Snark Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 10:05 #126 Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 10:05 Американская миля 1.6 км
SysR Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 10:06 #127 Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 10:06 Украине ($0,5 мл.) против США $10,5 мл.У вас проблеми з діленням. 50млн.грн / 8 = $6,7млн (1км) і це не будування нової дороги зі всіми прилягаючими, це лише щоб асфальт перекласти проти 10,5 (1 миля). А якщо розглянути ще якість....
Vetal999 Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 10:22 #128 Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 10:22 Перелік вулиць, які будуть ремонтувати, і виділені суми083 перелік.doc
romaxa11 Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 10:29 #129 Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 10:29 по факту на Рівненській маємо глибину ямкового ремонту біля 10см.
IH@R Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 17:01 #130 Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 17:01 Я НЕНАВИДЖУ УкрАвтоДор!
Гість rl72 Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 18:38 #131 Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 18:38 Ремонтуйте дороги... жовтими тюльпанами
Saddy Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 18:46 #132 Опубліковано 8 Квітня, 2013 в 18:46 Желтые тюльпаны - вестники разлуки.....Ну не хочеться прощатися з дорогами. Дороги, поверніться!!! Не залишайте нас...
romaxa11 Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 08:20 #133 Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 08:20 Наприкінці 1990-х років, коли вперше заговорили про створення в Україні мережі платних доріг, вартість 1 км оцінювалася у 0,5–1 млн грн. На початку 2000-х років вона вже «підросла» до $1–3 млн. Зараз в Укравтодорі озвучують суму в $5–10 млн за 1 км. Можна скільки завгодно говорити про інфляцію, застосування нових технологій, втрачені можливості та інші речі, але інфляція у 40–80 (!) разів (з 1 млн грн за 1 км до 40–80 млн грн) — це занадто навіть для українських реалій.Останні п’ять-сім років у виступах чиновників постійно фігурувала «науково обгрунтована» цифра мінімальних сум на утримання й розвиток мережі доріг у 24–30 млрд грн. Нібито цієї суми в середньому достатньо для щорічного ремонту, підтримання та будівництва нових доріг. Однак у новому проекті розвитку мережі доріг суми вже перевищують 40 млрд грн на рік. Чому 40, а не 30 і не 50, ніхто не може пояснити.Але це ще не найбільша таємниця. Найбільша містична загадка — куди йдуть уже виділені на дороги кошти. Раніше існував стандартний збір з кожного власника автотранспортного засобу, плюс певні дотації з держбюджету. Потім цю систему змінили: в кожному літрі бензину «зашито» акциз — близько 3 грн, в дизпаливі — 2 грн, і ці гроші йдуть на підтримання доріг. Знову все правильно, але якщо порахувати, скільки споживається палива в Україні, то бюджет дорожньої галузі має складати щонайменше 40 млрд грн, а за іншими розрахунками і всі 70 млрд грн. Але де ж їх зарили?!
Terrable Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 16:39 #134 Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 16:39 Перелік вулиць, які будуть ремонтувати, і виділені сумиХотелось бы посмотреть сколько реально дойдет средств на ремонт и сроки исполнения. Пока увидел ремонт на ул. Ровенской, пр. Воли и ул. Киверцовской.
woodwork Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 21:44 #135 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 21:44 Цього я тобі не поясню бо не знаю.Але давай розберемось ось в чому. Всі кажуть що дороги погані, але що ви всі рівняєте дорогу яка була побудована, чорт знає коли. ВОна розрахована по експлуатації на 20-30 років. Відслужила вона в 2, а то і в 3 рази більше.Коли будувались більшість доріг автомобілів було в надцять раз менше тай не убло таких важких як зараз є.Нвозбудовані дороги постріляли після цієї зими? Хто в курсі?А латані дороги будуть валитись як ти їх не латай. Їх ресурс давно вичерпаний. Латання це лише тимчасова допомога.для прикладу можу навести дорогу що веде з Ковеля на Ягодин. Так вот, за Ковель виїжджаєте міст і до заправки АНП в напрямку Ягодина (непамятаю точно скільки років тому) зробили новесеньку дорогу, всі раділи та тішились, от тільки недовго, хто памятає 2-3 роки і вся покрилась тріщинами, ямками тощо, хоча (на мою думку) вона робилась з розрахунку і фур і великої прохідності авто, на границю все ж таки...я через ту дорогу близько 6 років їздив торговим представником двічі на тиждень у той час коли якраз дорогу зробили і всі результати відчув на власному конику. якщо чесно я НЕВІРЮ що прокладена теперішніми часами дорога протримається хочаб 5-10 років, а не 20-30.П.С. сьогодні в місті бачив авто з написом на задньому бампері "Я НЕНАВИДЖУ УкрАвтоДор!" РЕСПЕКТ! хто підкаже де таку взяти - собі наклею! асфальту гарячого б автодорівціям за шиворот що укр, що обл!!!
