Перейти до змісту

Навіщо 29" якщо є 28"?


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 117
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Як, як? Ніяк! Я блін на роботі мушу "киснути", а думки все про "грішне" :_03:

Ввечері буде доповіть. і можливо що й з картинками!

Опубліковано

Ввечері буде доповіть. і можливо що й з картинками!

А чьо?

Я так думала, что мы в деле сегодня это всьо увидим. Не? На калинарке. Не?

Опубліковано

Блін! На кулінарці?!?!

Нажаль я сьогодні маю кілько справ на вечір :(

Буду катати по місту і якраз опробую, щоб не зпозоритись :)

Опубліковано

Був "гібрид" став "Гібро-найнер"

ну а тепер подетально про кроки цього процесу:

1) приперестановці покришок виявилося, що ніпель нової камери не входив в наявний отвір в ободі. Довелося розсверлювати (нех сусіди мене пробачать 23.30 :D)

2) далі нові покришки стали на старі ободи без проблем

3) При встановленні коліс в зборі на місце, довелося знімати по 1 гальмівній колодці вібрейків з кожної сторони.

4) ну тут звісно все впритик :(, до шипів з сторін +2...+5мм (вчорашні фото post-5408-0-43862100-1370373852_thumb.jp)

5) виїхав сьогодні, типу "поспішав" в справах, а тут "дринь...дринь...дринь"! - "...Мля!" бокові шипи протектора задньої шини чіпляють за трубку рами. Вчора ввечері я ж не навантажував його, то після докачування до 3 атм все стало на свої місця, та й ще обід має незначне викривлення 1...2мм.

6) сів сьогодні м"яко на травичці біля дому (не далеко встиг від"їхати :) ) і зрізав бокові шипи з лівої сторони задньої покришки.

7) Поїхав. Тиша!

результат:

+ покращився зовнішній вигляд (суб"єктивно)

+ заначно поменшало нерівностей на дорозі. Дрібні ямки, камінці, виступи, "пухирі" асфальту практично перестали існувати.

+ як наслідок цього покращився комфорт при русі і вплив нерівностей на "5-у точку" (якщо суб"єктивно оцінити, то після 35мм гуми приблизно в тричі!).

+ в противагу вищесказанаму, на мою думку покращилась керованість і курсова стійкість на малих швидкостях (що й не дивно через збільшеня ширини п"ятна контакту)

+ як тут вже писав Lex, бровки та перешкоди до 10см перестали існувати

+ на швидкості (суб"єктивно понад 30км/год) значно, незрівнянно стало комфортніше проходити ті нерівності, на яких на 35мм гумі я б не ризикнув пройти з швидкісттю понад 5-10км.

+ мені здалося, але на швидкості ніби стала краща курсова стійкість (певно тому що до цього я багато "рулював" обходячи нерівності класичної Української дороги :) )

+ покращився моральний дух :D і сприйняття велосипеда

- збільшилася вага

- незначно погіршилася інформативність керма, з"явилася важкість, ніби ти керуєш катками асфальтового катка

- відчутно знизився накат

- випригування на бордюр 15-17см я вже здійснити не зміг :( (на 26" і 28"-35мм мені це вдавалося, певно тра звикати)

- знизилася динаміка розгону, тут певно стануть актуальні касети з 10-ма зірочками

- зникла можливість встановлення стандартних болотнікків.

- качнути 29" колесо до хоча б 3-х атмосфер ручним, велосипедним насосом - просто вбиває, ну його н...

В цілому після їзди на велосипеді з новою гумою залишилися лише позитивні враження і встановлювати назад 35мм бажання немає!

Кілька фото рестайлінгового велосипеда:

post-5408-0-86375300-1370376536_thumb.jppost-5408-0-39452200-1370376545_thumb.jppost-5408-0-79096800-1370376548_thumb.jppost-5408-0-87070000-1370376561_thumb.jppost-5408-0-65679200-1370376565_thumb.jppost-5408-0-81711900-1370376570_thumb.jp

прошу любити і жалувати,

Ukrainec

Опубліковано

Бачив дехто ставить підсідільний штир з амортизатором. Кажуть набагато комфортніше. Сам не пробував.

