Перейти до змісту

Архівовано

This topic is now archived and is closed to further replies.

vrel

Підігрів дизельного фільтра

Recommended Posts

Підігрів для дизельних фільтрів. Продаж і встановлення 0505169765

Класне оголошення, а х-ки пристрою можна? Це автомат чи ручний, виробник?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

А что это ещё актуально? Я полагал что с прогрессом (аля соляра стала лучше, если не заправляться гавном по 2гривни) с заводом машины проблем возникать не должно, даже если стоит на стоянке.

Ну разве что севший аккомулятор , заправился гавном, фильтр менял тыщь 50 назад :)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

на сьогоднішній день актуально

  • Надійний запуск двигуна взимку в будь-який мороз (до -40°С)
  • Забезпечує підігрів палива перед запуском двигуна.
  • Запобігає втраті енергії та зупинці двигуна із-за забитого парафіном паливного фільтру, замерзанню паливопроводів.
  • Немає необхідності у використанні дорогих добавок для палива.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

на сьогоднішній день актуально

  • Надійний запуск двигуна взимку в будь-який мороз (до -40°С)
  • Забезпечує підігрів палива перед запуском двигуна.
  • Запобігає втраті енергії та зупинці двигуна із-за забитого парафіном паливного фільтру, замерзанню паливопроводів.
  • Немає необхідності у використанні дорогих добавок для палива.

А що стосовно CDI?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Що саме цікавить стосовно CDI? Фільтр в таких системах ніхто не відміняв.

А чому ж в CDI - у системі подачі пального, там є радіатор охолодження?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Що саме цікавить стосовно CDI? Фільтр в таких системах ніхто не відміняв.

А чому ж в CDI - у системі подачі пального, там є радіатор охолодження?

+1

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

А он разве не обратку охлаждает?

В основному радіатор для охолодження палива стоїть на двигунах з насос-форсунками --- там паливо проходить через канали в ГБЦ і дуже нагрівається . Тому , в основному під днищем , стоїть радіатор для охолодження палива , часто з вентилятором . В основному це Фольксвагени або авто з їх двигунами , наприклад , Міцубісі Грандіс 2.0 дизель ( там двигун Фольквагена )

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Пішов гляну в пару БМВ 3,0 дизель , там теж радіатор на обратку стоїть , правда , без вентилятора . Тут , як раз система CDI , як і на новіших мерсах , французах , японцях і т.п.

Але все ж таки обратку?

Так , "обратка "

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Поясніть, як це відбувається. Замерз двигун, насос, форсунки та, звичайно ж, соляра в баку. Її там саме більше, отже і саме більше енергії потрібно на саме її розморозку. Навіщо підігрівати фільтр, коли соляра замерзша до і після нього? А який там супер-нагрівальний елемент? Такий як в китайській термокружці на 12 вольт - три витки по три жили звичайної ніхромової дротини?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Скажу просто: на практиці воно дійсно працює (тобто, дає ефект). А як? ліньки розписувати, вивчай букварі :)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

×