Plum Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 22:56 #26 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 22:56 які апарати даються на заміну на термін ремонту в Києві?
Саня Опубліковано 7 Грудня, 2007 в 07:43 #27 Опубліковано 7 Грудня, 2007 в 07:43 Телефон на заміну надає точка продажу зі свого підмінного фонду.
Plum Опубліковано 7 Грудня, 2007 в 09:09 #28 Опубліковано 7 Грудня, 2007 в 09:09 Телефон на заміну надає точка продажу зі свого підмінного фонду.стоп. Яка точка продажу, якщо я звернувся в офіційний сервісний центр Нокії? Якщо я купив телефон в Донецьку, а живу у Львові і хочу поремонтувати його в офіційному сервісі, то мені їхати через всю Україну в Донецьк для підміни на термін сервісного обслуговування? Не згідний.
Terrable Опубліковано 9 Грудня, 2007 в 19:32 #29 Опубліковано 9 Грудня, 2007 в 19:32 Кстати, если покупается сертифицированный для Украины телефон, без разницы в каком месте, но новый и с печаткой на инструкции, по идее его должны в любом сервисном центре бесплатно перепрошить по гарантии или отремонтировать по гагантии, так? Я когда покупал себе телефон, мне хозяин сказал или подходить к нему если сломается или обращатся в любой сервисный центр по гарантии. Отсюда следующий вопрос, при обращении в сервисный центр, какие документы на телефон надо иметь с собой для гарантийного ремонта, кроме телефона?
TreNeR Опубліковано 9 Грудня, 2007 в 20:46 Автор #30 Опубліковано 9 Грудня, 2007 в 20:46 Нужен правильно заполненный гарантийный талон(тот, что в инструкции) и телефон.
Terrable Опубліковано 9 Грудня, 2007 в 21:06 #31 Опубліковано 9 Грудня, 2007 в 21:06 У меня заполнен так: серийный номер, модель телефона, дата покупки, синя печать в графе информация про продавца. Понятно что всё это в соответствующих графах заполнено. Не заполнена только информация про покупателя. Так пойдёт или надо ещё что-то?
TreNeR Опубліковано 9 Грудня, 2007 в 21:53 Автор #32 Опубліковано 9 Грудня, 2007 в 21:53 ИМХО вполне достаточно. Если что на месте впишешь свои данные.
Саня Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 07:20 #33 Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 07:20 Якщо є печатка, то всі необхідні записи можна внести вже на місці. При здачі телефона на гаранійний ремонт не вимагається коробка, повна комплектація і т.п. Достатньо телефона і оформлених гарантійних документів. При потребі можуть попросити зарядний пристрій (при проблемах з зарядом), флеш карту (якщо телефон не бачить флешки) і т.п. Але таке буває досить рідко.Щодо телефонів на підміну, то ситуація така. Телефон має надаватися точкою продажу або авторизованим сервісним центром, але для цього точка продажу має заключити з АСЦ відповідний договір. З луцьким "Акцент-сервіс" договір має лише "Мобілочка".
Yarchik Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 13:43 #34 Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 13:43 Хтось зустрічався з такою траблою: в знайомої - новий Samsung F210. Настройок - ноль. Вставлена сім-картка. Я дзвоню зі свого телефона - її Самсунг висвічує "дзвінок відхилено", а в мене в трубці - "Номер зайнятий". Дзвоню від іншого оператора - все ОК. Виймаємо мою сім-картку, ставимо в інший телефон - знову неможливо додзвонитися. Виймаємо її сім-картку, ставимо в інший телефон - все ОК.Колись така сама фігня була, коли я до сестри на її простенький Самсунг не міг додзвонитися... Хтось щось знає з цього приводу?
Chill Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 14:42 #35 Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 14:42 1) Случайно не с аппаратов Nokia звонил?2) У тебя АнтиАОН случайно не установлен?
