун то буде йти половина напруги... хоча хз, можливо двигун буде грітись, треба тестити... + ще треба буде 6 В електроніку автомобільчика адаптовувати під 12 В, ато думаю що китайці навряд чи робили запас по напрузі живлення. По закінченню цього проекту вивантажу весь матеріал який накопичиться в мережу, я не планую налагоджувати серійний випуск .
HWman Опубліковано 14 Липня, 2014 в 22:31 #77 Опубліковано 14 Липня, 2014 в 22:31 Ще парочка відео: Швидкість наростання спеціально понизив для більшої наглядності, можна як збільшити так і зменшити. Після деякої доробки схеми при струмах в 4 А(~ 50вт) можна обійтись без радіатора. Можна пробувати робити тестовий заїзд.
Oli Опубліковано 25 Липня, 2014 в 20:49 #78 Опубліковано 25 Липня, 2014 в 20:49 Можна замінити зарядний пристрій на інший з силою току 1.2 Ампер ( 10% від ємності акумулятора) .який має бути вольтаж?маю такий самий акум., зарядку десь посіяв...і блок живлення 12в 6.35А як зменшити ампери?Можна замінити зарядний пристрій на інший з силою току 1.2 Ампер ( 10% від ємності акумулятора) .
HWman Опубліковано 28 Липня, 2014 в 13:55 #79 Опубліковано 28 Липня, 2014 в 13:55 який має бути вольтаж?маю такий самий акум., зарядку десь посіяв...і блок живлення 12в 6.35А як зменшити ампери?Для зарядки акумулятора треба напруга 13.5-14.4 В, якщо Ваш БЖ видає скажімо 12.2 В то акум ніколи не зарядиться на всі 100%, струм підбирається як правило 10% від ємності акумулятора, наприклад, акум на 12 В 1 А/год заряджається струмом 0.1 Ампер десь 12-16 годин.Хто хоче взяти участь у тестуванні блоку плавного пуску? Треба тільки 12 В машинку.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.