Перейти до змісту

ДАІ влаштувала конкурс на знак «За кермом літній водій». Фото


Dream

Рекомендовані повідомлення

то може тоді придумати знак: аля “мажор за кермом; права купил єздить не купил”?

Як тут деякі твердять він теж буде інформативним для водіїв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 55
  • Створено
  • Остання відповідь
мажор за кермом; права купил єздить не купил
Мажор і купіл це не за адресою, це треба сажати тих хто їх на дорогу випустив.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мажор за кермом; права купил єздить не купил
Мажор і купіл це не за адресою, це треба сажати тих хто їх на дорогу випустив.

аналогічно тре саджати і тих хто літній людині з погіршеним зором або іншими вадами дозволив керувати Т/З

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

\\ офф

Zheny@, не потрібно мені вказувати, що робити, і тоді я не буду казати, куди ТОБІ йти!

І да, пісочок за собою попідметати не забудь, дядько :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аналогічно тре саджати і тих хто літній людині з погіршеним зором або іншими вадами дозволив керувати Т/З
Я би обмежився попереджувальним знаком для літніх людей, але якщо ти вважаєш що треба, я думаю, що це вже занадто жорстка міра.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аналогічно тре саджати і тих хто літній людині з погіршеним зором або іншими вадами дозволив керувати Т/З

Вади і погіршення можуть статися на наступний день після отримання посвідчення водія. А тим більше через 10-20-30-40 років після цього. Тому й було колись піднято у Верховній Раді питання про те, що на права треба перездавати раз в Х років. Але заглохло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аналогічно тре саджати і тих хто літній людині з погіршеним зором або іншими вадами дозволив керувати Т/З
Я би обмежився попереджувальним знаком для літніх людей, але якщо ти вважаєш що треба, я думаю, що це вже занадто жорстка міра.

ти мене не зрозумів. Я знаю людей в літньому віці які за станом свого здоров'я не проходять мед огляд, але їм доктор видає довідку що все гуд.

P.S.

Це напевно вже не актуально оскільки тех огляд відмінено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на форумі одні "пісюни" без досвіду водіння???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є такі водії, які думають "всі підараси, один я - дартаньян"

Якось мене одна людина підвозила, то за 3 км по Луцьку я весь час слухав "ти пі-пі-пі куди лізеш? ти піпіпі як йдеш? ти піпіпі чого став? ти піпіпі чого перестроюєшся?". Хоча за той відрізок часу, ті всі, кому адресовувалися дані послання, жодним чином не заважали його руху, і тим паче нічого не порушували, а стаж водія був трішки більший місяця.

Може просто варто бути уважнішими і терпимішими до всіх учасників дорожного руху, а не тільки до ізбранних?

Навіть якщо і десь підрізали (для прикладу) то це 99% необережність, відсутність досвіду, чи неуважність, але аж ніяк не бажання навмисно порушити правилаі зробити вам каку.

Тут теж, мабуть, працює правило "хочеш щось змінити - почни з себе". Як дехто тут кричить "всі мудаки" - то варто очікувати, що саме вас таким і сприйматимуть :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аналогічно тре саджати і тих хто літній людині з погіршеним зором або іншими вадами дозволив керувати Т/З

Вади і погіршення можуть статися на наступний день після отримання посвідчення водія. А тим більше через 10-20-30-40 років після цього. Тому й було колись піднято у Верховній Раді питання про те, що на права треба перездавати раз в Х років. Але заглохло.

можна й на права перездавати, а можна й просто мед огляд проходити 20-40р. раз в 5років; 40-55 раз в 3; і вище 55 раз в 2 чи взагалі щороку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можна й на права перездавати, а можна й просто мед огляд проходити 20-40р. раз в 5років; 40-55 раз в 3; і вище 55 раз в 2 чи взагалі щороку.
Якби була перездача, ну хочаб справжній медогляд (як в більш просунутих країнах) для даної категорії людей, то і теми знаку не піднімалося б.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до знаку.