Yarchik Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 14:57 #36 Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 14:57 Nokia і Моторола Антиаона немає
Chill Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 15:01 #37 Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 15:01 Озадачил... Я когда-то читал, что корейские производители как бы "оптимизируют" качество передаваемого звука под свои аппараты, т.е. идеально звонить по схеме "самсунг-самсунг". Опять же, проверял лично вместе с знакомыми. ИМХО - это действительно так Но о ТАКОМ "фокусе" еще не слышал... ЗЫ. Так, на всякий случай спрошу еще... А с самсунга звонить не пробовали?
Саня Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 15:37 #38 Опубліковано 10 Грудня, 2007 в 15:37 В Philips'ах є цікавий брендмауер. Досить корисна штука.
Саня Опубліковано 14 Січня, 2008 в 10:06 #39 Опубліковано 14 Січня, 2008 в 10:06 Cтатистика потрапляння телефонів в ремонт за 2007 рік.# Модель К-сть1 Nokia 6233 108952 Nokia 6131 107243 Nokia 3250 67114 Nokia 6270 62805 Nokia 1112 55416 Nokia 6280 51927 Nokia 1110i 44518 Nokia 1600 43269 Nokia 6111 417310 Nokia 6125 4105# Модель К-сть1 Samsung SGH X630 34662 Samsung SGH E570 6063 Samsung SGH X660 5594 Samsung SGH D840 5435 Samsung SGH D830 5376 Samsung SGH X480 4907 Samsung SGH C200N 4878 Samsung SGH X481 4829 Samsung SGH X480 48110 Samsung SGH C300 476Цікаво було б порівняти з об'ємами продаж
Plum Опубліковано 14 Січня, 2008 в 10:11 #40 Опубліковано 14 Січня, 2008 в 10:11 Так, сама по собі статистика сервісних випадків абсолютно ні про що не говорить. Потрібно обов'язково порівнювати з статистикою продаж і рахувати відсоток сервісних телефонів по кожній моделі. А це, ІМХО, нереально.
Саня Опубліковано 14 Січня, 2008 в 12:29 #41 Опубліковано 14 Січня, 2008 в 12:29 Хто в нас на форумі займається продажами? Може є якась статистика, щоб хоч приблизно можна було прикинути. Бо якщо взяти загалом за кілька років, то найчастіше в ремонт попадає Nokia 1100. Самі розумієте, що цих телефонів продано "трішки" більше, ніж 8800 :-)
Plum Опубліковано 14 Січня, 2008 в 19:16 #42 Опубліковано 14 Січня, 2008 в 19:16 доповнюючи свій попередній коментар хочу добавити, що одне я знаю точно -- 6233 по кількості продаж явно не на першому місці
Саня Опубліковано 14 Січня, 2008 в 20:35 #43 Опубліковано 14 Січня, 2008 в 20:35 В більшісті випадків Nokia 6233 приходить в ремонт з діагнозом "Хрипить (або не працює) динамік поліфонії". В принципі, в переважній більшості випадків то є вина користувачів. Телефон і магнітофон - трохи різні речі. Динаміки не розраховані на тривале прослуховування музики на великій гучності. Тим більше, якщо ще й еквалайзером всі рівні повиводити на максимум. Взагалі-то еквалайзер призначений не для того, щоб музика грала голосніше.
Andruha_gpz28 Опубліковано 14 Січня, 2008 в 20:50 #44 Опубліковано 14 Січня, 2008 в 20:50 Так, сама по собі статистика сервісних випадків абсолютно ні про що не говорить. Потрібно обов'язково порівнювати з статистикою продаж і рахувати відсоток сервісних телефонів по кожній моделі. А це, ІМХО, нереально.Згідний на всі 100%. Хоча є моделі, в яких є слабке місце, і воно постійно вилазить боком, а відомі деякі супермоделі телефонів, які взагалі невідомо чому допустили до серійного виробництва. Неприклад горезвісний SIEMENS C62.
Plum Опубліковано 14 Січня, 2008 в 20:56 #45 Опубліковано 14 Січня, 2008 в 20:56 або Nokia N76. Таке враження що його зовсім не тестували, бо покриття з корпусних деталей починає злазити за 2 тижні. Такого при тестах не помітити -- просто нереально!
