Перейти до змісту

Платні дороги


Саня

Рекомендовані повідомлення

Напевне вже всі чули, що в нас збираються побудувати платні дороги. Мову про це заводять не вперше. На цей раз Євген Прусенко, голова Державного агентства автомобільних доріг України заявив про підготовку відповідних проектів.

«Державною програмою активізації економіки на 2013-2014 рр. передбачена підготовка конкурсної документації та проведення концесійних конкурсів по шести об’єктах. Я впевнений, що все це ми зможемо реалізувати», – повідомив він.

За словами Прусенка, йдеться про Велику Окружну дорогу навколо Києва, дороги Рівне-Броди-Львів-Краковець, Харків-Щербаківка, Одеса-Рені, Ульянівка-Миколаїв-Херсон-Крим і Новомосковськ-Крим. Прусенко зазначив, що ці проекти будуть готові не пізніше ніж через рік і запущені тільки у випадку, якщо це буде економічно доцільно.

«Платні дороги будуть будуватися поруч з альтернативними безкоштовними. Ціна може скласти в рамках 30 копійок за кілометр для легкового автомобіля і до 1 грн – для вантажного», – повідомив він.

Джерело

Як ви ставитися до такого рішення? Які прогнозовані наслідки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як ви ставитися до такого рішення? Які прогнозовані наслідки?

народ любить халяву, тому бiльшiсть будуть iздити iншими дорогами, власники дорiг це зрозумiють й будуть всiма правдами й неправдами робити обьiзднi дороги малодiеспособними, щоб всi iхали по платнiй дорозi. Коротше, все як завжди в нашiй державi

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як ви ставитися до такого рішення? Які прогнозовані наслідки?

народ любить халяву, тому бiльшiсть будуть iздити iншими дорогами, власники дорiг це зрозумiють й будуть всiма правдами й неправдами робити обьiзднi дороги малодiеспособними, щоб всi iхали по платнiй дорозi. Коротше, все як завжди в нашiй державi

...або будудь закривати безплатні траси, типу на ремонт... :0139:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Платные дороги это хорошо. хочешь ехать с комфортом надо заплатить, в европе давно так, правда там и зарплаты не накие как у нас, луше наверное абонемент на месяц или пару недель на стекло, дешевле всетаки заплатил 100гривень за неделю и вперед.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в принципі, я готовий заплатити гривень так 5, щоб нормально доїхати до Ковеля наприклад і гривень так 10, щоб до Львова. Під нормально я розумію 2 полосна автомагістраль, без вибоїн, без ям, без частих знаків обмеження 50 км/год., без даїшників (хай ставлять для фіксації порушень камери), а так, щоб вмикнути 5-ту передачу та їхати на крейсерській швидкості 110-120 км/год.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То в Європі...

В нас найбільш реальним виглядає варіант, що нові дороги нормальні не побудують, а старі тим часом самі дорозвалюються.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стаття з сьогоднішнього випуску газети "Волинь"

Керівник Держагентства автомобільних доріг Євген Прусенко, заявив, що «Укравтодор» може відмовитися від будівництва нових масштабних об'єктів дорожньої інфраструктури на користь збереження існуючої мережі автодоріг.

Продовження

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То в Європі...

В нас найбільш реальним виглядає варіант, що нові дороги нормальні не побудують, а старі тим часом самі дорозвалюються.

построить то построят, на киев сделали же, едишь одно удовольствие, дрегое дело 30 коп за км, дорого, в крым смотаться лишнее 100$

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Deedman!, де ж 100$? 200-300 грн (2к-3к км)

Але якби реалізували по людські, як в Європі, з задоволенням їздив би по платному зеркалі, ніж по тому, що і дорогою назвати не можна. Я думаю вже на бензині різниця відбивалася б.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я думаю вже на бензині різниця відбивалася б.

