Перейти до змісту

Навіщо 29" якщо є 28"?


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 117
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

У меня ральф + рон. Качаю от 1 до 2,2 атм, в зависимости от ситуации.

1-2,2атм це ж....?! що ж то за гума, можна посилання? На ньому їздиш лише по грунтам, чи по шосе також?

2 атм якщо по місту (комфорт). В Дерно - 3-3,5 атм ("+" накат, але сильно трясе, "-" комфорт)

Хто виробник?

ти на тій покатушці ти теж на 3,5 їхав?

Опубліковано

Він завтикав, що в нього безкамерка..)))

Качаю зад 3 перед 2.7 десь.. На грунті особливо не парюсь..приспускаю по ситуації.. виходить десь 2.2 - 2.7.. відповідно. ))

Сильно трясе.... ех трактористи...))) В шосерів по 8 атмосфер... не всі насоси навіть ведуть себе адекватно при такому тиску.))

Опубліковано

Він завтикав, що в нього безкамерка..)))

Езда на низком давлении один из многочисленных плюсов бескамерной резины ;)

Опубліковано

В основоному плювати.. бо є 2 варіанти.. або ти не їдеш... або їдеш і пох на специфікацію.. особливо взимку.))

По великому рахунку.. НАЙНЕР і на тиску біля 3 атм, дає можливість рухатись там, де на 26 колесах.. ти вже шукаєш 5-тий кут.))

Опубліковано

Ну в мене пише 40-60psi (тобто 2,7-4атм) чи це нормально? доречі Lexx_Giant вона зовсім не м"яка як ти міг собі подумати і скоріш за все зі стальним кордом. Бачив на венлозоні якусь 29"ву швабле, так в неї боковини були тонкі як в "презерватива", а в мене як в звичайнісінької шосейної, тільки вищі.

А які тиски рекомендують німці (та ін. европейські виробники) для своєї гуми?

Опубліковано

1. Китай = мяка гума, яка швидко треться а особливо об асфальт... і не довго ходить під похідним навантаженнях.. без варіантів.

2. Ті тоненькі боковини.. переживуть протектор.

3. Шосейна гума встановлюється на шосейні вели... це вужик товщиною 23 мм. У сучасні шосери високого класу... 25 вже не влазить.

4. Для кожної гуми виробник встановлює свій тиск.. який зазвичай зазначений на боковинах... На мою думку.. не варто юзати їх за тиску нижчому і вищому за ці цифри. Хоча.. тут є варіанти прохідності вела.. коли цифри відходять на другий план.

Опубліковано

Ukrainec,

Ось такі WTB Nine Line 2.0 29" Що за виробник не знаю. Так, до 3,5 качав.

Detailed Specifications:

  • Weight: 540g
  • PSI: 35-65PSI
  • Tire Bead: Folding
  • ISO Diameter: 622 / road / 29 in.
  • ISO Width: 53mm
  • Labeled Size: 2.0
  • Color Tread/Side: Black
  • Tire Type: Clincher
  • Tire Diameter: 29 in.
  • Intended Use: Mountain
  • Defined Color: Black

P.S. Прочитав, що важить 540 грам і коштує 60 баксів :_31: . Це рахуються легкими (як для найнера)??? А ціна як, адекватна?

Опубліковано

Щойно переміряв за допомогою двох косинців і лінійки ширину покришки, так виявилося її ширина 57мм і 58,5мм по шипах :_09: ?!?!?!

Згадую, що коли я приміряв якусь швабле 2.0, то там було до сантиметра зазору!

А яка ширина покришки у вас і при якій висоті профілю?

Опубліковано

"

осилив сторінок 25 форуму, 10 з початку і 15 з кінця.

Цікаво, люди констатують, що німці навпаки "недоважують" свою гуму, наприклад з заявлених 42, 47 чи 50мм виявляється 38, 42 і 47мм відповідно, а тут китай так щедро наклав замість обіцяних 52 аж 58! :D

От блін!

Виявляється, що я втулив повноцінну "найнерівську" гуму на свого гібрида. Клас! І нафіга той найнер купувати? :D

Ні, не клас :( тра щось далі шукати. Бо не дай Бог легке викривлення ободу і я не находу.

Вподобав собі такі покришки:

WTB Vulpine 29er Tire 2,1

чи в крайньому разі Big Ben 2,0

2 Driver

прикинь будь ласка лінійкою, яка фактична ширина твоєї покришки?

2 Lexx_Giant

коли там тренування крос кантрі організуєш? щоб можна було б оцінити вел з 29" в реальних умовах :0066:

Опубліковано

По Кросс-Кантри - это к Джуре. Доганяй. Они матрасят сегодня.

... так й одразу "доганяй"!

Мя ще тренувалок :0066: пару тра пройти перед такими походами. ;)

Опубліковано

Невнимательно читаете темы.

В прошлый раз у них был Рейд. Это да, не для всякого - удовольствие.

А сегодня - Матрас - самый момент, чтобы вливаться всем желающим.

Опубліковано

То був такий мавтрас.. що пульс заходив в третю зону регулярно.))))

Але катнули клас. ))

2 Українець.

Тобі зараз не важливо по чому катати.. тобі важливий накат.. і тренування для тебе.. це хоча б до Дерно доїхати в групі.

Завтра прикатуй поїдемо кататися на Дерно... по пульсу.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...