Jump to content

Луцьк - Крим на велосипеді


oleroy

Recommended Posts

Прийшла в голову ідея, їдемо з дівчиною десь на моря ( КРИМ ) в липні. Давно вже хочеться на своєму bergamonti далеченько заїхати... Клас вела - гібрид, 28 колеса, стоять smart sam 28 x 1.75, (думаю варто поміняти), рюкзак, велобагажник, ліхтар ( не судіть строго, підкажіть що знадобиться ) ...

Головне питання - за скільки днів зможу доїхати ( катав 100 км по поганій дорозі за 5 год ), та який маршрут вибрати?????????? Що брати з собою???????

P.S. Дівчина їде автобусом, а я велосипедом

post-19351-0-80071800-1365799006_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

До Криму 1000км(приблизно). Відповідно близько 50 годин безперервної їзди(+-2-3год.). Їхати можна тільки вдень, тому візьмемо період від 7 ранку до 21 години вечора; в 6-6:30 встав, поїв, зібрався і в 7 виїхав. Протягом дня години 2-3 на все про все(поїсти, відпочити). Тому суто їзди виходить близько 10-11 годин.

Думаю за тиждень доїхати реально.

Пс. Усі цифри підібрані навмання.

Link to comment
Share on other sites

  • Адміністратори

Реально, але ригнеш :)

На шосейниках 150 за 5 годин катали. І то пусті. Середня 32-35 це в кращому випадку.

У тебе ж середня, з вантажем буде 22-28.

Швидкість множимо на час. Добовляємо форсмажори, відпочинки. маємо реальні данні.

Link to comment
Share on other sites

Можна привикнути і за день,так потрібні велотуфлі,я собі брав педалі Шимано 520 і велотуфлі Шимано М-077.

Можна привикнути і за день,так потрібні велотуфлі,я собі брав педалі Шимано 520 і велотуфлі Шимано М-077.Блін ніколи Бергамонта не мав,але вони мені подобаються.

Link to comment
Share on other sites

  • Адміністратори

Вилка а амортом, в дальняках. Це останнє що потрібно :)

З контактними педалями педаляж буде ефективніший.

Як відчуття було пілся 96хв по горбах? :)

Вело-тусовка на цьому відрізку дороги і не такі рекорди ставила, але довго так не потягнеш.

Але, РОТРІБНО врахувати усі фактори, особливо такі як вітер. Він в 98% в лице. :)

Link to comment
Share on other sites

Еще один фактор учти - ты не машина. Можно проезжать 300 км в день - теоретически. Но даже спортсмену, после 300 км нужно немало времени на восстановление. Тебе же ночи на это не хватит. После первой трехсотки по ровняку будешь, минимум, три дня восстанавливаться, при условии, если сильно не надорвешься и не повредишь суставы, не заголодаешь. В таком случае - неделя.

Нетренированному человеку нужно хорошо расчитать силы и взять "энергосберегающий" темп, если хочешь, чем быстрее проехать 1000 км.

Мой совет - подготовиться заранее. Накатывать в неделю 300 км до поездки с месяц. И тогда реально по 150 км в среднем в день брать без особого напряга и вреда здоровью.

Можно будет в последний день путешествия выложиться и дать 300. Ничем не рискуя. Все равно, впереди отдых и организм уже раскатан.

Link to comment
Share on other sites

Это, что касается физической формы.

Еще нужно будет провести профилактический ремонт велосипеда. Все проверить, перебрать по потребности. Резину поменять на слики. Желательно "законтачиться". Иметь с собой ремнабор, запаски.

Одежку подобрать удобную. Что бы, не дай бог, не намуляло ничего в дороге. Что б не промерзнуть, или не перегреться.

Очень советую продумать с питьем. Лучше всего иметь и фляги, и рюкзак с гидросистемой. Что бы вода была всегда под рукой. Не забывать все время пить, иначе весь отпуск уйдет на лечение суставов и органов движения. :)

Питательные батончики, бананы, сухофрукты тоже должны быть под рукой, если хотите меньше останавливаться и экономить время на перекусах. Специальная велоформа вам в помощь, если еще не разжились, купите.

Есть велосумки, как для мелких вещей, так и больших объемов. Можно подобрать такой комплект, и распределить весь багаж по велосипеду.

Link to comment
Share on other sites

post-19351-0-73118200-1365802113_thumb.j думаю взяти такі сліки, щось таке вийде post-19351-0-22349800-1365802315_thumb.j

300 км в день реально, щоб за чотири дні доїхати???

Не реально , якщо за перший день і получиться проїхати 300км , то на другий день і 100 аби викрутив. Колись з другом планували таку поїздку , на дорогу виділяли 10днів 100 - 140км в день. Моя порада плануй днів 7 мінімум , або ще краще на поїзді а там на байку з гарним відпочинком!

Link to comment
Share on other sites

Прикинула, примерный график прохождения, чисто теоретически, без учета реальной ситуации, неожиданностей, поиска дороги, ночлега:

1-й день: 200 км(+-), свежие силы.

2-й день: 100 км(+-), восстановление.

