Перейти до змісту

А як ви миєте і чим змащуєте свій ланцюг


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Тоха.. міняй 1 до 1...

500 на 500.))))

Ну чого ж ти молодь вчиш! Капіталіхзм тв... м..

я ж добрий, я за так... за "піонерськоє спасибо" :)

Ні, фена нема.

так ото ж

  • Відповідей 144
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Мені ж не шкода, браттям-велосипедистам відлити трохи масла. Багато - хто мені теж безкоштовно допомагали

Опубліковано

Ось недавно знайшов ось таку вот штуку, не точно таку але схожу :

2266700.jpg

І цікавить ваша думка. Що ви скажете, можна змазати ланцюг таким чи ні? Пилу багато назбирувати не повинно і затекти має класно, але я думаю аби все не витекло :)

Опубліковано

пробовали и такое. оно довольно липкое и собирает мелкую пыль, правда крупная (песок, абразивы) практически не прилипает, особенно если после смазки цепь протереть. в линках не задерживается, для работы под нагрузкой не предназначено, то есть очень быстро выдавливается и цепь вроде блестит, но реально без смазки. водой это масло вымывается очень быстро. в общем, с тем же успехом можно смазывать подсолнечным маслом.

если уж сильно хочется сэкономить – капайте моторное масло, по капельке в каждый линк. самая дешевая "минералка" для жигулей вполне подходит

Опубліковано

Ось недавно знайшов ось таку вот штуку, не точно таку але схожу :

І цікавить ваша думка. Що ви скажете, можна змазати ланцюг таким чи ні? Пилу багато назбирувати не повинно і затекти має класно, але я думаю аби все не витекло :)

Я б не радив, бо з власного досвіду: після покупки "видраяв" всі деталі до блису, заодно цеп вимив. Після цього вирішив його змазати рідким синтетичним мастилом на зразок "веретьонки". Після кількох поїздок по шосе цеп так хрустів і зірки були такі облипші пилом, що "зуби зводило". :0162:

Навіть якщо ти витреш цеп, під час поїздки його рідка структура не забезпечує його зберігання в середині ланки і з"являється ефект "плакучого" ланцюга (про це також багато пишуть, але ж воно не віриться до поки не переконаєшся сам :D).

Краще купити спеціалізоване.

Але якщо ти "любитель" зробити сам, то раджу спробувати розвести в сольвенті (так як він на мою думку найменш вонючий серед нафтових розчинників і швидко висихає) автомобільне мінеральне мастило: 15W-XX, 20W-XX, "Нігрол", або мастило для мототехніки.

Я поки на "нігролі", 67 км пробігу після змазки, а ланцюг мовчить.

Наступного разу буду пробувати, консистентну змазку і фен. :)

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

буквально на днях закончились оба флакона Rock'n'Roll chain lube, Gold и extreme. в общем, всё что они там про себя пишут, типа 150 miles на одной смазке – гон. уже через 50-60 км сухой дороги цепь заметно шелестит. через 100 просто шумит очень неприятно. но в качестве моющего средства – неплохо. если наносить, как они рекомендуют, то есть лить на цепь и крутить педали, то грязь действительно вытесняется наружу. с другой стороны, расход смазки получается просто конский, да и большая часть летит на землю и байк. раз 6-7 так смазал и флакона нет, то есть каждая смазка обходится в ~15 гривен :dont:

так что большой жирный минус рокнролу, смесь водки и огурца керосина и парафина нифига не работает, хотя идея неплохая. всё-таки лучше иногда снять цепь и помыть, а смазывать "капельным" путём, специальным маслом/смазкой

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Сьогодні замінив і змазав ланцюг з використанням консистентної змазки, з закладанням її гарячим способом:

- На знятий ланцюг було нанесено певну кількість змазки

- після чого за допомогою промислового фена ланцюг був нагрітий до перетворення змазки в рідкий стан.

- Після розігріву трішки "помішав" цеп для рівномірного розтікання змазки в середині цепа.

- Потім, ще трішки підігрів і обтер ланцюг насухо ззовні, якомога ретельніше.

- встановив ланцюг на велосипед

Дану процедуру можна виконувати і на велосипеді, не знімаючи ланцюг, уникаючи попадання струмення гарячого повітря на пластикові і гумові компоненти велосипеда :ok:

Побачимо сіко часу це проходить

Опубліковано

я обробляю цеп класичним методом промивка уайспірітом ( 0,5 л достатньо промити на 2 рази) у машинці

bikehand_yc_791.jpg

в результаті вимивається весь бруд із зєднувальних частин як ззовні так і в середині,

потім витираємо сухо як шестерні так і самого цепа.

Наносимо наносимо змазку типу Daytona чи Mishelin

яка змащує цеп та тефлонові добавки відповідно консервують поверхню.

finish-line-tef-plus-med.jpgdaytona_2010091.jpg

Проїзжаємо 100 - 200 км витираємо на сухо і повторно наносимо змазку вже трохи меньше за допомогою простого медичного шприца.

P.S.Ukrainec не вводь в оману себе притримуйся того що люди використовують чи краще почитай в тут як потрібно змащувати цеп чи тут.

"ПІдігрів" твого цепа просто вбє....

Опубліковано

2 jeck мию теж уайтспіритом чи сольвентом за допомогою машинки ;)

Але експериментувати зі змазкою ніхто не заборонить, головний тут аргумент: ціна/довговічність

Зі статі на яку ти посилаєшся:

Смазки-ваксы.

