Перейти до змісту

Поїзд протаранив автівку


Vect0r

Рекомендовані повідомлення

Чутки йдуть, що на Дернівському переїзді зіткнулись Електричка та Вантажівка. Пожежних декілька машин не можуть загасити полум"я. Жах одним словом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 95
  • Створено
  • Остання відповідь

Чутки йдуть, що на Дернівському переїзді зіткнулись Електричка та Вантажівка. Пожежних декілька машин не можуть загасити полум"я. Жах одним словом

тільки що їхали поруч в обїзд - від фури залишився тільки причіп, а в локомотива розбито весь перед і видно що горить (видно тільки здалеку через дерева) В любому випадку є постраждалі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Електричка Здолбунів - Ковель на переїзді за с. Дерно врізалась у фуру, водій якої намагався переїхати через колію незважаючи на попереджаючі знаки світлофора.

Загорівся перший вагон, а пожежники так поспішали, що їх обганяли всі машини, які їхали з ними по дорозі (водії зупинялися та розповідали потерпілим, що бачили пожежні карети, круто, да? :).

Що з машиністом - теж невідомо, але двері людям у поїзді відчинили, і вони одне одному допомогли вибиратися з вагонів (подекуди було близько більше 1м до землі). За словами очевидців водій машини був із пробитою головою, але ще живий. Також у кабіні був пасажир. Кабіну вантажівки відкинуло так, що пошкодило опорний стовп, до якого приєднані електропередачі з/д.

Водій, курва, вкотре продемонстрував, який мастак, і поплатився цим пробитою головою. ЦЕ не перша аварія на даному переїзді - колись там був черговий та шлагбаум. Тепер, видно, влада вирішила зекономити. На життях людей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водій, курва, вкотре продемонстрував, який мастак, і поплатився цим пробитою головою. ЦЕ не перша аварія на даному переїзді - колись там був черговий та шлагбаум. Тепер, видно, влада вирішила зекономити. На життях людей.

Заходів безпеки на тому переїзді і без шлагбауму достатньо - 2 світлофора і знак "СТОП", якщо життя дороге звичайно... Трохи ближче до Луцька є шлагбаум з черговим, проте це не заважає особливо хитрожопим проїзджати його, навіть закритого (сам бачив).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нагадайте, яка місткість бака у фури? 500, 600?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нагадайте, яка місткість бака у фури? 500, 600?

От до чого тут це запитання? Фури заправляють дизпаливом, я сам опускав сірника у відро з соляркою і він загасав. А чому не питаєш про місткість баків дизель-потягу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нІ, ТИ НЕ ПРАВИЙ, солярка загорається від тиску на неї, або від певної температури нагрівання. Я до того, що саме --її-- пожежні не можуть загасити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нагадайте, яка місткість бака у фури? 500, 600?

Может быть и 2 бака по 600л., может один на 600 у кого как.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

припустимо, що хоч один був повний.... капєц тоді. Як тільки не взірвалась....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заходи безпеки лишніми ніколи не бувають. Це раз.

Видимість поїзда там дуже обмежена. Це два.

А ніхто не задумувався над тим, що світлофор міг не спрацювати? В мене була ситуація по Карпенка-Карого, на переїзді. Їхав в сторону Ківерцівської. Світлофор блимав. Зупинився першим перед коліями, пропустив електричку в сторону Ківерець. Потім світлофор погас, ну я по сторонам подивився, тикнув передачу, думав рушати, а переді мною на швидкості пролетів маневровий. Волосся заворушилося! Ось вам і заходи безпеки. Зараз на цьому переїзді навіть при вимкненому світлофорі зупиняюся, хоча там знака СТОП немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яка система у шлагбаумів?

Поїзд наїжає на датчик і він спрацьовує. (я можу помилятись)

Якщо саме так як каже веном, то вантажівка може бути не останнім невинним клієнтом..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якби там стояв шлагбаум та ще й закритий, то сумніваюсь, що в тому місці фура змогла б його об'їхати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Трішки поравлю себе, не шлагбаум, а світлофор. Як вони працюють, хто знає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На этом переезде точно есть знак Стоп, на счёт светофора не помню, нет вроде. Лично я всегда останавливаюсь на стоп линии и смотрю право-лево. Возможно водитель не остановился, а может по каким-то причинам застрял на переезде, такое тож бывает.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там точно є світлофор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Водій, курва, вкотре продемонстрував, який мастак, і поплатився цим пробитою головою. "

поїзду +1

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так Дерники чи Дерно?

http://www.pravda.lu...ukr/news/46302/

(журналюги...)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нагадайте, яка місткість бака у фури? 500, 600?

А чому не питаєш про місткість баків дизель-потягу?

Емм... а причому тут дизель-потяг? Вроді як електричка фігурує...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ВОНА. Діфото трішки помилився

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на цьму участку вже давно ходять електро поїзди , такщо більше всьго то електричка і відповідно ніяких баків не має.

на переїзді стоїть два світлофори , один за метрів сто від переїзда і знак стоп. і видимість там хороша .

переїзд спрацьовує від рейкового кола ,яке знаходиться за метрів 500-800 від переїзда.

для особливо одарених воділ і шлагбаум з черговим не поміха .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як завжди -- думав , що проскочить ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, давайте тепер не будемо про водія, адже його з нами нема....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2Rock:

post-224-0-44303500-1354279250_thumb.jpg ага, полотно проглядається ідеально, особливо, якщо їдеш на фурі і на переїзді дивишся вправо. Видимість простягається до лінії горизонту...

На рахунок світлофора, який спрацьовує автоматом наводив приклаз з власного життя.

Спробуй хоча б на бусі оминути шлагбом, не говорю вже про фуру.

Якщо мені не зраджує пам'ять, аварія сталась на тій ділянці не вперше, та й не вдруге. А висновки до цього часу не зроблені.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Емм... а причому тут дизель-потяг? Вроді як електричка фігурує...

А при чому тут місткість баків фури? Хтось голівудських блокбастерів надивився, подивіться руйнівників міфів.

ЗЫ до того ж у нас курсують дизель-електропоїзди, це ті, шо при потребі рога піднімають-опускають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...