100%. А то їзду по деяким (та практично всім) напрямкам можна прирівняти до їзди по місту + купа зіпсованих нервів та запчастин авто. Лишніх 3-4 літри на 100 км точно розходиться

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нет уж. Сначала добавили к стоимости бензина налог за использование дорог(и ничего не изменилось), а теперь еще отдельно платные дороги построят (как раз за те самые налоги). Мудрое правительство! Кстати, в Европе качество покрытия на альтернативных дорогах не хуже платных, и платят там не за качество, а за скорость перемещения. Моё мнение, что очередное кидалово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Deedman!, де ж 100$? 200-300 грн (2к-3к км)

Але якби реалізували по людські, як в Європі, з задоволенням їздив би по платному зеркалі, ніж по тому, що і дорогою назвати не можна. Я думаю вже на бензині різниця відбивалася б.

туда только да еще обратно же, в среднем гдето так и будет. Но стоимость нечего обсуждать сейчас, пусть сначало построят тогда посмотрим

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Deedman!, де ж 100$? 200-300 грн (2к-3к км)

де ж 200-300 грн?

Луцьк - "Крим" 1200 км. Тобто 1200*2*0,3=720 грн, що майже $100

http://maps.google.c...&mra=ls&t=m&z=6

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічого доброго від цього не чекайте......................................... Чергове кидалово...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чергове кидалово...

та загальнодержавне узаконене відмивання грошей

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только для этого кидалова - сначала введут очередной налог ( ну например введут назад налог на владение машиной ) чтобы за эти бабки строить дороги для очередного "князька" который этим будет заправлять. А вот (как говорилось выше) про обычные дороги забудут явно, если они сейчас ни кому не нужны - то уж потом и тем более.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

де ж 200-300 грн? Луцьк - "Крим" 1200 км. Тобто 1200*2*0,3=720 грн, що майже $100

Так-так, я щось просто порахував по 10 коп, а не по 30.

Нічого доброго від цього не чекайте.

Ми мрієм, що колись будем кататися Україною по автобанах smiles-transports-71.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По автобанах це, звичайно, добре...... Але ще наша держава не доросла до того стану, коли уряд дбає про своїх людей, а не про свої кишені... От коли буде навпаки, то будемо їздити і по автобанах, і зарплатня буде нормальною, і, відповідно, рівень життя...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Он по радіо вже сказали, що планують підвищення акцизу на бензин десь в два рази. Ціна має зрости на ~2 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тоже слышал, что мол, когда говорили, что цена поднимется на 10-15 копеек, то ошиблись, потому что Укравтодору не хватит, или кому-то не хватит. И сказали что в среднем на 1-2 грн. поднимется все топливо. Ненасытились еще походу, все им мало. ППЦ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теж читав новину про подорожання. Особливо прадувала цитата:

Средства, полученные за счет роста ставок акцизного сбора, должны быть направлены на ремонт дорог, которые находятся в неудовлетворительном состоянии, утверждает один из чиновников Минэнерго на правах анонимности.

Не будут, а должны быть... что б их там всех...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

знову заговорили за будівництво платних автобанів:

"Наступного 2014 року в Україні обіцяють розпочати мегабудівництво першої концесійної платної міжнародної автодороги сполученням Київ-Берлін, що пролягатиме через Рівне та Львів до польського кордону."

Нова траса стане продовженням найважливішої автоартерії, що з`єднує Європу з Україною і пролягає через Берлін, Дрезден та Вроцлав до українсько-польського кордону. На ній можна буде «витискати» до 130 км на годину. Таким чином, з Києва до Берліна на авто можна буде дістатися за якихось 12 годин тоді, як нині цей шлях займає близько доби, пишуть "Вести".

"Укравтодор" невдовзі оголосить конкурс серед інвесторів на будівництво перших 85 кмшвидкісного автобану - від Львова до польського кордону (КПП "Краковець"). Оскільки самотужки Україні не вистачить коштів на побудову нової супердороги, до цієї справи планують долучити іноземних інвесторів та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).

Якщо нову трасу почнуть будувати в 2014 році, то, за прогнозами експертів, їздити нею українці зможуть вже через два-три роки.

