Jump to content

Проблема вимикається автомагнітола


sasha1991

Recommended Posts

Posted

Допоможіть вирішити проблему.Магнітола перезавантажується якщо гучно включити музику або при натиску на педаль гальм.Також вимикається при вімкнені світла...в чому може бути проблема?неправильно підключена магнітола чи проблема в акумуляторі авто?

Posted

Провід на живлення треба більшого січення. Спробуй прямо з акумулятора товстий провід кинути на вхід живлення магнітоли і перевірити проблему.

Posted
Спробуй прямо з акумулятора товстий провід кинути на вхід живлення магнітоли і перевірити проблему.
Гарна порада, якщо врахувати те що це імовірно вирішить проблему і буде залишене в такому стані.
дякую за поради буду пробувати
Перш ніж починати рухи варто поміряти напругу в мережі (це варто робити в першу чергу). При заведеному двигуні має бути 13,5...14,2В якщо нижче чи вище їхати до автоелектрика.
Posted

соррі за оффтоп, але що б не створювати нової теми, можливо підкажете тут:

в мене голова Alpine iDA-X305S, коли виймаю ключа з запалювання, постійно збиваються налаштування (звуку, дати, память юсб...)

авто - Мерс Віто

Posted

Всім дякую за поради..все підключив і працює нормально не вимикається!Вольтаж не міряв бо не було чим..

Posted

соррі за оффтоп, але що б не створювати нової теми, можливо підкажете тут:

в мене голова Alpine iDA-X305S, коли виймаю ключа з запалювання, постійно збиваються налаштування (звуку, дати, память юсб...)

авто - Мерс Віто

Неправильно підключена, один провід (червоний або жовтий точно непамятаю) має бути постійний +, другий на + запалювання. Більш всього що підєднані два на запалювання

На магнітолці схема повинна бути

Posted

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

Posted

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

Posted

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

раніше постійно так підключав, але грамотні люди придумалиж два плюса :_07:

перевага у постійному плюсі в тому що непотрібно ключа для музики, мінуси недумаю що суттєві (не електрик)

Posted

Нічого страшного, більшість так і робить. Жовтий провод - основне живлення магнітоли, відповідає за память налаштувань. Червоний має підключатись до замка запалювання - заглушили двигун, магнітола вимкнулась. Завели (включили запалювання) - включилась. Якщо їх разом з'єднати, то викл/вкл. магнітолу можна буде тільки кнопкою або пультом.

Posted

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

Если машина не будет ездить 2 дня , то Вы её не заведёте ! Магнитола посадит аккумулятор ! Алпайны почему-то любят это делать !

Posted

Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.

А якщо два на постійний струм а не через запалювання?

Если машина не будет ездить 2 дня , то Вы её не заведёте ! Магнитола посадит аккумулятор ! Алпайны почему-то любят это делать !

У мене Sony і Pionner колись саме так були підключені, ніколи АКБ не розряджалась.

Але на данний час у мене підключено все по інструкції.

  • 6 months later...
Posted

Щоб не створювати нової теми напишу тут.

Виникла проблема з магнітолой при натисканні педалі газу в динаміках чути піск що це може бути?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...