Karabasbarabas Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 08:52 #1 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 08:52 Склалась така ситуація. Є телевізор Samsung куплений тут. Мейд ін Словакія, а не Росія, як переважна більшість продукції компанії на нашому ринку. Виписана офіційна гарантія. Апарат вийшов з ладу. Звернулись в Samsung для гарантійного сервісного ремонту. Спочатку все було ОК, а як глянули на серійний номер ТВ, одразу ж було відмовлено в гарантійному обслуговуванні. Причина, яку озвучує СЦ: "Ваш телевізор не сертифікований в Україні."Не сертифікований, то не сертифікований, але на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 162 від 25.10.2011 з переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (перелік затверджено Наказом Державного комітету технічного регулювання та споживчої політики "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні" від 01.02.2005 за №28) було виключено Розділ 4 "Апаратура радіоелектронна побутова", до якого відносяться телевізори:1. Розділи 1 "Електропобутове та аналогічне обладнання ікомплектувальні вироби", 2 "Світлотехнічна продукція ікомплектувальні вироби до неї", 3 "Ручні електромеханічні машини,переносні верстати та інструмент слюсарно-монтажний зізолювальними рукоятками", 4 "Апаратура радіоелектронна побутова",5 "Засоби обчислювальної техніки", 7 "Обладнання технологічне дляхарчової, м'ясо-молочної промисловості, підприємств торгівлі,громадського харчування та харчоблоків" та 8 "Медична техніка"виключити.Телефонував на гарячу лінію Samsung. Питаю, яка правова підстава такої відмови, у відповідь - "така політика компанії" і відфутболюють в спілку захисту прав споживачів. Питання сервісного обслуговування буде вирішено магазином, де купувався телевізор, а от питання "наскільки правомірні дії компанії?" і "де шукати правди?" все ще залишаються актуальними
Black Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 08:59 #2 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 08:59 Неси продавцю, твій телевізор сірої поставки, тобто ввезений не дистрибютором, не сплачено мито, тобто ввезений контрабандою. Гарантія у Самсунга не worldwide. Згідно закону ти можеш предявляти претензії виробнику, сц і продавцю - на твій вибір. Саме простіше напевно вз..ти продавця.
Karabasbarabas Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:07 Автор #3 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:07 з магазином я вже питання вирішив. гарантія виписана магазином тут в Україні. питання в тому, на якій правовій підставі відмовляють в гарантійному ремонті, якщо сертифікація не обов'язкова?
Соромітник Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:11 #4 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:11 не взнаєш на якій підставі поки не напишеш в захист справ споживачів а потім вдогонку не подасиш до суду.Вони собі таку фішку придумали і вплинути на них може лише шото серйозне.
Black Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:11 #5 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:11 Ти купив телік виготовлений для країн Європи, наприклад, а не для України, ввезли його контрабандою, от і відмовляють. Продавець недобросовісний, продає лівак, контрабанду, при цьому видаючи оригінальний талон, що не ясно?
Соромітник Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:12 #6 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:12 не ясно що офіційний талон для Українивони не валяються просто так
Black Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:14 #7 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:14 Проблема взяти талон від офіційно ввезеного теліка чи монітора і заповнити туда номер лєвого? Таких випадків море.
Karabasbarabas Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:19 Автор #8 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:19 талон не український, але Samsung - не на якомусь же шматку паперу нацарапано, шо мол дається гарантія на телевізор, а на офіційному гарантійному талоні з печатками. все як має бути
Nokian Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:23 #9 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:23 Печатка продавця, а не Самсунга.Якщо купити Мерседес новий в Німеччині- то його тут теж по гарантії ніхто робити не буде.Зате такий телевізор коштує дешевше.
Соромітник Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:25 #10 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:25 а, ну тоді ніяких питань, можеш заспокоїтись на талоні написано на території яких країн він діє. Жодна компанія не буде ремонтувати товар який неофіційно завезений в державу. І ясно що тоді продавець сам вирішує це питання бо інакше матиме серйозні неприємності. Проблема взяти талон від офіційно ввезеного теліка чи монітора і заповнити туда номер лєвого? Таких випадків море. звичайно, а потім дорожчий офіційний продавати без талона.
Black Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:25 #11 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:25 Як тобі пояснити? Ти купуєш, наприклад, Лексус, виготовлений для країн АзіЇ, відповідно до їхніх умов - тонший метал, без антикорозійної обробки, без підігріву сидінь, без обігріву салону. Його пригнав левий продавець, не дистрибютор сюди. Ти хочеш мати на нього гарантію? Вона є, тільки їдь в Азію з ним. А тут тебе так само відфутболять. Так само і на твій телік є гарантія - в країні, для якої він виготовлявся. Під їхні умови.
