Andreyxxx Опубліковано 31 Травня, 2013 в 21:42 #1 Опубліковано 31 Травня, 2013 в 21:42 Всім привіт. Автомобіль опель рекорд 2,0 1986 року бензин (газ) карбюратор. Вдень при температурі повітря 20 і вище 100 км набирає за 17-20 сек. Дуже поганий старт динаміка також погана, з місця буксанути неможливо. У вечері після 21,00 все змінюється 100 км набирає за 11 сек динаміка супер, рве з місця як чорт Що може мішати ? Думаю нехватка повітря.
Alex777 Опубліковано 31 Травня, 2013 в 22:04 #2 Опубліковано 31 Травня, 2013 в 22:04 Подивіться до повітряного фільтру, можливо забитий. Ввечері любе авто краще їде, бо в повітрі більше кисню...
Andreyxxx Опубліковано 31 Травня, 2013 в 22:08 Автор #3 Опубліковано 31 Травня, 2013 в 22:08 Ну я засікав сам плюс мінус 2 сек! Сам прикол чому така різниця в швидкості та динаміці ?Подивіться до повітряного фільтру, можливо забитий. Ввечері любе авто краще їде, бо в повітрі більше кисню...Я розумію що краще но не настільки. Забув сказати авто їздить на газу (пропан ) Думаю від карбюратора протянути трубку ті витянути до решітки щоб потік кращий був.
Andreyxxx Опубліковано 31 Травня, 2013 в 22:13 Автор #4 Опубліковано 31 Травня, 2013 в 22:13 Да впринципі на бензині та сама ситуація тільки трішки краще......
DM4K Опубліковано 1 Червня, 2013 в 02:58 #5 Опубліковано 1 Червня, 2013 в 02:58 Перевір всі патрубки до повітряного фільтру, особливо самий маленький, можливо він зіскочив - в тому і причина. Була схожа ситуація та бензиновій Мазді 626 86 року.
Andreyxxx Опубліковано 1 Червня, 2013 в 08:21 Автор #6 Опубліковано 1 Червня, 2013 в 08:21 Виявив таку проблему, під час роботи авто беру палочку та пробую "засунути" у карбюратор там де заходить повітря , але там заслонка закрита і невідкривається. Вона повинна відкриватися, тому значить йому і не хватає повітря.
Zheny@ Опубліковано 1 Червня, 2013 в 08:48 #7 Опубліковано 1 Червня, 2013 в 08:48 кхм.. а можна дурне питання, я не водій, але все ж таки.У ряднських авто є така штука, як "підсос", який і відкриває оту заслонку.Як із цим у вашому авто?
SysR Опубліковано 1 Червня, 2013 в 09:00 #8 Опубліковано 1 Червня, 2013 в 09:00 У ряднських авто є така штука, як "підсос", який і відкриває оту заслонку.Як із цим у вашому авто? Як не водій, краще читай в карбюраторі є 2 заслінки Підсос тільки для прогріву.Виявив таку проблему, під час роботи авто беру палочку та пробую "засунути" у карбюратор там де заходить повітря , але там заслонка закрита і невідкривається. Вона повинна відкриватися, тому значить йому і не хватає повітря.Повітряний фільтр поміняй і до карбюраторщика імовірно щось десь злетіло чи заклинило. На газу можлива втрата динаміки
Andreyxxx Опубліковано 1 Червня, 2013 в 09:08 Автор #9 Опубліковано 1 Червня, 2013 в 09:08 Да підсоса немає. Та заслонка я так розумію на зику закривається, а на літо відкривається.
SysR Опубліковано 1 Червня, 2013 в 09:16 #10 Опубліковано 1 Червня, 2013 в 09:16 Да підсоса немає.Раджу зробити. Він допомагає швидше прогріти двигун, але з ним не можна їздити, розхід збільшується в рази.Та заслонка я так розумію на зику закривається, а на літо відкривається.Такого ніде не зустрічав по регламетних роботах. Їдь до карбюраторщика. Ще може бути така штука, як вакуумна корекція кута запалювання, це трубочка від карбюратора до трамплера (в механіці є, не знаю як в електронному запалюванні). Можна і без неї їздити, при розгоні додає трохи динаміки. Правда це в нашому автопромі.Звичайно діагноз суб'єктивний, проблема втрати динаміки це занадто загальне визначення, причин цьому може бути маса. Роботу заслінок можеш перевірити сам з товаришем. Для цього зніми корпус фільтра, щоб добратись до карба, товариш натискатиме на газ а ти спостерігатимеш, що при тому відбувається.
BanderaLutsk Опубліковано 1 Червня, 2013 в 09:35 #11 Опубліковано 1 Червня, 2013 в 09:35 Якщо присутній заводский девайс забору повітря "зима-літо" - ампутувати його, якщо він на забор гарячого повітря переключений.Влітку для старих двигунів, а особливо на газу, бажано забор повітря організовувати перед радіатором - температура повітря менша буде.
HelloBoy Опубліковано 1 Червня, 2013 в 09:59 #12 Опубліковано 1 Червня, 2013 в 09:59 о тут http://forum.opel-club.ru/index.php найдеш відповіді на всі свої запитання... і навіть більше!
Andreyxxx Опубліковано 1 Червня, 2013 в 10:18 Автор #13 Опубліковано 1 Червня, 2013 в 10:18 Проблему вирішив. Маленький шланг від'єднав від карба. Він робив вакуум і закривав заслонку яка пропускає повітря до карба. Шланг заглушив і все авто почувається нормально
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.