А які критерії "знаку". Вікові чи фізіологічні? Хтось у 60 бачить як і в 25 - Зір - 1. А хтось не чує в 20 і в 60 взагалі глухий.

Я це до вікових обмежень чи критеріїв.

Є ж люди, які не вважають себе "літніми, старими". "Та де я старий? Я ще ого-го!!"

І спробуй щось без реєстратора довести тепер.

Отож бо. На те той чоловік і розраховує. На те, що ти нічого не докажеш. На те, що він старший. А ти "сцикун і в сини йому годишся".

отаке.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є такі водії, які думають "всі підараси, один я - дартаньян"

Якось мене одна людина підвозила, то за 3 км по Луцьку я весь час слухав "ти пі-пі-пі куди лізеш? ти піпіпі як йдеш? ти піпіпі чого став? ти піпіпі чого перестроюєшся?". Хоча за той відрізок часу, ті всі, кому адресовувалися дані послання, жодним чином не заважали його руху, і тим паче нічого не порушували, а стаж водія був трішки більший місяця...

во-во... А справжній водій, коли йому терміново потрібно проїхати, ніколи не буде сигналити, моргати фарами, і т.д, він просто візьме, та й обжене. Не витрачаючи нервів, не привертаючи увагу, і т.ін. Він знайде момент, місце, можливість... От в цьому й виражається "клас" водія.

...

[ОФФТОП ]

І взагалі, що до ситуації на відео. Якби не реєстратор і була аваря (не доведи Боже) то винним був би я, тому що, цей ГАЗон почав маневр першим, а без відео все б виглядало ніби я не дав йому завершити маневр, а про те що мені дівайся хоч підпригни на машині вже нікому не цікаво. Як вам такий розвиток подій? Ти не відступав від правил, тобі розбили авто ще і винним зробили. І спробуй щось без реєстратора довести тепер. Ще хтось щось хоче сказати про вертку мушку і захмарний стаж?

[/ОФФТОП ]

що ти вчепився до свого відео? ти можеш якось прив'язати його до теми? Тобто, що міняє наявність чи відсутність такого знаку на тому авто?

І взагалі, про що сперечаємось?

Спочатку потрібно хоча би спробувати конкретизувати ДЛЯ ЧОГО той знак. ЩО би він давав? Чи то власнику, чи то іншим учасникам дорожнього руху...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що ти вчепився до свого відео? ти можеш якось прив'язати його до теми? Тобто, що міняє наявність чи відсутність такого знаку на тому авто?
Для тих хто в танку:

За кермом даного авто людина віком 50-60 років. Це є як наглядний приклад поведінки що відповідає твердженню:

На те той чоловік і розраховує. На те, що ти нічого не докажеш. На те, що він старший. А ти "сцикун і в сини йому годишся".

Це як знак "У" тільки навпаки. Дві крайності, нічого не знаю, і знаю стільки шо їжджу по своїх ПДР, от і все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За кермом даного авто людина віком 50-60 років.

Паспорта бачив? В мене на роботі є чоловік, мого віку - виглядає на 20 років старше.

Це як знак "У" тільки навпаки.

не плутай мокре й м'яке. Значок "У" - учень ,який лише набирається досвіду. Це застереження для водіїв.

А значок "Літня людина за кермом" - для чого це? Хтось і літньому віці має Професійні права (ВСІ категорії, включаючи "А", і стажу років 40! ). А хтось бабулька із сивою головою яка отримала права 340 лет назад і вирішила проїхатися на внуковій машині!

До чого цей знак??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що ти вчепився до свого відео? ти можеш якось прив'язати його до теми? Тобто, що міняє наявність чи відсутність такого знаку на тому авто?
Для тих хто в танку:

За кермом даного авто людина віком 50-60 років. Це є як наглядний приклад поведінки що відповідає твердженню:

На те той чоловік і розраховує. На те, що ти нічого не докажеш. На те, що він старший. А ти "сцикун і в сини йому годишся".