Опубліковано

Все-таки правильно зробив, що зробив ставку на бездоріжжя. Ґрунтових і вбитих доріг у нас значно більше аніж трас.

Опубліковано

Ukrainec

Раджу тобі підняти носик сідла, знімеш навантаження з рук, стане простіше заскакувати на той самий бордюр.)

Заміряй, пліз, відстань між осями коліс.. базу.

З.І. Амортизуючий штир.. гавно.!!!

Опубліковано

Ukrainec

Раджу тобі підняти носик сідла, знімеш навантаження з рук, стане простіше заскакувати на той самий бордюр.)

Заміряй, пліз, відстань між осями коліс.. базу.

З.І. Амортизуючий штир.. гавно.!!!

Ну поміряю? ну буде вона на 5см менша ніж в рами під справжні 29" колеса. і що?

Ну не планую я зараз витрачатися на це. Була б можливість одразу, що думаєш купував би я б/в? Купив би 22"-го "конана" на 29" колесах, що на велозоні стоїть за 7700. а так маємо те, що маємо: "дешево і сердито!"

Все-таки правильно зробив, що зробив ставку на бездоріжжя. Ґрунтових і вбитих доріг у нас значно більше аніж трас.

Я нічого не вибирав, просто пристосовуюсь до реалій. В нас в Луцьку практично немає доріг, переважно бездоріжжя

Опубліковано

Ну поміряй. І нічого.. все інше твої домисли.

Щодо доріг... Зняв шосера зі стійки.. протер промасляною тряпочкою, підкачав колеса, зробив коло по подвірю, поперемикав передачі і ..... повісив назад.)))

От думаю.. мож то на вихідні поїхати в Рівне (електричкою) там покататися нормальними дорогами і назад (теж електричкою).

Опубліковано

Ну поміряй. І нічого..

1087

все інше твої домисли.

ти про що саме???

Ukrainec

Раджу тобі підняти носик сідла, знімеш навантаження з рук, стане простіше заскакувати на той самий бордюр.)

пробував, педалювати стає не зручно

Опубліковано

1087... ого.

Треба свого найнера буде переміряти. :blink:

Ти спробуй виставити все, як треба і не звикати педалювати з завідомо неправильними налаштунками. Хоча.. для міста і для шосе... і так піде.

Опубліковано

1087... ого.

Треба свого найнера буде переміряти. :blink:

Ти спробуй виставити все, як треба і не звикати педалювати з завідомо неправильними налаштунками. Хоча.. для міста і для шосе... і так піде.

ага!

Щойно перевірив - описі на офсайті чомусь для моєї ростовки пише 1077 :0159: , але на практиці на 10 мм більше?!?!?!

щодо кутів: в усіх представлених виробників лесапедів з колесами 29" вони знаходяться 72град +0,5...-1град, а ось в "trek" окремі моделі Superfly AL Elite, Marlin і ще кілька мають кут нахилу вилки 69,6град. Колісна база у всіх рам під 29" колесика більша за мою на 3...9см, і лише "cannondale" в "Джамбо" ростовці однієї з моделей має +19см!!!

Тому б я не дюже б цим заморочувався, тут все більше залежить від виробника.

На мою скромну, інженерну думку конструкція рами "гібрида" має щось середнє: між шосейною, яка має властивість розподіляти массу райдера по всій конструкції і "МТВ, конструкція якої більше передбачає збереження її цілісності і перевантаження підседільного штиря.

Опубліковано

А так: чере зростання ваги передка і наявну тепер пружність задка, піднати переднє колесо над землею стало значно важче. Та й вилка з ходом лише 63 мм нагадує про себе :(

Опубліковано

Ну ти знаєш... я після 28"-го колеса різниці не помітив!

якщо думаєш: чи варто? Варто! Позитивів більше ніж негативів ;)

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

З"їхав сьогодні черговий раз на бездоріжжя, але цього разу вже опробувати нову гуму. Проїхав, "пролетів" відрізок через поле по грунтовці, з "цукрового" на ДПЗ, що біля "Жидівського Лісу". Ось тут і розкрилося вся краса 29" гуми: їхав на велосипеді комфортно цей відрізок, просто "ковтаючи" нерівності колесами і стрибаючи через нихі на швидкості 18-25 км/год і 32 з гірки!

