Перейти до змісту

Захист прав споживача


SaniaM

Рекомендовані повідомлення

Замов ноутбук з інтернет магазину Розетка. 30 листопада прийшов це пятниця, вечері забрав його поставив операційну систему оказалось що він бракований почались появлятися білі полоси і повністю білів екран. В понеділок це 3 грудня відправляю ноутбук і говору тим що в нас в Луцьку від інтернет магазину Розетка щоб мені вернули гроші абож поміняли на повноціний товар тієїж марки, вони мені відповіли що ми не є Розетка звами звяжуться і повернуть гроші або обміняють товар, 19 грудня вечері до мене дзвонять і говорять ми відремонтували ваш ноутбук можемо відправляти. Я їм відповів що хочу повернути гроші, а бо щоб вони замінили на аналогічну модель, так як мені він прийшов бракований, вони відповіли ви поставили операційну систему ми не можем вам повернути кошти або зробити заміну, я їм відповідаю а чому ваші співробітники не прослідкували що ноут робочий при відправці до клієнта, вони відповіли так як внас багато товару внас немає часу на перевірку. Також вони мені повині були протягом 14 днів повернути гроші або іншу модель ноутбука. Оказується що моя вина що я поставив операційну систему, а їхньої немає що вони неперевірили перед відправкою ноут що він робочий тобто належної форми. Так як я сказав що буду звертатися в спілку споживачів, вони відповіли зразу ми вияснемо чи ми можем вам зробити заміну або повернути гроші тільки з оціненою вартостю тому що там стоїть операційна система а не DOS, а так вигляд як новий говорять вони (звісно він новий він в мене побув 2 дня, яб його відправив би і в неділю якщоб вони працювали ). Так ще вони мені відповіли коли вже я сам почав наярювати до них 14 грудня потім 17 грудня що він доних прийшов лише 13 грудня зареєстрований вних, я недумаю що курєрська служба ноут доставляла 10 днів, так як перед відправкою 3 грудня ті що внас сидять вони відповіли що в середу зранку він буде уних тобто 5 грудня. Так як в мене вся документація є щоя отримав його 30 листопада а відправив 3 грудня квитанція.

Р.S. Хто що підкаже по цьому поводу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 100
  • Створено
  • Остання відповідь

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вид;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується за заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які дроти і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Так само, мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) - магазин може скористатися правом відмовити клієнту, як порушення цього пункту.

http://www.ringoo.ua/ua/uslovija-obmena-i-vozvrata.html Це за 1 хв пошуку. Розетка абсолютно права..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стаття 9, статтею 9. І ці роз'яснення явно не роз'яснення для клієнтів, а для продавців.

А як я мав перевірити справність компа не встановивши програмне забезпечення???

Мав аналогічну проблему, але не з Розеткою. Комп теж був бракований. Відіслав назад. Відфутболили схоже як автора топіка. Я їх попередив, що якщо не повернуть кошти, подам на них у суд, а це буде в м. Нетішин, де я на той момент працював, судовий збір в таких справах не стягується і 100% я виграю справу і буду клопотати про те, щоб магазин штрафанули на 10% від вартості товару і буду вимагати компенсації моральної шкоди. Гроші вернули через 5 хв. навіть не мені особисто а мому другу, що був у Кийові.

Так як аргументує магазин, то виходить, що будь-який товар, що дістали з коробки вже використовувався)))))

Влітку на МобіЛаці в Луцьку теж вертав витяжку, виявилась не така, як я хотів, теж без проблем повернули кошти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю, тобі треба вчити грамоту. В комітеті по захисту прав споживачів твою заяву можуть не зрозуміти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А навіщо ти купуєш в інтернет магазин*х, коли є фірми місцеві у Луцьку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А навіщо ти купуєш в інтернет магазин*х, коли є фірми місцеві у Луцьку?

Ну напевно ціна більш приваблива :_07:

І що фірма в Луцьку не може так само відфутболити, як Розетка?