Розмови про платну дорогу в Україні до польського кордону вперше почали вести ще більше десяти років тому. Пізніше до них знову повернулися, коли планували її побудувати до «Євро-2012», але і тоді не склалося. Втім, з того боку кордону поляки майже завершили будівництво своєї частини магістралі до Кракова і за наступний 2014 рік обіцяють завершити шматок, що залишився, довжиною в 160 км - від Краковця до Тарнува.

Цікаво, що поляки також планували будувати і українську частину автобану, і українська сторона вже була б погодилася на це, якби список потенційних інвесторів не поповнився. Відтак, будівництвом нової траси в Україні вже також зацікавились італійська, австрійська, німецька і китайська компанії. Тому тепер, за словами чиновників,концесіонером стане та корпорація, яка запропонує кращі умови на конкурсі.

Вже визначили і суму будівництва траси. Так, до прикладу, відрізок дороги від Рівного до КПП «Краковець» обійдеться в 13 млрд грн.

doroga.jpg

Втім, кажуть експерти, на шляху до цього наразі ще є пару проблем. У ЄБРР кажуть, що не бачать поки прийнятних проектів для фінансування. Так, поки ще невідомо, як саме технічно з автомобілістів будуть брати плату за проїзд. Мовляв, якщо в Європі через кожні 5 км платної траси стоять турнікети для оплати, то в Україні на їх встановлення немає коштів.

Також у водіїв завжди має залишатися можливість звернути на безкоштовну, більш «повільну» дорогу. Проте в Україні хочуть полагодити старі шляхи, позбавляючи людей вибору, а тому платити доведеться всім.

- У нас поки немає розуміння, як в Україні взагалі будуть працювати концесійні дороги, - сказав нам головний спеціаліст прес-служби ЄБРР Антон Усов. - Крім того, банк повинен отримати чіткі гарантії виплати позички, а це залежить від кредитів МВФ і стабільності вітчизняного бюджету.

Планується, що вартість проїзду по новій дорозі коштуватиме 30 коп./км для легковихавтомобілів і 1 грн/км - для вантажівок. Таким чином, загальна вартість проїздуобійдеться, за попередніми розрахунками, в 77 грн 52 коп. для легковика і в 259 грн для вантажного авто.

Як відомо, загалом "Укравтодор" підготував шість проектів платних автомобільних доріг, які планує розпочати будувати вже у наступному 2014 році. Це - «Львів-Краковець», «Львів-Броди», «Броди-Рівне», «Ульянівка-Сімферополь» (ч/з Миколаїв і Херсон), «Одеса-Рені» (з мостовим переходом через Дністровський лиман) і «Дніпропетровськ-Сімферополь» (ч/з Запоріжжя, Мелітополь та Джанкой).

Всі ці проекти мають бути реалізовані за 6 років - до 2020 року. Їх вартість оцінюють приблизно від 71 до 91 мільярда гривень.

Крім того, хочуть також побудувати і платну об’їзну дорогу навколо Києва. Відтак, на наступний рік вже запланували будівництво ділянки від дороги «Київ-Знам`янка» до траси «Київ-Чернігів-Нові Яриловичі» з мостовим переходом через Дніпро.

Марина НАЗАРЧУК

"Обнародован план строительства первой платной трассы в Украине"

Путь от Киева до Берлина сократят до 12 часов, один километр будет стоить 30 копеек

Александра Харченко , Ольга Омельянчук 5 ноября | 8:22

В следующем году Украине обещают начать мегастройкупервой концессионной платной дороги, ведущей через Ровно и Львов до польской границы. «Укравтодор» объявит конкурс среди инвесторов на строительство первых 85 км — от Львова до польской границы (КПП «Краковец») — давно обещанного скоростного автобана.

Трасса станет продолжением важнейшей автоартерии, соединяющей Европу с Украиной и пролегающей через Берлин, Дрезден, Вроцлав до нашей с поляками границы. На ней можно будет выжимать до 130 км в час: из Киева до Берлина на машине домчимся за 12 часов (сейчас этот путь занимает почти сутки).