Еще один альтернативный подход к смазыванию цепи состоит в ее погружении в расплавленную твердую смазку, обычно состоящую из насыщенных парафинов. Такой способ, по существу, является разновидностью предыдущего метода. Расплавленные парафины обладают достаточной текучестью для проникновения внутрь звеньев цепи. После их остывания вы будете иметь отличную твердую смазку в тех местах, где это необходимо. Преимуществом данного типа смазки является низкая адгезия грязи. К недостаткам этого способа можно отнести большую трудоемкость и вероятно более низкую эффективность смазки в сравнении с жидкими и консистентными смазками.

з другої статті:

Густые или консистентные смазки

Для велосипеда начального уровня, лучшим выбором будут именно литиевые смазки, потому что в этих велосипедах мало деталей из алюминиевых сплавов, а используются такие велосипеды обычно в достаточно чистых и сухих условиях.

Для дорогих велосипедов имеет смысл применять кальциевые масла, потому что они не вступают в химическую реакцию с алюминиевыми сплавами, и не так вымываются водой.

Графитовые масла больше подходят для смазки резьбовых соединений.

Цікаво! Скільки в середньому пробігає ваш ланцюг? І при якому рівні зношення ви його міняєте?

(Так як він в мене б/в і на скільки він б/в?, замінив я його після 750км власного пробігу, при довжині 305,5мм/24ланки, 4 рази проводив мийку і мащення)

Опубліковано

Чекаю поки пан Ukrainec прозвітує на скільки йому вистачило. Сам думав таким зайнятись, але реально впадло, це ж треба зняти цеп, помити в пляшці з миючим засобом... а так кубік мастила накапав на цеп, покрутив 5-10 хв., протер і все.

Якщо вистачить на 300-400 км то чому б і ні, саділолу у всіх багато.

Опубліковано

смазыванию цепи состоит в ее погружении в расплавленную твердую смазку,

]недостаткам этого способа можно отнести большую трудоемкость и вероятно более низкую эффективность смазки в сравнении с жидкими и консистентными смазками.
  • 5 тижнів потому...
Опубліковано

370 км, ознаки зносу на 3-7% -305,0мм/24ланки (нова була 304,7-304,8 приблизно), цеп не шелестить і будь-які шуми поки відсутні, значить ще поїздить. Так що воно себе на мою думку виправдовує :ok:

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

взяв собі. тепер уся братія чистить в мене цеп! миємо пральним порошком (засипав трохи, залив води), а ви? відпишіть хто що використовує?

Опубліковано

Ось щойно, сьогодні зняв свій "срамик", після 600...650км пробігу (перші десь 100км їздив без велокомп"ютера :) ), довжина 305,0...305,1мм/24ланки, змазував лише один раз, перед установкою, описаним в повідомленні #85 способом.

Їздив скрісь і по сухій ріллі, по мокрих високих травах, кілька разів дощ заставав в дорозі, а ланцюгу все ні почому, все "мовчить" :dont: ! Завжди після поїздки обов"язково його і зірки протитаю ретельно вологою ганчіркою, після сухою байковою ганчіркою і вуаля!

post-5408-0-77422900-1383684992_thumb.jp

Зараз буду ставити новий, планую катати в "3 ланцюги", щоб зношення деталей було рівномірним

post-5408-0-95387100-1383685075_thumb.jp --> post-5408-0-51511700-1383685086_thumb.jp

Як на мене 600км це вже хороший показник, бо до цього використовував суміш сольвенту і густого мастила (нігролу чи 20W-50), то теж доводилося кожні 75-150км вести вел за гараж і бавитися :0106: .

Опубліковано

Раджу змазувати високоякісною змазкою, стійкою до агресивних середовищ, вологи та соленої води. Я такою користуюсь, але через її відсутність на нашому ринку я її не пропоную, пропоную використовувати солідол, або щось з аналогів.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Не знаю правильно делал или лохонулся но я смазывал смазкой для пил фирмы STIHL ( см. фото). Ваше мнение?

Просто другой смазки под рукой не оказалось. Кроме масла для швейных машинок. Им же розводил масло для бензопил потому что было загустое.

post-24139-0-41919500-1386008444_thumb.g

Опубліковано

А чем вам не подошло масло для швейных машинок? Зачем нужно было бодяжить? Я, действительно, интересуюсь.

Опубліковано

так масло для швейных машин (бытовых) aka "веретёнка" – это обыкновенное минеральное масло хорошей очистки. во-первых, оно очень жидкое, а во-вторых, вымывается водой. на серьёзные нагрузки вообще не расчитано. а вот насчёт масла для цепи бензопилы – интересная идея, только оно очень уж вязкое. разводить такое лучше уайт-спиритом, чтобы масло проникло в звенья, а растворитель потом испарился. разводить другим маслом, тем более минеральным, смысла нет

Опубліковано

А чем вам не подошло масло для швейных машинок? Зачем нужно было бодяжить? Я, действительно, интересуюсь.

Действительно, как пишет Shkoder, оно зажидкое. На счет вымывания водой не знаю а бодяжил потому что масло для пил загустое. Попробую развести уайт-спиритом, напишу что будет.

Опубліковано

А что мешает применять масло велосипедное, не рискуя засрать цепь и велосипед, в общем, чем-то непотребным и чужеродным? Если вопрос в цене, то веретенное масло, хоть и быстро вымывается, но безобидно. Не лучше ли чаще мазать и больше ни чем не усложнять себе жизнь? :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...