У 2004 році, купував компа в ІнтернетЦентрі, що біля цума. Замовив одне склали зовсім інше, не найкращі враження, більше там нічого не беру, хоча є в нас пару цікавих магазинчиків)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А навіщо ти купуєш в інтернет магазин*х, коли є фірми місцеві у Луцьку?

На Розетці дешевше, але вже пожалів що замовляв в них

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Немає Саша на тебе Фаріона :_03: , декілька разів прочитав твій текст - чуть мозок не зламав.

Наскільки я зрозумів ти

сам почав наярювати до них 14 грудня потім 17 грудня
а 19 грудня
їм відповів що хочу повернути гроші

Чому несказав це 14-го? сам затягував час.

Р.S. Хто що підкаже по цьому поводу

Зважаючи на відповідь Розетки

ми вияснемо чи ми можем...

Зважаючи на погодні умови в Україні, стан доріг, наближення різдвяних свят і вихідних, сезонні завали з доставкоми, можу підказати що в Там-тамі зараз акція на "Карпатську джерельну", 4 бут+2 безкоштовно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І що фірма в Луцьку не може так само відфутболити, як Розетка?

Моветон жити в Луцьку і тягати зі столиці цифру, та тішити себе зекономленими 50 грн на ноутбуці (геморой, вбитий час, нерви у таких як у ТС і схожих ситуаціях коштує потім коштує значно більше, аніж та *уявна* радість після придбання).

Я також мав гарантійні випадки з околокомпутерною технікою придбаною у місцевих ФОП, все спокійно і адекватно вирішувалось

:ok2:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стаття 9 стосується товарів НАЛЕЖНОЇ якості. В даному випадку товар виявився несправним. Читаєм статтю 8:

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Тобто дане твердження є хибним.

"Також вони мені повині були протягом 14 днів повернути гроші або іншу модель ноутбука. "

Вони не зобов'язані повертати вам гроші. Свої зобов'язання вони виконали - відремонтували вам ноутбук. Безоплатно. Це відповідає п.2 статті 3. Розетка виконала свої зобов'язання, а от ваші вимоги неправомірні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У статті 8 мова йде про гарантійний строк, який зазвичай десь рік.

Протягом 14 днів я можу повернути і справний товар, якщо мені колір не сподобався, а несправний тим більше, бо якщо інакше то виходить, що людина повертаючи протягом 14 днів справний товар має більше прав, ніж та якій впарили несправний, а це нонсенс. Перевіряв на власному досвіді.

І що фірма в Луцьку не може так само відфутболити, як Розетка?

Моветон жити в Луцьку і тягати зі столиці цифру, та тішити себе зекономленими 50 грн на ноутбуці (геморой, вбитий час, нерви у таких як у ТС і схожих ситуаціях коштує потім коштує значно більше, аніж та *уявна* радість після придбання).

Я також мав гарантійні випадки з околокомпутерною технікою придбаною у місцевих ФОП, все спокійно і адекватно вирішувалось

:ok2:

Ну за 50 грн. верняк не варто паритись, але не завжди в Луцьку є те, що хочеш придбати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гроші мені повертати не потрібно, просто хочу отримати товар належної якості, за який я заплатив, а не той що мені хочуть впарити бракований

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Протягом 14 днів я можу повернути і справний товар, якщо мені колір не сподобався, а несправний тим більше, бо якщо інакше то виходить, що людина повертаючи протягом 14 днів справний товар має більше прав, ніж та якій впарили несправний, а це нонсенс. Перевіряв на власному досвіді.

Таке дійсно буває, але це не означає, що так має бути. Якщо товар несправний, то захист прав споживача гарантує стаття 8. Стаття 9 стосується лише товарів належної якості. Інколи продавці ідуть на зустріч покупцеві і роблять більше, ніж вимагає закон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Протягом 14 днів я можу повернути і справний товар, якщо мені колір не сподобався, а несправний тим більше, бо якщо інакше то виходить, що людина повертаючи протягом 14 днів справний товар має більше прав, ніж та якій впарили несправний, а це нонсенс. Перевіряв на власному досвіді.