Це як знак "У" тільки навпаки. Дві крайності, нічого не знаю, і знаю стільки шо їжджу по своїх ПДР, от і все.

По яких "своїх ПДР"? Певно, ти в танку... Я так розумію, що ти для себе вирішив, що такий знак надавав би власникам якісь переваги. Гм... Які, на твою думку? Чи як тебе ще запитати?

А знак "У" не звільняє від відповідальності, щоб ти знав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В пості №23 приведено більш як достатньо аргументів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спешіал ту нєкатариє лічнасті:

Четвертий голос. От ти, Косопизд репаний, замість багато пиздіти учився б у старших людей.

(с) Лесь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вождение в преклонном возрасте

Цитатки зі статті:

...в автошколах сегодня можно встретить большое число людей в возрасте. Конечно, программа обучения таким абитуриентам дается куда более сложнее, чем их молодым однокурсникам. И на дороге они осваиваются гораздо дольше. Это связано прежде всего со снижением психофизиологических функций организма: нарушение остроты слуха и координации движений, снижение зрения, времени и скорости реакции. Все эти качества очень важны для водителя. И для того, чтобы влиться в интенсивное движение современных мегаполисов, 60-тилетнему водителю непременно нужно помнить об этом.

Є й таке:

В соответствии со статистическими данными, предоставляемыми различными ассоциациями водителей, даже несмотря на снижение функциональности организма «старики» на 16% реже становятся виновниками столкновения автомобилей.
Тут не знаю, як вони відсотки рахували... але точно знаю, що пенсіонерів на наших дорогах значно менше, ніж працездатних осіб.

Разом з тим:

Хотя пожилые люди более осторожны и стараются свести риск к минимуму, на скоростных трассах именно они становятся причиной аварий и дорожно-транспортных происшествий даже с участием одного автомобиля.
Це те, про що мова. Тому варто було б попередити інших водіїв про те, що "Любий молодняк, вибач, але я можу завтикати або тупанути... будеш в моєму віці - бажаю тобі не тупити, а я тебе попередив про це знаком".
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Судячи із всього, викладач відео з реєстраторів чомусь забуває неписане правило ДДД і писане "вжити всіх заходів для уникнення зіткнення". Навіть якби там стукнулись гольф і газон (тьху! тьху!), то на зустрічній смузі газон, а не гольф. Але відсутність слідів гальмування гольфа справедливо би вину МОГЛО розділити до 50/50. До речі, швидкість на крутій вулиці в населеному пункті правильно вибрано? От то-то і воно. ДДД...

Порушення водія газона заперечувати було б ідіотизмом. Але справа тут явно не у віці, а у характері. Ненавидіти і "притискати" легковики на дорозі, порушуючи правила - собі дорожче, а "корочки" можуть бути переплюнуті іншими "корочками". І по факту (власному досвіду) керувати газоном і легковиком - різні речі. Пропущено заувагу про роль припаркованого авто у цій ситуації (обмежує оглядовість і створює заваду руху).

Суто по темі - категорично проти знаку "літній водій за кермом". Дискримінація в чистому вигляді. До реч, професійних водіїв і любителів таки треба розрізняти - це різні люди. Перші на дорозі просто "непомітні", а от другі найчастіше і є "дядьками в кепці на москалику раз в рік, і той високосний".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Судячи із всього, викладач відео з реєстраторів чомусь забуває неписане правило ДДД і писане "вжити всіх заходів для уникнення зіткнення".

Судячи із всього, викладач відео з реєстраторів якраз і пам'ятає неписане правило ДДД і писане "вжити всіх заходів для уникнення зіткнення", так як і перше і друге ним було реалізовано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Судячи із всього, викладач відео з реєстраторів якраз і пам'ятає неписане правило ДДД і писане "вжити всіх заходів для уникнення зіткнення", так як і перше і друге ним було реалізовано.