Аж сподобалося! Ще б тепер вилку на 120мм ходу

Е е е х....

Нажаль на шосе ситуація протилежно їнша, в порівнянні з 35мм гумою, там де я дозволяв вкрутити в комбінації 42-11 зараз максимум 42-15 рідко 42-13. На шосе максимум, що вдається розігнами мені свій "гібронайнер" так це 36-37км/год, і то в натяжку, з гірки/моста, при тиску 3,7 атм в колесах, встаючи з сідла :(

Підозрюю, що гума-"лайно". Бо коли їдеш, відчуваю її "булькання" пустої камери і "картонний" звук під час попадання в неї камінцем. Хіба це нормально?

Опубліковано

Я сьогодні по рівному асфальті 40 км/год дав, тільки вітру геть не було, для мене це особистий рекорд.

Опубліковано

З рекордаими в сусідню тему....!!

А Українець... підходить до того рішення що я казав.. "лиши гібрид на трасу (або продай)" і приступай до вибору найнера.

З.І. Вилки з ходом 120 тобі зразу відхочеться, як ти встановиш "нормальну сотку".. навіть соло еір (у термілогії Рок Шокс), з "нормальним" фемпфером моушн контрол і робочим регулятором відскоку.

Опубліковано
при тиску 3,7 атм в колесах
ІМХО 3.7 це за круто для кроскантрі.

Я б пробував починати з 2...2.5.

Перекачана гума зменшує пятно контакту, недокачена "гуляє" по поверхні і має більший опір коченню.

Опубліковано

З рекордаими в сусідню тему....!!

А Українець... підходить до того рішення що я казав.. "лиши гібрид на трасу (або продай)" і приступай до вибору найнера.

З.І. Вилки з ходом 120 тобі зразу відхочеться, як ти встановиш "нормальну сотку".. навіть соло еір (у термілогії Рок Шокс), з "нормальним" фемпфером моушн контрол і робочим регулятором відскоку.

Я поки рік так покатаю, нічого міняти не буду, а там буду бачити. Зрозумію чи тра воно мені, чи ні ...

при тиску 3,7 атм в колесах
ІМХО 3.7 це за круто для кроскантрі.

Я б пробував починати з 2...2.5.

Перекачана гума зменшує пятно контакту, недокачена "гуляє" по поверхні і має більший опір коченню.

При 2,7-3,0 атм вел просто "липне" до дороги, не спорю що це добре для кроскантрі, але я ж переважно рухаюся по шосе (90% поїздок). Тому й качаю до оптимального тиску (3,5-3,7 атм) для цього режиму руху .

Опубліковано

То тобі вилку 120 хочеться .. то ти катаєш по асфальту на 29 мякій гумі... надутій на 3.7.

Щось я не розумію тебе.. якщо ти вже виносиш свої "мєтания" на форум.. то прислухайся, роби відповідні висновки... не бачив.. щоб тобі хтось тут погане радив.

Або другий варіант..

Створити в розділі МІй вел відповідну тему і там розповідати про свій досвід.

Ти все вияснив про те навіщо 29 якщо є 28?

Опубліковано

То тобі вилку 120 хочеться .. то ти катаєш по асфальту на 29 мякій гумі... надутій на 3.7.

Щось я не розумію тебе.. якщо ти вже виносиш свої "мєтания" на форум.. то прислухайся, роби відповідні висновки... не бачив.. щоб тобі хтось тут погане радив.

Про вилку я так... ;) "Мислі в слух в порыве ємоций"

Висновки зроблено, а в чому проблема то?

Створити в розділі МІй вел відповідну тему і там розповідати про свій досвід.

Поживело побачимо...

Ти все вияснив про те навіщо 29 якщо є 28?

Ще ні.

Найнероводи ще є? Скільки качаєте колеса і на яких їздите?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...