sasha1991 Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 09:26 #1 Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 09:26 Допоможіть вирішити проблему.Магнітола перезавантажується якщо гучно включити музику або при натиску на педаль гальм.Також вимикається при вімкнені світла...в чому може бути проблема?неправильно підключена магнітола чи проблема в акумуляторі авто?
Foross Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 09:33 #2 Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 09:33 живлення подивись, в мене таке само було з підсилювачями в машині.
zzzvalentinxxx Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 09:37 #3 Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 09:37 Провід на живлення треба більшого січення. Спробуй прямо з акумулятора товстий провід кинути на вхід живлення магнітоли і перевірити проблему.
sasha1991 Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 09:43 Автор #4 Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 09:43 дякую за поради буду пробувати
Laborant Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 10:35 #5 Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 10:35 І "масу", тобто корпус магнітоли з "масою" кузова автомобіля.
SysR Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 11:43 #6 Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 11:43 Спробуй прямо з акумулятора товстий провід кинути на вхід живлення магнітоли і перевірити проблему.Гарна порада, якщо врахувати те що це імовірно вирішить проблему і буде залишене в такому стані.дякую за поради буду пробуватиПерш ніж починати рухи варто поміряти напругу в мережі (це варто робити в першу чергу). При заведеному двигуні має бути 13,5...14,2В якщо нижче чи вище їхати до автоелектрика.
lightman Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 12:33 #7 Опубліковано 17 Квітня, 2013 в 12:33 соррі за оффтоп, але що б не створювати нової теми, можливо підкажете тут:в мене голова Alpine iDA-X305S, коли виймаю ключа з запалювання, постійно збиваються налаштування (звуку, дати, память юсб...)авто - Мерс Віто
sasha1991 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 09:03 Автор #8 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 09:03 Всім дякую за поради..все підключив і працює нормально не вимикається!Вольтаж не міряв бо не було чим..
Серега89 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 17:11 #9 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 17:11 соррі за оффтоп, але що б не створювати нової теми, можливо підкажете тут:в мене голова Alpine iDA-X305S, коли виймаю ключа з запалювання, постійно збиваються налаштування (звуку, дати, память юсб...)авто - Мерс ВітоНеправильно підключена, один провід (червоний або жовтий точно непамятаю) має бути постійний +, другий на + запалювання. Більш всього що підєднані два на запалюванняНа магнітолці схема повинна бути
slk35 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 19:19 #10 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 19:19 Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.
sasha1991 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 20:14 Автор #11 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 20:14 Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.А якщо два на постійний струм а не через запалювання?
Серега89 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 20:43 #12 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 20:43 Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання. А якщо два на постійний струм а не через запалювання? раніше постійно так підключав, але грамотні люди придумалиж два плюса перевага у постійному плюсі в тому що непотрібно ключа для музики, мінуси недумаю що суттєві (не електрик)
slk35 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 20:47 #13 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 20:47 Нічого страшного, більшість так і робить. Жовтий провод - основне живлення магнітоли, відповідає за память налаштувань. Червоний має підключатись до замка запалювання - заглушили двигун, магнітола вимкнулась. Завели (включили запалювання) - включилась. Якщо їх разом з'єднати, то викл/вкл. магнітолу можна буде тільки кнопкою або пультом.
popskiller Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 06:31 #14 Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 06:31 Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.А якщо два на постійний струм а не через запалювання?Если машина не будет ездить 2 дня , то Вы её не заведёте ! Магнитола посадит аккумулятор ! Алпайны почему-то любят это делать !
slk35 Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 11:33 #15 Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 11:33 Жовтий через запобіжник постійний, червоний на вимикач запалювання.А якщо два на постійний струм а не через запалювання?Если машина не будет ездить 2 дня , то Вы её не заведёте ! Магнитола посадит аккумулятор ! Алпайны почему-то любят это делать !У мене Sony і Pionner колись саме так були підключені, ніколи АКБ не розряджалась.Але на данний час у мене підключено все по інструкції.
sasha1991 Опубліковано 19 Жовтня, 2013 в 14:33 Автор #16 Опубліковано 19 Жовтня, 2013 в 14:33 Щоб не створювати нової теми напишу тут.Виникла проблема з магнітолой при натисканні педалі газу в динаміках чути піск що це може бути?
Scorpio Опубліковано 19 Жовтня, 2013 в 17:15 #17 Опубліковано 19 Жовтня, 2013 в 17:15 Магнітола какаха, або генератору капут.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.