Driver Опубліковано 15 Червня, 2013 в 17:32 #101 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 17:32 2 атм якщо по місту (комфорт). В Дерно - 3-3,5 атм ("+" накат, але сильно трясе, "-" комфорт)
Ukrainec Опубліковано 15 Червня, 2013 в 17:35 Автор #102 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 17:35 У меня ральф + рон. Качаю от 1 до 2,2 атм, в зависимости от ситуации.1-2,2атм це ж....?! що ж то за гума, можна посилання? На ньому їздиш лише по грунтам, чи по шосе також?2 атм якщо по місту (комфорт). В Дерно - 3-3,5 атм ("+" накат, але сильно трясе, "-" комфорт)Хто виробник?ти на тій покатушці ти теж на 3,5 їхав?
Lexx_Giant Опубліковано 15 Червня, 2013 в 17:55 #103 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 17:55 Він завтикав, що в нього безкамерка..)))Качаю зад 3 перед 2.7 десь.. На грунті особливо не парюсь..приспускаю по ситуації.. виходить десь 2.2 - 2.7.. відповідно. ))Сильно трясе.... ех трактористи...))) В шосерів по 8 атмосфер... не всі насоси навіть ведуть себе адекватно при такому тиску.))
Andruha_gpz28 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 17:56 #104 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 17:56 http://www.schwalbe.com.ua/pokryshka_schwalbe_Racing_Ralph.htmlhttp://www.schwalbe.com.ua/pokryshka_schwalbe_Rocket_Ron.html
TreNeR Опубліковано 15 Червня, 2013 в 17:58 #105 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 17:58 Він завтикав, що в нього безкамерка..))) Езда на низком давлении один из многочисленных плюсов бескамерной резины
Ukrainec Опубліковано 15 Червня, 2013 в 18:10 Автор #106 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 18:10 виходить десь 2.2 - 2.7.. відповідно. ))А це в межах специфікації гуми? чи плювати...?
Lexx_Giant Опубліковано 15 Червня, 2013 в 18:14 #107 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 18:14 В основоному плювати.. бо є 2 варіанти.. або ти не їдеш... або їдеш і пох на специфікацію.. особливо взимку.))По великому рахунку.. НАЙНЕР і на тиску біля 3 атм, дає можливість рухатись там, де на 26 колесах.. ти вже шукаєш 5-тий кут.))
Ukrainec Опубліковано 15 Червня, 2013 в 18:23 Автор #108 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 18:23 Ну в мене пише 40-60psi (тобто 2,7-4атм) чи це нормально? доречі Lexx_Giant вона зовсім не м"яка як ти міг собі подумати і скоріш за все зі стальним кордом. Бачив на венлозоні якусь 29"ву швабле, так в неї боковини були тонкі як в "презерватива", а в мене як в звичайнісінької шосейної, тільки вищі.А які тиски рекомендують німці (та ін. европейські виробники) для своєї гуми?
Lexx_Giant Опубліковано 15 Червня, 2013 в 18:59 #109 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 18:59 1. Китай = мяка гума, яка швидко треться а особливо об асфальт... і не довго ходить під похідним навантаженнях.. без варіантів.2. Ті тоненькі боковини.. переживуть протектор.3. Шосейна гума встановлюється на шосейні вели... це вужик товщиною 23 мм. У сучасні шосери високого класу... 25 вже не влазить.4. Для кожної гуми виробник встановлює свій тиск.. який зазвичай зазначений на боковинах... На мою думку.. не варто юзати їх за тиску нижчому і вищому за ці цифри. Хоча.. тут є варіанти прохідності вела.. коли цифри відходять на другий план.
Driver Опубліковано 15 Червня, 2013 в 19:47 #110 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 19:47 Ukrainec, Ось такі WTB Nine Line 2.0 29" Що за виробник не знаю. Так, до 3,5 качав. Detailed Specifications: Weight: 540g PSI: 35-65PSI Tire Bead: Folding ISO Diameter: 622 / road / 29 in. ISO Width: 53mm Labeled Size: 2.0 Color Tread/Side: Black Tire Type: Clincher Tire Diameter: 29 in. Intended Use: Mountain Defined Color: Black P.S. Прочитав, що важить 540 грам і коштує 60 баксів . Це рахуються легкими (як для найнера)??? А ціна як, адекватна?
Ukrainec Опубліковано 15 Червня, 2013 в 20:08 Автор #111 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 20:08 А я тоді при 2,7 прилип. Нажаль зараз при 3,5 не краще Ціна жесть!
Ukrainec Опубліковано 15 Червня, 2013 в 20:30 Автор #112 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 20:30 Щойно переміряв за допомогою двох косинців і лінійки ширину покришки, так виявилося її ширина 57мм і 58,5мм по шипах ?!?!?! Згадую, що коли я приміряв якусь швабле 2.0, то там було до сантиметра зазору! А яка ширина покришки у вас і при якій висоті профілю?
Lexx_Giant Опубліковано 16 Червня, 2013 в 06:27 #113 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 06:27 http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=36&t=8255
Ukrainec Опубліковано 16 Червня, 2013 в 10:25 Автор #114 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 10:25 " http://tourist.khark...php?f=36&t=8255 осилив сторінок 25 форуму, 10 з початку і 15 з кінця. Цікаво, люди констатують, що німці навпаки "недоважують" свою гуму, наприклад з заявлених 42, 47 чи 50мм виявляється 38, 42 і 47мм відповідно, а тут китай так щедро наклав замість обіцяних 52 аж 58! От блін! Виявляється, що я втулив повноцінну "найнерівську" гуму на свого гібрида. Клас! І нафіга той найнер купувати? Ні, не клас тра щось далі шукати. Бо не дай Бог легке викривлення ободу і я не находу. Вподобав собі такі покришки: WTB Vulpine 29er Tire 2,1 чи в крайньому разі Big Ben 2,0 2 Driver прикинь будь ласка лінійкою, яка фактична ширина твоєї покришки? 2 Lexx_Giant коли там тренування крос кантрі організуєш? щоб можна було б оцінити вел з 29" в реальних умовах
odna Опубліковано 16 Червня, 2013 в 11:31 #115 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 11:31 По Кросс-Кантри - это к Джуре. Доганяй. Они матрасят сегодня.
Ukrainec Опубліковано 16 Червня, 2013 в 11:41 Автор #116 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 11:41 По Кросс-Кантри - это к Джуре. Доганяй. Они матрасят сегодня. ... так й одразу "доганяй"! Мя ще тренувалок пару тра пройти перед такими походами.
odna Опубліковано 16 Червня, 2013 в 14:32 #117 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 14:32 Невнимательно читаете темы. В прошлый раз у них был Рейд. Это да, не для всякого - удовольствие.А сегодня - Матрас - самый момент, чтобы вливаться всем желающим.
Lexx_Giant Опубліковано 17 Червня, 2013 в 07:34 #118 Опубліковано 17 Червня, 2013 в 07:34 То був такий мавтрас.. що пульс заходив в третю зону регулярно.))))Але катнули клас. ))2 Українець.Тобі зараз не важливо по чому катати.. тобі важливий накат.. і тренування для тебе.. це хоча б до Дерно доїхати в групі.Завтра прикатуй поїдемо кататися на Дерно... по пульсу.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.