Karabasbarabas Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:25 Автор #12 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:25 так печатку в гарантійному талоні вродь як і ставить продавець, а не виробник
Black Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:30 #13 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:30 Ну от і в...би його за те, що він її поставив на гарантійний талон не для України!
viktor Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:51 #14 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:51 Все правильно, в даному випадку нічого від Самсунга ти не виб"єш. Треба усі претензії до продавця виставляти. Будуть зіскакувати на Самсунг - кажи, що писатимеш в захист прав споживачів. Це діє на них. Або кошти повернуть, або новий дадуть.
Саня Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 10:00 #15 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 10:00 Дії сервісного центру правомірні. Даний телевізор не призначений для продажу на території України і не підлягає тут гарантійному обслуговуванню. Продавці добре це знають, хоча й виписують гарантійні талони, ставлять печатки, запевняють, що все гуд і т.п. Саме через це вони і йдуть на зустріч покупцям, оскільки добре розуміють, що їхні дії не зовсім законі.
Karabasbarabas Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:23 Автор #16 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:23 Дії сервісного центру правомірні.яка підстава?
Black Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:36 #17 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:36 недійсний гарантійний талон блін. Може тобі і китайські підробки ремонтувати, бо в тебе печатка чиясь стоїть в талоні? Зрозумій, можна і на туалетному папері поставити печатку і написати модель телевізора і серійний номер. Тебе кинув магазин, що тут ще може бути неясно?
EleKtrik Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:39 #18 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:39 Озвуч но, що за магазин!
Black Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:44 #19 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:44 Та леваки продавав і Фокстрот, і Ельдорадо. Телевізори без російського і українського меню, привезені десь з Польщі, талони правда давали свої. Вони як правило дешевші трохи, але у такому випадку все залежить від чесності продавця, чи захоче він міняти чи ремонтувати по гарантії. Або пошле... н.. - в Самсунг, а там тоже пошлють н.. туди де купляв ))))))))
swen1989 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:50 #20 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:50 Якщо я купую товар (той же телевізор) в і-нет магазині (напр. Розетка), як мені знати, що товар дійсно сертифікований, щоб потім не було проблем?
EleKtrik Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:52 #21 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:52 Якщо я купую товар (той же телевізор) в і-нет магазині (напр. Розетка), як мені знати, що товар дійсно сертифікований, щоб потім не було проблем?Так начебто в індексі і зазначено регіон?
Black Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:53 #22 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:53 Так само як і знати, що його взагалі пришлють, і що взагалі на нього є гарантія - вірити на слово, а при отриманні перевірити всі папери. Якщо ж виникають сумніви - зателефонувати в кол-центр виробника і уточнити по серійному номеру, чи поширюється в Україні на даний продукт їхня гарантія.
jack74 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:56 #23 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:56 ... було відмовлено в гарантійному обслуговуванні. Причина, яку озвучує СЦ: "Ваш телевізор не сертифікований в Україні."... але на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 162 від 25.10.2011 з переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні ...це різного роду сертифікати. Перший - це сам Самсунг сертифікує свою продукцю для продажу в конкретну країну (країни), а другий - це збивання бабок Україною при ввозі товарів.
AK88 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 00:32 #24 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 00:32 Гарантійні зобов'язання Виробника та безкоштовне сервісне обслуговування розповсюджуються тільки на моделі, що призначені “Самсунг Електронікс Ко. Лтд.” для постачання та реалізації на території країни, де надається сервісне обслуговування, що придбані в цій країні і пройшли сертифікацію на відповідність стандартам цієї країни.http://www.samsung.com/ua/support/html/warrantyinformation/warrantyinformation3.htmlЗакон України "Про підтвердження відповідності":Стаття 17. Сертифікація в законодавчо нерегульованій сфері Сертифікація в законодавчо нерегульованій сфері провадиться на добровільних засадах у порядку, визначеному договором між заявником (виробником, постачальником) та органом із сертифікації. При цьому підтверджується відповідність продукції, систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління, персоналу будь-яким заявленим вимогам. А взагалі, у цьому випадку повинен відповідати саме продавець. Закон "Про захист прав споживачів"13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера):1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:1) пропорційного зменшення ціни;2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
procrastinator Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 04:55 #25 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 04:55 Так само як і знати, що його взагалі пришлють, і що взагалі на нього є гарантія - вірити на слово, а при отриманні перевірити всі папери. Якщо ж виникають сумніви - зателефонувати в кол-центр виробника і уточнити по серійному номеру, чи поширюється в Україні на даний продукт їхня гарантія.Вам выпишут гарантийный талон и предложат свои обязательства, и в случае поломки если вы доставите свой товар к ним завезут к "Васе" который его и починит. И самсунг даже знать об этом не будет. Очень дешево? Будьте уверены - товар серый. Магазин техники напротив Там-Тама один из многих работающих по такой схеме.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.