Перейти до змісту

Я НЕНАВИДЖУ УкрАвтоДор!


difoto

Рекомендовані повідомлення

MrVes, асфальтоукладчика біля них немає, смоли не варять, щебінь не розсипають/стелять, кажись.

Так накуя "бігати" ротою біля ямки, хай навіть десяти??? Ума багато не треба, щоб піску сипнути і втрамбувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 194
  • Створено
  • Остання відповідь

В минулому році проводили ямковий ремонт в Луцькому районі. При цьому було задіяно: трактор з бочкою смоли, ЗІЛ з асфальтом, каток + 7 працівників. На питання: "Що ремонт проводите ?" отримав правдиву відповідь від працівника, хоча й у грубій формі: "Х...ю ми тут займаємося !" Через три місяці майже сліду не лишилося від їхньої роботи. Речі потрібно називати своїми іменами, бо з лайна цукерки не зробиш...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MrVes, асфальтоукладчика біля них немає, смоли не варять, щебінь не розсипають/стелять, кажись.

Так накуя "бігати" ротою біля ямки, хай навіть десяти??? Ума багато не треба, щоб піску сипнути і втрамбувати.

Не зовсім розумію як тебе заспокоїв би асфальтоукладчик без наявності самого асфальту? Бригаді поставили задачу і видали матеріали - вони виконують.

З.І. Може ти й не служив в армії, але анекдоти хоча б про це повинен був би чути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Судячи по відео і самі робочі офігівають від того що вони роблять, але їм сказали - вони виконують, такі реалії нажаль. Якби то була ідея тих робочих, то оператор відразу був би посланий у відомому напрямку а то і ще і стартовий імпульс лопатою отримав би...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З.І. Може ти й не служив в армії, але анекдоти хоча б про це повинен був би чути.

Зашаритись - ще пам"ятаю як). Там то армія була, а тут же "гражданка". Хоча, так як їм платять, то і сам би, непевно, ногою трамбував.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, чому у нас не хочуть побудувати платну альтернативну дорогу десь (наприклад Луцьк - Рівне, чи Луцьк - Дубно)? Як наприклад у США (Вашингтон - Нью-Йорк). Тобто можна їхати по державній, або з"їхати з неї і там за 10грн проїхати наприклад 200 км по приватній. Думаю було б прибутково

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, чому у нас не хочуть побудувати платну альтернативну дорогу десь (наприклад Луцьк - Рівне, чи Луцьк - Дубно)? Як наприклад у США (Вашингтон - Нью-Йорк). Тобто можна їхати по державній, або з"їхати з неї і там за 10грн проїхати наприклад 200 км по приватній. Думаю було б прибутково

Це не пріоритетний напрямок бізнесу для хедоровича, хоча з часом все може бути ... як усе скуплять заберуть .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в середньому 10$ через міст переїхати в Нью Йорку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, чому у нас не хочуть побудувати платну альтернативну дорогу десь

да патамуша ти все одно будеш їздити по безплатній і жалітися, що ці платні дороги - фуфло і ти не збираєшся платити 100 грн за 100 км, а дешевше воно буде навряд чи. Тому що дороги кругом коштують однаково(ну, можливо в нас дорожче з-за відкатів), а 10 євро для тебе і для німця - зовсім різні речі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Греції 100-150 км в середньому 2 євро коштує., про якість говорити не буду. Наступив на газ і пішов.Узбіччя засаджені рододендронами суцільно.

Погана якість наших доріг вигідна продавцям авто та запчастин, ну і власникам бензозаправок.

Про час та нерви згадувати зайве.

При нормальній організації платні дороги вигідніш за цей безлад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Греції

де-де??? У Греції? Окрім того, що країна провалилась в економічну дупу і що в Греції не буває снігопадів цілком нормальне порівняння, ЧО!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

500x667.jpg

Жители дома, расположенного в Запорожье по адресу улица Победы, 107а, изобрели оригинальный способ борьбы с ямами на дорогах. Они «залатали» колдобину, мешающую движению машин, ковром, постелив его прямо в яму.

Как рассказали местные жители, расщелина в асфальте образовалась несколько лет назад. За это время коммунальщики не предприняли ни одной попытки, чтобы ее устранить, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на НР2.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лучани!!! Хто може! Постеліть коври біля пятої школи на світлофорі. Самі знаєте дану картину там

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там килим не допоможе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там килим не допоможе.

