Перейти до змісту

Продам ВАЗ-21063 1983 року випуску


sergch

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Продам ВАЗ-21063 1983 року випуску. Двигун 1,3 л,коробка передач 5-ти ступенева, запалення безконтактне,пробіг 120 т.км,на 92-й тисячі поміняні кільця. Машина поварена (дно,пороги). Не фарбована. Підвіска в нормі, авто на ходу. Ціна 1857 $(торг). Перший власник. Контактний телефон 0953267687.

post-8833-0-31297100-1336024865_thumb.jp

post-8833-0-32740200-1336024873_thumb.jp

post-8833-0-40313300-1336024882_thumb.jp

post-8833-0-35936800-1336024894_thumb.jp

post-8833-0-48365500-1336024915_thumb.jp

post-8833-0-10608000-1336024935_thumb.jp

post-8833-0-94262500-1336024944_thumb.jp

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Продам ВАЗ-21063 1983 року випуску. Двигун 1,3 л,коробка передач 5-ти ступенева, запалення безконтактне,пробіг 120 т.км,на 92-й тисячі поміняні кільця. Машина поварена (дно,пороги). Не фарбована. Підвіска в нормі, авто на ходу. Ціна 1857 $(торг). Перший власник. Контактний телефон 0953267687.

Нова ціна 1800 $.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

petyavaps, розумію. До іномарочки дорожчі запчастиночки, до цієї дешеві. Але, в цю ще в ремонт потрібно вкласти вагон.

вони хоть і дорожчі, але служать набагато довше.

Приклад, опора кульва на Фольксваген, Опель за 120грн зазвичай служить в 3-4рази довше ніж на Ваз за 60грн, теж саме можна сказати про насос водяний, підшипники і т.д.

Опубліковано

Я знаю. Мені потрібен такий (схожий) тазик, щоб навчитися. Щоб вбити не шкода було. Але за таке - 1800 - то занадто. 1000 красна ціна.

Крім того - немає фото салону авто.

Опубліковано
Машина поварена (дно,пороги).

3-є фото це заперечує. Чи мені здалося?

Там порог вроді цілий. це дверка знизу ржава... А ціна і правда завищена.

Опубліковано

а дніщє ззаду, біля бамбпера. На Авто-Ріа таких тазіків, тільки цілих і поварених/перебраних по 1500 вагон.

Опубліковано

Мені потрібен такий (схожий) тазик, щоб навчитися. Щоб вбити не шкода було.

Жень, я в автошколе учился на москвиче наверное 80 года.. хз вобщем, потом пересел на Пежо партнер 2005 года. Ты знаешь, лучше сразу учиться хотя-бы на опель кадетт, или чем-то подобном. Ну это мое имхо...

З.Ы. опель кадетт недорого сейчас стоит, а комфорт езды намного лучше чем у отечественного автопрома.

Опубліковано

Якщо погнути крило в жигулику, то мені його відрихтують за умовно 50-100 грн. Якщо ж це буде Опель/Фольц, то це буде умовно 100-200 грн . Це ж саме стосується і побитої фари і скла і т.д.

Якби я мав досвід водіння - то я б не дивився на такий зламок.

Я приведу аналогію, програмісти вчаться на "тестових" базах, а не одразу на живих/робочих. Діти складають конструктори, а не одразу кладку цегляну кладуть, правда ж.

Отак і тут. Потрібно, щоб його не шкода було його вбити!

Опубліковано

Я знаю. Мені потрібен такий (схожий) тазик, щоб навчитися. Щоб вбити не шкода було. Але за таке - 1800 - то занадто. 1000 красна ціна.

Крім того - немає фото салону авто.

можу свого продати ) за 4500))))

Опубліковано

Я знаю. Мені потрібен такий (схожий) тазик, щоб навчитися. Щоб вбити не шкода було. Але за таке - 1800 - то занадто. 1000 красна ціна.

Крім того - немає фото салону авто.

можу свого продати ) за 4500))))

Грн?

Опубліковано

Я знаю. Мені потрібен такий (схожий) тазик, щоб навчитися. Щоб вбити не шкода було. Але за таке - 1800 - то занадто. 1000 красна ціна.

Крім того - немає фото салону авто.

можу свого продати ) за 4500))))

Що пропонуєте, і ціна в якій валюті?

Опубліковано

А я підтримую думку що краще навчитись на жигулику, після досконалої їзди на жигулику - будеш їхати на будь якій машині! ІМХО!!!

Нормальна ціна такого апарата 1500 у.о., ринкова....

Хоча яб також радив брати щось в районі 2-2.5 тис. у.о. типу 2108, кадет опель ітд.

Просто такий апарат ще можна буде потім продати а от жигулики старенькі як це не прикро вже своє відживають, роки всетаки.

Опубліковано
будеш їхати на будь якій машині! ІМХО!!!

керування задньопривідньої машини та передн. привідньої дуже відрізняється

я після навчання на ваз 2107 сів на передній привід ланосу і було "не по собі".

не тому що складно чи що, а тому що по іншому.

Опубліковано

керування задньопривідньої машини та передн. привідньої дуже відрізняється

я після навчання на ваз 2107 сів на передній привід ланосу і було "не по собі".

не тому що складно чи що, а тому що по іншому.

Відрізняється хіба що зимою чи при екстремальному водінню, а так кожна машина їде по різному.

Опубліковано

Тобто, літом в поворотах різниці нема? Ну ти смалиш.

Дядьку, а ви в якому році посвідчення водія отримали?

І в якому закінчили школу?

Опубліковано

Тобто, літом в поворотах різниці нема? Ну ти смалиш.

Ну якщо руки ростуть із "цензура" то тоді хто тобі лікар.

Я кажу про питання із технічної точки зору, в плані того що жигуликом керувати дуже важко, ніякого тобі комфорту і додаткових сервісів безпеки...

  • 2 тижня потому...
  • 4 тижня потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...