Перейти до змісту

Допоможіть у виборі велосипеда.


Рекомендовані повідомлення

Вирішив купити собі велосипед, але зіткнувся з такою проблемою, що не знаю який вибрати. Хотілося б MTB з амортизаційною вилкою, дисковими гальмами і, так би мовити, перспективою апгрейду. Використовуватись він буде в першу чергу як транспорт (на роботу/з роботи, з'їздити кудись) переважно в місті по асфальті та легкому бездоріжжю, в майбутньому, можливо і для "покататись".

Висока якість і надійність обвісу не є дуже принциповими, якщо покатушки закину - нічого не буде потрібно, якщо продовжу - поміняю на щось краще.

Хотілося б дізнатись чи вистачить для мене китайського велосипеда типу Ardis/Winner/Avanti. Та що б ви порадили з максимально доступних пропозицій (до 400$ +-).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 53
  • Створено
  • Остання відповідь

За такой бюджет советую либо взять одни дисковые тормоза без велосипеда, либо сэкономить и купить нормальный байк на ободных тормозах:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще вже на Команч дивитись, ніж на Ардіс...

По суті. Головне -- правильний вибір рами. Алюміній, правильна ростовка, можливість апгрейду.

Гальма для першого велосипеда цілком і повністю підійдуть не дискові, а звичайні вібрейки. Дешевше, простіше, а в випадку якщо не збираєтесь їздити по глибокому болоті -- різниці між дешевими дисковими і нормальними вібрейками практично не відчуєте.

Далі, коротко по класифікації "обвісу" Shimano (найбільш популярний в велосипедах такого класу):

1. Sis

2. Tourney

3.Altus

4.Acera

5.Alivio

6.Deore

7.Deore LX

8.Deore XT

Це не весь список, лише основне. Перші три -- початковий рівень, 4,5 -- середній "прогулочний", 6 -- надійний "туристичний", 7,8 -- спортивний рівень.

В ваших цінових межах може бути або нове приблизно класу Altus-Acera, або, якщо повезе, б/в в доброму стані класу Deore. Що вибрати -- вирішувати вам.

Вилка за таку ціну буде сама проста пружинна типу RST або пружина/еластомер Suntour XCT. Друга трошки краща, але суттєвої різниці в перший рік катання (тим більше по асфальту) ви не помітите, а потім однаково захочеться кращу вилку.

Для асфальту і легкого бездоріжжя можна порадити хороші і не дуже дорогі покришки Schwalbe Black Jack -- непогані на бездоріжжі, але завдяки центральному "канту" добре котяться по асфальту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Plum

Дякую за пораду. але тепер виникло ще 2 питання:

Як визначити чи є можливість апгрейду?

Деякі велосипеди (той же Comanche Tomahawk) випускаються в двух модифікаціях, з дисковими гальмами і вібрейками. Так от: в них рама однакова, чи різна? (тобто чи зможу я в майбутньому замінити гальма на дискові?)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дискові гальма бувають двох типів -- механічні (з тросиком) і гідравлічні. При заміні звичайних вібрейків на механічні дискові гальма проблем з рамою бути не повинно, головне при покупці подивитись, щоб там були отвори для кріплення супортів. А от при зміні на гідравлічні гальма можуть бути нюанси -- не всі рами підтримують встановлення гідроліній замість тросиків. Ну і не варто забувати, що при зміні гальм доведеться міняти і колеса (як мінімум -- втулки).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені здається, що ти занадто переймаєшся дисковими гальмами. Вони не настільки потрібні, як ти собі думаєш. Гальмівного зусилля достатньо і на дешевих вібрейках. Я на своєму Winner Everest, який, до речі, входить у список твоїх потенційних байків, вже відкатав біля 4000 км і навіть не міняв колодок, а гальмує він все рівно на 5+. До того ж, вібрейки дешеві в обслуговуванні, колодки теж зовсім не дорогі, та й механізм їх дії дуже простий.

Звісно, дискові гальма виглядають краще і крутіше, але для чого витрачати на них гроші, їздячи по місту і легкому бездоріжжі, я не знаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

люди і в гори на звичайних вібрейках їздять регулярно і не дуже цим переймаються, я вже не кажу про покатушки по місту і біля нього...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рамы Команчей, начиная с модели Ниагара и новой Прерии, предусматривают возможность установки дисковых тормозов. Но реально достойны апгрейда модели от Томагавка и выше. Сейчас Томагавк на Ацере стоит 3000 грн.

Из Команчей достойные внимания модели на дисковых, начиная от БекФаер(Авид ББ5) - 4500грн.