Таке дійсно буває, але це не означає, що так має бути. Якщо товар несправний, то захист прав споживача гарантує стаття 8. Стаття 9 стосується лише товарів належної якості. Інколи продавці ідуть на зустріч покупцеві і роблять більше, ніж вимагає закон.

Так має бути. Неодноразово мене хотіли відфутболити, посилаючись на ст. 9, але протягом 14 днів я можу повернути будь-який товар, і як я їх брав за жабри то повертали гроші або замінювали на інший.

Якщо не так то виходить, що мені можуть впарити будь-яку лажу, а потім сказати, що ми Вам її можемо поремонтувати, а гроші аж ніяк не вернемо.

І якщо вже на те пішло, приносьте товар, і не кажіть, що ви виявили недоліки, а просто Вам не сподобався колір в Ви хочете його здати, і хай спробують відмовити.

І ще питання, а що не можна знести Вінду, і поставити Дос назад? Я не знаю, просто питаю, щоб бути в курсі.

Ще одна історія з життя навчаючись в універі, на юрфаці, доречі, мій друг ходив у магазин, купував плеїр і через 13 днів обмінював його на інший, бо йому він не сподобався, і так раз 3. На 4 раз йому сказали, що вони звичайно можуть замінити його на інший, але десь йому хтось може по голові нечайно надавати, після того він перестав замінювати)))).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я неодноразово купував на розетці і при видачі товару усе запускали, показували, перевіряли. Відповідно, по-логіці, якщо забрав товар - значить все було гуд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для внесення ясності: Гроші повертали мені тоді коли не було на що заміниити товар. Але запропоновані на заміну товари теж можуть не сподобатись, тому вертали гроші.

Бачу комусь вже щось не подобається))))) Напевно тим, хто впарює брачні товари))))

Шановні, якщо ми самі не будемо захищати своїх прав ніхто за нас не заступиться.

Для того щоб тлумачити закон треба читати його в комплексі з початку до кінця. Не завжди, на жаль все прописано так, що можна зробити однозначний висновок, але є особистий досвід, та якась практика застосування закону, тому потрібно це враховувати.

ЗУ "Про захист прав споживачів" ст. 8

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Можна і за цею нормою рішати, але то гемору більше). Не сподобався колір, і вертаєш протягом 14 днів. Так простіше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачу комусь вже щось не подобається))))) Напевно тим, хто впарює брачні товари))))

Шановні, якщо ми самі не будемо захищати своїх прав ніхто за нас не заступиться.

Для того щоб тлумачити закон треба читати його в комплексі з початку до кінця. Не завжди, на жаль все прописано так, що можна зробити однозначний висновок, але є особистий досвід, та якась практика застосування закону, тому потрібно це враховувати.

На сьогоднішній день, я далеко від торгівлі. А мінус тобі поставив за маячню, так само далеку від закону. В 10 пості Саня все правильно описав, з посиланнями на конкретні статті закону.

Можна і за цею нормою рішати, але то гемору більше). Не сподобався колір, і вертаєш протягом 14 днів. Так простіше

Не пиши більше чєпухи. Що таке "істотний недолік" знаєш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачу комусь вже щось не подобається))))) Напевно тим, хто впарює брачні товари))))

Шановні, якщо ми самі не будемо захищати своїх прав ніхто за нас не заступиться.

Для того щоб тлумачити закон треба читати його в комплексі з початку до кінця. Не завжди, на жаль все прописано так, що можна зробити однозначний висновок, але є особистий досвід, та якась практика застосування закону, тому потрібно це враховувати.

На сьогоднішній день, я далеко від торгівлі. А мінус тобі поставив за маячню, так само далеку від закону. В 10 пості Саня все правильно описав, з посиланнями на конкретні статті закону.

