podowar Опубліковано 11 Листопада, 2012 в 15:28 #1 Опубліковано 11 Листопада, 2012 в 15:28 Мы поможем вам купить авто из Польши без растаможки, с оформлением на польское юр. лицо, с правом въезда и передвижения по Украине с польскими номерами без растаможки до 1 года , на основании Стамбульской конвенции, с последующим ежегодным продлением.Схема абсолютно легальна.Автомобили из Польши, стоят как минимум в 1,5-2 раза дешевле чем на Украине. Находятся в отличном состоянии, ездя по европейским дорогам на европейском топливе, обслуживающиеся на СТО, в результате чего заметно превосходят по своему состоянию новые отечественные автомобили.Подробности - тутЛавренчук СергейSkype: podowarEmail: [email protected]Інформатор щодо дореєсрації авто.doc
Linark Опубліковано 11 Листопада, 2012 в 16:29 #2 Опубліковано 11 Листопада, 2012 в 16:29 Цікава схема.а які гарантії, що "польское юр. лицо" через півроку/рік не стане банкурутом та ще й з боргами, що тоді робити?
podowar Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 10:24 Автор #3 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 10:24 Цікава схема.а які гарантії, що "польское юр. лицо" через півроку/рік не стане банкурутом та ще й з боргами, що тоді робити?1.Для Вашої гарантії і спокійного сну, ми пропонуємо Вам два варіанти реєстрації автомобіля на нашу фірму:Перший: Власником автомобіля буде наша фірма, але між собою ми підпишемо внутрішню умову, в якій ітиметься про те, що ВИ є дійсним власником автомобіля, а наша фірма взяла його у Вас в оренду. При Вашому бажанню вона може бути підтверджена нотаріально.Варіант другий: фактичним власником автомобіля будете Ви, громадянин України. В такому випадку ми прописуємо в умові купівлі-продажу, що Ви є власником авто на 99% і ми на 1%. У техпаспорті буде вказана наша фірма і Ваше ім’я та прізвище.2, З вами буде заключений договiр про зобов'язання фiрми переоформити автiвку на iншу фiрму у випадку леквiдацii чи iнших причин закрыття фiрми
Shkoder Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 10:43 #4 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 10:43 а как у таких машин с необходимостью различных процедур и платежей? например, нужен ли техосмотр? страховка обязательной ответственности? дорожный сбор? возьмется ли какая-то страховая компания за Каско для такой машины?
Jack Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 12:31 #5 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 12:31 Ді PZU Polska чи PZU Україна видає страховку на авто будь якоі держачи чи то Україна чи Пльща, але 1 не зараз краще привезти з прибалтики на доручення там і розтаможка 1 Євро а що в Польщі значно більше
Shkoder Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 13:50 #6 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 13:50 мы оба понимаем, что поскольку каждая такая машина - это минус из нескольких больших карманов, то лавочка скоро закроется или жизнь автолюбителей пожелавших "понтов задёшево" станет невыносимой (например, даишники станут тормозить их несколько чаще, чем другие машины). но вот таксисты знакомые уже заинтересовались, для них пробег 200+ тык в год - норма и отбить машину нетрудно
Yarchik Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 14:02 #7 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 14:02 но вот таксисты знакомые уже заинтересовались, для них пробег 200+ тык в год - норма и отбить машину нетрудноЯкраз тут можуть початися проблеми.Адже згідно положень Конвенції про тимчасове ввезення (так званої Стамбульської конвенції) можна ввозити до України автомобілі для комерційного використання в інтересах польської фірми. Дивним, і, очевидно, незаконним буде використання такого автомобіля явно в комерційних інтересах українського громадянина чи української таксофірми, а не лише в комерційних інтересах польського суб'єкта господарювання.Пропонована схема ідеальна для формату "другий автомобіль в сім'ї", але без можливості офіційного зашибання на ньому грошей в Україні.