Jurassic Опубліковано 30 Січня, 2008 в 16:01 #46 Опубліковано 30 Січня, 2008 в 16:01 незняю як у вас, але в мене Сіменс С60. Знаю-знаю, телефон-кірпіч, АЛЕ: по-перше краска з корпуса не облізла, по-друге перетерпів безкінечну кількість падінь на беток, по-третє плавав в ванній (вилетів з кишені), і ви знаєте, ще працює. Про надійність цієї моделі можна сказати твердо, що вона перевірена часом, як-не-як а телефону вже 4 роки. А на рахунок нових моделей, так це очевидно, чому вони так швидко зношуються. Ну подомайте самі, вигідно було б робити виробнику телефон, який би служив безкінечно, і не портився як зовні так і з середини? Я думаю ні. тому і роблять телефони, які розраховані на швидке зношення, щоб потім, НАМ покупцям приходилось змінювати свій апарат, тим самим не давати виробнику "загнутись", а постійно виробляти телефони і їх продавати...
Саня Опубліковано 12 Липня, 2008 в 20:11 #47 Опубліковано 12 Липня, 2008 в 20:11 Nokia визнала брак в моделі Nokia 5610 Xpress Music. З часом з'являються тріщини біля навігаційної клавіші, тієї що вліво-вправо совається. Конструкцію було змінено. Проблема лише в тому, що немає достатньої кількості кнопок на заміну, доводиться чекати :-(Змінено конструкцію батарейної кришки. Саме через цю кришку телефон може періодично переставати бачити карту пам'яті.Також доступна нова версія програмного забезпечення SW 6.60 (щоб перевірити - наберіть *#0000#). В новій прошивці додано підтриму MPEG4 (AVC/H.264), додано іконку YouTube, виправлено кілька помилок і оновлено список операторів.
Venom Опубліковано 14 Липня, 2008 в 14:35 #48 Опубліковано 14 Липня, 2008 в 14:35 Не знаю, останнім часом все більше відганяю від себе думку про придбання нової трубки на зміну старенького Сіменса М65. Не уявляю якою б була моя труба, не будь вона цієї моделі. Не раз вилітала з кишені під час бігу, при цьому по енерції набувала прискорення за допомогою ноги. Дочка вже давненько облюбувала ого в якості іграшки для кидання з невеликих висот. Раніше він просто випадав у неї з рук. Зараз вона просто цілеспрямовано кидає його на землю. І нічого. Ну майже нічого. Батарея протягом трьох років експлуатації стала тримати значно менше, ну і подряпин стало значно більше. Але якби не дюралевий скелет, хто зна, яким би я телефоном користувався б зараз
vef Опубліковано 15 Липня, 2008 в 09:51 #49 Опубліковано 15 Липня, 2008 в 09:51 Телефон (для) Справжнього Українця \на заздрість ворогам\:- корпус не тріскає навіть від падіння апарата на бетон з висоти 10 м. чи киданні об стінку з відстані 2м. краска тримається 20 років. - зручно лягає в руку ака кастет.- не промокає в принципі, навіть при падінні в гарячий борщ.- зв"язок є завжди навіть при відсутності покриття, під землелю тяне 300м, під водою 7км.- батарея тримає два тиждні при нормальному навантаженні, час зарядки 1 год.- зарядний пристрій сам визначає напругу мережі: 6, 12, 24, 110, 220, 380, 10000 вольт.- потужність динаміка як в S-90 (неважно скільки це - аби сусіди заздрили).- камера 12 мегапікселів, зум 12 Х, відео з якістю DVD.- пам"ять 120 Gb з можливістю установки додаткової флешки.- ціна не більше одного неоподаткованого мінімуму.
Саня Опубліковано 15 Липня, 2008 в 10:55 #50 Опубліковано 15 Липня, 2008 в 10:55 Nokia 2600 Classic - відлітають кнопки клавіатури. І це на нових телефонах. Моделька свіжа, запчастин немає :-(
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.