Не советую заморачиваться дисковыми тормозами, нацеливаясь на бюджетный велосипед

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TaHkicT, якщо хочеш купувати новий велосипед -- заїдь на старий ринок в магазинчик "Велозона" і роздивись все на місці. Там тобі допоможуть підібрати хороший велосипед. Якщо б/в -- їдь на Івана Франка до Юри Тимцо і дивись в нього, правда на консультації там можеш не дуже розраховувати, краще їхати з кимось, хто більш-менш щось розуміє в велосипедах).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Plum, +1 за Comanche! У самого такий апарат (Hurricane) брав минулої весни, 29 травня, катав усе літо, катаю і досі. Пробіг уже ~3000 км. І це усе на стандартній комплектації. Абгрейдитись має чудово. IМХО. За зиму докупив собі уже машинки гідравліку Shimano bl-m445 / br-m445, перекидушку задню Shimano Deore RD-M591 Black, втулки Chosen передню та задню. Ще повинен докупити ротори та монетки для повного щастя... Ставити на байк усе це добро буду мабуть на початку лiта...

Якщо хочете, можете глянути фотки вела у темi Луцьк-Дубно-Рiвне-Луцьк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як ви оціните такий http://velozona.lutsk.ua/catalogue/bikes/mtb/revel-4-2012/ варіант? Сьогодні був у велозоні, подивився, примірявся. Вел дуже сподобався і цінник прийнятний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рама непогана. З рештою згодом розберешся. На перший сезон вистачить, якщо не плануєш відразу в гонках участь приймати :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хорош. Добре що Giant, "зроблено на славу", хоч i бюджетний варiант. Якщо їздили та приміряли, і він вам підходить, раджу брати... ІМХО... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Томагавк оборудован лучше, но этот - Джаинт, а не Команч:)

Если велосипед пришелся по душе, то берите. Для неискушенного велосипедиста - это лучший критерий

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да, ИМХО, ненамного лучше. В любом случае разница в оборудовании будет неособо заметна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да, ИМХО, ненамного лучше. В любом случае разница в оборудовании будет неособо заметна.

Но согласитесь, всё-таки рамы Giant лучше чем Comanche ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Specialized ще кращі, але з обвісом такого класу ти цього просто не відчуєш

Цiлком погоджуюсь. Але я лише пiдмітив, що вибір Танкіста досить не поганий...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ой-ой-ой...

Чьи рамы лучше. А чьи они знаете?

И Спеши в массе проигрывают Джаинтам. И есть откровенно дубовые Кадейлы. У некоторых Команчей есть рамы точно такие, как у Джаинтов. И конкретно у Ревела 4 рама гараздо проще, чем у того ж Томагавка, я уж не говорю про Хурикейн и прочие топовые Команчи (есть и такие:))

Некорректно сравнивать просто бренды. Оцениваются конкретные модели и сравниваются между собой. Большинство популярных производителей делают асортимент велосипедов на все запросы. Детские, бюджетные, топовые, винтажные.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну короче понятно, в велосипедах я вообще ни фига не шарю. Буду теперь на скейте кататься...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну короче понятно, в велосипедах я вообще ни фига не шарю. Буду теперь на скейте кататься...

Как же не шаришь? Ты ж себе Хурикейн купил?;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як ви оціните такий http://velozona.luts...b/revel-4-2012/ варіант? Сьогодні був у велозоні, подивився, примірявся. Вел дуже сподобався і цінник прийнятний.

Катаю на подібному Revel3 1,5 роки. Рама має добрий накат, форма нижньої труби в мокру погоду дозволяє залишитись відносно чистим, та і взагалі рама досить симпатична, придатна для апгрейда (змінив вилку на повітряну Rockshox Duke, до літа планую перейти на обладнання sram x7).

Коротше кажучи мені теж зразу цей велосипед сподобався і ще жаліти не доводилось.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А такой велик чтобы доехать из пункта А в пункт Б покатит:

http://price.ua/coma...869m296741.html

Покатит запросто и без поломок. Только пункт А от пункта Б должен быть не дальше 50 км. Иначе мне вас жалко. Эта модель сааамого начального уровня, не для марафонов и кроссов. А свои задачи выполняет на все 100

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як ви оціните такий http://velozona.luts...b/revel-4-2012/ варіант? Сьогодні був у велозоні, подивився, примірявся. Вел дуже сподобався і цінник прийнятний.

На крайняк є такий варіант http://velozona.lutsk.ua/catalogue/bikes/mtb/viper-2-0/ Краща задня переклюка, краща вилка (така як у ревел-а стоїть у мого колеги, з заявлених 63 мм ходу працюють 10-20 від удару об бровку) + 260 грн. А решта однакове буде у всіх велосипедах даного цінового діапазону усіх виробників. Тут 100% принцип:

Если велосипед пришелся по душе, то берите. Для неискушенного велосипедиста - это лучший критерий

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...