Перейти до змісту

Проблема вимикається автомагнітола


sasha1991

Рекомендовані повідомлення

Допоможіть вирішити проблему.Магнітола перезавантажується якщо гучно включити музику або при натиску на педаль гальм.Також вимикається при вімкнені світла...в чому може бути проблема?неправильно підключена магнітола чи проблема в акумуляторі авто?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

живлення подивись, в мене таке само було з підсилювачями в машині.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Провід на живлення треба більшого січення. Спробуй прямо з акумулятора товстий провід кинути на вхід живлення магнітоли і перевірити проблему.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дякую за поради буду пробувати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І "масу", тобто корпус магнітоли з "масою" кузова автомобіля.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спробуй прямо з акумулятора товстий провід кинути на вхід живлення магнітоли і перевірити проблему.
Гарна порада, якщо врахувати те що це імовірно вирішить проблему і буде залишене в такому стані.
дякую за поради буду пробувати
Перш ніж починати рухи варто поміряти напругу в мережі (це варто робити в першу чергу). При заведеному двигуні має бути 13,5...14,2В якщо нижче чи вище їхати до автоелектрика.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

соррі за оффтоп, але що б не створювати нової теми, можливо підкажете тут:

в мене голова Alpine iDA-X305S, коли виймаю ключа з запалювання, постійно збиваються налаштування (звуку, дати, память юсб...)

авто - Мерс Віто

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую за поради..все підключив і працює нормально не вимикається!Вольтаж не міряв бо не було чим..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

соррі за оффтоп, але що б не створювати нової теми, можливо підкажете тут:

в мене голова Alpine iDA-X305S, коли виймаю ключа з запалювання, постійно збиваються налаштування (звуку, дати, память юсб...)

авто - Мерс Віто

Неправильно підключена, один провід (червоний або жовтий точно непамятаю) має бути постійний +, другий на + запалювання. Більш всього що підєднані два на запалювання

На магнітолці схема повинна бути

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

раніше постійно так підключав, але грамотні люди придумалиж два плюса :_07:

перевага у постійному плюсі в тому що непотрібно ключа для музики, мінуси недумаю що суттєві (не електрик)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічого страшного, більшість так і робить. Жовтий провод - основне живлення магнітоли, відповідає за память налаштувань. Червоний має підключатись до замка запалювання - заглушили двигун, магнітола вимкнулась. Завели (включили запалювання) - включилась. Якщо їх разом з'єднати, то викл/вкл. магнітолу можна буде тільки кнопкою або пультом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

Если машина не будет ездить 2 дня , то Вы её не заведёте ! Магнитола посадит аккумулятор ! Алпайны почему-то любят это делать !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

Если машина не будет ездить 2 дня , то Вы её не заведёте ! Магнитола посадит аккумулятор ! Алпайны почему-то любят это делать !

У мене Sony і Pionner колись саме так були підключені, ніколи АКБ не розряджалась.

Але на данний час у мене підключено все по інструкції.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 6 місяців потому...

Щоб не створювати нової теми напишу тут.

Виникла проблема з магнітолой при натисканні педалі газу в динаміках чути піск що це може бути?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Магнітола какаха, або генератору капут.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...