Scorpio Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 14:47 #8 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 14:47 польска фірма може відкрить в україні службу таксі?
bob22 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 20:09 #9 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 20:09 Скільки разів в місяць потрібно виїжати за границю, на авто з польською реєстрацією?
SanyaTT Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 20:21 #10 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 20:21 Скільки разів в місяць потрібно виїжати за границю, на авто з польською реєстрацією?два рази на день. до 12:00 і до 00:00.
VilanS Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 20:26 #11 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 20:26 схема цікава, а що кажуть ДАІ? не будуть занадто добра ставитись до таких?
DarkMonk Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 20:52 #12 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 20:52 Сначала о хорошем:Судя по тому колличеству машин в городе на иностранных номерах - схема работает и довольно успешно. Теперь о плохом:Исходя из выше написанного, существовать этой теме осталось не долго.
crafter Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 21:35 #13 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 21:35 мусолім тєму. 1. фактично треба перетинати 1 раз в рік - і це для того щоб зробити техогляд і поновити страховку і все.2. даі курить нервово в стороні - це не митна служба і їх не повинно це _бати. (але для певності раджу оформляти співвласництво з фірмою а не оренду)3. авто по домовленості можна спокійно переоформити (тобто продати комусь іншому за рік чи як захочете, бо ж весь час ганять не будете)4. схема 100% працює, але треба знати добре людей які це роблять шоб не було фіктивних паперів.чому 100%? - тому що це не закон україни який в цій обдарованій країні з обдарованими депутатами можуть в будь-який момент відмінити змінити. це конвенція - міжнародно-правовий акт, який україна ратифікувала. а відповідно до цього в разі суперечностей законів україни і міжнародних актів - правовідносини регулюються останніми.якшо вам пропонують цю послугу менш як за 800 долл. то варто добре обдумати. це надто низька ціна такої послуги. тому тут може попахувати кідаловом
podowar Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 08:59 Автор #14 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 08:59 а как у таких машин с необходимостью различных процедур и платежей? например, нужен ли техосмотр? страховка обязательной ответственности? дорожный сбор? возьмется ли какая-то страховая компания за Каско для такой машины?Тех. осмотресли выезжаете в Европу, то нужен, раз в год. Если ездите только по Украине или России, то не нужен. Украинское ГАИ не компетентный орган проверять наличие у вас польского тех.осмотра, т.к. нет у них единой базы польских тех.осмотров.Страховкапольская необходима только при пересечении границы, достаточно купить такую страховку с действием на неделю и обновлять раз в год при выезде и въездена Украине достаточно цивилки, по поводу КАСКО не знаюДорожные сборы платить не нужномы оба понимаем, что поскольку каждая такая машина - это минус из нескольких больших карманов, то лавочка скоро закроетсяУкраина не в силе менять международные договора в которые входит 20 стран. В Стамбульской конвенции прописано, что «Стамбульская конвенция преобладает над Внутренним таможенным кодексом Украины».или жизнь автолюбителей пожелавших "понтов задёшево" станет невыносимой (например, даишники станут тормозить их несколько чаще, чем другие машины)не прибыльно для Гаишников, пустая трата временино вот таксисты знакомые уже заинтересовались, для них пробег 200+ тык в год - норма и отбить машину нетрудно Yarchik верно ответилАдже згідно положень Конвенції про тимчасове ввезення (так званої Стамбульської конвенції) можна ввозити до України автомобілі для комерційного використання в інтересах польської фірми. Дивним, і, очевидно, незаконним буде використання такого автомобіля явно в комерційних інтересах українського громадянина чи української таксофірми, а не лише в комерційних інтересах польського суб'єкта господарювання.Пропонована схема ідеальна для формату "другий автомобіль в сім'ї", але без можливості офіційного зашибання на ньому грошей в Україні.польска фірма може відкрить в україні службу таксі?в любом случае такой номер не пройдетСкільки разів в місяць потрібно виїжати за границю, на авто з польською реєстрацією?по данной схеме - 1 раз в год.схема цікава, а що кажуть ДАІ? не будуть занадто добра ставитись до таких?а что они могут сказать? конвенция действует и их отношение на водителя сказываться не должно..тут же схема ухода от растаможки, Даи с этого в любом случае ничего не имеет, растаможен авто, или нет.Теперь о плохом:Исходя из выше написанного, существовать этой теме осталось не долго.ну раз вы так сказали, сомниваться не приходитьсяякшо вам пропонують цю послугу менш як за 800 долл. то варто добре обдумати. це надто низька ціна такої послуги. тому тут може попахувати кідаловомне обязательно, хотя моя цена почти 900$щорічний податок буде оплачувати фірма?на сколько мне известно, такое авто освобождено от подрбных налогову вас другая информация?