romaxa11 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 22:20 #136 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 22:20 Для ремонту всіх транспортних комунікацій в Україні з бюджету треба буде виділити 500 млрд грн.Про це під час засідання Ради регіонів сказав прем’єр-міністр України Микола Азаров, пише «Укрінформ».«Ми хочемо, 30 років нічого не вкладаючи, мати дороги тут і одразу. Ми зараз порахували, скільки треба, щоб хоч трохи їх до ладу привести, і отримали колосальну суму – 500 млрд грн потрібно вкласти, аби наші дороги, наші транспортні комунікації, привести в більш-менш пристойний стан», – сказав він.Нагадаємо, Кабмін у середу вирішив виділити цьогоріч на розвиток дорожньої інфраструктури, ремонт і реконструкцію автодоріг 7,2 млрд грн.
difoto Опубліковано 11 Квітня, 2013 в 06:10 Автор #137 Опубліковано 11 Квітня, 2013 в 06:10 Кабмін у середу вирішив виділити цьогоріч на розвиток дорожньої інфраструктури, ремонт і реконструкцію автодоріг 7,2 млрд грн. Мені блін цікаво: як так вирішив виділити? Продається ж бензин, соляра, ми з вами за ті дороги платим - то не чіпайте тих грошей, а зразу оприходуйте по призначенню. Тих 7 мільярдів не кабмін виділив, а ми з вами наїздили. І про "30 років нічого не вкладаючи" - ну це понятно, як завжди винні папєрєднікі. Ладно, хєр з ними.В Україні 165 тис.км. автодоріг, 7 ярдів, це 42тис. грн. на ремонт на кожен кілометр кожної дороги України. Побачим, як освоять. П.С. сьогодні в місті бачив авто з написом на задньому бампері "Я НЕНАВИДЖУ УкрАвтоДор!" РЕСПЕКТ! хто підкаже де таку взяти - собі наклею! почитай, з чого почалась тема Я тих наклейок штук 20 зробив.
Гість rl72 Опубліковано 11 Квітня, 2013 в 06:32 #138 Опубліковано 11 Квітня, 2013 в 06:32 П.С. сьогодні в місті бачив авто з написом на задньому бампері "Я НЕНАВИДЖУ УкрАвтоДор!" РЕСПЕКТ! хто підкаже де таку взяти - собі наклею! асфальту гарячого б автодорівціям за шиворот що укр, що обл!!!пост 1п.с. обїзну через Рованці також фрезерують
romaxa11 Опубліковано 11 Квітня, 2013 в 06:50 #139 Опубліковано 11 Квітня, 2013 в 06:50 Зараз якраз дуже легко встановити скільки коштів збирають з акцизу на дороги. Статистика по продажу палива меньш секретна (акциз 3грн - бензин, 2грн - дизпаливо). З об'ємів споживання пального випливає сума від 30 до 70 млрд грн. 30млрд грн - це самий мінімум, але якраз цієї суми повністю достатньо для забезпечення нормальних доріг. А в муках виділяють 7-10млрд. І мова йде знову про підвищення акцизу. А підвищення палива - це пряме зростання всіх цін на всі групи товарів.
Abrikos Опубліковано 12 Квітня, 2013 в 19:41 #140 Опубліковано 12 Квітня, 2013 в 19:41 трохи тюльпанів )) Креатівні мешканці м. Коломия, аби привернути увагу влади і чиновників до стану доріг, оригінально позначили ями на дорогах - вони квітами «латали» дороги. тут
Volyniaka Опубліковано 16 Квітня, 2013 в 14:37 #142 Опубліковано 16 Квітня, 2013 в 14:37 http://argumentua.com/novosti/glava-chernovitskoi-oga-papiev-i-io-mera-chernovtsov-mikhailishin-reklamirovali-dorogi
woodwork Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 19:35 #143 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 19:35 а де то таке диво встановлене?
viktor Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 19:55 #145 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 19:55 Їздив в Запоріжжі нещодавно. Порівняно з нами там дороги чудові.Принаймі центральні.
Volyniaka Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 05:50 #147 Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 05:50 а де то таке диво встановлене?на жаль це в Чернівцях (там внизу сцилко є).Варто було б і в Луцьку кількадесят таких портретів керівників Луцькавтодору, Державної служби автомобільних доріг України у Волинській області і т.п. розставити
Shkoder Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 08:38 #148 Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 08:38 а я хочу поблагодарить именно ЛуцкАвтоДор за быстро и качественно отремонтированную улицу Винниченка. реально, люди работают с утра до поздней ночи, без "перекуров". вот, под окнами новая дорога теперь и это не может не радовать это процесс, а результат может увидеть каждый, заехав после ремонта на Винниченка :
difoto Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 09:51 Автор #149 Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 09:51 А я предложу другой вариант :юзер купил комп, который через неделю ломается. Продавец каждый раз меняет что-то(за деньги) и через неделю - та же ситуация.В общем вопрос таков: дает ли "Автодор" при нынешнем уровне финансирования какие-либо гарантии на покрытие и может ли давать в принципе? Т.е. ямковый ремонт - это временный выход, но, как видим, на Винниченка практически новое покрытие - есть ли гарантия, что через год-два там не будет прежняя ситуация?
difoto Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 10:15 Автор #150 Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 10:15 если не секрет - какие средние сроки гарантии? Опять таки, при текущем уровне финансирования(понятно, что за стопицот денег можно сделать дорогу с гарантией на 50 лет)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.