Що не може не радувати. Бачити викладача відео живим і здоровим з цілим авто. Але чомусь на форумі власні відео такого штибу переважно цього ж автора. І це насторожує, бо дорога не любить позиції "я герой, а інші - бяка". Підтверджено кров'ю.

Тому правило ДДД вважаю невиконаним, писане - звісно, виконаним. :_02:

Хотілось би почути аргументи про літніх водіїв-професіоналів, та любителів (із категорією Б, з невеликим річним пробігом).

P.S. Щойно бачив погоню даішників за якимось авто на звичайній міській вулиці із швидкістю більше 100 км/год. Про суспільну небезпеку даного діяння, думаю, відомо. :0130: Літній водій?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось не розумію. Вчепилися до літніх людей. А інших водіїв, у яких заповільнена реакція, та інші симтоми (наприклад відсутність мозку) не клеймимо.

Пропоную ввести наступні знаки:

1. Права купив за сало

2. Блондинка (по стану душі, а не по кольору волосся) за кермом

3. Взяв у татка дев"ятку, і відчув себе шумахером на боліді

4. Я мажор, мені пох на ваші правила

Водіїв, перечислених мною вище, у рази більше, аніж літніх водіїв. Та й кількість і важкість дтп створених ними - не порівняти, бо дідусі їздять 40-50 км/год, а оці всі - зазвичай не меньше сотні. Ящо вже і вішати знаки - то тим водіям, від яких найбільше шкоди на дорозі. І то в додаток на авто встановлювати якісь механічні обмежувачі максимальної швидкості...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тому правило ДДД вважаю невиконаним, писане - звісно, виконаним.
Якось подвійними стандартами тяне, по типу чуть-чуть вагітна.
Хотілось би почути аргументи про літніх водіїв-професіоналів, та любителів (із категорією Б, з невеликим річним пробігом).
Тут є як мінімум два водії зі стажем крім мене, котрих я особисто знаю і котрі постійно на своїх авто їздять по місту, але в цій тему чомусь противниками знаку виступають пішоходи, котрих взагалі це найменше стосується. Чому буква "У" чи "туфля" нікого не принижує (бо речі/люди названі своїми іменами), а от знак літнього водія це вже чомусь приниження. Якщо доживу до пенсіного віку і буду на авто я собі першим його приліплю, що попередити інших про те що в мене вже реакція не та і з увагою вже не так як раніше, щоб інші бачили що я можу містити на дорозі небезпеку.

Scabiosa, ти пробував поїздити по місту повноцінним учасником руху хоча б на велосипеді хоча б 1-2 місяці регулярно? Спробуй, багато в чому ти зміниш свою точку зору що до водіїв і пішоходів і особливо літніх водіїв на ГАЗонах,/ВАЗах/москалях... для яких велосипедиста на дорозі взагалі не існує.

vampirich, В памяті свіжо, давно з байка зліз? Пригадай но яко воно на дорозі.

З.І. точка мнения определяется местом сидения.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

vampirich, В памяті свіжо, давно з байка зліз? Пригадай но яко воно на дорозі.

свєжо. і чомусь інциденти, коли я був за кермом велосипеда, ставалися найчастіше з різними деушками з пацанвою за кермом (типу "морє раступісь, гавно пливьот") а не з дідусями на копійках і москалях.

На авто не часто, але регулярно їжджу, то проблем якраз таки з дідусями найменьше, бо їхні дії (запізно зреагують) якраз таки можна передбачити, на відміну від рамдомної поведінки деяких шумахерів.

Як було вище написано - саме правильне рішення - це переекзаменовка по правилах в даї + медогляд з регулярністю раз в років 5. Бо багато дідків значно адекватніше на дорозі себе ведуть за багатьох молодих учасників дорожнього руху.

Тіко от проблема - то все в нас би купувалося, і якогось покрещення при інснуючій системі не дало б

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...