Перейти до змісту

Допоможіть з вибором спінінга


Tom

Рекомендовані повідомлення

До поможіть мені будь-ласка вибрати спінінг , у цьому виді ловлі я новачок і незнаю який вибрати спінінг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

продає друг спінінга користувався рідко стан нормальний без переломів подряпин купляв при мені за 190 грн так як хоче ультралайт прордає за 100грн чи краще купити ультралайт а всього бюджет до 300 грн з катухою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Tom, моя думка, щоб купувати ультра-лайт спочатку треба навчитись рибачити лайтом та медіумом))

бюджет до 300 грн з катухою

нереально))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Но чому нереально наприклад я куплю цей спінінг за 100 грн ( потім скіну назву і тест довжину ) і за 200 грн хіба нема катушок біш менш нормальних

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за 200 грн хіба нема катушок біш менш нормальних

Важко буде, але щось підібрати можна.

А параметри спінінга за 100 грн не знаєте?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спиннинг Golden Catch Sprinter

Детальное описание товара

Бланк изготовлен из высокомодульного графита IM6

Строй средний

Кольца SIC

Рукоятка высокого качества из 50%-ной пробки

Длина 2.70 м

Кол-во колен 2

В сборе 140 см

Вес 197 гр

Кастинг 10-30 гр

Материал — Графит

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спиннинг Golden Catch Sprinter

Не самий кращий китаєць)) Проте, для початку підійде. Не захочете спінінгувати будете використовувати палку, як пікер.

Довжина, як на мене завелика, особливо якщо ловити з човна чи з заросшого деревами берегу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Tom, з таким бюджетом, кращого варіанта не пораджу, нажаль. Ввечері буде час, подивлюсь, що з катушок можна вибрати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спиннинг Golden Catch Sprinter

Детальное описание товара

Бланк изготовлен из высокомодульного графита IM6

Строй средний

Кольца SIC