crafter Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 09:04 #15 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 09:04 щорічний податок буде оплачувати фірма?
fred78 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 16:36 #16 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 16:36 На скільки я знаю,то останнім часом митники не охоче впускають такі машини на територію України, причини вони не пояснюють.
podowar Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 22:26 Автор #17 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 22:26 На скільки я знаю,то останнім часом митники не охоче впускають такі машини на територію України, причини вони не пояснюють.митники діють згідно законів, а не за своїм бажаннямякщо не пускають - значить з документами щось не в порядку і вони повинні пояснити на якій підставі не пускають.
Гість rl72 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:03 #18 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:03 митники діють згідно законів, а не за своїм бажаннямякщо не пускають - значить з документами щось не в порядку і вони повинні пояснити на якій підставі не пускають."я Вас умоляю"))) Закон також зобовязує митників фотографувати салони та багажники легкових авто
Scorpio Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:27 #19 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:27 якщо машина йде на розмитнення то так
Creator Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:33 #20 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 07:33 Наші митники це просто жах. Незнаю про польский кордон, але ось на кордоні Білорусії й України зі знайомого вимагали аж 150 у.е. за перетин. Він перетинав кордон на машині, купленій в Росії з російськими номерами. Слухи, слухи, слухи
Scorpio Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:33 #21 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:33 Коли в тебе з паперами все в нормі, чемно посилаєш їх на йуХ. Заїзжать треба по червоному коридору і говорить митнику що ти на "тимчасове ввезення" щоб потім не мать проблем з митниками і на крайній випадок щоб не конфіксували авто даїшники.
crafter Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:41 #22 Опубліковано 16 Листопада, 2012 в 08:41 дійсно кордон по червоному треба перетинати. бо як скочиш на зелений то х-йні наслухаєтесь багато.даішники не можуть конфіскувати авто. при порушенні митного законодавства, вони мають викликати представника митниці, держвиконавця в залежності від ситуації, в якого є рішення суду. а де вони його візьмуть?
fred78 Опубліковано 17 Листопада, 2012 в 11:25 #23 Опубліковано 17 Листопада, 2012 в 11:25 На скільки я знаю,то останнім часом митники не охоче впускають такі машини на територію України, причини вони не пояснюють.митники діють згідно законів, а не за своїм бажаннямякщо не пускають - значить з документами щось не в порядку і вони повинні пояснити на якій підставі не пускають. З документами,якраз все гаразд(авто на польській фірмі). Просто митникам поступмв наказ згори пускати як найменше таких машин. І можеш їхати хоч по "синьому" коридору,без пару у.о. пустять тільки на 5-10 днів.
NoGood Опубліковано 17 Листопада, 2012 в 13:04 #24 Опубліковано 17 Листопада, 2012 в 13:04 Можете конкретно написати скільки мені доведеться викласти грошенят за цю "тєму" крім 900 долл. за ваші послуги?
DarkMonk Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 11:38 #25 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 11:38 А мотоцикл по такой схеме можно?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.