3-й день: 150 км(+-)

4-й день: 150 км(+-)

5-й день: 200 км(+-)

6-й день: 200 км(+-)

7-й день: резервный, на непредвиденные обстоятельства и доезд до конкретного места назначения.

При таком расскладе - за неделю доехать ненапряжно. За 4 дня - нужно хорошо подготовиться и акуратно выложиться :)

Link to comment
Share on other sites

Пам’ятаю ще в кінці 80, на початку 90-х сім’я друзів-колеги моїх бітьків всю відпустку витрачали на поїздку до Кавказьких гір велосипедами, їхали прямо з Луцька. Знаю що купу шин змінювали.

сорі за офф.

Link to comment
Share on other sites

Я б порадив.. їхати все-таки потягом, а час, який би ти затратив на поїздку витратити на подорожі саме Кримом.

Їздили наші друзі з Червонограду... більше не хочуть.))))

З.І. Хоча... якщо хочеться подвигів.. то Одна все правильно розписала.)

Додам тільки... постарайся взяти з собою попутника.. рівного по силах.. вдвох таки веселіше.)

Link to comment
Share on other sites

Был бы у меня, хотя б, месяц свободный, я б тоже так сделала. Для интереса. Разок. Не сидеть же месяц у моря?

Такой вариант для пионеров и пенсионеров.

Я уж, пожалуй, пенсии дождусь и рвану тогда. :)

Link to comment
Share on other sites

А я обираю місяць в Криму.)))

Знайду чим зайнятися.. 100 пудов.))

О, не, я столько не выпью. Две недели безделия - мой предел. Слишком летом там людно :)

Link to comment
Share on other sites

Не маючи досвіду кількаденних подорожей на великі відстані я б не радив братись за цю авантюру.

Ну, за перший день ти може і проїдеш 200-250 км. За другий - ледве сотню, а на третій будеш шукати автобус :)

Але ще є час, може перевірити себе і трохи прокачати витривалість:

влаштуй собі подорож на 3-4 дні, так щоб щодня проїжджати біля 150км асфальтом.

Цього достатньо, щоб набратись певного досвіду, якого не отримаєш від одноденних поїздок.

А тепер поради:

1. Під час інтенсивних фізичних навантажень в спекотну погоду (якими є їзда на велосипеді) організм втрачає близько літри рідини в годину через потовиділення.

Якщо ці втрати не відновлювати - організм в першу чергу забирає воду з суглобів та направляє її у внутрішні органи для забезпечення обміну речовин.

Зі втратою рідини зазори між кістками в суглобах зменшуються, тертя збільшується, суглоби починають повільно пошкоджуватись.

В першу чергу це стосується колін, оскільки вони несуть найбільше навантаження при педалюванні.

Деякий час цей процес іде непомітно, це може бути навіть кілька днів. Коли ж з'являється біль - це значить, що суглоб вже пошкоджений досить сильно, і на його відновлення буде потрібно багато часу.

Висновок: потрібно постійно пити багато рідини. Пити до того, як з'явиться відчуття спраги. Пити достатньо багато, щоб хотілось сц*ти, а не все виходило потом.

При такому інтенсивному обміні рідини з організму вимиваються необхідні мінерали, це теж не добре. Тому пити потрібно не просто воду, а різноманітні соки. Або воду з добавками спецпрепаратів (регідрон і т.д. ...)

2. Слідкувати за каденсом (частотою педалювання). Він повинен становити не менше 90 обертів за хвилину.

Педалювати потрібно легко і швидко, а не повільно і сильно.

Інакше знову ж таки ризикуєш пошкодити коліна.

За перші кілька днів їзди на низькому каденсі ти може нічого і не відчуєш, але пізніше з'явиться біль і коліна треба буде лікувати.

3. ... пізніше може ще щось допишу як трохи матиму часу

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ше я свої 5 коп добавлю.все що написали підтримую.але як людина якій важко даються дальні поїздки добавлю: подумай 150раз що ти будеш їсти.якщо перший день моно протянути на солодкому бананах і т.п. то добавлю від себе що десь після 5-6 годин навантаження і якщо хавати вуглеводи організм ними перенасичується що викликає в організму сонливість і це раз. 2. не зловживай сухофруктами так як велика їх кількість діє як слабітельне ще може привести до втрати організмом через природні випорожнення води та інших корисних речовин. 3.в раціоні на такі поїздки повинні бути і білок який краще їсти десь після 5-6 годин їзди.він не дасть організму перенасичитись вуглеводам. 4.не допускай щоб організм заголодав.з власного досвіду скажу що якщо я протягом перших 2-3 годин не почну їсти(тре десь після години їзди починати потроху щось закидувати в топку) то я заголодаю після цього організм в рази довше відновлюється. само собо не їсти жирного нічогого.якшо буде на чому готувати то їсти там каші.гречка(багата на магній від судорг.є трохи білка що +).можна і вермишельку варити але її на вечір їсти бо найбільша концентрація вуглеводів що дасть організму можливість швидше відновлюватися.візьми мед з горіхами перемішай і тоже на стоянках хавай поможе на відновлення...вибачайте за граматику бо в маршрутці їду.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...