Там допоможуть кілька килимів з "Межигір"я"... ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо їх продати то можна вкласти новий асфальт, щей на відкат залишиться :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не Укравтодур, сусідня Рашка, але схеми ~ однакові

Туда и дорога

7 июля 2010, 11:26

Журнал Esquire подсчитал, какой высоты получился бы слой черной икры, фуа-гра или измельченных сумок Louis Vuitton, если бы олимпийскую дорогу Адлер — Красная Поляна (227 млрд рублей за 48 километров) строили именно из этих материалов.

93f01e.sochi-01.jpg

Устрицы 6,37 см

При расчете толщины слоя использована цена на устрицы, принятая в ресторанах Москвы (120 рублей за штуку).

7ab936.sochi-02.jpg

Черная икра 1,1 см

При расчете толщины слоя использована оптовая цена производителя за банку икры белуги весом 30 граммов (1 290 рублей).

b67352.sochi-03.jpg

Сумки Louis Vuitton 9 см

При расчете толщины слоя использована цена на дамскую сумку Louis Vuitton Knightsbridge (1 080 евро за штуку).

9bedf5.sochi-04.jpg

Фуа-гра 21,90 см

При расчете толщины слоя использована цена, установленная французским супермаркетом Carrefour (69 евро за килограмм).

1d6a40.sochi-05.jpg

Доллары США 0,028 см

При расчете толщины слоя (две купюры) использовались банкноты номиналов 100 долларов (толщина каждой — 0,014 см).

e31f39.sochi-06.jpg

Меховые шубы 4,7 см

При расчете толщины слоя использована цена на норковую шубу длиной 90 см, установленная в магазинах Москвы (150 000 рублей).

fc0571.sochi-08.jpg

Коньяк «Хеннесси» 13,85 см

При расчете толщины слоя использована цена на коньяк Hennessy V.S.O.P. объемом 1 литр (3 400 рублей).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чого вони не враховують те щоб побудувати дорогу крім і тупо вкатати асфальт для цього треба підготувати основу. Зробити купу роботи щоб вирівняти ділянку і т.д. іт.п. Дорога не складається з асфальту положеного на болото.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

трішки офтопа

Коммент К новости о новых фрегатах-невидимках:

Самолеты-невидимки, фрегаты-невидимки... Лузеры! У нас в стране освоена технология автомобильных дорог-невидимок - тысячи километров идеально ровного полотна, которые не то что малозаметы, их вообще никто не в состоянии увидеть, кроме специально обученных элитных специалистов из Укравтодора и премьера Азирова.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

georg, я тут анекдот вспомнил, посмотрев на рисунок :)

Немец и украинец обсуждают, как они дороги делают и почему у нас такие хреновые, а у них - нет. Немец, мол, мы ложим полметра песка, полметра щебня и сверху три слоя асфальта по 20 см. и дороги у нас по 50 лет стоят! А украинец ему - ну дык мы ж то же самое делаем - песок, щебень и по 3 сантиметра асфальта каждый год!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про платні дороги - так люди добрі, вони в нас і є платними, щоразу заправляючись, ви платити в тому числі за користування дорогами.

П.С. Про килим - на святе зазіхнули, килими - для фото, аж ніяк не для доріг ).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Греції

де-де??? У Греції? Окрім того, що країна провалилась в економічну дупу і що в Греції не буває снігопадів цілком нормальне порівняння, ЧО!

Зїздь , подивись на їх дупу- зрозумієш тоді , де ми.

В Німеччині був уже давно, тоді там автобани були безкоштовні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Основна причина того що ми бачимо - фінансування... ніякий не мороз, ні сильний снігопад і т.д. Це все для замилювання вух... Що раніше взимку не було -20С ? Та ще й більше було...

В нас міржемонті терміни полотна невитримуються взагалі... Недавно цікава стаття на УП було про наші дороги. От там експерт назвав суму: 500 млрд грн необхідно на 2013 рік щоб провести всі регламентні роботи з дорожньою мережею країни... Це для Ураїни астрономічна сума. В нас на дороги на 2013 рік і десятої частини не виділять від необхідного...

А кап. ремонт полотна необхідно робити кожні 10 років... і через 5 років - поточний плановий ремонт... І ще щовесни необхідно ямковість закривати...

От тоді в нас дороги будуть як в усієї Європи...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зїздь , подивись на їх дупу- зрозумієш тоді , де ми

ти або наївний, або.... не розумієш, що пишеш. Вдумайся у дві фрази: "зовнішній борг України 38 млрд. доларів" і "з Греції списали частку зовнішнього боргу у 109 млрд. євро"
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Діфото, ти вирішив довести, що в Україні краще, ніж в Греції?!! Відсип мені того, що куриш

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...