Можна і за цею нормою рішати, але то гемору більше). Не сподобався колір, і вертаєш протягом 14 днів. Так простіше

Не пиши більше чєпухи. Що таке "істотний недолік" знаєш?

А в чому маячня, в тому, що ти вважєш, що належної якості товар я можу поміняти, а неналежної ні, а мушу лише ремонтувати. Ну ти ремонтуй, а я занесу і скажу, що мені колір не сподобався і попрошу замінити на жовтий. Нема жовтого в наявності - вертайте гроші.

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

І я думаю, що в ТопікСтартера істотний недолік з компом, тому посилався на норму, що стосується істотних недоліків, хоча можу помилятись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в чому маячня, в тому, що ти вважєш, що належної якості товар я можу поміняти, а неналежної ні, а мушу лише ремонтувати. Ну ти ремонтуй, а я занесу і скажу, що мені колір не сподобався і попрошу замінити на жовтий. Нема жовтого в наявності - вертайте гроші.

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

І я думаю, що в ТопікСтартера істотний недолік з компом, тому посилався на норму, що стосується істотних недоліків, хоча можу помилятись.

Та у всій твоїй писанині. І не я так вважаю, а закон. Чи ти думаєш, що принесеш мені зіпсований товар, скажеш, що за кольором не підійшов, а я навіть не перевірю його зовнішній та робочий стан, комплектацію і т.д.? Ну чєпуха ж...

І я думаю, що в ТопікСтартера істотний недолік з компом, тому посилався на норму, що стосується істотних недоліків, хоча можу помилятись.

І ти знову помиляєшся...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в чому маячня, в тому, що ти вважєш, що належної якості товар я можу поміняти, а неналежної ні, а мушу лише ремонтувати. Ну ти ремонтуй, а я занесу і скажу, що мені колір не сподобався і попрошу замінити на жовтий. Нема жовтого в наявності - вертайте гроші.

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

І я думаю, що в ТопікСтартера істотний недолік з компом, тому посилався на норму, що стосується істотних недоліків, хоча можу помилятись.

Та у всій твоїй писанині. І не я так вважаю, а закон. Чи ти думаєш, що принесеш мені зіпсований товар, скажеш, що за кольором не підійшов, а я навіть не перевірю його зовнішній та робочий стан, комплектацію і т.д.? Ну чєпуха ж...

Я поверну тобі товар, який ти мені продав, які до мене претензії)

Я говорю в контексті виключно цієї теми. Хлопчина верне комп з досом. Як вони перевірять справність товару???

Я в тебе купив товар, через 1 год. повертаю бо вдома виявив істотний недолік, ти мені повернеш гроші чи ні????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І якщо вже на те пішло, приносьте товар, і не кажіть, що ви виявили недоліки, а просто Вам не сподобався колір в Ви хочете його здати, і хай спробують відмовити.

2012122012.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я в тебе купив товар, через 1 год. повертаю бо вдома виявив істотний недолік, ти мені повернеш гроші чи ні????

Ні, бо ти не знаєш що таке істотний недолік.

п.с. Якщо його виявив ти, то і я його виявлю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12) істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;

Тепер я розумію різницю між Баригами і продавцями.

Барига вам парить брачний товар, ви йому його повертаєте (в межах 14 днів), а він замість того щоб замінити його, або повернути гроші, відправляє його на ремонт)))) Супер насолода, придбати "новий товар" і відразу відправити його на ремонт.

Вдалих всім покупок!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рішення про "суттєвий" чи "не сусттєвий" недолік приймає сервісний центр, за потреби експертиза. І шо?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Roman_1984,

Пишеш що навчаєшся на юрфаці і що б ми читали закони повністю а самому то релігія не дозволяє цього зробити. От візьми почитай терміни які вживаються в цьому законі і 3 рази, не менше прочитай що таке істотний недолік.

І після цього можеш повчати як читати іншим закони.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...