Самим построить супердорогу нам не хватит денег, поэтому подключатся иностранные инвесторы и Европейский банк реконструкции и развития (ЕБРР). Если ее начнут строить в 2014 году, то, по прогнозам экспертов, поехать по ней мы сможем через два-три года.

30 КОП/КМ ДОРОГИ

Разговоры о платной дороге до польской границы ведутся уже больше десяти лет. Потом ее планировали построить к Евро-2012, но не сложилось. С той стороны кордона поляки почти завершили свою часть магистрали до Кракова и за следующий год обещают дотянуть оставшийся кусок в 160 км (от Краковца до Тарнува).

Поляки также планировали строить и украинскую часть автобана. «Теперь список потенциальных инвесторов пополнился. Стройкой также заинтересовались итальянская, австрийская, немецкая и китайские компании. Концессионером станет корпорация, которая предложит лучшие условия на конкурсе», — говорит директор экономического департамента Львовской обладминистрации Денис Шмигаль.

092ac9b8c416a3beaa88439dd3_31310451.jpg

Отрезок дороги от Ровно до Краковца обойдется в 13 млрд грн

Впрочем, есть пару загвоздок. В ЕБРР говорят, что сотрудничать будут, но не видят пока приемлемых проектов для финансирования. Так, пока еще неизвестно, как технически с автомобилистов будут взымать плату за проезд (планируется, что это будет 30 коп/км для легковушки и 1 грн - для грузовика). Если в Европе через каждые 5 км стоят турникеты, то у нас на их установку нет денег.

Также у людей должна быть возможность свернуть на бесплатную, более «медленную» дорогу. А в Украине хотят починить старые пути, лишая людей выбора, — платить придется всем. «У нас пока нет понимания, как в Украине вообще будут работать концессионные дороги, — сказал нам главный специалит пресс-службы ЕБРР Антон Усов. — Кроме того, мы должны получить четкие гарантии выплаты заема, а это зависит от кредитов МВФ и стабильности отечественного бюджета».

ТРАССЫ НА 71 МЛРД

В 2014 году «Укравтодор», напомним, планирует начать строительство сразу шести платных дорог: «Львов – Краковец», «Львов – Броды», «Броды – Ровно», «Ульяновка – Симферополь» (ч\з Николаев и Херсон), «Одесса – Рени» (с мостовым переходом через Днестровский лиман) и «Днепропетровск – Симферополь» (ч\з Запорожье, Мелитополь и Джанкой). Эти трассы оценивают почти в 71 млрд грн.

Кроме того, хотят строить платную окружную дорогу вокруг Киева. На будущий год запланировали строительство участка от дороги «Киев– Знаменка» до трассы «Киев – Чернигов – Новые Ярыловичи» с мостовым переходом через Днепр.

По теме:

хоча планують це зробити вже давно...

В 2006 теж планували зробити платну дорогу на ділянці Харків-Дніпропетровськ... ну-ну..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в якості оффтопу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, що поляки також планували будувати і українську частину автобану, і українська сторона вже була б погодилася на це, якби список потенційних інвесторів не поповнився. Відтак, будівництвом нової траси в Україні вже також зацікавились італійська, австрійська, німецька і китайська компанії. Тому тепер, за словами чиновників,концесіонером стане та корпорація, яка запропонує кращі умови на конкурсі.

Вже визначили і суму будівництва траси. Так, до прикладу, відрізок дороги від Рівного до КПП «Краковець» обійдеться в 13 млрд грн.

Тільки в нашій країні можна взнати вартість створення куска дороги, не ознайомившись з тендерними пропозиціями по створенню самої дороги

:_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки в нашій країні в бензині/дизелі заложена вартість ремонту доріг, але після цього їм здається мало і вони планують запроваджувати платні дороги..... Тобто це що ми зараз платимо це що не платні дороги(вартість включена у ціну палива ) ????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...